Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-13
Gdańsk: Dostawa sprzętu medycznego i laboratoryjnego ujętego w 11 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego P/153/2012
Numer ogłoszenia: 446646 - 2012; data zamieszczenia: 13.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Uniwersytet Medyczny , ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 349 12 23, faks (058) 349 12 24.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego i laboratoryjnego ujętego w 11 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego P/153/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego i laboratoryjnego ujętego w 11 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. 2. Na przedmiot zamówienia składają się następujące pakiety, opisane szczegółowo w załączniku Nr 3 do niniejszej SIWZ: Pakiet nr 1 - dostawa generatora (wytwornicy) azotu z powietrza atmosferycznego - szt. 1 Pakiet nr 2 - dostawa higrometru elektronicznego - szt. 1 Pakiet nr 3 - dostawa zestawu do elektroforezy w żelach poliakrylamidowych z modułem do transferu białek oraz fluory metrem - zestaw 1 Pakiet nr 4 - dostawa wagi ze wzrostomierzem - szt. 1 Pakiet nr 5 - dostawa wagi laboratoryjnej - szt. 1 Pakiet nr 6 - dostawa fałdomierza zegarowego metalowego - szt. 1 Pakiet nr 7 - dostawa termostatu blokowego - szt. 1 Pakiet nr 8 - dostawa zestawu do analizy białek metodą Western-blot - zestaw 1 Pakiet nr 9 - dostawa zestawu do elektroforezy poziomej - zestaw 1 Pakiet nr 10 - dostawa zestawu do elektroforezy poziomej - zestaw 1 Pakiet nr 11 - dostawa zestawu do elektroforezy pionowej - zestaw 1.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w sytuacji: a) gdy dochowanie terminu umownego jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć. Przez siłę wyższą strony rozumieją okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawierania umowy, niezależne od woli stron, na których powstanie żadna ze stron nie miała wpływu i których powstaniu nie mogła zapobiec. Za siłę wyższą uważa się w szczególności: klęski żywiołowe, katastrofy, mobilizację, embargo, zamknięcie granic. Wykonawca dotknięty działaniem siły wyższej jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego; b) zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, cła na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia Umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania Wynagrodzenia, Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatków ulega zmianie kwota należnego podatku oraz Wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług, podatek akcyzowy, cło; c) gdy sprzęt został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a zaproponowany przez Wykonawcę w jego miejsce produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności niż produkt będący przedmiotem Oferty, w zakresie parametrów cech, funkcjonalności wymaganych w SIWZ, oraz w zakresie pozostałych parametrów, taka zmiana produktu stanowiącego przedmiot Oferty będzie dopuszczalna. Pozostałe warunki Umowy pozostają bez zmian, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego artykułu. Wynagrodzenie Wykonawcy z tej przyczyny nie może zostać zwiększone; d) gdyby na rynku pojawił się nowy model Sprzętu i nowy model będzie posiadać nie gorsze cechy, parametry, funkcjonalności niż Sprzęt, w zakresie parametrów cech, funkcjonalności wymaganych w SIWZ, oraz w zakresie pozostałych parametrów, taka zmiana Sprzętu będzie dopuszczalna. Pozostałe warunki Umowy pozostają bez zmian, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego artykułu. Wynagrodzenie Wykonawcy z tej przyczyny nie może zostać zwiększone.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.gumed.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gdański Uniwersytet Medyczny
Zespół Zamówień Publicznych
ul. M.Skłodowskiej-Curie 3a
80-210 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Gdański Uniwersytet Medyczny Zespół Zamówień Publicznych III p. pok. 313 ul. M.Skłodowskiej-Curie 3a 80-210 Gdańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pakiet 11 współfinansowany ze środków wspólnotowych dotacje na Innowacje: Projekt Nukleotydy w patologii, diagnostyce i terapii chorób serca współfinansowany przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka priorytet 1 Badanie i rozwój nowoczesnych technologii, Działania 1.2 Wzmocnienie potencjału kadrowego nauki, Program TEAM.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa generatora (wytwornicy) azotu z powietrza atmosferycznego - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa higrometru elektronicznego - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa zestawu do elektroforezy w żelach poliakrylamidowych z modułem do transferu białek oraz fluory metrem - zestaw 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wagi ze wzrostomierzem - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wagi laboratoryjnej - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa fałdomierza zegarowego metalowego - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa termostatu blokowego - szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa zestawu do analizy białek metodą Western-blot - zestaw 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa zestawu do elektroforezy poziomej - zestaw 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa zestawu do elektroforezy poziomej - zestaw 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa zestawu do elektroforezy pionowej - zestaw 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Budowa drogi do Centrum Opieki Wytchnieniowej w Gdańsku"
- Dostawa szybkich membranowych testów immunoenzymatycznych do wykrywania toksyn A i B oraz antygenu GDH Clostridium difficile dla UCK
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 8 im. Jana Pawła II w Gdańsku
- "Monitoring kolonii rozrodczej Nocka dużego Myotis myotis w obszarze Natura 2000 Wejherowo PLH220084"
- Dostawa kart przedpłaconych dla pracowników Gdańskich Usług Komunalnych Sp. z o.o.
- Zmiana sposobu ogrzewania w 13 lokalach mieszalnych
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem stanowiska badawczo-dydaktycznego układu chłodniczego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Zakup wraz z dostawą materiałów zużywalnych niezbędnych do przeprowadzenia analiz izotopowych w Wydziałowym Laboratorium WGGiOŚ DE-dzp.272-213/25
- AD/ZP/48/25 Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do laboratoriów w ramach projektu "Czas zawodowców dla Wielkopolski"
- "Dostawa urządzeń laboratoryjnych do Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Przemysłu Organicznego Oddział w Pszczynie" Zamówienie obejmuje 6 zadań. Każde z zadań opisane w SWZ.
- Dostawa dydaktycznego stanowiska laboratoryjnego do badania konwekcji swobodnej i wymuszonej dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa dydaktycznego stanowiska laboratoryjnego do badania współczynnika przewodzenia ciepła dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.