Ogłoszenie z dnia 2005-08-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wykonanie rozbudowy systemu łączności radiowej na I linii metra o stację A-19
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Metro Warszawskie Sp.z o.o., do kontaktów: Tomasz Kiełczewski, ul. Wilczy Dół 5, 02-798 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6554670, fax 022 6554679. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Metro Warszawskie Sp.z o.o., Janusz Bulik, Tadeusz Piszewski, ul. Wilczy Dół 5, 02-798 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8698540, fax 022 6554679. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Metro Warszawskie Sp.z o.o., W. Madera, ul. Wilczy Dół 5, 02-798 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6554677, fax 022 6554679. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Metro Warszawskie Sp.z o.o., W. Madera, ul. Wilczy Dół 5, 02-798 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6554677, fax 022 6554679.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie rozbudowy systemu łączności radiowej na I linii metra o stację A-19. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie rozbudowy systemu łączności radiowej na I linii metra o stację A-19. Prace projektowe i roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, której integralną część stanowią: Program funkcjonalno-użytkowy i projekt Umowy wraz z Ogólnymi Warunkami Umowy. Wykonawca udzieli na roboty budowlane 36-cio miesięcznej rękojmi. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy- 5% ceny brutto podanej w ofercie. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.23.30 - Instalowanie radiofonii napowietrznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.23.30 - Montaż anten radiowych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie powyżej 60 000 euro, a nie przekracza 5 000 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.09.2006;
III.1) Wymagane wadium: 20 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: III.2.1 Warunkiem ubiegania się o zamówienie jest: 1. wykazanie, że roczne przychody w robotach budowlanych za rok 2002 , 2003, 2004 wyniosły nie mniej niż 500.000,- zł w każdym roku. 2. posiadanie doświadczenia w wykonawstwie robót budowlanych o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie w latach: 2000, 2001, 2002, 2003, 2004 minimum jednego systemu łączności radiowej, potwierdzone załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. dysponowanie pracownikami, posiadającymi uprawnienia do projektowania i nadzoru prac, zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 18.05.2005r. w sprawie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. nr 96 poz.817). 4. nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 22 i art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. spełnienie wymagań określonych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. przedstawienie informacji banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert. Wykonawca nie spełniający choćby jednego z wyżej wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania. W przypadku Wykonawców składających wspólnie Ofertę, jeżeli przynajmniej jeden z nich podlega wykluczeniu, wykluczeniu podlegają wszyscy Wykonawcy składający wspólnie Ofertę. III.2.2 Status prawny wymagane dokumenty 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert: 2. oświadczenie w oparciu o art. 22 i 24 ustawy z 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, 3. zaświadczenie naczelnika Urzędu Skarbowego właściwego dla siedziby Wykonawcy, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert, 4. zaświadczenie, wystawione przez oddział ZUS właściwy dla siedziby Wykonawcy, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert, 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego: a/ albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty 4-8 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert. Powyższe dotyczy wszystkich członków zarządu wykazanych w wypisie aktu rejestracji firmy lub wszystkich wspólników w przypadku spółki cywilnej i spółki osobowej w rozumieniu kodeksu spółek handlowych. b/ w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt. III.2.2 ppkt.1,3,4,5b składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości 2/ nie orzeczono wobec niego zakazu o ubieganie się o zamówienie, 3/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.2.2 ppkt.1,3,4,5b i 5a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. III.2.3 Zdolność ekonomiczna i finansowa wymagane dokumenty 1. dowód wniesienia wadium, 2. oświadczenie o aktualnej sytuacji finansowej Wykonawcy za lata 2002, 2003 i 2004 albo z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata załączając sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym sprawozdaniu za w/w lata a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności, wraz z oświadczeniem, że Wykonawca nie sporządza sprawozdania, 3. informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert, 4. ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. III.2.4 Zdolność techniczna wymagane dokumenty 1. doświadczenie Wykonawcy w robotach budowlanych za lata 2000, 2001, 2002, 2003 i 2004 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie, 2. wykaz podstawowej kadry technicznej Wykonawcy przewidzianej do wykonania zamówienia wraz z załączeniem odpowiednich uprawnień i zaświadczeń, 3. Harmonogram rzeczowo-finansowy Inwestycji Harmonogram winien być sporządzony zgodnie z wzorem harmonogramu zawartym w Programie funkcjonalno-użytkowym i uwzględniać wymagane terminy wykonania Przedmiotu Zamówienia jak również podanych przez Zamawiającego węzłowych punktów harmonogramu oraz zamykać się kwotą równą kwocie podanej w Ofercie za wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. wykaz robót powierzonych przez Wykonawcę do wykonania przez Podwykonawców, 5. oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną wymienioną w pkt. 2.1.1 w Programie funkcjonalno-użytkowym a udostępnioną w Archiwum Zamawiającego.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 11.10.2005, cena - 14,99 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.10.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.10.2005, godzina 13:30, W siedzibie Zamawiającego, pokój 101C, budynek 3C.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 23.08.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup z dostawą fabrycznie nowych części do urządzeń drukujących, na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie.
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Poznaniu przy ul. Pileckiego 6/9
- Modernizacja budynków mieszkalnych przy ul. Dolnej 35 i ul. Dolnej 37 oficyna w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Modernizacja instalacji hydrantowej
- Remont instalacji gazowej w budynku przy ul. Świętojerskiej 12A
- Wykonanie i dostawa dekoracji kwiatowych, wiązanek, wieńców okolicznościowych na potrzeby służbowe MSZ
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.