To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-16
Ogłoszenie nr 44654 - 2017 z dnia 2017-03-16 r.
Tarnów: Przebudowa części pomieszczeń budynku Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Tarnowie z przeznaczeniem na gabinety Podstawowej Opieki Zdrowotnej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 21055-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 21433-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Mościckie Centrum Medyczne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny
85166402000000, ul.
ul. Kwiatkowskiego
15,
33101
Tarnów, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
14 68 80 511, faks
14 68 80 511, e-mail
Malgorzata.Pichla@mcm.net.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mcm.net.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: bip.malopolska.pl/mcmtarnow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: mościckie Centrum Medyczne sp. z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa części pomieszczeń budynku Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Tarnowie z przeznaczeniem na gabinety Podstawowej Opieki Zdrowotnej.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1.1. Przedmiot zamówienia jest wykonanie remontowych robót budowlanych przebudowy pomieszczeń przychodni usytuowanych na parterze w budynku Mościckiego Centrum Medycznego w Tarnowie przy ul. Kwiatkowskiego 15 z przeznaczeniem na gabinety Podstawowej Opieki Zdrowotnej. 3.1.2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7 - Roboty budowlane 45215510-5 - Remonty obiektów użyteczności publicznej 45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych 45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych 45442110-1 - Malowanie budynków 45431200-9 - Kładzenie glazury 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe 45311000-0 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw 45330000-0 - Hydraulika i roboty sanitarne 3.1.3. Powierzchnia objęta remontem: 103.90m2 3.1.4. Zakres robót. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie w istniejących warunkach czynnej przychodni podmiotu leczniczego pełnego zakresu prac zawartego w przedmiarze robót remontu pomieszczeń Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o.o.. Zakres robót należy wykonać w sposób zgodny z zasadami wiedzy technicznej łącznie z robotami towarzyszącymi. 3.1.5. Miejsce wykonania robót: 4-kondygnacyjny budynek przychodni zdrowia Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Tarnowie ul. Kwiatkowskiego 15 (część południowa - parter; pomieszczenia oznaczone na załączniku graficznym nr. 13,12,11,10,9,8,7,6,5A,5,5B). 3.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 3.2.1. wykucie z muru ościeżnic okna, drzwi i naświetli, 3.2.2. demontaż armatury i urządzeń wod-kan, 3.2.3. demontaż opraw oświetlenia, 3.2.4. zerwanie wykładzin z tworzyw sztucznych, 3.2.5. zerwanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych 3.2.6. wykucie podokienników lastriko, 3.2.7. zeskrobanie i zmycie starej farby ścian i sufitów, 3.2.8. rozebranie ścianek działowych, 3.2.9. transport i utylizacja gruzu z odwozem na odległość 5km, 3.2.10. uzupełnienie ścianek działowych z płyty GK na ruszcie metalowym z izolacją akustyczną, 3.2.11. zamurowanie otworów naświetli 3.2.12. wykonanie otworu drzwi w ścianie korytarzowej z montażem nadproży, 3.2.13. rozkucie otworów drzwiowych z wykonaniem przesklepień w ścianach działowych, 3.2.14. dostawa i montaż podokienników z aglomarmuru Botticino gr.3cm o wysięgu max. 3cm i oparciu w murze 3cm, 3.2.15. dostawa i montaż okna PCV, 3.2.16. wykonanie oraz uzupełnienie tynków i gładzi gipsowych, 3.2.17. licowanie ścian płytkami (wg wyboru zamawiającego). Fartuchy ochronne do wys. 2.00m w rejonie umywalek. Lustra wbudowane. 3.2.18. szpachlowanie i malowanie pomieszczeń gabinetów i ściany korytarza , 3.2.19. wymianę stolarki drzwiowej w gabinetach nr. 13,12,11,10,9,8,7,6,5A,5,5B Ościeżnice DREWNIANE BIAŁE 9-10CM, 3x zawiasy, uszczelka, np. Sękpol, Porta, Polskone; kolor biały; opaski jednostronne białe. 3.2.20. dostawę i montaż skrzydeł drzwi STANDART WEJŚCIOWE (SĘKPOL, PORTA), BIAŁE, PŁYTA OTWOROWA, 3x ZAWIASY, KLAMKA + SZYLDY SATYNA, ZAMEK WKŁADKA 3.2.21. wykonanie tynków szpalet i pokrycia wykutych bruzd po wymianie drzwi i robotach instalacyjnych, 3.2.22. wykonanie posadzek wraz z wylewką samopoziomującą oraz niezbędnych uzupełnień, 3.2.23. ułożenie wykładziny termozgrzewalnej typu Polyfloor Mystique z wywinięciem 10cm na ścianę w pomieszczeniach części gabinetów i na uzupełnieniach po m-żu drzwi, 3.2.24. uzupełnienie płytek terakota posadzki po wyburzeniu ścian działowych. 3.2.25. przebudowę instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd w obrębie gabinetów - z wyjątkiem tablic rozdzielczych. Przebudowa sieci teletechnicznej i logicznej w gabinetach, w tym demontaż i ponowny montaż istniejących gniazd telefonicznych, DATA, WLAN. Oprawy oświetlenia w gabinetach typu nastropowego żródła światła LED. Gniazda i łączniki (pojedyncze, podwójne) całkowicie do wymiany. 3.2.26. przebudowę instalacji sanitarnej w zakresie niezbędnym dla montażu nowych urządzeń i armatury (bateria, umywalki, syfony, półpostumenty). Przebudowa obejmuje wykonanie niezbędnych prób instalacji oraz badanie wody w układzie po wykonanym remoncie, 3.2.27. wymianę uszkodzonych fragmentów instalacji wewnętrznej kanalizacji, 3.2.28. wymianę istniejących grzejników na płytowe higieniczne z zaworem odcinającym i termostatycznym. Wymiana obejmuje korektę dystansu gałązek przyłączy oraz spuszczenie wody z układu i ponowne napełnienie z odpowietrzeniem. 3.2.29. montaż i podłączenie dodatkowych grzejników w korytarzu parteru, 3.2.30. skucie powierzchni zmurszałego tynku ściany i uzupełnienie tynku po izolacji muru. 3.2.31. gruntowanie podłoży i malowanie pomieszczeń gabinetów farbą akrylową dopuszczoną dostosowania w obiektach służby zdrowia. W gabinetach zabiegowych farba zmywalna na całej wysokości pomieszczeń 3.2.32. zabezpieczenie istniejacych wykładzin PCV w trakcie prowadzenia robót budowlanych. 3.3. W ramach zakresu zamówienia instalację logiczną należy przebudować w porozumieniu z informatykiem MCM. 3.4. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej nazw producentów, marek bądź znaków towarowych Zamawiający dopuszcza materiały lub urządzenia równoważne, tj. o parametrach technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nie prowadzące do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. 3.5. Zamawiający informuje, że w zakresie norm opisujących przedmiot zamówienia dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez dostawy/roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku zmiany lub wycofania normy, po ogłoszeniu przetargu, należy stosować normy obowiązujące. 3.6. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia pracowników imienne identyfikatory i przestrzeganie ich używania podczas trwania umowy. 3.7. Roboty prowadzone będą w czynnym obiekcie służby zdrowia, dlatego wszystkie prace należy wykonywać tak, aby w miarę możliwości nie zakłócać funkcjonowania obiektu, przy jednoczesnym zachowaniu szczególnej ostrożności przy organizacji placu budowy jak i w trakcie wykonywania prac. Wykonawca zorganizuje teren robót w sposób zabezpieczający przed uciążliwymi czynnikami wynikającymi z prowadzonych robót (hałas, kurz, pył,). Wykonanie najbardziej uciążliwych czynności Wykonawca dostosuje do funkcjonowania obiektu i uzgadniać będzie na bieżąco z Zamawiającym. 3.8. Z uwagi na brak możliwości udostępnienia wszystkich pomieszczeń jednocześnie, prace należy przeprowadzić w 2 etapach, co należy uwzględnić w harmonogramie: Etap I - pomieszczenia 13,12,11 parteru objęte przedmiarem; Etap II - pomieszczenia pozostałe objęte przedmiarem; Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej w przeddzień podpisania umowy dostarczyć harmonogram, obejmujący terminy wykonania poszczególnych rodzajów, etapów i odcinków prac. Harmonogram musi przewidywać sposób realizacji robót na czynnym obiekcie. Harmonogram musi zostać uzgodniony i uzyskać akceptację Zamawiającego. Należy przyjąć, że część robót musi być wykonywana w dni wolne od pracy lub w godzinach popołudniowych/nocnych. Wykonawca ze szczególną starannością i we właściwy sposób zabezpieczy i oznakuje teren prowadzenia robót. Po zakończeniu robót teren należy uporządkować oraz naprawić wszelkie szkody powstałe w wyniku realizacji zadania. 3.9. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5) powinny one odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 poz. 883 z późn. zm. zmian). Certyfikaty i atesty będą wymagane przy odbiorze końcowym. 3.10. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. W sprawie przeprowadzenia wizji wymagany jest wcześniejszy kontakt z przedstawicielem zamawiającego w celu ustalenia terminu i umożliwienia wejścia do pomieszczeń. 3.11. Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadkach wątpliwych - Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawcy nie zgłaszają uwag, Zamawiający uzna, że brak jest zastrzeżeń do dokumentów, w tym opisujących przedmiot zamówienia. 3.12. Wykonawca własnym staraniem zorganizuje plac budowy i poniesie wszelkie koszty związane z organizacją robót. Zamawiający umożliwi Wykonawcy nieodpłatne korzystanie z energii elektrycznej, wody, kanalizacji. 3.13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego odbioru końcowego robót. 3.14. Przed rozpoczęciem robót, Wykonawca ustali ze służbą b.h.p. Zamawiającego szczegółowe warunki bezpieczeństwa i higieny pracy z podziałem obowiązków w tym zakresie i na tę okoliczność sporządzą protokół w myśl rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2003 r., Nr 169, poz.1650 z późn. zm.). 3.15. Wszystkie wykonywane prace demontażowe i montażowe należy prowadzić ze szczególną ostrożnością, zachowaniem przepisów b.h.p. oraz przepisów przeciwpożarowych, poszanowaniem mienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi wymaganiami prawa budowlanego. 3.16. Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcy rękojmi i gwarancji na wykonane roboty remontowe, licząc od dnia protokolarnego odbioru robót. 3.17. Koszt załadowania, wyładowania, transportu i przyjęcia odpadów w celu przekazania ich do zakładu utylizacji należy wliczyć do ceny oferty. Odległość do zakładu utylizacji wynosi ok. 5 km.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45215510-5,
45421152-4,
45432120-1,
45442110-1,
45431200-9,
45421100-5,
45450000-6,
45311000-0,
45330000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT59969.07 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 73761.96 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Zaprojektowanie i budowa myjni samochodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą - powtórzone postępowanie.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie usługi cateringowej - dostawa całodziennego wyżywienia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
- Dostawa obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Świadczenie usługi pielęgniarskiej w 2025 roku na podstawie umowy zlecenia dla podopiecznych Subregionalnego Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań
- Dostawa, montaż oraz utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach pozostających w zarządzie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie w 2025 r.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.