Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-31
Radom: DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO STERYLIZACJI DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W RADOMIU
Numer ogłoszenia: 446106 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Radomiu , ul. Juliana Aleksandrowicza 5, 26-617 Radom, woj. mazowieckie, tel. (048) 361 39 00, faks (048) 345 11 18, 3451043.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO STERYLIZACJI DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W RADOMIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji do wartości poniżej 200 000 euro. Przedmiot zamówienia składa się z 18 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części, Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części (według swojego wyboru)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Dotyczy cz. 15, cz. 16- dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu i do stosowania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych lub potwierdzające ich zgłoszenie do rejestracji. Dotyczy części 1, poz. 1-3, cz. 2, cz.3, cz. 4, cz.5, cz.9, - oświadczenie producenta o zgodności testu z normą ISO 11140-1 oraz potwierdzenie nietoksyczności Dotyczy części 3 - oświadczenie producenta o zgodności testu z normą ISO 11140-1,4 oraz potwierdzenie nietoksyczności dotyczy części 6, cz. 7, cz.8, - oświadczenie producenta o zgodności testu z normą ISO 15 883 Dotyczy części 10, cz. 11 poz. 2i 3, -oświadczenie producenta o spełnianiu wymagań normy ISO 11138 dotyczy części 11 poz 1 -oświadczenie producenta o spełnianiu wymagań normy EN 867-5 Dotyczy części 12-oświadczenie producenta o spełnianiu wymagań normy PN-EN-ISO 11607 dotyczy części 13 poz. 1 - oświadczenie producenta o zgodności: poz. 1 - z normą EN 866, ISO 11138, dotyczy części 13 poz. 2, cz. 17 poz. 1- oświadczenie producenta o zgodności z normą ISO 11140-1. Dotyczy części 15, cz.16, - oświadczenia producenta papierów sterylizacyjnych o zgodności oferowanych opakowań z aktualnie obowiązującymi normami dotyczącymi opakowań tj. EN ISO 11607-1 2006 dotyczy cz 18- oświadczenie producenta potwierdzające, że oferowane produkty są kompatybilne z systemem sterylizacji plazmowej Dotyczy części 15- oświadczenia producenta papierów sterylizacyjnych o zgodności oferowanych opakowań z aktualnie obowiązującymi normami dotyczącymi opakowań tj. EN ISO 11607-1 2006 Opakowania dla finalnie sterylizowanych wyrobów medycznych -- Część 1- Wymagania dotyczące materiałów, systemów bariery sterylnej i systemów opakowaniowych EN 868-2 2009 Materiały opakowaniowe dla finalnie sterylizowanych wyrobów medycznych -- Część 2- Materiały opakowaniowe do sterylizacji -- Wymagania i metody badań Dotyczy części 16 poz. 1 - 36- Przedłożenie oświadczeń producenta oferowanych opakowań sterylizacyjnych o zgodności z aktualnie obowiązującymi normami dotyczącymi opakowań tj.EN ISO 11607-1:2006 Opakowania dla finalnie sterylizowanych wyrobów medycznych -- Część 1- Wymagania dotyczące materiałów, systemów bariery sterylnej i systemów opakowaniowych EN ISO 11607-2 2006 Opakowania dla finalnie sterylizowanych wyrobów medycznych -- Część 2 Wymagania dotyczące walidacji procesów formowania, uszczelniania i montowania EN 868-3 2009: Materiały opakowaniowe dla finalnie sterylizowanych wyrobów medycznych -- Część 3 Papier stosowany do wytwarzania torebek papierowych (określonych w EN 868-4) i do wytwarzania torebek i rękawów (określonych w EN 868-5) -- Wymagania i metody badań EN 868-5 2009 Materiały opakowaniowe dla finalnie sterylizowanych wyrobów medycznych -- Część 5 Torebki z zamknięciem samoprzylepnym oraz rękawy z materiałów porowatych i folii z tworzywa sztucznego -- Wymagania i metody badań Dotyczy części 16 poz. 37-41- Przedłożenie oświadczeń producenta oferowanych opakowań sterylizacyjnych o zgodności z aktualnie obowiązującymi normami dotyczącymi opakowań tj.EN ISO 11607-1 -2006 Opakowania dla finalnie sterylizowanych wyrobów medycznych -- Część 1- Wymagania dotyczące materiałów, systemów bariery sterylnej i systemów opakowaniowych EN ISO 11607-2 2006 Opakowania dla finalnie sterylizowanych wyrobów medycznych -- Część 2 Wymagania dotyczące walidacji procesów formowania, uszczelniania i montowania EN 868-5 2009 Materiały opakowaniowe dla finalnie sterylizowanych wyrobów medycznych -- Część 5 Torebki z zamknięciem samoprzylepnym oraz rękawy z materiałów porowatych i folii z tworzywa sztucznego -- Wymagania i metody badań Dotyczy części 15 - charakterystykę wytrzymałościową wydaną przez producenta (nie dystrybutora) w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą PN EN 868-2 oraz spełnianiu następujących wymagań - włókno celulozowe, gramatura nominalna 60 g/m2- zawartość chlorków mniejszy bądź równy 0,02 procenta - zawartość siarczków mniejszy bądź równy0,02 procenta - wytrzymałość na rozciąganie liniowe na sucho: - w kierunku walcowania nie mniej niż 2,0 kN/m, w kierunku poprzecznym nie mniej niż 1,6 kN/m- wytrzymałość na rozciąganie liniowe na mokro: - w kierunku walcowania nie mniej niż 0,9 kN/m, w kierunku poprzecznym nie mniej niż 0,6 kN/m Dotyczy części 16 - opis techniczny produktu w zakresie wskazanych poniżej parametrów potwierdzony przez producenta:właściwości papieru: a)gramatura 60g-70g/m2, b)zawartość chlorków nie więcej niż 0,05procenta, zawartość siarczanów nie więcej niż 0,25 procenta, c) wytrzymałość na przepuklenie na mokro większy niż 140 kPad) wytrzymałość na przedarcie nie mniej niż 650 mN,e) wytrzymałość na rozciąganie liniowe na sucho w kierunku walcowania nie mniej niż 7,3 kN/m, w kierunku poprzecznym nie mniej niż 4 kN/mf) wytrzymałość na rozciąganie liniowe: w stanie mokrym w kierunku walcowania większy bądź równy 2,3kN/m w kierunku prostopadłym większy bądź równy 1,1 kN/m właściwości folii: co najmniej pięciowarstwowa - bez warstwy kleju Dotyczy części 14- Należy załączyć ulotkę charakteryzującą produkty Dotycz części 18 - poz 1 Załączenie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej Dotyczy części 1 poz. 1,2,3, cz. 2, cz. 3, cz.4, cz.5, cz. 6, cz. 7, cz. 8, cz. 9, cz. 10, cz. 11, cz. 12, cz. 13, - informację - instrukcję dotyczącą użycia i interpretacji wyników
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający w wyjątkowych przypadkach zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy, nawet w części. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto. 3. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia w przypadku obniżenia cen przez producenta. 4. Zamawiający dopuszcza zmiany asortymentu na asortyment o takich samych lub lepszych parametrach pod warunkiem, że cena jednostkowa nie ulegnie zwiększeniu, w przypadku: a) zmian rynkowych, których przewidzieć nie można było w chwili składania ofert, b) w razie wycofania z produkcji asortymentu stanowiącego przedmiot umowy z uwagi na postęp technologiczny. 5. W związku ze zmianami, o których mowa w ust. 4 strony wyrażają zgodę na zmianę nazwy przedmiotu umowy oraz numeru katalogowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
ul. Aleksandrowicza 5
26-617 Radom.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ul. Aleksandrowicza 5 26-617 Radom.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: TESTY CHEMICZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów chemicznych o wartości poniżej 200 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: TEST KONTROLI WSADU - sterylizacja parą wodną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów kontroli wsadu - sterylizacja parą wodną o wartości poniżej 200 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: TEST KONTROLI WSADU - sterylizacja parą wodną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów kontroli wsadów- sterylizacja parą wodną o wartości poniżej 200 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: TEST KONTROLI WSADU - sterylizacja tlenkiem etylenu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów kontroli wsadów - sterylizacja tlenkiem etylenu o wartości poniżej 200 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: TESTY CHEMICZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów chemicznych o wartości poniżej 200 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: TESTY DO KONTROLI MYCIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów do kontroli mycia o wartości poniżej 200 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: TESTY DO KONTROLI AUTOMATYCZNEGO MYCIA KATETERÓW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów do kontroli automatycznego mycia kateterów wartości poniżej 200 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Testy do wykrywania pozostałości zanieczyszczeń białkowych na instrumentach medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów do wykrywania pozostałości zanieczyszczeń białkowych na instrumentach medycznych o wartości poniżej 200 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: testy do kontroli dezynfekcji termicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów do kontroli dezynfekcji termicznej o wartości poniżej 200 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: testy biologiczne do kontroli sterylizacji parą wodną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów biologicznych do kontroli sterylizacji parą wodną o wartości poniżej 200 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Kontrola procesu sterylizacji wskaźnikami biologicznymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wskaźników do kontroli procesu sterylizacji wskaźnikami biologicznymi o wartości poniżej 200 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: test do kontroli jakości zgrzewu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów do kontroli jakości zgrzewu o wartości poniżej 200 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: testy do kontroli sterylizacji suchym gorącym powietrzem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów do kontroli sterylizacji suchym gorącym powietrzem o wartości poniżej 200 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: wkładki absorpcyjne do tac narzędziowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wkładek absorpcyjnych do tac narzędziowy o wartości poniżej 200 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: papier krepowany-miękki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru krepowanego -miękkiego o wartości poniżej 200 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: opakowania papierowo-foliowe oraz włókninowo-foliowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa opakowań papierowo-foliowych oraz włókninowo-foliowych o wartości poniżej 200 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: system dokumentacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu dokumentacji o wartości poniżej 200 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: materiały eksploatacyjne do sterylizacji plazmowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji plazmowej o wartości poniżej 200 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa produktów głęboko mrożonych dla 42 BLSz oraz dla jednostek będących na jej zaopatrzeniu w roku 2025 r.
- Opracowanie wielowariantowej koncepcji przebudowy magistrali wodociągowej o śr. 800 mm w ul. Żółkiewskiego i Czarneckiego w Radomiu
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Usługa Wsparcia dla Oprogramowania Financial Trail
- " Dzierżawa urządzenia do naświetlania, zakup zestawów do redukcji patogenów oraz zestawów do pulowania osocza".
- " Sprzątanie i utrzymanie czystości siedziby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu ".
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Zakup i dostawa pielucho-majtek, majtek, wkładek urologicznych oraz podkładów na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach
- Dostawa dializatorów, igieł oraz koncentratów do dializ dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii
- Dostawa fartuchów, serwet, czepków, maseczek chirurgicznych, śliniaków
- dostawy wyrobów medycznych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.