eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzyżówDzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych i części eksploatacyjnych oraz dostawa odczynników i materiałów do analizatora Mythic 18 przez okres 36 miesięcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-31

Strzyżów: Dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych i części eksploatacyjnych oraz dostawa odczynników i materiałów do analizatora Mythic 18 przez okres 36 miesięcy
Numer ogłoszenia: 446276 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 17 2761058, faks 17 2761058.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozstrzyzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych i części eksploatacyjnych oraz dostawa odczynników i materiałów do analizatora Mythic 18 przez okres 36 miesięcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych i części eksploatacyjnych oraz dostawa odczynników i materiałów do analizatora Mythic 18 przez okres 36 miesięcy w zakresie i ilości określonych w załączniku nr 1 - Oferta cenowa. Wykonawca ma obowiązek dostosować ilość odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do podanej przez zamawiającego planowanej ilości oznaczeń na 3 lata (dotyczy części nr 1 i nr 3 zamówienia). Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w załączniku nr 1 - Oferta cenowa. Oferowane analizatory muszą spełniać wymagania określone w załącznikach nr 1a i 1b - Parametry graniczne analizatorów. 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części w ramach których należy składać oferty: Część nr 1- Dzierżawa analizatora hematologicznego 5-diff z podajnikiem wraz z sukcesywną dostawą odczynników, materiałów kontrolnych i części eksploatacyjnych umożliwiających wykonanie 72000 tys. oznaczeń morfologii (w tym 50400 w trybie 5-diff i 21600 w trybie CBC) w okresie 36 miesięcy; Część nr 2- Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych do analizatora Mythic 18 przez okres 36 miesięcy; Część nr 3 - Dzierżawa analizatora do badań równowagi kwasowo-zasadowej wraz z sukcesywną dostawą odczynników, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych umożliwiających wykonanie ok. 4500 tys. badań w okresie 36 miesięcy. 3.Wykonawca zapewnia i finansuje: a) udział w międzynarodowym sprawdzianie jakości Labquality lub równoważnym w ilości 1 fiolka raz na 3 miesiące przez cały okres obowiązywania umowy (dotyczy Części nr 1, 2 i 3), b) udział w polskim internetowym systemie kontroli jakości badań laboratoryjnych w zakresie następujących parametrów: WBC, RBC, HGB, HCT, MCV, PLT (dotyczy Części nr 1 oraz Części nr 2), c) udział w polskim internetowym systemie kontroli jakości badań laboratoryjnych w zakresie następujących parametrów: pH, pCO2, pO2 (dotyczy Części nr 3). 4. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zapewnia: a) bezpłatne konsultacje merytoryczne w zakresie obsługi analizatora hematologicznego 5-diff w trakcie trwania umowy (dotyczy Części nr 1), b) bezpłatne konsultacje merytoryczne w zakresie obsługi analizatora hematologicznego MYTHIC 18 w trakcie trwania umowy (dotyczy Części nr 2), c)bezpłatne konsultacje merytoryczne w zakresie obsługi analizatora do badań równowagi kwasowo-zasadowej w trakcie trwania umowy (dotyczy Części nr 3), d)bezpłatną walidację analityczną urządzenia w trakcie podłączenia odczynników (dotyczy Części nr 2), e)bezpłatne przeglądy i bezpłatne naprawy w czasie trwania umowy o dzierżawę analizatora oraz wszelkie koszty związane z montażem części zamiennych i dojazdem (dotyczy Części nr 1 oraz Części nr 3), f)bezpłatne, raz do roku - przeglądy analizatora Mythic 18 (3 przeglądy w trakcie trwania umowy) wraz z wymianą stosownych części (dotyczy Części nr 2)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.70-2, 38.43.45.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (co najmniej 2 dostawy), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Parametry graniczne analizatora hematologicznego 5-diff z podajnikiem - zał. nr 1a. 2. Parametry graniczne analizatora do badań równowagi kwasowo-zasadowej - zał. nr 1b. 3. Wpisy do odpowiednich rejestrów lub deklaracje zgodności lub inne dokumenty dopuszczające obrót oferowanych artykułów na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i w jednostkach Służby Zdrowia - w przypadku, gdy ww dokumenty nie są wymagane należy załączyć oświadczenie Wykonawcy, iż dokumenty te nie są wymagane z zaznaczeniem, na jakiej podstawie prawnej - zał. nr9. 4. Certyfikat jakości ISO 13485 producenta oferowanych odczynników na ich projektowanie, wytwarzanie i dystrybucję (dotyczy Części nr 2) - zał. nr 10. 5. Opisy techniczne analizatorów potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi w załącznikach nr 1a i 1b - Parametry graniczne analizatorów (dotyczy Części nr 1 i Części nr 3) - zał. nr 11. 6. Ulotki techniczne odczynników i materiałów kontrolnych wraz z metodyką wykonywania poszczególnych oznaczeń w języku polskim, potwierdzające ich zgodność z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 - Oferta cenowa (dotyczy Części nr 1, 2 i 3) - zał. nr 12. 7. Zaświadczenie wystawione przez Producenta analizatora, potwierdzające że serwis Wykonawcy został przeszkolony w zakresie obsługi i napraw oferowanego sprzętu (dotyczy Części nr 3) - zał. nr 13.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zgodnie z art. 26 ust 2 pkt 2b Ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. Formularz ogólny oferty. 3. Oferta cenowa - zał. nr 1. 4. Pełnomocnictwo dla osoby nie upoważnionej do reprezentowania firmy na podstawie załącznika nr 5 tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru - zał. nr 6. 5. Pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania w trakcie postępowania w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej - zał. nr 7.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w postanowieniach umowy na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozstrzyzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie, ul. Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów, II piętro, pok. nr 11, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej, 38-100 Strzyżów, ul. Dąbrowskiego 10, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dzierżawa analizatora hematologicznego 5-diff z podajnikiem wraz z sukcesywną dostawą odczynników, materiałów kontrolnych i części eksploatacyjnych umożliwiających wykonanie 72000 tys. oznaczeń morfologii (w tym 50400 w trybie 5-diff i 21600 w trybie CBC) w okresie 36 miesięcy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w załączniku nr 1 oraz w załączniku nr 1a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.70-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych do analizatora Mythic 18 przez okres 36 miesięcy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.70-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dzierżawa analizatora do badań równowagi kwasowo-zasadowej wraz z sukcesywną dostawą odczynników, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych umożliwiających wykonanie ok. 4500 tys. badań w okresie 36 miesięcy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w załączniku nr 1 oraz w załączniku nr 1b do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.