eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławZakup trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych o napędzie 100% elektrycznym wraz z obsługą serwisową w okresie trwania gwarancji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-21

Wrocław: Zakup trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych o napędzie 100% elektrycznym wraz z obsługą serwisową w okresie trwania gwarancji
Numer ogłoszenia: 44639 - 2016; data zamieszczenia: 21.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych o napędzie 100% elektrycznym wraz z obsługą serwisową w okresie trwania gwarancji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych o napędzie 100% elektrycznym typu kombi/van z pełną obsługą serwisową w okresie trwania gwarancji. Szczegółowy wykaz parametrów technicznych i wymagane wyposażenie samochodów elektrycznych oraz samochodu zastępczego zostały określone w Specyfikacji. 2. Dostawa samochodów z akumulatorami nastąpi w salonie sprzedaży Wykonawcy na terenie Wrocławia w terminie do 120 dni od dnia podpisania umowy. W przypadku braku salonu sprzedaży Wykonawcy we Wrocławiu, samochody zostaną dostarczone przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko w terminie do 120 dni od dnia podpisania umowy. Samochody winny być dostarczone wraz z dwoma kompletami kluczyków oraz dokumentami, o których mowa w pkt 8 poniżej. 3. Odbiór samochodów zostanie dokonany przez osoby upoważnione przez Zamawiającego oraz zostanie potwierdzony protokołem odbioru. W trakcie odbioru Wykonawca umożliwi Zamawiającemu między innymi kontrolę zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami specyfikacji technicznej określonymi w warunkach zamówienia i ofercie oraz przeprowadzi szkolenie z obsługi samochodu. Szkolenie odbędzie się w salonie sprzedaży Wykonawcy we Wrocławiu a w przypadku braku salonu, w siedzibie Zamawiającego. Czas trwania szkolenia będzie uzależniony od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W szkoleniu będzie uczestniczyło maksymalnie 5 osób. 4. Samochody będą trwale oznakowane dostarczonymi przez Zamawiającego odpowiednimi logotypami. 5. Dostarczane samochody elektryczne muszą być tożsame, z tym, że jeden egzemplarz musi mieć zamontowane relingi dachowe. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualny dokument autoryzacji (świadectwo, zezwolenie, licencja) lub umowę dealerską lub umowę z autoryzowaną firmą/dealerem upoważniającą go do wykonywania czynności obsługowych i naprawczych oferowanych samochodów. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do dostarczenia ww. dokumentu, najpóźniej w chwili zawarcia umowy. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował autoryzowanym serwisem samochodowym dla oferowanych samochodów na terenie Wrocławia lub na terenie kraju. W przypadku punktu serwisowego oddalonego od siedziby Zamawiającego w odległości większej niż 100 km Wykonawca zobowiązany będzie do odwiezienia i przywiezienia pojazdów na swój koszt i ryzyko. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do dostarczenia wykazu autoryzowanych serwisów samochodowych dla oferowanych samochodów na terenie Wrocławia lub na terenie kraju, najpóźniej w chwili zawarcia umowy. 8. Wykonawca wraz z samochodem przekaże: a) świadectwa homologacji, b) gwarancje, c) karty pojazdów, d) książki serwisowe w języku polskim, e) instrukcje obsługi pojazdów w języku polskim. 9. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na dostarczone samochody, której ważność rozpoczyna się od daty odbioru na: a) standardowe elementy samochodu - 3 lata lub 100 000 km, b) elementy napędu elektrycznego - 5 lat lub 100 000 km, c) pojemność baterii - 5 lat lub 100 000 km, d) na perforację karoserii - 10 lat. 10. Wykonawca wykonywał będzie pełną obsługę serwisową w okresie trwania gwarancji, zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej i instrukcji obsługi pojazdów. Wykonawca gwarantuje stosowanie oryginalnych części i akcesoriów objętych gwarancją producenta. Wykonawca udziela gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta na wykonane czynności serwisowe. 11. Zamawiający zastrzega, że powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom jest niedopuszczalne w następującym zakresie: świadczenie czynności związanych z obsługą serwisową samochodu (art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.49.00 - Pojazdy elektryczne 34.11.00.00 - Samochody osobowe 31.43.00.00 - Akumulatory elektryczne 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Dystans przejechany na jednym ładowaniu baterii - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących sytuacjach: 1) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy, 2) zmian formalno-organizacyjnych, które będą miały wpływ na realizację umowy, 3) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. Jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie powodować zmniejszenie lub zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, 4) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015 r., poz. 2008), 5) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 2. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: 1) zmiana nr rachunku bankowego, 2) zmiana danych teleadresowych, 3) zmiana osób przeznaczonych do realizacji przedmiotu umowy (osób przeznaczonych do kontaktu). W takiej sytuacji niezbędna jest pisemna informacja dostarczona drugiej Stronie. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. 4. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Pzp i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych, Al. Kromera 44, 51-163 Wrocław, pok. nr 134.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych, Al. Kromera 44, 51-163 Wrocław, pok. nr 134.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin określony w pkt II.2) oznacza maksymalny termin dostawy trzech samochodów wraz z akumulatorami (od dnia podpisania umowy). Wykonywanie pełnej obsługi serwisowej nastąpi w terminie 36 miesięcy od dnia przekazania samochodów. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania Wykonawcy, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.