Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-31
Strzyżów: Dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych i części eksploatacyjnych oraz dostawa odczynników i materiałów do analizatora Mythic 18 przez okres 36 miesięcy
Numer ogłoszenia: 446276 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 17 2761058, faks 17 2761058.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozstrzyzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych i części eksploatacyjnych oraz dostawa odczynników i materiałów do analizatora Mythic 18 przez okres 36 miesięcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych i części eksploatacyjnych oraz dostawa odczynników i materiałów do analizatora Mythic 18 przez okres 36 miesięcy w zakresie i ilości określonych w załączniku nr 1 - Oferta cenowa. Wykonawca ma obowiązek dostosować ilość odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do podanej przez zamawiającego planowanej ilości oznaczeń na 3 lata (dotyczy części nr 1 i nr 3 zamówienia). Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w załączniku nr 1 - Oferta cenowa. Oferowane analizatory muszą spełniać wymagania określone w załącznikach nr 1a i 1b - Parametry graniczne analizatorów. 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części w ramach których należy składać oferty: Część nr 1- Dzierżawa analizatora hematologicznego 5-diff z podajnikiem wraz z sukcesywną dostawą odczynników, materiałów kontrolnych i części eksploatacyjnych umożliwiających wykonanie 72000 tys. oznaczeń morfologii (w tym 50400 w trybie 5-diff i 21600 w trybie CBC) w okresie 36 miesięcy; Część nr 2- Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych do analizatora Mythic 18 przez okres 36 miesięcy; Część nr 3 - Dzierżawa analizatora do badań równowagi kwasowo-zasadowej wraz z sukcesywną dostawą odczynników, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych umożliwiających wykonanie ok. 4500 tys. badań w okresie 36 miesięcy. 3.Wykonawca zapewnia i finansuje: a) udział w międzynarodowym sprawdzianie jakości Labquality lub równoważnym w ilości 1 fiolka raz na 3 miesiące przez cały okres obowiązywania umowy (dotyczy Części nr 1, 2 i 3), b) udział w polskim internetowym systemie kontroli jakości badań laboratoryjnych w zakresie następujących parametrów: WBC, RBC, HGB, HCT, MCV, PLT (dotyczy Części nr 1 oraz Części nr 2), c) udział w polskim internetowym systemie kontroli jakości badań laboratoryjnych w zakresie następujących parametrów: pH, pCO2, pO2 (dotyczy Części nr 3). 4. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zapewnia: a) bezpłatne konsultacje merytoryczne w zakresie obsługi analizatora hematologicznego 5-diff w trakcie trwania umowy (dotyczy Części nr 1), b) bezpłatne konsultacje merytoryczne w zakresie obsługi analizatora hematologicznego MYTHIC 18 w trakcie trwania umowy (dotyczy Części nr 2), c)bezpłatne konsultacje merytoryczne w zakresie obsługi analizatora do badań równowagi kwasowo-zasadowej w trakcie trwania umowy (dotyczy Części nr 3), d)bezpłatną walidację analityczną urządzenia w trakcie podłączenia odczynników (dotyczy Części nr 2), e)bezpłatne przeglądy i bezpłatne naprawy w czasie trwania umowy o dzierżawę analizatora oraz wszelkie koszty związane z montażem części zamiennych i dojazdem (dotyczy Części nr 1 oraz Części nr 3), f)bezpłatne, raz do roku - przeglądy analizatora Mythic 18 (3 przeglądy w trakcie trwania umowy) wraz z wymianą stosownych części (dotyczy Części nr 2)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.70-2, 38.43.45.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (co najmniej 2 dostawy), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Parametry graniczne analizatora hematologicznego 5-diff z podajnikiem - zał. nr 1a. 2. Parametry graniczne analizatora do badań równowagi kwasowo-zasadowej - zał. nr 1b. 3. Wpisy do odpowiednich rejestrów lub deklaracje zgodności lub inne dokumenty dopuszczające obrót oferowanych artykułów na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i w jednostkach Służby Zdrowia - w przypadku, gdy ww dokumenty nie są wymagane należy załączyć oświadczenie Wykonawcy, iż dokumenty te nie są wymagane z zaznaczeniem, na jakiej podstawie prawnej - zał. nr9. 4. Certyfikat jakości ISO 13485 producenta oferowanych odczynników na ich projektowanie, wytwarzanie i dystrybucję (dotyczy Części nr 2) - zał. nr 10. 5. Opisy techniczne analizatorów potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi w załącznikach nr 1a i 1b - Parametry graniczne analizatorów (dotyczy Części nr 1 i Części nr 3) - zał. nr 11. 6. Ulotki techniczne odczynników i materiałów kontrolnych wraz z metodyką wykonywania poszczególnych oznaczeń w języku polskim, potwierdzające ich zgodność z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 - Oferta cenowa (dotyczy Części nr 1, 2 i 3) - zał. nr 12. 7. Zaświadczenie wystawione przez Producenta analizatora, potwierdzające że serwis Wykonawcy został przeszkolony w zakresie obsługi i napraw oferowanego sprzętu (dotyczy Części nr 3) - zał. nr 13.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Zgodnie z art. 26 ust 2 pkt 2b Ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. Formularz ogólny oferty. 3. Oferta cenowa - zał. nr 1. 4. Pełnomocnictwo dla osoby nie upoważnionej do reprezentowania firmy na podstawie załącznika nr 5 tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru - zał. nr 6. 5. Pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania w trakcie postępowania w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej - zał. nr 7.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w postanowieniach umowy na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozstrzyzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie, ul. Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów, II piętro, pok. nr 11, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej, 38-100 Strzyżów, ul. Dąbrowskiego 10, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dzierżawa analizatora hematologicznego 5-diff z podajnikiem wraz z sukcesywną dostawą odczynników, materiałów kontrolnych i części eksploatacyjnych umożliwiających wykonanie 72000 tys. oznaczeń morfologii (w tym 50400 w trybie 5-diff i 21600 w trybie CBC) w okresie 36 miesięcy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w załączniku nr 1 oraz w załączniku nr 1a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.70-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych do analizatora Mythic 18 przez okres 36 miesięcy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.70-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dzierżawa analizatora do badań równowagi kwasowo-zasadowej wraz z sukcesywną dostawą odczynników, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych umożliwiających wykonanie ok. 4500 tys. badań w okresie 36 miesięcy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podane w załączniku nr 1 oraz w załączniku nr 1b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI STRZYŻÓW
- Przebudowa ul. 1000-lecia w Strzyżowie w km 0+003,5÷0+405,00"
- Zakup urządzeń i oprogramowania.
- "Sporządzenie Projektu Planu Ogólnego Gminy Strzyżów"
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Strzyżowie
- Wyk. dokum. tech. dot. inw. pn. "Przeb. drogi wojew. nr 989 Strzyżów - Lutcza poleg. na bud. chodnika w km 1+968,00 - 2+720,00 str. prawa m. God. oraz chodnika w km 7+932.60,00 - 8+892,50 w m. Żyznów"
więcej: przetargi STRZYŻÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do wykonywania badań parametrów krytycznych oraz dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych.
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
- SZP.281.93.2024 - Dostawa odczynników chemicznych dla Instytutu "CZMP"
- ZP-2200-47/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ BIOCHEMICZNYCH
- Dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyku, odczynników do oznaczeń immunoenzym. wraz z najmem analizatora oraz odczynników do oznaczeń chorób infekcyjnych z najmem analizatora i testów.
- Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą 2 aparatów do diagnostyki Mycobacterium Tuberculosis complex
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.