eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaZorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu CZAS NA AKTYWNOŚĆ. AKTYWNOŚĆ SPOŁECZNA I ZAWODOWA KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ, realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieliczce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-31

Wieliczka: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu CZAS NA AKTYWNOŚĆ. AKTYWNOŚĆ SPOŁECZNA I ZAWODOWA KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ, realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieliczce
Numer ogłoszenia: 446596 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Sienkiewicza 26, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278 19 55, faks 12 278 19 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu CZAS NA AKTYWNOŚĆ. AKTYWNOŚĆ SPOŁECZNA I ZAWODOWA KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ, realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieliczce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I część zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu opiekuna osób starszych, według następujących wytycznych: 1.Cel kursu: a)pomoc uczestnikom szkolenia w powrocie na rynek pracy, b)dostosowanie ich kwalifikacji i umiejętności do potrzeb rynku pracy, c)dostarczenie uczestnikom szkolenia obszernej wiedzy z zakresu opieki nad osobami starszymi oraz wiedzy dotyczącej funkcjonowania człowieka starszego i jego roli w społeczeństwie, d)podniesienie atrakcyjności zawodowej. 2.Program kursu podzielony na 4 bloki tematyczne: I. a)starzenie się - fizjologia starości (problemy zdrowotne, psychologiczne i społeczne). b)pielęgnacja i higiena osób starszych chorych ( zabiegi pielęgnacyjne ) c)specyfika przebiegu schorzeń podeszłego wieku ( wybrane schorzenia Parkinson, Alzheimer, cukrzyca, zwyrodnienia stawów, demencje starcze) d)wiadomości o lekach. e)dietetyka i żywienie jako profilaktyka zdrowia. II. a)sytuacje zagrażające życiu. b)ocena sytuacji i zabezpieczenie miejsca wypadku. c)sposoby ewakuacji w sytuacjach bezpośredniego zagrożenia życia. d)ogólne zasady udzielania pierwszej pomocy. e)udzielanie pierwszej pomocy osobom nieprzytomnym. f)pierwsza pomoc w zatrzymaniu oddechu - resuscytacja. g)zakrztuszenie. h)omdlenie. i)atak serca. j)epilepsja. k)krwotok zewnętrzny i wewnętrzny. l)oparzenia i odmrożenia. m)urazy kręgosłupa. n)urazy brzucha i klatki piersiowej. III. a)rola i zadania opiekuna osób starszych. b)wzrost samoświadomości i postawy komunikacji, c)psychologiczne aspekty funkcjonowania osób starszych. d)starość jako etap rozwoju . e)jakość życia osób w podeszłym wieku i ich postawy wobec własnej starości. f)organizacja czasu wolnego osobom starszym. IV. a)specyfika działania opiekuńczo-rehabilitacyjnego u osób w wieku podeszłym. b)usprawnianie osób starszych na tle ogólnych problemów geriatrii c)charakterystyka zmian zachodzących w układzie ruchu . problemy wynikające z unieruchomienia problemy samoobsługi d)elementy rehabilitacji, przykładowe ćwiczenia( jak zapobiegać odleżynom oraz skutkom długotrwałego unieruchomienia, utrzymanie aktywności, sprawności fizycznej), 3.Ilość uczestników kierowanych przez Zamawiającego: maksymalnie - 3 osoby 4.Ilość godzin dydaktycznych kursu: co najmniej 100 godzin dydaktycznych w tym: 70 godzin praktyka i 30 godzin teoria, 5.Miejsce realizacji: a)zajęcia teoretyczne - na terenie Krakowa lub Wieliczki w odległości nie większej niż 1 km od przystanku komunikacji miejskiej, b)zajęcia praktyczne - w pobliżu miejsca zamieszkania uczestnika szkolenia, c)Kurs zakończy się egzaminem wewnętrznym. 2.Przed rozpoczęciem zajęć Wykonawca poinformuje beneficjentów i Zamawiającego o wymogach niezbędnych do pozytywnego zakończenia kursu i otrzymania certyfikatu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji zawodowych. 3.Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.12.2013 4.Uczestnik powinien otrzymać: a)materiały szkoleniowe, b)zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, c)zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z pierwszej pomocy, d)zaliczenie praktyk-kartę praktyk. 5.Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram zajęć zawierający daty, godziny i miejsce zajęć, co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem kursu. Jeżeli Zamawiający zgłosi beneficjenta do uczestnictwa w kursie bez zachowania terminu 7-dniowego, Wykonawca przekaże harmonogram zajęć nie później niż do następnego dnia roboczego. Wszelkie zmiany tego harmonogramu Wykonawca przekaże Zamawiającemu na bieżąco w miarę ich zaistnienia na adres mailowy. 6.Wykonawca zapewni dla uczestników kursu na część teoretyczną serwis kawowy: kawę, herbatę, ciastka. II część zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu: grafik komputerowy według następujących wytycznych: 1.Liczba godzin kursu: co najmniej 204 godziny dydaktyczne, 2.Ilość uczestników kierowanych przez Zamawiającego: 1 osoba 3.Program kursu: 1)Podstawy projektowania graficznego - 16h 2)Multimedialne techniki komputerowe - 16h 3)Fotografia cyfrowa - 16h 4)Grafika rastrowa- program Photoshop - 20h 5)Grafika rastrowa - program GIMP -12h 6)Grafika wektorowa-program Corel Draw -30h 7)Język HTML/XHTML -24h 8)Kaskadowe arkusze stylów CSS- 10h 9)Programowanie aplikacji WEB w PHP - 18h 10)Generatory stron CMS -20h 11)Grafika animowana - 20h 12)Egzamin - 2h 4.Miejsce realizacji: Kraków lub Wieliczka 5.Termin realizacji od dnia podpisania umowy do 31.12.2013 6.Uczestnik powinien otrzymać: a)materiały szkoleniowe, b)zaświadczenie o ukończeniu kursu, 7.Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram zajęć zawierający daty, godziny i miejsce zajęć, co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem kursu. Jeżeli Zamawiający zgłosi beneficjenta do uczestnictwa w kursie bez zachowania terminu 7-dniowego, Wykonawca przekaże harmonogram zajęć nie później niż do następnego dnia roboczego. Wszelkie zmiany tego harmonogramu Wykonawca przekaże Zamawiającemu na bieżąco w miarę ich zaistnienia na adres mailowy. 8.Wykonawca zapewni dla uczestników kursu na część teoretyczną serwis kawowy: kawę, herbatę, ciastka. III część zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu: przedstawiciel handlowy, według następujących wytycznych: 1.Liczba godzin kursu: niemniej niż 118 godzin dydaktycznych (jedna godzina lekcyjna trwa 45 minut) 2.Ilość uczestników kierowanych przez Zamawiającego: 8 osób 3.Termin realizacji: od dnia podpisania do 31.12.2013 4.Cel kursu: nabycie wiedzy i umiejętności do pracy w charakterze przedstawiciela handlowego. 5.Program kursu: 1)Marketing, sprzedaż i obsługa klienta Zajęcia praktyczne 8h Zajęcia teoretyczne 16h 2)Przepisy prawne związane z zawodem przedstawiciela handlowego. Zajęcia teoretyczne 8h 3)Obsługa kas fiskalnych Zajęcia praktyczne 16h 4)Elementy towaroznawstwa handlowego Zajęcia teoretyczne 8h 5)Dokumentacja handlowa i magazynowa Zajęcia praktyczne 20h 6)Zasady BHP w jednostce handlowej, organizacja zapotrzebowania i przyjmowania dostaw towarów Zajęcia teoretyczne 8h 7)Zastosowanie programów komputerowych w pracy przedstawiciela handlowego Zajęcia praktyczne 34h 6.Szczegółowy opis w/w programu kursu: 1)Moduł - Marketing, sprzedaż i obsługa klienta Kultura obsługi klienta, wygląd osobisty i zachowanie, savoir vivre sprzedawcy - z wykorzystaniem filmów instruktażowych i odgrywania scenek. Typy konsumentów i techniki sprzedaży dostosowane do klienta, budowanie dobrego kontaktu z klientem, komunikacja werbalna i niewerbalna w relacji z klientem, ssavoir vivre przedstawiciela handlowego, postawa wobec klienta, cechy dobrego przedstawiciela handlowego: cechy charakteru, umiejętności, cechy psychiczne, postawa sprzedawcy, praca z klientem - obsługa klienta w sposób profesjonalny i kulturalny, rozmowa sprzedażowa, sposób wyrażania się, stosunek do klienta, załatwianie reklamacji, walka o klienta, rodzaje nabywców, proces decyzyjny nabywcy proces negocjacji, techniki oddziaływania psychologicznego, przekaz reklamowy potrzeby konsumenta, narzędzia wpływu społecznego, sposób obchodzenia się z towarem, podkreślany szczególnie podczas jego prezentowania i demonstrowania Obsługa trudnego klienta - typologia trudnego klienta i sposoby obsługi klienta w zależności od jego charakterystyki - asertywne reagowanie na agresywne zachowanie klienta, w tym asertywne przyjmowanie krytyki, asertywne wrażanie opinii - radzenie sobie z negatywnymi emocjami i ze stresem powstałym w wyniku kontaktu z trudnym klientem. Skuteczna komunikacja z klientami - rozwijanie precyzji w komunikowaniu - bariery i błędy komunikacyjne, w tym analiza i sposoby ich likwidacji - zasady prowadzenia rozmowy telefonicznej, w tym etapy i zasady profesjonalnie prowadzonej rozmowy telefonicznej Rola wyglądu w zawodzie sprzedawcy - czystość ciała - piękno języka - delikatność ruchów - schludny ubiór - fryzura - u pań dobry makijaż Etyka zawodu sprzedawcy Kodeks Etyki Zawodowej Sprzedawców: - Zobowiązania wobec zawodu Sprzedawcy - Zobowiązania Sprzedawcy wobec Pracodawcy - Zobowiązania Sprzedawcy wobec Klientów 2) Moduł - Przepisy prawne związane z zawodem przedstawiciela handlowego Przegląd aktów prawnych - omówienie z rozwiązywaniem prostych kazusów dotyczących pracy przedstawiciela handlowego, opartych o często występujące w zawodzie sytuacje problematyczne. Odpowiedzialność przedstawiciela handlowego Postępowanie z falsyfikatami 3)Moduł - Obsługa kas fiskalnych: - rodzaje i zastosowanie urządzeń fiskalnych - opis techniczny i zasada działania kasy fiskalnej - programowanie kas fiskalnych - praktyczne ćwiczenia sprzedaży z zastosowaniem kas fiskalnych - kasy fiskalne jako szczególna forma dokumentacji sprzedaży - omówienie ustawy 4)Moduł - Elementy towaroznawstwa handlowego Klasyfikacja rodzajowa i systematyka towarów - Istota kodowania towarów - Kodowanie towarów w Polsce i świecie Czynniki determinujące jakość towarów - Cykl życia towaru - Zmiany jakościowe w towarach w funkcji czasu - Czynniki działające destrukcyjnie na towary Ochrona jakości towarów w transporcie i magazynowaniu - Narażenia magazynowe i transportowe - Zasady przechowywania wybranych grup towarowych - Kontrola warunków klimatycznych. 5)Moduł - Dokumentacja handlowa i magazynowa obliczenia i wypełnianie dokumentacji na blankietach, związanej ze sprzedażą oraz gospodarką magazynową Dokumentacja związana z dostawą - zamówienia, oferty, umowy - przyjmowanie zwrotu zakupionego towaru - protokół Dokumentacja związana ze sprzedażą - faktury, rachunki, paragony - podstawowe zasady sporządzania faktur - stawki podatku VAT - ćwiczenia w obliczaniu - doliczania zadanego narzutu - udzielanie rabatu - reklamacje i zwroty - dokumenty korygujące Dokumentacja magazynowa - sporządzania arkuszy spisowych - protokoły, prace inwentaryzacyjne Moduł - Zasady BHP w jednostce handlowej, organizacja zapotrzebowania i przyjmowania dostaw towarów -zasady BHP w jednostce handlowej -organizacja zapotrzebowania i przyjmowania dostaw towarów -rodzaje magazynów -lokalizacja magazynów -gospodarka opakowaniami -gospodarka transportowa -organizacja i technika składowania towarów -zabezpieczenie i ochrona magazynu -ubezpieczenie magazynu i towaru 6)Moduł - Zastosowanie programu komputerowego do wystawiania faktur CDN FPP -Zasadniczo tematyka zajęć opiera się na nabyciu umiejętności wystawiania faktur, w drugiej kolejności uczestniczy ćwiczą możliwości usprawnienia pracy w jednostce handlowej poprzez automatyzację wystawiania w programie innych dokumentów handlowych -Ewidencja kontrahentów -Ewidencja towarów, cen i marż -Rejestr sprzedaży i zakupów -Wystawianie faktur i innych dokumentów związanych z rejestracją operacji handlowych -Kontrola stanów magazynowych 7)Inne programy wykorzystywane w pracy przedstawiciela handlowego: -Edytor tekstu MS Word -arkusz kalkulacyjny MS Excel, -przeglądarki Internetowe -sprzedaż i komunikacja z klientem przez Internet: poczta e-mail, obsługa sklepu internetowego, e-płatność 7.Miejsce realizacji kursu - na terenie Krakowa w odległości nie większej niż 1 km od przystanku komunikacji miejskiej, 8.Uczestnik powinien otrzymać: a)materiały szkoleniowe, b)zaświadczenie o ukończeniu kursu, 9.Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram zajęć zawierający daty, godziny i miejsce zajęć, co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem kursu. Jeżeli Zamawiający zgłosi beneficjenta do uczestnictwa w kursie bez zachowania terminu 7-dniowego, Wykonawca przekaże harmonogram zajęć nie później niż do następnego dnia roboczego. Wszelkie zmiany tego harmonogramu Wykonawca przekaże Zamawiającemu na bieżąco w miarę ich zaistnienia na adres mailowy. 10.Wykonawca zapewni dla uczestników kursu na część teoretyczną serwis kawowy: kawę, herbatę, ciastka. IV część zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu: Sprzedawca fakturzysta z obsługą kas fiskalnych, terminala płatniczego i programu komputerowego oraz dokumentacją handlową, według poniższych wytycznych: 1.Liczba godzin kursu: co najmniej 88 godzin 2.Ilość uczestników kierowanych przez Zamawiającego: maksymalnie 9 osób 3.Miejsce realizacji: na terenie Krakowa lub Wieliczki w odległości nie większej niż 1 km od przystanku komunikacji miejskiej 4.Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.12.2013 5.Program kursu: 1)Obsługa kas fiskalnych i terminala płatniczego - zajęcia praktyczne - 16h, 2)Przepisy prawne związane z zawodem sprzedawcy - zajęcia teoretyczne - 8h, 3)Elementy towaroznawstwa handlowego - zajęcia teoretyczne - 8h, 4)Dokumentacja handlowa i magazynowa - Zajęcia praktyczne - 20h, 5)Zasady BHP w jednostce handlowej, organizacja zapotrzebowania i przyjmowania dostaw towarów - zajęcia teoretyczne - 8h, 6)Zastosowanie programu komputerowego w obsłudze transakcji handlowych - zajęcia praktyczne - 20h, 7)Marketing, sprzedaż i obsługa klienta - zajęcia teoretyczne - 8h. 6.Szczegółowy opis w/w kursu: Obsługa kas fiskalnych i terminala płatniczego -rodzaje i zastosowanie urządzeń fiskalnych -opis techniczny i zasada działania kasy fiskalnej -programowanie kas fiskalnych -praktyczne ćwiczenia sprzedaży z zastosowaniem kas fiskalnych -kasy fiskalne jako szczególna forma dokumentacji sprzedaży - omówienie ustawy -terminal płatniczy - zastosowanie, rodzaje, zasada działania Przepisy prawne związane z zawodem sprzedawcy Przeglądy aktów prawnych - omówienie Elementy towaroznawstwa handlowego Klasyfikacja rodzajowa i systematyka towarów -Istota kodowania towarów -Kodowanie towarów w Polsce i świecie Czynniki determinujące jakość towarów -Cykl życia towaru -Zmiany jakościowe w towarach w funkcji czasu -Czynniki działające destrukcyjnie na towary Ochrona jakości towarów w transporcie i magazynowaniu -Narażenia magazynowe i transportowe -Zasady przechowywania wybranych grup towarowych -Kontrola warunków klimatycznych Dokumentacja handlowa i magazynowa obliczenia i wypełnianie dokumentacji na blankietach, związanej ze sprzedażą oraz gospodarką magazynową - Dokumentacja związana z dostawą -zamówienia, oferty, umowy -przyjmowanie zwrotu zakupionego towaru - protokół Dokumentacja związana ze sprzedażą -faktury, rachunki, paragony -podstawowe zasady sporządzania faktur -stawki podatku VAT - ćwiczenia w obliczaniu -doliczania zadanego narzutu -udzielanie rabatu -reklamacje i zwroty - dokumenty korygujące Dokumentacja magazynowa -sporządzania arkuszy spisowych - protokoły, prace inwentaryzacyjne Zasady BHP w jednostce handlowej, organizacja zapotrzebowania i przyjmowania dostaw towarów -zasady BHP w jednostce handlowej -organizacja zapotrzebowania i przyjmowania dostaw towarów -rodzaje magazynów -lokalizacja magazynów -gospodarka opakowaniami -gospodarka transportowa -organizacja i technika składowania towarów -zabezpieczenie i ochrona magazynu ubezpieczenie magazynu i towaru Zastosowanie programu komputerowego do wystawiania faktur CDN FPP -Zasadniczo tematyka zajęć opiera się na nabyciu umiejętności wystawiania faktur, w drugiej kolejności uczestniczy ćwiczą możliwości usprawnienia pracy w jednostce handlowej poprzez automatyzację wystawiania w programie innych dokumentów handlowych -Ewidencja kontrahentów -Ewidencja towarów, cen i marż -Rejestr sprzedaży i zakupów -Wystawianie faktur i innych dokumentów związanych z rejestracją operacji handlowych -Kontrola stanów magazynowych Marketing, sprzedaż i obsługa klienta -elementy marketingu -cechy dobrego sprzedawcy: cechy charakteru, umiejętności, cechy psychiczne, postawa sprzedawcy -praca z klientem - obsługa klienta w sposób profesjonalny i kulturalny -rozmowa sprzedażowa -sposób wyrażania się -stosunek do klienta -załatwianie reklamacji -walka o klienta -rodzaje nabywców -proces decyzyjny nabywcy -sposób obchodzenia się z towarem, podkreślany szczególnie podczas jego prezentowania i demonstrowania. Obsługa trudnego klienta -typologia trudnego klienta i sposoby obsługi klienta w zależności od jego charakterystyki -asertywne reagowanie na agresywne zachowanie klienta, w tym asertywne przyjmowanie krytyki, asertywne wrażanie opinii -radzenie sobie z negatywnymi emocjami i ze stresem powstałym w wyniku kontaktu z trudnym klientem Skuteczna komunikacja z klientami -rozwijanie precyzji w komunikowaniu -bariery i błędy komunikacyjne, w tym analiza i sposoby ich likwidacji -zasady prowadzenia rozmowy telefonicznej, w tym etapy i zasady profesjonalnie prowadzonej rozmowy telefonicznej Rola wyglądu w zawodzie sprzedawcy -czystość ciała -piękno języka -delikatność ruchów -schludny ubiór -fryzura -u pań dobry makijaż 7.Uczestnik powinien otrzymać: a)materiały szkoleniowe, b)zaświadczenie o ukończeniu kursu, 8.Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram zajęć zawierający daty, godziny i miejsce zajęć, co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem kursu. Jeżeli Zamawiający zgłosi beneficjenta do uczestnictwa w kursie bez zachowania terminu 7-dniowego, Wykonawca przekaże harmonogram zajęć nie później niż do następnego dnia roboczego. Wszelkie zmiany tego harmonogramu Wykonawca przekaże Zamawiającemu na bieżąco w miarę ich zaistnienia na adres mailowy. 9.Wykonawca zapewni dla uczestników kursu na część teoretyczną serwis kawowy: kawę, herbatę, ciastka. V część zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu: Obsługa wózków jezdniowych podnośnikowych z obsługą programu magazynowego, z rozszerzeniem o tematykę związaną z pracą w magazynie, według następujących wytycznych: 1.Liczba godzin kursu: niemniej niż 148 godzin dydaktycznych 2.Ilość uczestników kierowanych przez Zamawiającego: 2 osoby 3.Termin realizacji: od dnia podpisania do 31.12.2013 4.Miejsce realizacji kursu - na terenie Krakowa lub Wieliczki w odległości nie większej niż 1 km od przystanku komunikacji miejskiej, 5.Program kursu: 1)Obsługa wózków jezdniowych podnośnikowych zajęcia praktyczne- 16h zajęcia teoretyczne -52 h 2)Przepisy prawne związane z zawodem zajęcia teoretyczne - 8h 3)Elementy towaroznawstwa handlowego zajęcia teoretyczne -8h 4)Dokumentacja handlowa i magazynowa zajęcia praktyczne - 20h 5)Zasady BHP w jednostce handlowej, organizacja zapotrzebowania i przyjmowania dostaw towarów zajęcia teoretyczne -8h 6)Zastosowanie programu komputerowego w obsłudze transakcji handlowych zajęcia praktyczne - 20h 7)Obsługa kas fiskalnych zajęcia praktyczne - 16h 6.Szczegółowy opis w/w programu kursu: Obsługa wózków jezdniowych podnośnikowych -Typy stosowanych wózków jezdniowych podnośnikowych -Budowa wózka -Czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami -Czynności kierowcy w czasie pracy wózkami -Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa -Wiadomości z zakresu BHP -Wiadomości o dozorze technicznym -Informacje na temat bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych -Praktyczna nauka jazdy -Bezpieczna wymiana butli gazowej Przepisy prawne związane z zawodem sprzedawcy Przeglądy aktów prawnych - omówienie Elementy towaroznawstwa handlowego Klasyfikacja rodzajowa i systematyka towarów -Istota kodowania towarów -Kodowanie towarów w Polsce i świecie Czynniki determinujące jakość towarów -Cykl życia towaru -Zmiany jakościowe w towarach w funkcji czasu -Czynniki działające destrukcyjnie na towary Ochrona jakości towarów w transporcie i magazynowaniu -Narażenia magazynowe i transportowe -Zasady przechowywania wybranych grup towarowych -Kontrola warunków klimatycznych Dokumentacja handlowa i magazynowa obliczenia i wypełnianie dokumentacji na blankietach, związanej ze sprzedażą oraz gospodarką magazynową Dokumentacja związana z dostawą -zamówienia, oferty, umowy -przyjmowanie zwrotu zakupionego towaru - protokół Dokumentacja związana ze sprzedażą -faktury, rachunki, paragony -podstawowe zasady sporządzania faktur -stawki podatku VAT - ćwiczenia w obliczaniu -doliczania zadanego narzutu -udzielanie rabatu -reklamacje i zwroty - dokumenty korygujące Dokumentacja magazynowa -sporządzania arkuszy spisowych - protokoły, prace inwentaryzacyjne Zasady BHP w jednostce handlowej, organizacja zapotrzebowania i przyjmowania dostaw towarów -zasady BHP w jednostce handlowej -organizacja zapotrzebowania i przyjmowania dostaw towarów -rodzaje magazynów -lokalizacja magazynów -gospodarka opakowaniami -gospodarka transportowa -organizacja i technika składowania towarów -zabezpieczenie i ochrona magazynu -ubezpieczenie magazynu i towaru Zastosowanie programu komputerowego do wystawiania faktur CDN FPP -Zasadniczo tematyka zajęć opiera się na nabyciu umiejętności wystawiania faktur, w drugiej kolejności uczestniczy ćwiczą możliwości usprawnienia pracy w jednostce handlowej poprzez automatyzację wystawiania w programie innych dokumentów handlowych -Ewidencja kontrahentów -Ewidencja towarów, cen i marż -Rejestr sprzedaży i zakupów -Wystawianie faktur i innych dokumentów związanych z rejestracją operacji handlowych -Kontrola stanów magazynowych Obsługa kas fiskalnych-rodzaje i zastosowanie urządzeń fiskalnych -opis techniczny i zasada działania kasy fiskalnej -programowanie kas fiskalnych -praktyczne ćwiczenia sprzedaży z zastosowaniem kas fiskalnych -kasy fiskalne jako szczególna forma dokumentacji sprzedaży - omówienie ustawy 6.Uczestnik powinien otrzymać:c)materiały szkoleniowe, d)zaświadczenie o ukończeniu kursu, 7.Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram zajęć zawierający daty, godziny i miejsce zajęć, co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem kursu. Jeżeli Zamawiający zgłosi beneficjenta do uczestnictwa w kursie bez zachowania terminu 7-dniowego, Wykonawca przekaże harmonogram zajęć nie później niż do następnego dnia roboczego. Wszelkie zmiany tego harmonogramu Wykonawca przekaże Zamawiającemu na bieżąco w miarę ich zaistnienia na adres mailowy. 8.Wykonawca zapewni dla uczestników kursu na część teoretyczną serwis kawowy: kawę, herbatę, ciastka. VI. część zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B według następujących wytycznych: 1)Przedmiot zamówienia obejmuje: a)przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B, w tym: - przeprowadzenie niezbędnych badań przed rozpoczęciem kursu, - przeprowadzenie kursu, - opłacenie pierwszego egzaminu teoretycznego i praktycznego w Ośrodku Ruchu Drogowego,2)Ilość godzin kursu: a)kurs prawa jazdy kat B: - ilość godzin zajęć teoretycznych: 30 godz. dydaktycznych, - ilość godzin zajęć praktycznych: 30 godz. zegarowych, 3)Ilość beneficjentów kierowanych przez Zamawiającego na kurs prawa jazdy kat. B - maksymalnie 8 beneficjentów. 4)Zajęcia będą odbywać się co najmniej 2x w tygodniu 1.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: 1) odpowiednie warunki lokalowe do przeprowadzenia kursu, sprzęt, oraz wszystkie konieczne i zalecane materiały szkoleniowe. 2)możliwość ćwiczenia testów na komputerze dostosowanym sprzętowo i programowo do symulacji egzaminu, 3)przeprowadzić egzamin wewnętrzny, który odbędzie się na koniec całego szkolenia,4)zajęcia będą prowadzone przez wykładowców posiadających zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne zapewniające właściwą realizację kursu.2.Przed rozpoczęciem zajęć Wykonawca poinformuje beneficjentów oraz Zamawiającego o wymogach niezbędnych do pozytywnego zakończenia kursu.3.Miejsce realizacji: w lokalu Wykonawcy w granicach administracyjnych Krakowa lub Wieliczki, miejsce lub lokal do zajęć winien znajdować się w odległości max 1 km od najbliższego przystanku komunikacji zbiorowej4.Termin realizacji: od dnia podpisania do 31.12.2013 roku. VII. część zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym: według następujących wytycznych: 1)Przedmiot zamówienia obejmuje : a)Przed rozpoczęciem kursu, Wykonawca przeprowadzi bezpłatny test sprawdzający wiedzę beneficjenta, celem zweryfikowania umiejętności językowych.b)Możliwość realizacji kursu w trybie dziennym, wieczorowym lub weekendowym w zależności od indywidualnych potrzeb beneficjenta c)Bezpłatny dostęp do biblioteki i mediatekid)Zajęcia prowadzone z zastosowaniem metod aktywizujących i technik audiowizualnyche)Kurs prowadzony z naciskiem na konwersację, min.50% zajęć z Native Speakeremf)Zajęcia prowadzone w grupach max 10-osobowych 2)Ilość uczestników kierowanych przez Zamawiającego: 1 3)Ilość godzin dydaktycznych kursu dla jednego beneficjenta: min 100, 4)Termin realizacji: od dnia podpisania do 31.12.2013 5)Miejsce realizacji kursu - na terenie Krakowa lub Wieliczki w odległości nie większej niż 1 km od przystanku komunikacji miejskiej, VIII. część zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu języka hiszpańskiego na poziomie średniozaawansowanym: według następujących wytycznych: 1)Przedmiot zamówienia obejmuje :a)Przed rozpoczęciem kursu, Wykonawca przeprowadzi bezpłatny test sprawdzający wiedzę beneficjenta, celem zweryfikowania umiejętności językowych.b)Możliwość realizacji kursu w trybie dziennym, wieczorowym lub weekendowym w zależności od indywidualnych potrzeb beneficjenta c)Bezpłatny dostęp do biblioteki i mediatekid)Zajęcia prowadzone z zastosowaniem metod aktywizujących i technik audiowizualnyche)Kurs prowadzony z naciskiem na konwersację, min.50% zajęć z Native Speakeremf)Zajęcia prowadzone w grupach max 10-osobowych 2)Ilość uczestników kierowanych przez Zamawiającego: 1 3)Ilość godzin dydaktycznych kursu dla jednego beneficjenta: min. 112, 4)Termin realizacji: od dnia podpisania do 31.12.2013 5)Miejsce realizacji kursu - na terenie Krakowa lub Wieliczki w odległości nie większej niż 1 km od przystanku komunikacji miejskiej, IX. część zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu : Kurs Prawa jazdy kategorii D+ świadectwo kwalifikacyjne według następujących wytycznych: 1)Przedmiot zamówienia obejmuje:a)przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. D, w tym: - przeprowadzenie niezbędnych badań przed rozpoczęciem kursu, - przeprowadzenie kursu,- wydanie świadectwa kwalifikacji 2)Ilość godzin kursu: a)kurs prawa jazdy kat D: - ilość godzin zajęć teoretycznych: 20 godz. dydaktycznych, - ilość godzin zajęć praktycznych: 40 lub 60 godz. zegarowych, 3)Ilość beneficjentów kierowanych przez Zamawiającego na kurs prawa jazdy kat. D - maksymalnie 1 beneficjent. 4)Zajęcia będą odbywać się co najmniej 4 razy w tygodniu 5.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: 1) odpowiednie warunki lokalowe do przeprowadzenia kursu, sprzęt, oraz wszystkie konieczne i zalecane materiały szkoleniowe. 2)możliwość ćwiczenia testów na komputerze dostosowanym sprzętowo i programowo do symulacji egzaminu, 3)przeprowadzić egzamin wewnętrzny teoretyczny i praktyczny, który odbędzie się na koniec całego szkolenia, 4)zajęcia będą prowadzone przez wykładowców posiadających zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne zapewniające właściwą realizację kursu. 6.Miejsce realizacji: w lokalu Wykonawcy w granicach administracyjnych Krakowa lub Wieliczki, miejsce lub lokal do zajęć winien znajdować się w odległości max 1 km od najbliższego przystanku komunikacji zbiorowej 7.Termin realizacji: od dnia podpisania do 31.12.2013 roku..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców - dotyczy VI i IX części zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany mogą dotyczyć takich kwestii jak: 1)termin realizacji zamówienia, 2)warunki płatności, 3)miejsce realizacji zamówienia, 4)zmniejszenie liczby uczestników.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgopswieliczka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 34.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 34, sekretariat - dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt CZAS NA AKTYWNOŚĆ. AKTYWNOŚĆ SPOŁECZNA I ZAWODOWA KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ, finansowany przez UE.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.