eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiłomłynPrzebudowa mostu drogowego leżącego w ciągu drogi leśnej na rzece Szelążnica w m. Mała Ruś

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-31

Miłomłyn: Przebudowa mostu drogowego leżącego w ciągu drogi leśnej na rzece Szelążnica w m. Mała Ruś
Numer ogłoszenia: 446572 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 391736 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Miłomłyn, ul. Nadleśna 9, 14-140 Miłomłyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6473056, 6413027, faks 089 6473221.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa mostu drogowego leżącego w ciągu drogi leśnej na rzece Szelążnica w m. Mała Ruś.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Przebudowa mostu drogowego leżącego w ciągu drogi leśnej na rzece Szelążnica w m. Mała Ruś. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj i ilość prac do wykonania) zawierają: Projekt budowlany ( załącznik nr 8 do SIWZ), przedmiar robót (załącznik nr 7 do SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 12 do SIWZ). Prace będą polegały na przebudowie mostu poprzez całkowitą rozbiórkę istniejącego starego mostu i wybudowaniu w jego miejsce nowego mostu o konstrukcji stalowej z drewnianą nawierzchnią. Zamawiający zapewnia dokumentację projektową do wglądu w swojej siedzibie (adres jak w punkcie 1) w dni robocze w godzinach 8°° - 14°°. 2. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia 2.2.1 Roboty budowlane należy prowadzić: -Zgodnie z projektem budowlanym dostarczonym przez zamawiającego oraz załączonymi przedmiarami robót. - Zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. - Zgodnie z przepisami BHP w budownictwie i przepisami ustawy Prawo budowlane. 2.2.2. Wymagane jest aby Wykonawca ustanowił kierownika budowy. Koszty wynagrodzenia dla kierownika budowy leżą po stronie Wykonawcy. 2.2.3. Wymagane jest aby Wykonawca zapewnił obsługę geodezyjną. Wymagane jest geodezyjne wyznaczenie obiektu w terenie przed wybudowaniem oraz sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej położenia obiektu na gruncie po wybudowaniu. Koszty wykonania dokumentacji należy wkalkulować w cenę oferty. 2.2.4. Wymagane jest umieszczenie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. Koszty tablic leżą po stronie Wykonawcy. 2.2.5 Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesięcy na całość robót od dnia zakończenia robót budowlanych, czyli od dnia odbioru końcowego i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru. Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów w kryterium oceny ofert - okres gwarancji -za udzielenie gwarancji na 6 lat. Gwarancja udzielana będzie w pełnych latach. 2.2.6 Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie wykonawcy robót. 2.2.7 Zamówienie finansowane jest ze środków własnych zamawiającego. 2.2.8 Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ - części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 2.2.9 Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć ww. dokumenty przy odbiorze ostatecznym zadania. 2.2.10 Podczas realizacji robót wykonawca udostępni zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 2.2.11 Zaleceniem jest, aby wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji lokalnej, w celu zapoznania się z terenem robót oraz zakresem prac objętych niniejszym zamówieniem. We wszystkich miejscach opisu przedmiotu zamówienia ujętych w dokumentacji projektowej robót budowlanych, gdzie Zamawiający poprzez nazwy, oznaczenia wskazuje producenta, pochodzenie materiału, urządzenia, sprzętu - dopuszcza się złożenie oferty równoważnej na materiał, urządzenie i sprzęt równoważny. Za równoważne materiały, urządzenia i sprzęt Zamawiający uzna te, które posiadają skład fizykochemiczny oraz parametry jakościowo-techniczne nie gorsze od wskazanych. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), Zamawiający, powołując się na oznaczenie normy, dopuszcza normalizację, specyfikacje techniczne, równoważne opisywanym w kolejności ważności zastosowania wskazanej w art. 30 ust. 2, 3 ww. ustawy. W tym przypadku, gdy Wykonawca powoła się na system jakościowy równoważny, po jego stronie leży wykazanie dowodu równoważności, który należy dołączyć do oferty...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.22.11.10 - Roboty budowlane w zakresie mostów 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów DROMO Spółka z o. o., ul. Nadrzeczna 5, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 134175,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 160323,83

  • Oferta z najniższą ceną: 160323,83 / Oferta z najwyższą ceną: 229751,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.