eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PleszewŚwiadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Pleszewie w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-13

Pleszew: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Pleszewie w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów.
Numer ogłoszenia: 446322 - 2012; data zamieszczenia: 13.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Pleszewie , ul. Poznańska 79, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7429652, faks 062 7429665.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pleszew.starostwo.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Pleszewie w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Pleszewie, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczenia przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów, świadczonych przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, w latach 2013 - 2014. 2. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie niżej wymienionymi przepisami: a).Ustawy z dnia 12.06.2003 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2008 r. Nr 189, poz. 1159, z późn. zm.); b). Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 09.01.2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U z 2004r Nr 5, poz. 34 z późn. zm.); c). Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003r w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz.U z 2003r. Nr 183, poz.1795 ze zm); d).Międzynarodowych przepisów pocztowych: ratyfikowana umowa międzynarodowa ogłoszona w dniu 8 listopada 2007r (Dz.U z 2007r Nr 206 poz.1494), Regulamin Poczty Listowej (Dz.U z 2007r. Nr 108, poz.774), Regulamin dotyczący paczek pocztowych (Dz.U z 2007r. Nr 108, poz. 745) w przypadku usług pocztowych w obrocie zagranicznym; e). Innych aktów prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem umowy. 3. Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się: - przesyłki listowe nierejestrowane krajowe i zagraniczne; - przesyłki listowe rejestrowane nadane i doręczane za pokwitowaniem lub z potwierdzeniem odbioru krajowe i zagraniczne; - paczki krajowe i zagraniczne - przesyłki rejestrowane zawierające rzeczy; z uwzględnieniem podziału na przesyłki ekonomiczne i priorytetowe oraz gabarytów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych Dz. U. z 2004 Nr 5 poz. 34 z późn. zm.); - usługi codziennego doręczania ZPO (zwrotnego potwierdzania odbioru) i zwrotów przesyłek pocztowych do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. 4.Terminy doręczania przesyłek pocztowych zgodnie z art.48a ustawy z dnia 12 czerwca 2003r. Prawo pocztowe (t.j. Dz.U z 2008r. Nr 189, poz.1159 z późn. zm). 5. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi: - doręczania jeden raz dziennie przychodzących przesyłek pocztowych oraz ZPO (zwrotnego potwierdzania odbioru ) i zwrotów niedoręczonych przesyłek pocztowych do siedziby zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Pleszewie, ul. Poznańska 79, 63 -300 Pleszew, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 9:00. - odbioru jeden raz dziennie przesyłek przeznaczonych do nadania z siedziby zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Pleszewie, ul. Poznańska 79, 63 -300 Pleszew, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 14.00 - 15.00. Nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich odbioru przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy z punktu kancelaryjnego Zamawiającego. 6. Odbioru przesyłek wychodzących dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. 7. Doręczanie zwrotów przesyłek listowych nie doręczonych wraz z wykazem nie doręczonych zwrotów z podaniem ich numeru rejestrowego nadania odbywać się będzie przez przedstawiciela wykonawcy do siedziby zamawiającego Starostwo Powiatowe w Pleszewie, ul. Poznańska 79, 63 -300 Pleszew. 8. Zamawiający będzie korzystał z własnych wzorów druków potwierdzenia odbioru (zgodnych z KPA). 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:szacunkową ilość i rodzaj przesyłek zawarto w załączniku nr 1A do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca był uprawniony do wykonywania działalności pocztowej, posiadał aktualne zezwolenie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie powszechnych usług pocztowych objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z art. 6 ust.1 ustawy z dnia 12 czerwca 2003r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2008r. Nr 189, poz. 1159 z późn. zm), albo korzystał z ustawowego zwolnienia z obowiązku posiadania w.w zezwolenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia w.w warunku na podstawie złożonego wraz z ofertą dokumentu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać się realizacją w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwoma zamówieniami, polegającymi na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz jednostek administracji publicznej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców w.w warunku udziału w postępowaniu w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę oryginał formularza cenowego (załącznik 1A do SIWZ); 2. W przypadku wykonawców, korzystających z ustawowego zwolnienia z obowiązku posiadania zezwolenia na wykonywanie działalności pocztowej - oświadczenie o ustawowym zwolnieniu z obowiązku uzyskania w.w zezwolenia ( wzór - załącznik nr 3 do SIWZ); 3. Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w następujących okolicznościach:1). Zmiany ogólne: zmiana adresu / siedziby zamawiającego / wykonawcy; zmiana osób występujących po stronie zamawiającego/wykonawcy. Nie jest dopuszczalna zmiana wykonawcy, z wyjątkiem sukcesji generalnej, przekształcenia, dziedziczenia spółek handlowych zgodnie z ksh, sukcesji z mocy prawa. 2). Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany treści umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację umowy, w zakresie w jakim zmiana przepisów będzie wymagała dostosowania umowy w tym: a). zmiany przepisów prawa dotyczących świadczenia usług pocztowych - ustawy Prawo pocztowe i przepisów wykonawczych do wskazanej ustawy, o ile będą one powodowały konieczność dostosowania łączącego strony stosunku zobowiązaniowego; b). zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VATna usługi pocztowe, w czasie trwania niniejszej umowy.Zamawiający zastosuje obowiązujący podatek VAT, przy założeniu iż ceny jednostkowe netto wskazane w formularzu cenowym nie ulegną zmianie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pleszew.starostwo.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pleszewie, ul. Poznańska 79, 63 - 300 Pleszew, pokój nr 212. Bezpłatnie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pleszewie, ul. Poznańska 79, 63 - 300 Pleszew, pokój 104 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.