eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwicePrzeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów dla studentów nowego kierunku i nowych specjalności. Oznaczenie sprawyOZ/U/99/NC/13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-31

Gliwice: Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów dla studentów nowego kierunku i nowych specjalności. Oznaczenie sprawy: OZ/U/99/NC/13
Numer ogłoszenia: 446028 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska , ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 2371334, 2371335, 2371171, faks 32 2371171, 2372194.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminów dla studentów nowego kierunku i nowych specjalności. Oznaczenie sprawy: OZ/U/99/NC/13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, konsultacji oraz egzaminów dla uczestników kursów specjalistycznych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 zadań. 2. CPV: 80.30.00.00-7 Usługi szkolnictwa wyższego. 3. Termin realizacji (dotyczy wszystkich zadań): do 22.01.2014r. od dnia zawarcia umowy, po wcześniejszym przekazaniu Zamawiającemu do zatwierdzenia listy obecności, sprawozdania, sylabusu oraz karty ewidencji czasu pracy pracownika..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować minimum 1 osobą zdolną do wykonania Zamówienia, która będzie odpowiedzialna m.in. za prawidłową realizację zamówienia i posiada: - w zadaniu 1,6,7,8: co najmniej tytuł zawodowy mgr z dyscypliny informatyka oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z przedmiotu informatyka, zakończonych egzaminem w szkole wyższej przez co najmniej 2 semestry - w zadaniu 4,5: co najmniej tytuł zawodowy mgr z dyscypliny transport lotniczy oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z przedmiotu transport lotniczy, zakończonych egzaminem w szkole wyższej przez co najmniej 2 semestry - w zadaniu 2,3,9: co najmniej tytuł zawodowy mgr prawa oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z zakresu prawa zakończonych egzaminem w szkole wyższej przez co najmniej 2 semestry.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    A) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca: 1. Zaoferowanie ceny, terminów, warunków realizacji zamówienia. B) Wymagane dokumenty i załączniki potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia: 1.1. Oferta Cenowa

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Ww. dokumenty są składane w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis lub podpis z imienną pieczątką opatrzony słowami: za zgodność z oryginałem) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 4. Wymaga się aby pisemne zobowiązania innych podmiotów lub inne dokumenty potwierdzające oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów składane były w oryginale. 5. W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez pełnomocnika wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z podpisem mocodawcy lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia; pełnomocnictwo to powinno być udzielone (podpisane) przez podmioty występujące wspólnie. Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę. 7. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia, przedkładał także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy określonym w pkt. III.4.2) niniejszego ogłoszenia. 8. W przypadku gdy w złożonych dokumentach lub oświadczeniach podane będą kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, w celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający zastosuje przeliczenie tych walut wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych . W przypadku gdy na ten dzień NBP nie opublikuje średnich kursów walut, do przeliczenia Zamawiający przyjmie pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej NBP pod następującym adresem: www.nbp.pl.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Nie będą możliwe istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: a)zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na: - przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, - inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą np. pożar, zalanie itp. b)poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danej części usługi, c)zmiany w kolejności i terminach realizacji zamówienia, zmiany w kolejności i terminach płatności (w tym płatności częściowe - jeżeli dotyczy) za realizację zamówienia w sytuacji, kiedy są one korzystne dla Zamawiającego, d)zmiany kluczowego personelu Wykonawcy, tj. osób realizujących przedmiot zamówienia, e)zmiany zakresu zamówienia wykonywanego przy pomocy podwykonawców (w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców), f)obniżenie ilości/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany. 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 44 - 100 Gliwice ul. Konarskiego 18, pok. 511.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 44 - 100 Gliwice ul. Konarskiego 18, pok. 511.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą na podstawie sporządzonych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego kart ewidencji czasu pracy pracownika. Płatność jednorazowa po zakończeniu realizacji całego przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności na rachunek Wykonawcy podany na fakturze/rachunku w terminie do 30 dni od daty złożenia faktury/rachunku i spełnienia warunków umowy. 3. Przedmiot zamówienia jest finansowany na podstawie umowy UDA - POKL.04.01.01-00-386/09-00 z dnia 4.12.2009r.:Otwarcie nowego kierunku studiów i nowych specjalności oraz organizacja specjalistycznych kursów w Politechnice Śląskiej wraz z systemem staży dla kadry akademickiej uczelni. Projekt realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IV, Działanie 1, Podziałanie 1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Płatne z projektu FSD/57/RM4/2009- fundusze strukturalne..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminu z przedmiotu Integracja Systemów Zarządzania Przedsiębiorstwem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Integracja Systemów Zarządzania Przedsiębiorstwem dla studentów II semestru kierunku Informatyka przemysłowa, studia niestacjonarne II stopnia, specjalność Systemy Przemysłowe Czasu Rzeczywistego. Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy praktycznej uczestników na temat integracji systemów zarządzania przedsiębiorstwem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminu z przedmiotu Ochrona Własności Intelektualnej w Module HES..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Ochrona własności intelektualnej w Module HES dla studentów I roku kierunku Informatyka przemysłowa, studia stacjonarne I stopnia. Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy teoretycznej i praktycznej uczestników na temat własności intelektualnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminu z przedmiotu Ochrona Własności Intelektualnej w Module HES..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Ochrona własności intelektualnej w Module HES dla studentów I roku kierunku Informatyka przemysłowa, studia niestacjonarne I stopnia. Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy teoretycznej i praktycznej uczestników na temat własności intelektualnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminu z przedmiotu Awionika Statków Powietrznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Awionika Statków Powietrznych dla studentów II roku, II semestru specjalności Mechanika Lotnicza, studia stacjonarne II stopnia na kierunku Transport. Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy teoretycznej i praktycznej uczestników na temat Awioniki statków powietrznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminu z przedmiotu Prawo Lotnicze i Procedury ATC I..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Prawo Lotnicze i Procedury ACT I dla studentów V semestru specjalności Nawigacja Powietrzna studia stacjonarne I stopnia na Kierunek Transport. Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy praktycznej uczestników na temat Prawa lotniczego i procedur lotniczych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminu z przedmiotu Inżynieria Oprogramowania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Inżynieria Oprogramowania dla studentów V semestru kierunku Informatyka przemysłowa, studia stacjonarne I stopnia. Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy praktycznej uczestników na temat inżynierii oprogramowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 - Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminu z przedmiotu Nowoczesne technologie programistyczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Nowoczesne technologie programistyczne dla studentów V semestru kierunku Informatyka przemysłowa, studia stacjonarne I stopnia. Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy praktycznej uczestników na temat nowoczesnych technologii programistycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 - Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminu z przedmiotu Audyt bezpieczeństwa systemów komputerowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Audyt bezpieczeństwa systemów komputerowych dla studentów II semestru kierunku Informatyka przemysłowa, studia niestacjonarne II stopnia. Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy teoretycznej i praktycznej uczestników na temat auditu bezpieczeństwa systemów informatycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9- Przeprowadzenie zajęć, konsultacji i egzaminu z przedmiotu Nadużycia komputerowe z elementami kryminalistyki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zajęć wraz z konsultacjami oraz zaliczenia z przedmiotu Nadużycia komputerowe z elementami kryminalistyki dla studentów I roku, II stopnia kierunku Informatyka przemysłowa niestacjonarnych. Celem zajęć jest poszerzenie wiedzy teoretycznej uczestników na temat nadużycia komputerowego z elementami kryminalistyki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.