To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-13
Potulice: Dostawy artykułów medycznych (znak sprawy 23/2012)
Numer ogłoszenia: 446658 - 2012; data zamieszczenia: 13.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 376026 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, Aleja Parkowa 1, 89-120 Potulice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5874440, faks 052 5874400.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów medycznych (znak sprawy 23/2012).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawy artykułów medycznych: 1. Grupa 1: L.p. Przedmiot zamówienia Nomenklatura CPV Ilość szacunkowa 1 Alustat płyn 10g 33141800-8 2 szt. 2 Amalgamat srebra GS 80 nr. 1 * 50szt. 33141810-1 4 op.1 op. = 50 szt.(łącznie 200 sztuk) 3 Biopulp 10 g 33141800-8 4 szt. 4 Caustinerf fort pasta 4,5g 33141800-8 2 szt. 5 Cement Adhesor Carbofine 80+40g 33141830-7 2 szt. 6 Cement Agatos wolnowiążący zielony 30g + 18 ml 33141830-7 5 szt. 7 Chakaem płyn 10 g 33141800-8 3 szt. 8 Chemadent G-J-W nr 3 cement 33141810-1 7 szt. 9 Chloraxid 2 % płyn 200 g 33141800-8 3 szt. 10 Devipasta 5 g 33141800-8 5 szt. 11 Dexadent maść 5 g 33141800-8 4 szt. 12 Endomethasone proszek 14 g 33141800-8 3 szt. 13 Endosal płyn 10 g 33141800-8 1 szt. 14 Eugenol płyn 10 g 33141800-8 6 szt. 15 Evicrol 70 g 33141810-1 2 szt. 16 Gutaperka asortyment 33141800-8 4 op.1 op. = 120 szt.(łącznie 480 sztuk) 17 Ihdent giz fil typ II A2 50g 33141810-1 2 op. 18 Jodofom 30 g 33141800-8 1 op. 19 Kamfenol płyn 10g 33141800-8 3 op. 20 Ketac - Molar 12,5 g + 8 ml A3 33141810-1 2 op. 21 Kerr life 2 12 g 33141810-1 3 op. 22 Metronidazol 10 % maść stomat. 5 g 33141800-8 7 szt. 23 Multidentina 50g proszek (czerwony) 33141800-8 2 szt. 24 Nici Safil 3-0 ? c HR 22 70 cm x 36 szt 33141121-4 1 op. po 36 szt. 25 Nipas wkładki zębodołowe * 50 szt. 33141800-8 5 op.1 op. = 50 szt.(łącznie 250 sztuk) 26 Thymodentina 100 g 33141800-8 4 szt. 27 Tempophore pasta 7g 33141800-8 2 szt. 2. Grupa 2: L.p. Przedmiot zamówienia Nomenklatura CPV Ilość szacunkowa 1 Cewnik do podawania tlenu dł.2100 mm jałowy 33141200-2 15 szt. 2 Cewnik do odsysania górnych dróg oddech. CH16 33141200-2 30 szt. 3 Cewnik Foley nr 16 33141200-2 10 szt. 4 Cewnik Foley nr 18 33141200-2 10 szt. 5 Cewnik Foley nr 20 33141200-2 10 szt. 6 Coban bandaż elastycznt 10 cm *4,5 m 33141113-4 15 szt. 7 Codofix siatka op. Elast. R4 1m 33141113-4 10 szt. 8 Codofix siatka op. Elast. R6 1m 33141113-4 5 szt. 9 Fartuch fizelinowy 1 * użytku 33196000-0 40 szt. 10 Gaza niejał. bielona opatrunkowa 90 cm * 100 m 33141114-2 18 op. 11 Gaza opatrunkowa jałowa kopertowana ? m2 33141114-2 1400 szt. 12 Hepafix nr 1,2 zestaw do biopsji 33141625-7 25 szt. 13 Hepafix nr 1,4 zestaw do biopsji 33141625-7 20 szt. 14 Igły 1-raz. uż. 0,5*25*100 szt. (pasujące do strzykawek z poz. od 55 do 58) 33141320-9 30 op.1 op. = 100 szt.(łącznie 3000 sztuk) 15 Igły 1-raz. uż. 0,8*40*100 szt. (pasujące do strzykawek z poz. od 55 do 58) 33141320-9 55 op.1 op. = 100 szt.(łącznie 5500 sztuk) 16 Igły 1-raz. uż. 0,9*40*100 szt. (pasujące do strzykawek z poz. od 55 do 58) 33141320-9 10 op.1 op. = 100 szt.(łącznie 1000 sztuk) 17 Igły 1-raz. uż. 0,7*30*100 szt. (pasujące do strzykawek z poz. od 55 do 58) 33141320-9 20 op.1 op. = 100 szt.(łącznie 2000 sztuk) 18 Igły 1-raz. uż. 1,2*40*100 szt. (pasujące do strzykawek z poz. od 55 do 58) 33141320-9 30 op.1 op. = 100 szt.(łącznie 3000 sztuk) 19 Koreczki do kaniul - jednorazowe, sterylne 33141000-0 150 szt. 20 Lignina płaty 40 cm * 60 cm - 5kg 33141115-9 15op.1 op. = 5 kg(łącznie 75 kg) 21 Maseczka jednorazowa do podawania tlenu 33141200-2 15 szt. 22 Maseczka 1 * użytku na gumce op *50 szt. 33196000-0 23 op.1 op. = 50 szt.(łącznie 1150 sztuk) 23 Nici chirurg. Dafilon lub równoważny 2-0 3 8 DS30 36 sasz. 33141121-4 1 op.1 op. = 36 sasz. 24 Nici chirurg. Dafilon lub równoważny 3-0 3 8 DS24 36 sasz. 33141121-4 1 op.1 op. = 36 sasz 25 Nici chirurg. Dafilon lub równoważny 3-0 3/8 DS30 36 sasz. 33141121-4 1 op.1 op. = 36 sasz. 26 Nici chirurg. Dafilon lub równoważny 4-0 3 8 DS19 36 sasz. 33141121-4 1 op.1 op. = 36 sasz. 27 Opaska dziana podtrzymująca 4m * 10cm 33141113-4 2100 szt. 28 Opaska dziana podtrzymująca 4m * 5cm 33141113-4 100 szt. 29 Opaska elastyczna tkana z zapinką 4-5m * 10cm 33141113-4 330 szt. 30 Opaska gipsowa 12-12,5 cm *2,7 m-3m 33141116-6 60 szt. 31 Ostrza chirurgiczne sterylne nr 15 x 100 szt. 33141411-4 1 op.1 op. = 100 szt. 32 Ostrza chirurgiczne sterylne nr 21 x 100 szt. 33141411-4 1 op.1 op. = 100 szt 33 Papier do aparatu EKG Mortara ELI 250 op 250 szt 33196000-0 2 op.1 op. = 250 szt.(łącznie 500 sztuk) 34 Papier do aparatu EKG Aspel Ascard-3 104mm*40m 33196000-0 10 szt. 35 Papier do aparatu EKG Aspel Ascard-4 112*25m 33196000-0 10 szt. 36 Papier do aparatu EKG Mortara ELI 150 108*140*200 33196000-0 7 szt. 37 Pieluchomajtki dla dorosłych - ( Medium Rozmiar 2 ) op. *30 szt 33196000-0 40 op.1 op. = 30 szt.(łącznie 1000 sztuk) 38 Plaster jałowy do mocowania kaniul -1 szt. 33141112-8 350 szt. 39 Plaster włókninowy z gazą 1 m *8 cm 33141112-8 300 szt. 40 Podkład pola operacyjnego 210 *150-160 niejał. 33141000-0 80 szt. 41 Przylepiec na białej włókninie 9,1 - 9,2 m * 25 mm 33141112-8 470 szt. 42 Przyrządy do przetaczania krwi TS 33194200-8 10 szt. 43 Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych IS 33194200-8 830 szt. 44 Rękawice sterylne nr 6, 1 para 33141420-0 30 par 45 Rękawice sterylne nr 7, 1 para 33141420-0 15 par 46 Rękawice sterylne nr 7,5; 1 para 33141420-0 40 par 47 Rękawice sterylne nr 8, 1 para 33141420-0 40 par 48 Sterylna serweta operacyjna 50 *60cm 33141000-0 35 szt. 49 Strzykawka Janet 100 ml 1 * użytku 33141310-6 25 szt. 50 Strzykawka (posujące do igieł z poz. od 14 do 18) 1 * użytku 10ml *100 szt. 33141310-6 11 op.1 op. = 100 szt.(łącznie 1100 sztuk) 51 Strzykawka (posujące do igieł z poz. od 14 do 18) 1 * użytku 5 ml *100 szt. 33141310-6 40 op.1 op. = 100 szt.(łącznie 4000 sztuk) 52 Strzykawka (posujące do igieł z poz. od 14 do 18) 1 * użytku 2 ml *100 szt. 33141310-6 30 op.1 op. = 100 szt.(łącznie 3000 sztuk) 53 Strzykawka (posujące do igieł z poz. od 14 do 18) 1 * użytku 20 ml *100 szt 33141310-6 10 op.1 op. = 100 szt.(łącznie 1000 sztuk) 54 Test paskowy - para wodna SIL 250 x 500 wskażników 33196000-0 2 op.1 op. = 500 szt.(łącznie 1000 sztuk) 55 Venflon/kaniula niebieski 22G - 0,8 0,9 mm 33141220-8 200 szt. 56 Venflon/kaniula różowy 20 G - 1,0 1,1 mm 33141220-8 250 szt. 57 Venflon/kaniula zielony 18 G - 1,2 1,3 mm 33141220-8 50 szt. 58 Wata opatrunkowa op. *200g 33141115-9 40 op. 59 Worki do dobowej zbiórki moczu 2l 33141615-4 15 szt. 60 Żel do USG i EKG a 0,5 l 33196000-0 15 szt. 3. Grupa 3: L.p. Przedmiot zamówienia Nomenklatura CPV Ilość szacunkowa 1 Pojemnik na zużyte igły i strzykawki poj. 1 - 1,5 l , w kolorze czerwonym, pokrywa pojemnika ma wielowpustowe zatrzaski; po otwarciu pokrywa uszkodzona uniemożliwia ponowne użycie pojemnika 33100000-1 600 szt. 2 Pojemnik na zużyte igły, w kolorze czerwonym - 0,5 - 08 l , 33100000-1 500 szt. 3 Pojemniki z polistyrenu na próbki chirurgiczne lub anatomiczne, z zakrętką 30 ml 33100000-1 1 op1 op -100 szt. 4 Pojemniki do moczu sterylne 33141615-4 200 szt. 5 Pojemniki do moczu niejałowe 33141615-4 30 op.1op-100 szt.(łącznie 3000 szt.) 6 Pojemniki do badania kału z łopatką, niesterylny 33100000-1 10 op. 1 op - 100 szt.( łącznie -1000 szt.) 7 Kieliszki jednorazowego użytku 25 ml do leków, opakowanie od 50-100 sztuk 33100000-1 800 op.1op - 75 szt . (łącznie 60000szt ) . 8 Miska nerkowata, 28 cm, plastikowa 33196000-0 4 szt. 9 Wiaderko na odpady medyczne 10 l z pokrywą na zatrzask w kolorze czerwonym 33100000-1 100 szt. 10 Worek z kołnierzem na odpady medyczne wymioty 19520000-7 4 op1 op - 30 szt.(łącznie 120 szt. 11 Rękaw foliowo - papierowy do sterylizacji 50 mm x 200 m 33198000-4 3 szt 12 Rękaw foliowo - papierowy do sterylizacji 100 mm x200 m 33198000-4 3 szt 4. Grupa 4: L.p. Przedmiot zamówienia Nomenklatura CPV Ilość szacunkowa 1 Miazgociągi 33130000-0 3 op.1 op. = 6 szt.(łącznie 18 szt.) 2 Wiertła chirurgiczne stalowe typu Komet 33131510-5 20 szt 3 Olej do oliwienia końcówek W&H 33130000-0 3 szt 4 Kątnica turbinowa 33130000-0 1 szt 5 Kątnica do mikrosilników 33130000-0 1 szt 6 Szczoteczki do mycia wierteł 33130000-0 3 szt 7 Przyłbica ochronna z gumką przeznaczona do ochrony twarzy przed odpryskami ciał stałych i rozbryzgami cieczy. 33735100-2 2 szt 8 Tacki stomatologiczne plastikowe - małe, jednorazowego użytku. 33131300-0 4 op.1 op. = 100 szt.(łącznie 400 szt.) 5. Grupa 5: L.p. Przedmiot zamówienia Nomenklatura CPV Ilość szacunkowa 1 Probówki Vacuette na 1,5 ml krwi z 3,2 % roz. cyt. sodu, dostosowane do badania w statywie 33192500-7 30 op.1 op.- 50 szt.(łącznie 1500 szt.) 2 Probówki Vacuette na 1,8 ml krwi z 3,8% roz. cyt. sodu 33192500-7 30 op.1 op. - 50 szt.(łącznie1500 szt.) 3 Probówki Vacuette na 2 ml krwi z EDTA - K2 33192500-7 40 op.1 op.- 50 szt.(łącznie 2000) 4 Probówki Vacuette na 9 ml krwi z EDTA - K3 33192500-7 10 op.1op - 50 szt.(łącznie 500 szt.) 5 Probówki Vacuette na 9 ml krwi z aktywatorem wykrzepiania 33192500-7 40 op.1 op. - 50 szt.(łącznie 2000 szt.) 6 Probówki Vacuette na 6 ml krwi z aktywatorem wykrzepiania (wymiary 13x100 mm) 33192500-7 50 op.1 op. - 50 szt.(łącznie 2500 szt.) 7 Statyw OB (skalowany), 10 miejscowy do analizy opadu przy użyciu probówek 1,5 ml, system zamknięty. 33100000-1 1 szt. 8 Uchwyty do probówek z gwintem na igły 33100000-1 300 op.1 op. - 10 szt.(łącznie 3000 szt.) 9 Igły motylkowe do trudnych wkłuć w systemie Vacuette 0,8x19mm, (wężyk 19 cm) 33141300-3 2 op.1 op. - 50 szt.(łącznie100 szt.) 10 Igły Vacuette 38x9 (żółte) 33141300-3 35 op.1 op. - 100szt(łącznie 3500 szt.) 11 Nożyki bezpieczne, automatyczne, jednorazowe do nakłuć palca 33141300-3 15 op.1 op. - 200 szt.(łącznie 3000 szt.) 6. Grupa 6: L.p. Przedmiot zamówienia Nomenklatura CPV Ilość szacunkowa 1 Staza automatyczna z rozpinanym, plastikowym zapięciem, niezbędna np. podczas wykonywania wkłuć dożylnych czy pobieraniu krwi, w różnych kolorach 33140000-3 12 szt. 2 Staza jednorazowa na rolce 33140000-3 10 op.1 op. - 25 szt.(łącznie 250 szt.) 2 Stetoskop dwustronny ze stali nierdzewnej. Głowica wykonana z najwyższej jakości stali nierdzewnej. Miękkie oliwki, ciepłe obwódki (plastikowe pierścienie głowicy zapewniają komfort badania). Możliwość wymiany membrany i oliwek. Możliwość serwisowania. 33140000-3 2 szt. 4 Glukometr do badania poziomu cukru, potrzebujący minimalną ilość krwi do wykonania badania, szybki pomiar. Dostosowany do pasków ACCU-CHECK ACTIVE 33140000-3 1 szt. 5 Termometr lekarski bezrtęciowy szklany 33100000-1 50 szt. 6 Szpatułki drewniane - jałowe 33100000-1 30 op.1op. -100 szt.(łącznie 3000 szt.) 7 Resuscytator silikonowy AMBU z maską nr 5 , wentylacja pacjentów dorosłych. Zalecany zakres temperatury sterylizacji do 1340C 33157700-2 1 szt. 8 Rurka intubacyjna z mankietem, z oczkiem Murphyego ze zgiętą końcówką nr 7.0 33171000-9 5 szt. 9 Rurka intubacyjna z mankietem, z oczkiem Murphyego ze zgiętą końcówką nr 8.0 33171000-9 5 szt. 10 Rurka intubacyjana z mankietem, z oczkiem Murphyego ze zgiętą końcówką nr 9.0 33171000-9 5 szt 11 Rurka ustno-gardłowa nr 3 (dla dorosłych) 33171000-9 10 szt. 12 Stojak medyczny z regulacją na kółkach z dwoma wieszakami 33190000-8 1szt 13 Sonda żołądkowa nr 20 33141641-5 6 szt. 14 Sonda żołądkowa nr 24 33141641-5 6 szt. 15 Kula łokciowa dla dorosłych, regulacja wysokości 33141710-0 4 szt. 16 Moździerz w zestawie do rozdrabniania leków 33196000-0 4 szt. 17 Laryngoskop z łyżką McIntosh typ M-50 33171000-9 1 szt 18 Aparat do pomiaru ciśnienia tętniczego krwi na ramieniu - naścienny. Przystosowany dla osób prawo i lewo ręcznych - obracany zegar .Wygodny koszyk za tarczą manometru. Obsługa w pełni manualna. Zakres pomiaru 0-300 mmHg. Przyciskowy zawór spustowy. Mankiet ciśnieniomierza przystosowany dla osób otyłych. Możliwość serwisowania. 33100000-1 1 szt. 7. Grupa 7: L.p. Przedmiot zamówienia Nomenklatura CPV Ilość szacunkowa 1 Rękawice nitrylowe, niepudrowane XS 33141420-0 50 op.1 op. - 100 szt.(łącznie 5000 szt.) 2 Rękawice nitrylowe, niepudrowane S 33141420-0 100 op.1 op. - 100 szt.(łącznie 10000 szt.) 3 Rękawice nitrylowe, niepudrowane M 33141420-0 100 op.1 op. - 100 szt.(łącznie 10000 szt.) 4 Rękawice nitrylowe, niepudrowane L 33141420-0 100 op.1 op. - 100 szt.(łącznie 10000 szt.) 5 Papier na kozetkę jednowarstwowy z celulozy szerokość 60 cm 33772000-2 50 rolek 6 Maseczki ochronne dla personelu medycznego Klasy P-2 z zaworem wydechowym, spełniające wymogi według normy PN EN149, chroniące personel medyczny przed cząstkami bioaerozolu o wymiarach 0,5-1 mikrometra. 33140000-3 200 szt. 8. Grupa 8: L.p. Przedmiot zamówienia Nomenklatura CPV Ilość szacunkowa 1 Kompresy gazowe niejał. 17 nitkowe 5 *5 * 100 33141119-7 180 op.1 op. = 100 szt.(łącznie 18000 sztuk) 2 Kompresy gazowe niejał. 17 nitkowe 7,0-7,5 *7,0-7,5cm 100 szt. 33141119-7 200 op.1 op. = 100 szt.(łącznie 20000 sztuk) 3 Kompresy sterylizowane 8 warstw. 10cm *10cm * 2 szt. 33141119-7 1200 op.1 op. = 2 szt.(łącznie 2400 sztuk) 4 Kompresy sterylizowane 8 warstw. 5cm *5cm * 2szt. 33141119-7 8000 op.1 op. = 2 szt.(łącznie 16000 sztuk) 5 Kompresy sterylizowane 8 warstw. 7,0-7,5cm *7,0-7,5cm *2szt. 33141119-7 4000 op.1 op. = 2 szt.(łącznie 8000 sztuk) 9. Ilości szacunkowe artykułów medycznych mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów medycznych będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 10. Oferowane artykuły medyczne mają być fabrycznie nowe, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach. 11. Termin ważności dostarczanych artykułów medycznych nie może być krótszy niż 12 miesięcy, licząc od momentu dostarczenia do zamawiającego. Dostawa art. medycznych z krótszym terminem ważności może zostać realizowana po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego. 12. Dostarczane artykuły medyczne jednakowe i zgodne pod względem numeru serii oraz terminu ważności z danymi zamieszczonymi na fakturze. 13. Dostarczane artykuły medyczne mają być oznaczone znakiem CE oraz zgodne z wymogami Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw europejskich albo m.in. Polskich Norm, aprobat technicznych, specyfikacji technicznych itp., o czym jest mowa w art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych. 14. Jeżeli ilość artykułu medycznego w opakowaniu będzie inna niż określił zamawiający, wykonawca koryguje w formularzu cenowym ilość jednostek w taki sposób, aby zgadzała się końcowa wielkość zamawianego wyrobu medycznego, tj. wykonawca oferuję taką samą, lub nie mniejszą ilość jednostek, jaką żąda zamawiający. W takim przypadku wykonawca w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do siwz) w kolumnie Przedmiot zamówienia w miejscach wykropkowanych wpisuje ilość np. szt.kg. oferowanego artykułu w opakowaniu, a w kolumnie Ilość szacunkowa, w miejscach wykropkowanych wpisuje taką ilość opakowań (op.), aby łączna ilość art. medycznego w opakowaniach była nie mniejsza niż ilość szt.kg. określona w nawiasie w kolumnie Przedmiot zamówienia. Jeżeli wykonawca będzie oferował artykuł w opakowaniu, które jest niepodzielne przez ilość całkowitą danego artykułu, podaną w szt. określoną w nawiasie w kolumnie Przedmiot zamówienia, to zaokrągla liczbę opakowań do całości, pod warunkiem, że zaokrąglenie zawsze będzie w górę, np. 10,7 op. = 11 op. lub 10,1 op. = 11 op. Niedopuszczalne jest zaniżanie przez wykonawcę określonej w siwz ilości całkowitej danego artykułu, podanej w sztukach. 15. Wyroby medyczne zaoferowane przez wykonawcę muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679). 16. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności. 1) Dostawy ww artykułów medycznych do szpitala Zamawiającego zlokalizowanego w Zakładzie Karnym w Potulicach. 2) Wykonawca dostarczać będzie ww artykuły medyczne na swój koszt, zgodnie z warunkami transportowymi określonymi przez producenta wyrobu medycznego. Jeżeli transportowanie danego wyrobu medycznego wymaga warunków specjalnych, np. musi być przechowywany w chłodnej temperaturze, do dostawy takiego wyrobu medycznego wykonawca dołącza test, który potwierdzi sposób jego przechowywania w czasie transportowania. 3) Realizacja dostaw w dni robocze (poniedziałek-piątek) w godzinach 7:00 - 15:00, w uzgodnionych terminach lub w ciągu 72 godzin od złożenia zamówienia. 4) Termin płatności 30 dni, forma płatności przelew..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.14.11.19 - Kompresy 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.13.00.00 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Grupa 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medycznym Biurem Handlowym Duo Med Migacz Mariusz, ul. Al. Korfantego 8, 40-004 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19261,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18013,81
Oferta z najniższą ceną: 18013,81 / Oferta z najwyższą ceną: 18013,81
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: grupa 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PZ Cormay S.A, ul. Wiosenna 22, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7136,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6760,80
Oferta z najniższą ceną: 6760,80 / Oferta z najwyższą ceną: 6760,80
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Grupa 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medycznym Biurem Handlowym Duo Med, Migacz Mariusz, ul. Al. Korfantego 8, 40-004 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8906,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8574,00
Oferta z najniższą ceną: 8574,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8574,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Grupa 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medycznym Biurem Handlowym Duo Med Migacz Mariusz, ul. Al. Korfantego 8, 40-004 Katowice, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3405,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3866,46
Oferta z najniższą ceną: 3866,46 / Oferta z najwyższą ceną: 3866,46
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: grupa 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hand Prod Sp. z o.o,, ul. St. Leszczyńskiego 40 a, 02-496 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11684,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4244,40
Oferta z najniższą ceną: 4244,40 / Oferta z najwyższą ceną: 4244,40
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.