Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-13
Nowa Dęba: Zakup i wdrożenie programu kadrowo-płacowego w Szpitalu Powiatowym w Nowej Dębie
Numer ogłoszenia: 446604 - 2012; data zamieszczenia: 13.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie , ul. M. Curie-Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 84612651 w. 158.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zoznowadeba.ires.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i wdrożenie programu kadrowo-płacowego w Szpitalu Powiatowym w Nowej Dębie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: III. Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zakup i wdrożenie systemu kadrowo-płacowego działającego w środowisku MS Windows Server 2008 oraz na bazie danych Oracle - Zamawiający dopuszcza działanie programu w innym środowisku oraz na innej bazie pod warunkiem dostarczenia na nie licencji, zgodnego z posiadanym przez Zamawiającego systemem Finansowo - Księgowym FK Infomedica firmy Asseco. Za zgodność Zamawiający rozumie funkcjonalność pozwalającą na automatyczną wymianę danych finansowych z systemu Kadrowo-Płacowego do systemu FK. 2. Dostarczane Oprogramowanie będzie spełniać następujące wymagania: a ) będzie w pełni zintegrowane z pozostałych oprogramowaniem posiadanym przez Zamawiającego tj. wszystkie informacje będą wprowadzane przez użytkownika jednokrotnie a następnie dostępne dla wszystkich innych uprawnionych użytkowników oprogramowania. b) oprogramowanie będzie korzystać z relacyjnej lub relacyjno obiektowej bazy danych. c) oprogramowanie będzie posiadać graficzny interfejs użytkownika. d) oprogramowanie będzie posiadać jednolity system zarządzania użytkownikami i ich uprawnieniami zgodny z wymogami ustawy o ochronie danych osobowych zgodny z posiadanym dotychczas oprogramowaniem. e) oprogramowanie ma posiadać możliwość rozszerzenia o moduł Grafiki, który będzie w pełni kompatybilny z oferowanym oprogramowaniem i spełni jego następujące funkcje: - Konfiguracja grafików czasu pracy pracowników: - możliwość definiowania kalendarza, dni świątecznych oraz rozkładu standardowego pięciodniowego tygodnia pracy, - możliwość przydzielania pracowników do poszczególnych grup umów na okresy zatrudnienia w danej jednostce zakładu, - definicja rodzajów godzin jakie są stosowane do wprowadzania ewidencji czasu pracy; czasu trwania tzw. pory nocnej, doby świątecznej; ilości godzin w tygodniu pracy. - ewidencja czasu pracy pracowników w podziale na grupy umów - planowanie czasu pracy pracowników z dokładnością do godzin pracy w poszczególne dni z informacją o ilości godzin do przepracowania, ilością godzin nocnych i świątecznych, - prowadzanie faktycznego czasu pracy pracowników (rejestracja godzin nieobecności, dodatkowych godzin pracy także w zakresie podziału na miejsca zatrudnienia), - wydruk grafika czasu pracy, - zatwierdzanie zaplanowanego i faktycznego czasu pracy przez osoby do tego uprawnione, - współpraca z RCP (eksport i import danych z RCP), - możliwość wykonywania raportów w oparciu o dane wprowadzone dla pracowników. - rozliczenia godzin pracy dla potrzeb naliczenia wynagrodzeń: - automatyczne obliczanie w oparciu o faktyczny czas pracy pracownika, liczby przepracowanych godzin świątecznych, nocnych, nadgodzin (rozliczenie powinno być przygotowywane w rozbiciu na miejsca zatrudnienia pracownika), - możliwość modyfikacji przygotowanego rozliczenia godzin (w zakresie podziału na miejsca zatrudnienia), - możliwość przekazania przygotowanego rozliczenia automatycznie realizującego funkcjonalności w zakresie obsługi wynagrodzeń. 3. System musi zapewniać pełną obsługę kadrowo-płacową. 4. Liczba licencji stanowiskowych do oferowanego oprogramowania: Program kadrowy - 1 stanowisko Program płacowy - 2 stanowiska Zamawiający dopuszcza udzielenie sublicencji na oprogramowanie, gdy Wykonawcy nie przysługują autorskie prawa majątkowe do oprogramowania lecz została mu udzielona licencja przez producenta oprogramowania z prawem do udzielania dalszej licencji (sublicencji). 5. System musi być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z zakresu rachunkowości, finansów publicznych i prawa pracy. 6. System powinien zapewnić spełnienie wszelkich wymagań dla jednostek opieki zdrowotnej wynikających z przepisów prawa w zakresie kadrowo-płacowym. 7. Wykonawca zobowiąże się także do przeprowadzenia szkoleń dla użytkowników oraz administratora systemu. 8. Wykonawca przez okres 12 miesięcy od wykonania wdrożenia systemu zapewni w ramach nadzoru autorskiego oraz gwarancji bezpłatny serwis na wypadek błędów i awarii programu oraz zapewni zgodność oprogramowania ze zmieniającymi się przepisami prawa w zakresie kadrowo - płacowym. W kolejnych okresach wysokość kosztów poniesionych na nadzór autorski nie może być większy niż 30% wartości zakupionych licencji 9. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Wdrożenie systemu informatycznego. b) Udzielenie stosownych licencji na czas nieokreślony. c) Oferowany system i bazy danych będą zainstalowane i skonfigurowane na serwerze i stacjach roboczych wskazanych przez Zamawiającego. d) Przeprowadzenie szkolenia w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie użytkowników oraz administratora w zakresie procedur technicznych dotyczących archiwizowania i odtwarzania danych. e) Termin zakończenia wdrażania systemu wraz z przeniesieniem danych z systemu obecnie używanego: do dnia 31.03.2013 r. 9. Wymagania formalno-prawne System musi na dzień składania ofert realizować następujące funkcje i spełniać określone poniżej wymogi: musi być zgodny obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: a) Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (tj. Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.), b) Ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (tj. Dz. U. z 2011 r. Nr 112, poz. 654 z późn. zm.), c) Ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj. Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1223 z późn. zm.), d) Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz. U. z 2009 r. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.), e) Ustawa z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 51, poz. 307 z późn. zm.), f) Ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrud-nianiu osób niepełnosprawnych (tj. Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 z późn. zm.), g) Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa - (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 z późn. zm.), h) Ustawa z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tj. Dz. U. z 2008 r., Nr 164, poz. 1027 z późn. zm.), i) Ustawa z dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia spo-łecznego w razie choroby i macierzyństwa (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 77, poz. 512 z późn. zm.), j) Ustawa z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypad-ków przy pracy i chorób zawodowych (tj. Dz. U. z 2009 r. Nr 167, poz. 1322 z późn. zm.), k) Ustawa z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (tj. Dz. U. z 2009 r. Nr 205, poz. 1585 z późn. zm.), l) Ustawa z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (tj. Dz. U. z 2009 r. Nr 153, poz. 1227 z późn. zm.), m) Ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), n) Rozporządzenie Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 22 grudnia 1998 r. w sprawie szczególnych zasad rachunku kosztów w publicznych zakładach opieki zdrowotnej (tj. Dz. U z 1998 r. Nr 164, poz. 1194). o) Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883), p) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakimi powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych z dnia 29 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 100 poz. 1024) Załącznik Środki bezpieczeństwa, q) Ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 182 poz. 1228), r) Akta wykonawcze do w/w ustaw 10. Wymagania funkcjonalne. Kadry 10.1 obsługa podstawowych danych pracowników w układzie chronologicznym 10.2 gromadzenie danych personalnych pracowników: 10.2.1 informacje identyfikacyjne z wykorzystaniem identyfikatorów określonych przepisami prawa podatkowego i ubezpieczeniowego, 10.2.2 informacje meldunkowe z uwzględnieniem aktualnego podziału terytorialnego kraju, 10.2.3 informacje o wykształceniu pracownika. 10.3 gromadzenie informacji o kwalifikacjach uzyskanych przez pracownika: 10.3.1 informacje o trwających i zakończonych specjalizacjach i tytułach zawodowych, 10.3.2 informacje o posiadanych uprawnieniach do wykonywania czynności zawodowych, 10.3.3informacje o przyznanych, na mocy odrębnych przepisów prawach do wykonywania zawodu, 10.3.4 informacje o podnoszeniu kwalifikacji przez pracownika: ukończonych kursach studiach dokształcających, 10.3.5 informacje o umiejętnościach językowych pracownika z uwzględnieniem stopnia biegłości w posługiwaniu się językiem obcym, 10.3.6 wyodrębnione informacje o ukończonych kursach BHP. 10.4 gromadzenie informacji dotyczących ubezpieczenia pracownika: 10.4.1 informacje o nabytych prawach do świadczeń emerytalno-rentowych, 10.4.2 informacje dotyczące tytułu i zakresu ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego (za-kres gromadzonych informacji powinien pokrywać się z zakresem danych wymaganych do sporządzenia zdrowotnego zgłoszeniowych dla potrzeb ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego). 10.5 gromadzenie informacji o przyznanych pracownikom świadczeniach socjalnych, 10.6 możliwość zdefiniowania wypłaty w/w świadczeń socjalnych na liście płac, 10.7 gromadzenie informacji o wykonanych przez obowiązkowy badaniach lekarskich, 10.8 gromadzenie informacji na temat stosunku do służby wojskowej pracownika, 10.9 gromadzenie informacji o członkach rodziny pracownika: 10.9.1 informacje identyfikacyjne członków rodziny pracownika, 10.9.2 informacje meldunkowe członków rodziny pracownika, 10.9.3 informacje o świadczeniach należnych członkom rodziny na mocy przepisów ubezpieczeniowych dotyczących przyznawania i wypłaty zasiłków rodzinnych i pielęgnacyjnych, 10.9.4 informacje dotyczące zakresu ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego (zakres gromadzonych informacji powinien pokrywać się z zakresem danych wymaganych do sporządzenia zdrowotnego zgłoszeniowych dla potrzeb ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego członków rodziny pracownika). 10.10 obsługa historii zatrudnienia pracownika 10.11 gromadzenie informacji o historii zatrudnienia pracownika poza aktualnym zakładem pracy: 10.11.1 informacje o okresie i trybie rozwiązania stosunku pracy w poprzednim zakładzie, 10.11.2 informacje o zaliczeniu danej pozycji historii zatrudnienia do stażu pracy dla co najmniej 10 możliwych do zdefiniowania staży (wyróżnionych ze względu na możliwość określenia różnych regulaminów wyliczenia stażu), 10.11.3 informacje o odliczeniach od stażu pracy dla danej pozycji historii zatrudnienia wynikających z urlopu wychowawczego lub innych przyczyn określonych przez zakład. 10.12 gromadzenie informacji o odznaczeniach nadanych pracownikowi, 10.13 gromadzenie informacji o karach pracownika, 10.14 gromadzenie informacji o przyznanych pracownikowi nagrodach, 10.15 gromadzenie informacji o przyznanej odzieży roboczej (z określeniem norm przydziałów dla stanowisk), 10.16 gromadzenie informacji o zatrudnieniu pracownika w aktualnym zakładzie: 10.16.1 możliwość ewidencji informacji o zatrudnieniu pracownika na podstawie różnych stosunków pracy (różne typy umów - umowa o pracę, umowa zlecenie, umowa godzinowa, kontrakty na czynności medyczne), 10.16.2 przechowywanie informacji o historii każdego stosunku pracy, 10.16.3 możliwość przechowywania informacji o pracy w szczególnych warunkach dla po-trzeb ubezpieczenia, 10.16.4 przechowywanie informacji o obowiązku zatrudnienia pracownika dla każdego stosunku pracy (zakres gromadzonych informacji powinien pokrywać się z zakresem danych wymaganych do sporządzenia dokumentów zgłoszeniowych dla potrzeb ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego), 10.17 przechowywanie informacji na temat stażu pracy na dzień rozpoczęcia stosunku pracy: 10.17.1 możliwość ręcznego uzupełnienia stażu na dzień rozpoczęcia stosunku pracy, 10.17.2 możliwość wyliczenia stażu na dzień rozpoczęcia umowy, 10.17.3 możliwość określenia - wyliczenia co najmniej 10 pozycji stażu pracy wyliczanych na podstawie odrębnych regulaminów. 10.17.4 możliwość wyliczenia stażu bieżącego lub stażu na określoną datę na podstawie stażu na dzień rozpoczęcia umowy i przebiegu aktualnego stosunku pracy, 10.17.4 możliwość określenia - wyliczenia co najmniej 10 pozycji stażu pracy wyliczanych na podstawie odrębnych regulaminów , 10.17.5 możliwość wyliczenia stażu tylko z okresu pracy w bieżącym zakładzie. 10.18 obsługa nieobecności pracownika: 10.18.1 przechowywanie informacji o statystyce nieobecności dla stosunku pracy (zbiorcze informacje o zarejestrowanych prawach do urlopu i zarejestrowanych okresach nieobecności pracownika w ramach stosunku pracy) w układzie rocznym, w tym wyróżnienie nieobecności na część dnia pracy, 10.18.2 automatyczna modyfikacja statystyki nieobecności po zmianie wymiaru zatrudnienia lub dobowej normy czasu pracy, 10.18.3 możliwość godzinowego rozliczania urlopów, 10.18.4 przechowywanie informacji o oddelegowaniach pracownika do innych zakładów w ramach stosunku pracy, 10.18.5 przechowywanie informacji o aktualnym procencie dodatku stażowego i przewidywanym terminie podwyższenia tego procentu zgodnie z przyjętym regulaminem, 10.18.6 możliwość zdefiniowania dla umów pracowników innych niż ogólnie obowiązujących regulaminów obliczania procentu dodatku stażowego, 10.18.7 przechowywanie informacji o planowanym terminie przyznania nagrody jubileuszowej zgodnie z obowiązującym regulaminem przyznawania nagrody za staż pracy, 10.18.8 informacje o okresach nieobecności pracownika w ramach stosunku pracy, dla zwolnień chorobowych przechowywanie informacji określonych w przepisach o świadczeniach z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, 10.19 obsługa kandydatów do pracy: 10.19.1 gromadzenie informacji o kwalifikacjach kandydata 10.19.2 gromadzenie podstawowych danych osobowych kandydata 10.19.3 gromadzenie danych teleadresowych kandydata 10.19.4 odnotowywanie informacji o stanowisku, na jakie kandydat aplikuje 10.19.5 możliwość wybierania kandydatów z grona byłych lub aktualnych pracowników jednostki 10.20 pozostałe funkcje związane z obsługa kadrową pracowników: 10.21 możliwość przechowywania informacji o szczegółach zatrudnienia pracownika w ramach stosunku pracy z dokładnością do miejsca wykonywania pracy (ośrodka powstawania kosztów) dla potrzeb rachunku kosztów (etaty pracownika): 10.21.1 przechowywanie informacji ewidencyjnych o miejscu zatrudnienia w ramach etatu, 10.21.2 przechowywanie informacji o stanowisku i zawodzie wykonywanym w ramach etatu, 10.21.3 przechowywanie informacji o zaszeregowaniu pracownika w ramach etatu. 10.22 możliwość dokonywania grupowego przeszeregowania pracowników - grupowa zmiana warunków zaszeregowania w ramach stosunku pracy, 10.23 możliwość prowadzenia miesięcznej ewidencji czasu pracy dla poszczególnych stosunków pracy zgodnie z wymogami prawa pracy, 10.24 planowanie i realizacja (na podstawie ofert i planów) szkoleń pracowników, 10.25 czynności analityczno - sprawozdawcze: 10.25.1 możliwość elastycznego tworzenia wykazów i zestawień na podstawie danych pracownikach i ich stosunkach pracy: 10.25.2 możliwość tworzenia szablonów wykazów (biblioteka wykazów), 10.25.3 możliwość zapisu wykazów w formacie arkusza MS-Excel, HTML, CSV, Open Office. 10.25.4 możliwość emisji stosunkach kadrowych na podstawie danych o pracownikach i ich stosunkach pracy: 10.25.5 możliwość definiowania szablonów pism (biblioteka pism), 10.25.6 możliwość wydruku pism z wykorzystaniem edytora MS-Word, Open Office. 10.26 możliwość przygotowania i eksportu stosunków zgłoszeniowych ZUS dla pracowników i ich stosunków do programu ZUS-Płatnik, 10.27 mechanizmy ochrony danych osobowych: 10.27.1 możliwość zdefiniowania dla użytkowników systemu dostępu do danych osobowych tylko dla wybranych pracowników. Płace 10.28 gromadzenie danych podatkowych dotyczących pracownika: 10.28.1 informacje o przynależności do urzędu skarbowego, 10.28.2 informacje o stopie podatku, informacje o kosztach uzyskania przychodu, 10.28.3 informacje o przysługujących pracownikowi ulgach podatkowych. 10.29 gromadzenie zbiorczych informacji o naliczonych podstawach i procentach składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne dla pracownika na podstawie jego stosunków pracy w układzie rocznym, 10.30 możliwość wyodrębnienia list płac: 10.30.1 podstawowych - generacja wynagrodzenia zasadniczego raz w miesiącu, 10.30.2 dodatkowych - generacja wynagrodzeń dodatkowych w trakcie miesiąca, 10.30.3 dyżurowych - generacja wypłat dyżurów i nadgodzin 10.30.4 premiowych - generacja wypłat premii kwartalnych, rocznych, 10.30.5 przeszacowanych - ponowne wyliczenie wartości dla pozycji z listy wejściowej (po wstecznej zmianie stawki zaszeregowania) dla wszystkich zależnych składników wynagrodzenia, 10.30.6 zlecenia - generacja wypłat dla umów cywilno-prawnych, 10.30.7 kontrakty - generacja wypłat dla umów kontrakty na czynności medyczne 10.30.8 prawa majątkowe - generacja wypłat dla spadkobierców z określeniem udziału, 10.30.9 osoby niezatrudnione - generacja wypłat dla osób niezatrudnionych. 10.31 możliwość korzystania w trakcie wypełniania informacji o pracownikach i listach płac z klasyfikacji uzupełnianych przez użytkownika pozwalających na systematyczne grupowanie wprowadzanych danych, 10.32 przygotowanie danych do list płacowych: 10.32.1 możliwość elastycznego określania sposobu naliczania przez użytkownika składników wypłat (możliwość definiowania algorytmów składników płacowych), 10.32.2 możliwość określenia stałych składników wypłat dla każdego stosunku pracy pracownika z możliwością określenia składników wypłat dla każdego miejsca pracy (etatu), 10.32.3 możliwość ewidencji ilościowo-wartościowej dyżurów i nadgodzin wypracowanych w ramach stosunku pracy w danym miesiącu z możliwością określenia miejsca pracy, 10.32.5 możliwość wprowadzania korekt wypłat wynagrodzenia za dyżury i nadgodziny wy-płacone w poprzednich miesiącach ( powiększających jak i zmniejszających wypłatę tego wynagrodzenia). 10.33 określenie informacji o przyznanych pracownikowi premiach i nagrodach pieniężnych, 10.34 możliwość przepisania list premiowych z miesiąca poprzedniego, 10.35 przygotowanie nieobecności pracownika dla potrzeb rozliczenia na liście płac: 10.35.1 możliwość określenia sposobu rozliczenia dla poszczególnych typów nieobecności, 10.35.2 możliwość automatycznego wyliczenia kwot należnych z tytułu nieobecności na pod-stawie przepisów o świadczeniach z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, przepisy prawa pracy i przepisy wewnątrz zakładowe, 10.35.3 możliwość dokonania automatycznego przeszacowania nieobecności jeśli podstawa dla wypłaconej już nieobecności powinna zostać wyliczona na nowo z powodu zmian w wy-nagrodzeniu, 10.35.4 możliwość rozliczania zwolnień dla umów-zleceń. 10.36 przygotowanie informacji o spłacie pożyczek, 10.37 przygotowanie informacji o zajęciach sądowych wynagrodzenia pracowników, 10.38 przygotowanie i gromadzenie informacji o świadczeniach socjalnych jakie mają zostać wypłacone pracownikom (określenie kwoty, terminu wypłaty), 10.39 przygotowanie informacji o wyrównaniach i potrąceniach. 10.40 tworzenie list płac poprzez określenie stosunków pracy rozliczanych w ramach listy, 10.41 możliwość utworzenia listy płac poprzez przepisanie informacji z miesiąca poprzednie-go, 10.42 automatyczne naliczenie pracowników na podstawie danych podatkowych i danych przygotowanych dla list płacowych: 10.42.1 naliczenie przychodów, 10.42.2 naliczenie potrąceń, 10.42.3 naliczenie składek na ubezpieczenie społeczne, 10.42.4 naliczenie składek na ubezpieczenie zdrowotne, 10.42.5 naliczenie podatków, 10.42.6 bieżąca kontrola i sygnalizacja poprawności dokonywanych naliczeń. 10.42.7 możliwość ręcznej korekty, uzupełnienia wyliczeń dokonanych automatycznie 10.42.8 potwierdzenie poprawności dokonanych wyliczeń - zatwierdzenie listy płac. 10.43 możliwość przygotowania i emisji przelewów dla naliczonych wynagrodzeń: 10.43.1 możliwość wydruku przelewów w formie papierowej, 10.43.2 możliwość wydruku przelewów zbiorczych, możliwość emisji przelewów w formie elektronicznej z wykorzystaniem systemu bankowości elektronicznej. 10.44 możliwość wydruku podstawowych zestawień: 10.44.1 lista płac, 10.44.2 paski wynagrodzeń dla pracowników, w tym możliwość definiowania własnych wzorów pasków (utajnione), 10.44.3 karta wynagrodzeń pracownika, 10.44.4 karta zasiłkowa pracownika, 10.44.5 formularze rozliczeniowe PIT, 10.44.6 zestawienia nominałów dla list płac, 10.45 zamknięcie miesiąca płacowego: 10.45.1 kontrola rozliczenia na listach płacowych wszystkich przygotowanych składników wypłat, 10.45.2 kontrola przekroczenia przez pracowników progów podatkowych, 10.45.3 kontrola przekroczenia przez pracowników 30-krotności składek na ubezpieczenia emerytalono-rentowe. 10.46 symulacja wypłaty wynagrodzenia na podstawie wprowadzonych parametrów dotyczących sposobu pobierania wynagrodzenia z umowy. Każda z symulacji obejmuje grupę umów, dla których jest ona wykonywana. 10.47 możliwość elastycznego tworzenia wykazów i zestawień, wynagrodzenia do potrzeb Zamawiającego, na podstawie danych o naliczonych wynagrodzeniach: 10.48 możliwość tworzenia szablonów wykazów (biblioteka wykazów),możliwość zapisu wykazów w formacie arkusza MS-Excel, HTML ,CSV, Open Office. 10.49 możliwość emisji wynagrodzeń płacowych (pism, wynagrodzeń) na podstawie danych o naliczonych wynagrodzeniach: 10.50.1 możliwość definiowania szablonów pism (biblioteka pism), 10.50.2 możliwość wydruku pism z wykorzystaniem edytora MS-Word, Open Office. 10.51 możliwość tworzenia sprawozdań DEK-I-0, Z-02, Z-03, Z-05, Z-06, Z-12, PNT-01 oraz definiowanie własnych sprawozdań 10.52 prowadzenie rejestru dochodów: 10.53 możliwość przeglądu danych o dochodach pracownika naliczonych na listach płac w układzie miesięcznym, 10.54 automatyczne uzupełnianie rejestru dochodów podczas generacji list płac. 10.55 współpraca z systemem Finanse-Księgowość: 10.55.1 możliwość zapisu informacji wartościowych o wynagrodzeniach pracowników na kontach księgi głównej i ksiąg pomocniczych modułu realizującego funkcjonalność z zakresu Finanse-Księgowość, 10.55.2 możliwość elastycznego określenia sposobu zapisu wynagrodzeń w module realizują-cym funkcjonalność z zakresu Finanse-Księgowość (definicja szablonów eksportu), 10.56 możliwość przygotowania i eksportu dokumentów rozliczeniowych ZUS dla pracowników i ich stosunków do programu ZUS-Płatnik. 10.57 obsługa kas pożyczkowych: 10.57.1 możliwość obsługi wielu kas pożyczkowych, 10.57.2 ewidencja zbieranych składek (kasy PKP), 10.57.3 ewidencja udzielonych pożyczek: 10.57.4 ewidencja poręczycieli, 10.57.5 możliwość wypłaty pożyczki na liście płac, 10.57.6 określenie sposobu spłaty (generacja planu spłaty rat pożyczki), 10.57.7 ewidencja bieżącego stanu zadłużenia, 10.57.8 możliwość przeglądu historii spłaty pożyczki. 10.57.9 generacja zestawień dotyczących kas: 10.57.10 bilans kasy, 10.58.11 raport o stanie zadłużenia i spłaty. 11. Wykaz prac przy wdrożeniu oprogramowania 1. Przygotowanie skryptów migracyjnych z posiadanych systemów kadrowo-płacowych i wykonanie migracji z danymi osobowymi i teleadresowymi pracowników do wdrażanego systemu kadrowo-płacowego. 2. Przygotowanie skryptów migracyjnych z posiadanych systemów kadrowo-płacowych z danymi płacowymi do podstaw nieobecności, zaimportowanie do wdrażanego systemu kadrowo-płacowego. 3. Konfiguracja słowników kadrowo- płacowych, wykonanie skryptów migracyjnych do wdrażanego systemu kadrowo-płacowego. 4. Wdrożenie z zakresu wprowadzania danych osobowych pracowników, danych teleadresowych, historii zatrudnienia, umów, etatów i stawek, danych ubezpieczeniowych, badań, szkoleń, kwalifikacji, specjalizacji, praw wykonywania zawodu, wprowadzania nieobecności oraz operacji grupowych i pozostałych danych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Kontrola wprowadzanych danych kadrowych oraz weryfikacja ich poprawności przez wdrożeniowca. 6. Wdrożenie modułu kadrowego oraz raportowania w celu przygotowania systemu do pracy produkcyjnej. 7. Wdrożenie systemu płacowego w pełnym zakresie wymaganym do tworzenia list płac z uwzględnieniem ZUS, podatków, innych potrąceń, sprawozdawczości oraz pozostałych elementów nie wymienionych, a wymaganych przepisami prawa. 8. Zdefiniowanie wykazów ze składników płacowych zgodnie z dotychczasowymi wykazami stosowanymi w systemie płacowym. 9. Kontrola wprowadzonych danych płacowych oraz weryfikacja ich poprawności przez wdrożeniowca. 10. Próbna generacja list płac, poprawy konfiguracji systemu kadrowo-płacowego wprowadzenie mechanizmów usprawniających i kontrolujących pracę w programie. 11. Przygotowanie eksportu i importu danych płacowych do systemu FK posiadanego przez zamawiającego oraz generacja dekretu do FK, wykonanie schematów księgowych oraz pozo-stałych niezbędnych prac w systemie FK w celu uzyskania pełnego rozksięgowania składników płacowych w module księgowym i kosztowym. 12. Wdrożenie systemu kadrowo-płacowego w zakresie eksportu do ZUS, generacja dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych. 14. Podział pracowników na grupy umów i obsady. 16. Przygotowanie pliku eksportu przelewów płacowych do banku. 17. Udostępnienie użytkownikom instrukcji obsługi oprogramowania w wersji elektronicznej i papierowej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.44.30.00 - Pakiety oprogramowania do rachunkowości/księgowości 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia na podstawie analizy załączonych dokumentów. 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania-zgodnie z Załącznikiem nr 2 i nr 3 SIWZ; 2. Koncesja, zezwolenia lub licencja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji zamówienia wydana przez odpowiedni organ aktualna na dzień składania ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia na podstawie analizy załączonych dokumentów. 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania-zgodnie z Załącznikiem nr 2 i nr 3 SIWZ;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia na podstawie analizy załączonych dokumentów. 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania-zgodnie z Załącznikiem nr 2 i nr 3 SIWZ;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia na podstawie analizy załączonych dokumentów. 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania-zgodnie z Załącznikiem nr 2 i nr 3 SIWZ;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia na podstawie analizy załączonych dokumentów. 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania-zgodnie z Załącznikiem nr 2 i nr 3 SIWZ;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz Oferta Cenowa na Załączniku nr 1 SIWZ 2.Parafowane warunki umowne na załączniku nr 4 Wzór Umowy 3. Umowa Spółki Cywilnej, wymagane jest złożenia zaświadczeń odpisów rejestrów działalności gospodarczej przez każdego uczestnika spółki oddzielnie, a pozostałe formularze Oferta Cenowa i Oświadczenia oraz pozostałe załączniki winny być podpisane przez wszystkich uczestników spółki.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoznowadeba.ires.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie ul. M.C. Skłodowskiej 1A 39-460 Nowa Dęba.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie ul. M.C. Skłodowskiej 1A 39-460 Nowa Dęba Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- Dostawa i dystrybucja gazu ziemnego do obiektów SPZZOZ w Nowej Dębie.
- Usługa - polegająca na odbiorze, wywozie i transporcie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne na 2025 rok
- "Usługa - wykonanie przeglądów, konserwacji i serwisu wymiennikowni, kotłowni gazowych i olejowych w kompleksach administrowanych przez 33 WOG (zamówienie z podziałem na 3 części)"
- Usługa - Wykonanie przeglądów, konserwacji i serwisu urządzeń przepompowni ścieków i biologicznej oczyszczalni ścieków w kompleksach wojskowych administrowanych przez SOI Nowa Dęba oraz SOI Kielce
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego na rok 2025
- Dostawa implantów ortopedycznych dla SPZZOZ w Nowej Dębie.
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Grodków w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC)
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Niemcza realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Budowa klastra serwerów (HA) w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd"
- Podniesienie odporności na zagrożenia cybernetyczne w Gminie Golina
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniami i szkoleniami w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" dla Gminy Zakrzew
- Zakup sprzętu i oprogramowania informatycznego związany z realizacją projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: Pakiety oprogramowania do rachunkowości/księgowości »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.