Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Rybnik: zakup uniwersalnego pojazdu, nośnika urządzeń i narzędzi wraz z pługiem lemieszowym wielosegmentowym oraz posypywarko-solarką Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Rybnickie Służby Komunalne, do kontaktów: Grycman Przemysław, Baron Sabina, ul. Jankowicka 41, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, e-mail: zampubrsk@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rsk.rsi.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup uniwersalnego pojazdu, nośnika urządzeń i narzędzi wraz z pługiem lemieszowym wielosegmentowym oraz posypywarko-solarką. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka 41B. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: \ZAKUP UNIWERSALNEGO POJAZDU, NOŚNIKA URZĄDZEŃ I NARZĘDZI WRAZ Z PŁUGIEM LEMIESZOWYM WIELOSEGMENTOWYM ORAZ POSYPYWARKO - SOLARKĄ Istotne warunki zamówienia : Kod CPV - 34141000-7 Pojazd powinien spełniać następujące wymagania: Pojazd samowyładowczy o trójstronnym wyładunku i ładowności od 4-6 ton, skrzynia ładunkowa o wymiarach min. 2900 x 2050 x 400 mm, wysokość ściany przedniej - 500 mm, podłoga stalowa, burty aluminiowe 1.Silnik -silnik wysokoprężny z elektronicznie regulowanym wtryskiem paliwa, z turbodoładowaniem i chłodzeniem powietrza doładowywanego, o mocy min 120 kW -emisja spalin zgodnie z normą EURO 4, poziom hałasu powinien odpowiadać wymaganiom normy EG 70/157/EG oraz 96/20/EG -dwustopniowy hamulec silnikowy -blokada zapobiegająca uruchomieniu silnika -elektroniczny ogranicznik prędkości jazdy -komin zasysający powietrze z filtrem wstępnym 2.Skrzynia biegów: -w pełni synchronizowana, min.8 biegów do przodu i 6 biegów wstecznych, wyposażona w przekładnie nawrotną -napęd stały na wszystkie koła z blokowaniem wzdłużnego mechanizmu różnicowego -układy elastycznej regulacji prędkości -elektroniczno-pneumatyczne przełączanie rewersyjne 3.Sterowanie napędem: -elektro-pneumatyczne przełączanie biegów ; wybór biegów preselekcyjny z wyświetlaniem optymalnego biegu dla bieżącego obciążenia i prędkości jazdy, chroniący silnik, sprzęgło oraz skrzynię biegów przed zniszczeniem -elektronicznie sterowana charakterystyka regulatora silnika; z przełączaniem z jazdy transportowej na regulację obrotów roboczych, podczas pracy z urządzeniem lub jazdy terenowej -pedał gazu ze sterowaniem elektronicznym -gaz ręczny sterowany elektronicznie w celu precyzyjnego ustawiania obrotów silnika 4.Osie: -portalowe (bramowe) o dużym prześwicie z jednocześnie nisko położonym środkiem ciężkości pojazdu -blokada mechanizmu różnicowego tylnej i przedniej osi, z możliwością włączania/wyłączania podczas jazdy; załączana elektro-pneumatycznie -wspomaganie układu kierowniczego 5.Podwozie: -rozstaw osi - min. 3500 mm -aluminiowy zbiornik paliwa, pojemność min.200 l -zaczep holowniczy, paszczowy ze sworzniem - z przodu -stopnie z wykończeniem antypoślizgowym oraz uchwytem ułatwiającym mycie szyb -zintegrowane na ramie punkty do mocowania urządzeń -zintegrowany uchwyt z przodu ramy do łatwego i szybkiego mocowania płyty montażowej pojazdu, z możliwością regulacji wysokości montażu -błotniki wykonane z tworzywa sztucznego -zabezpieczenie antykorozyjne spodu podwozia 6.Układ hamulcowy: -wysokociśnieniowy-dwuobwodowy układ hamulcowy -system przeciwpoślizgowy ABS, wyłączany podczas jazdy terenowej -automatyczna regulacja siły hamowania w zależności od obciążenia (ALB) -hamulce tarczowe na wszystkich kołach -osuszacz powietrza w układzie hamulcowym -hamulec postojowy -przyłącze do przewodu do pompowania kół 7.Kabina: -podnoszona, odporna na korozję zapewniająca doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach, wszystkie szyby powinny być wykonane ze szkła odbijającego promienie słoneczne o wysokim współczynniku izolacji cieplnej -podgrzewane i elektrycznie przestawiane lusterka zewnętrzne -lusterko rampowe -lusterka szerokokątne, podgrzewane -system ogrzewania i nawiewu zintegrowany z klimatyzacją -fotele kierowcy i pasażera z regulacją wysokości, regulacją wzdłużną i pochylenia oraz z trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa i zagłówkami -podłokietniki w drzwiach -ergonomicznie usytuowana konsola środkowa ze wszystkimi elementami sterującymi -konsola w dachu do zamontowania radia i tachografu -przygotowanie do przeprowadzenia przewodów przez tylną ścianę kabiny, uszczelnione -oświetlenie wewnętrzne z lampkami do czytania dla kierowcy i pasażera -osłony przeciwsłoneczne -w kolorze pomarańczowym 8.Instalacja elektryczna: -napięcie 24 V, alternator 28 V / 80 A -akumulatory min. 2 x 12V / 115 Ah -gniazdo prądu stałego w kabinie, do podłączania odbiorników 24 V -gniazdo 24 V do przyczepy, 15-to stykowe -komputer pokładowy z gniazdem diagnostycznym 9.Światła: -reflektory halogenowe, schowane w zderzaku -regulacja zasięgu oświetlenia, w zależności od aktualnego obciążenia pojazdu -światła konturowe na dachu -kierunkowskazy boczne, dodatkowe 10.Wyposażenie pojazdu oraz wymagania dodatkowe: -2 kliny pod koła -osłona boczna, przeciwnajazdowa -rura wydechowa skierowana do góry -przednia płyta montażowa -mechaniczny wyłącznik akumulatorów, przy skrzynce z akumulatorami -gniazdo elektryczne 7-mio stykowe - z przodu -układ hydrauliczny, proporcjonalny - 2-u obwodowy -układ hydrauliczny - 4-ro sekcyjny -odciążenie pługa -tachograf, cyfrowy -dodatkowe reflektory robocze z przodu, wraz z kierunkowskazami; przy współpracy z urządzeniami montowanymi z przodu -oświetlenie ostrzegawcze z lewej strony -podgrzewanie paliwa wraz z separatorem wody -skrzynia ładunkowa o wymiarach min. 2900 x 2050 x 400 mm, wysokość ściany przedniej - 500 mm, podłoga stalowa, burty aluminiowe -przednia szyba zespolona, ogrzewana -szyba tylna przesuwna -uchwyt lusterka -menu komputera samochodu - w języku polskim -przewód do pompowania kół z manometrem -podnośnik samochodowy, hydrauliczny; 10 t -posiadać lampy ostrzegawcze koloru pomarańczowego wyposażone w podświetlany napis \SŁUŻBA DROGOWA- możliwość przekładania kolumny kierownicy z lewej strony na prawą -posiadać homologację na pojazd -posiadać pakiet ubezpieczeń OC, AC, NW Wielosegmentowy pług lemieszowy powinien spełniać następujące wymagania: 1.Dane techniczne: -Wysokość pługa min. 900 mm -Długość lemiesza min. 3200 mm -Szerokość odśnieżania 2500 do 3200 mm -Maksymalny ciężar pługa 900 kg -Ilość segmentów min. 4 2.Wyposażenie: -Listwy zgarniające stalowe 20 mm (kpl) -Elementy adaptacyjne do płyty montażowej -Układ hydrauliczny umożliwiający manewry: unoszenie/opuszczanie/skręcanie w lewą lub prawą stronę -Elementy adaptacyjne do złączy hydraulicznych pojazdu -Koła toczne z ogranicznikiem skoku (do pracy przy ustawieniu pługa pod kątem 320) -Podporę demontażową stałą -Osłonę z elastomeru zabezpieczająca przed pyłem śniegowym, wraz z osłoniętymi szczelinami pomiędzy segmentami pługa -Oznakowanie ostrzegawcze biało/czerwone -Oświetlenie konturowe 3.Wymagania dodatkowe: -Pług odśnieżający powinien być wielosegmentowy z indywidualnym zawieszeniem poszczególnych segmentów -Kształt segmentów powinien zapewniać krótki odrzut zgarnianego śniegu -Powinien posiadać automatyczny i bezobsługowy system przejeżdżania nad przeszkodami bez ryzyka uszkodzenia -Łączniki ze wstępnym napięciem powinny zapewniać agresywne odśnieżanie i tłumienie drgań -Powinien posiadać dwa cylindry skrętu w celu zapewnienia dużej siły przestawiania, regulowanej bezstopniowo pod kątem 32 lub 36 stopni Posypywarko - solarka powinna spełniać następujące wymagania: 1.Dane techniczne: -Pojemność ładunkowa: min. 3 m3 -Zakres regulacji szerokości posypywania : 2 m - 8 m -Zakres regulacji gęstości posypu: dla soli od 5g/m2 do 40 g/m2; dla środków uszarstniających od 20 g/m2 - 300 g/m2 -Posypywarka musi być przystosowana do podłączenia pompy do zwilżania soli solanką ze zbiornikami min. 1200 litrów -Napęd posypywarki od hydrauliki pojazdu -Posypywarka powinna posiadać przenośnik taśmowy -Powinna być dobrze zabezpieczona przed korozją, elementy nie malowane muszą być wykonane ze stali nierdzewnej -Posypywarka musi posiadać układ sterowania z pulpitu w kabinie kierowcy 2.Możliwości sterowania pracą posypywarki za pomocą układu sterowania umieszczonego w kabinie kierowcy: -regulacja szerokości posypywania od 2m do 8 m zmiana co 1 metr -regulacja gęstości posypywania zmiana co 1 g/m2 -pulpit powinien posiadać przycisk do chwilowego dwukrotnego zwiększenia dawki posypywania -układ sterowania musi utrzymywać zadane parametry posypywania bez względu na prędkość jazdy i musi posiadać możliwość zastosowania do każdego typu samochodu bez względu na to czy samochód posiada tachograf czy nie -układ musi rejestrować dziennie : dystans przejechany przez posypywarkę w metrach, zużycie materiałów w kilogramach, czas pracy w godzinach, narastająco: dystans w kilometrach, zużycie materiałów w tonach, czas pracy w godzinach oraz możliwość odczytania w/w danych z pilota sterowniczego -musi posiadać dodatkowy modułu, do przekazywania danych na zewnątrz do drukarki lub komputera 3.Wyposażenie dodatkowe: -krata nasypowa -pokrywa zbiornika zasadniczego -łańcuchy do mocowania -lampa robocza -sterowanie zmianą asymetrii posypywania Przedmiot zamówienia objęty gwarancją min. 12 miesięcy. W okresie gwarancyjnym usługi serwisowe wykonywane bezpłatnie ( w tym także dojazd serwisantów) za wyjątkiem materiałów zużytych przy przeprowadzonych przeglądach tj. filtry, oleje, smary. Czas usunięcia usterek w okresie gwarancyjnym do 72 godzin 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Do oferty należy dołączyć folder(fotografia) wraz z opisem danych technicznych przedmiotu zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.10.00 - Pojazdy samowyładowcze Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.23.00 - Pojazdy samowyładowcze 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 60
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 8000 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat wykonali w sposób należyty co najmniej 2 zamówienia o podobnym charakterze, każde o wartości min. 80 % ceny ofertowej. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania tych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt.7 SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3 c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed wyznaczonym terminem składania ofert, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed wyznaczonym terminem składania ofert. f) gwarancja i serwis (załącznik nr 4) g) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw (załącznik nr 5), h) dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane z należytą starannością. i) dowód wpłaty wadium
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rsk.rsi.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.09.2006, godzina 12:00, Rybnik, ul. Jankowicka 41 B.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.08.2006.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Świadczenie usług serwisowych systemów dyspozytorskich produkcji EMAG dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Odnowa i wykonanie oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych utrzymywanych przez Zarząd Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego
- Modernizacja budynku na Placu Wolności na potrzeby pasażerów - budynek dawnego Miejskiego Punktu Sprzedaży w Rybniku przy Placu Wolności 20, dzielnica Śródmieście - w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Obsługa sprzętem ciężkim poza zwałami węgla i placami składowymi z użyciem koparko-ładowarki i ładowarki teleskopowej z operatorem i monitoringiem w okresie 12 miesięcy w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Jankowice z podziałem na 2 zadania.
- Obsługa sprzętem ciężkim poza zwałami węgla i placami składowymi z użyciem koparko-ładowarki kołowej w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice i Ruch Rydułtowy.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Rybnika
więcej: przetargi w Rybniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.