eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzanie badań lekarskich w ramach profilaktycznej opieki zdrowotnej pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej oraz przeprowadzanie badań lekarskich, psychologicznych i specjalistycznych osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-08

Dąbrowa Górnicza: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzanie badań lekarskich w ramach profilaktycznej opieki zdrowotnej pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej oraz przeprowadzanie badań lekarskich, psychologicznych i specjalistycznych osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej.
Numer ogłoszenia: 4464 - 2015; data zamieszczenia: 08.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej , ul. Sobieskiego 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 0-32 262-37-39, faks 0-32 262-69-51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pup-dg.pl/zamowienia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzanie badań lekarskich w ramach profilaktycznej opieki zdrowotnej pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej oraz przeprowadzanie badań lekarskich, psychologicznych i specjalistycznych osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przeprowadzanie badań lekarskich w ramach profilaktycznej opieki zdrowotnej pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Górniczej oraz przeprowadzanie badań lekarskich, psychologicznych i specjalistycznych osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej. 2.Usługi świadczone będą zgodnie z następującymi aktami prawnymi: ustawa 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz.1502), ustawa z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1184), ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 217, z późn. zm.), rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 r. poz. 739), rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 14 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji badań i orzeczeń psychologicznych, sposób jej prowadzenia, przechowywania i udostępniania oraz wzory stosowanych dokumentów (Dz. U. z 2010 nr 131, poz. 888), rozporządzanie Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 1996r., nr 69, poz. 332, z późn. zm), ustawa z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 947, z późn. zm.), rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r. nr 148, poz. 973), rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. z 2010 r. nr 149, poz.1002), rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2010 r. w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (tekst jednolity Dz. U z 2014 r. poz. 177). 3.W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) przeprowadzania badań lekarskich pracowników, profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz do wydawania orzeczeń lekarskich do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy, 2) wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia i Polityki Społecznej z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. z 1996 r. nr 69, poz. 332, z późn. zm.), 3) przeprowadzania badań lekarskich, psychologicznych i specjalistycznych osób bezrobotnych i poszukujących pracy, w tym osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności wynikających z ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy /tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz.674, z późn. zm./ mających na celu: - wydanie opinii o przydatności zawodowej do pracy i zawodu albo kierunku szkolenia, - stwierdzenie zdolności do wykonywania pracy, uczestnictwa w szkoleniu lub w przygotowaniu zawodowym dorosłych, odbywania stażu, wykonywania prac społecznie użytecznych, - określenie szczególnych predyspozycji psychofizycznych wymaganych do wykonywania zawodu, 4) przeprowadzania innych badań, które zostaną zlecone przez lekarza medycyny pracy, 5) wykonywania badań lekarskich bez zbędnej zwłoki zgodnie z zasadami sztuki lekarskiej przez uprawnionych do ich wykonania lekarzy posiadających odpowiednie do rodzaju badania kwalifikacje zawodowe, 6) wydania osobie skierowanej na badania zaświadczenia/orzeczenia w 2 egzemplarzach stwierdzającego wyniki badania. 4.Badania lekarskie przeprowadzane będą na podstawie skierowania wydanego przez Zamawiającego. 5.Badania lekarskie, psychologiczne oraz specjalistyczne muszą być wykonywane na terenie Dąbrowy Górniczej. 6.Lekarz medycyny pracy powinien przyjmować co najmniej 3 razy w tygodniu, co najmniej 3 godziny zegarowe w przedziale czasowym od 8.00 do 15.00. 7.Szacunkowa liczba osób, które zostaną w 2015 r. skierowane na badania: 800 w tym: 1) liczba pracowników: 34 (w tym 2 kierowników, 1 sprzątaczka), 2) liczba osób bezrobotnych i poszukujących pracy: 766. Zamawiający dopuszcza zmiany w liczbie skierowanych osób (może to być większa jak i mniejsza liczba). II.Orientacyjne ilości i rodzaje badań. 1.Badanie specjalisty medycyny pracy - badanie lekarskie ogólne z wydaniem orzeczenia - 800, 2 Badanie kontrolne przy aktualnym badaniu profilaktycznym - 2, 3 Konsultacja specjalistyczna okulistyczna - 300, 4 Konsultacja specjalistyczna neurologiczna - 10, 5 Konsultacja specjalistyczna otolaryngologiczna - 10, 6 Konsultacja specjalistyczna otolaryngologiczna z badaniem audiometrycznym - 10, 7 Badanie spirometryczne -10, 8 Zdjęcie RTG klatki piersiowej - 30, 9 EKG spoczynkowe - 800, 10 USR - 10, 11 Pomiar ciśnienia tętniczego RR - 800, 12 Podstawowe badania labolatoryjne: OB - 650, morfologia krwi - 650, poziom glukozy - 50, poziom cholesterolu - 15, badanie ogólne moczu z osadem - 20, poziom kreatniny we krwi - 10, aminotransferaza alaninowa - 10, aminotransferaza asparaginianowa - 10, mocznik - 5, HDL -5, LDL - 5, GGTP -5, poziom bilirubiny - 15 13 Badanie kału na nosicielstwo pałeczek Salmonella i Shigella (trzy próby) łącznie z wydaniem zaświadczenia do celów sanitarno-epidemiologicznych - 100, 14 Badanie lekarskie bez wydania orzeczenia / wpis w książeczkę do celów sanitarno-epidemiologicznych/ - 20, 15 Badanie lekarskie z wydaniem orzeczenia do celów sanitarno-epidemiologicznych - 100, 16 Badanie psychologiczne pracownika wykonującego prace na stanowisku operatorskim - 15, 17 Badanie psychologiczne kierowcy wykonującego transport drogowy - 50. Wykazane w powyższej ilości badań każdego rodzaju są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w formularzu oferty (załącznik nr 2 do SIWZ). Określone rodzaje i ilości poszczególnych badań mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości badań nie stanowi zmiany umowy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 70 % ceny podanej w formularzu ofertowym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.11.00 - Ogólne usługi lekarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada zgłoszenie w formie pisemnej we właściwym ze względu na miejsce wykonywania działalności wojewódzkim ośrodku medycyny pracy zgodnie z wymogami art. 10 ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1184).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 3 usługi z zakresu medycyny pracy (w rozumieniu ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1184) odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował odpowiednim do wykonania zamówienia potencjałem technicznym tj.: co najmniej jedną placówką mieszczącą się na terenie Dąbrowy Górniczej, w której będzie wykonywany przedmiot zamówienia, posiadającą wszystkie niezbędne dla wykonania niniejszego zamówienia gabinety lekarskie medycyny pracy, spełniające wymagania określone przepisami rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 r. poz. 739) oraz innymi przepisami szczegółowymi w tym zakresie (załącznik nr 5 do SIWZ),

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował odpowiednim do wykonania zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: kadrą medyczną uprawnioną do przeprowadzania badań profilaktycznych objętych przedmiotem zamówienia tj. co najmniej: 1 lekarzem medycyny pracy, 1 lekarzem ze specjalizacją z zakresu okulistyki, 1 lekarzem z zakresu laryngologii, 1 lekarzem z zakresu neurologii oraz 1 psychologiem (załącznik nr 6 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ), 2. zgłoszenie w formie pisemnej we właściwym ze względu na miejsce wykonywania działalności wojewódzkim ośrodku medycyny pracy zgodnie z wymogami art. 10 ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1184), 3. dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, 4.jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt h), składa dokument lub dokumenty zgodnie z zasadą wskazaną w części IX pkt. 2.2 niniejszej SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Liczba dni w tygodniu świadczenia usługi (nie mniejsza niż 3 dni) - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: a) z powodu zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, nie wynikającej z zamierzonego działania strony i nie powodującej roszczeń z tytułu tej pomyłki, b) w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianę w szczególności nazwy przedsiębiorstwa, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej, c) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszego zamówienia. 2. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. 3. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pup-dg.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Jana III Sobieskiego 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2015 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Jana III Sobieskiego 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza, Kancelaria/Informacja (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.