Ogłoszenie z dnia 2008-03-05
Sosnowiec: Remont i przebudowa szkolnych boisk sportowych w Szkole Podstawowej nr 21
w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 44683 - 2008; data zamieszczenia: 05.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 21 im. Króla Władysława Jagiełły, ul. Zawodzie 34, 41-208 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2993586, fax 032 2993586.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa szkolnych boisk sportowych w Szkole Podstawowej nr 21 w Sosnowcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchnią syntetyczną boiska do piłki ręcznej, pełniącego zarazem rolę boiska do piłki nożnej i koszykówki, boiska do siatkówki oraz wykonanie trawników międzyboiskowych i wycięcie drzew. Zakres robót : roboty rozbiórkowe nawierzchni, prace ziemne, korytowanie i podbudowa z piasku i betonu jamistego, wykonanie nawierzchni poliuretanowych oraz ukształtowanie terenu. Powierzchnia remontu i przebudowy boisk wynosi 1220,00 m2 plus trawniki międzyboiskowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.61.19 - Naprawa boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.61.19 - Naprawa boisk sportowych Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Oryginalny kod CPV: 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne, niż dachowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki zakwalifikowania Wykonawców do szczegółowego rozpatrywania ofert: a/ terminowe złożenie oferty przetargowej zgodnie z wymogami SIWZ, b/ dysponowanie środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia. c/ Wykonawca musi spełniać warunki określone w art.22,ust.1 Ustawy z dn.29.01.2004 r.Prawo Zamówień Publicznych, z późn. zmianami tj: - wykazać dysponowanie jedną osobą uprawnioną do kierowania robotami posiadającą uprawnienia inżynieryjno-drogowe i wpisaną do właściwego organu samorządu zawodowego, - wykazać się zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat (2003- 2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie przynajmniej jednego zamówienia tożsamego technologicznie z przedmiotem zamówienia dotyczącego wykonywania boiska o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni min 1220m2 z podaniem daty, miejsca wykonania wraz z dokumentami (referencjami) od inwestorów w obiektach użyteczności publicznej potwierdzającymi, że roboty wyszczególnione w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. d/ wykonają nawierzchnie poliuretanowe z materiałów posiadających parametry techniczne, nie gorsze od wskazanych w SIWZ e/ każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę pod rygorem wykluczenia z postępowania, f/ wszystkie koszty związane ze sporządzeniem oferty ponosi Wykonawca niezależnie od wyniku postępowania, g/ oferty wykonawców, którzy zostali wykluczeni nie będą rozpatrywane.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające ważność oferty i spełnienie warunków zamawiającego, które muszą być dołączone do OFERTY ( wg wzoru zał. Nr 1 do Specyfikacji) : OFERTA -druk wypełniony szczegółowo - musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę/y/ upoważnioną ze strony Wykonawcy i musi zawierać ZAŁĄCZNIKI : 1/ Nr 1 -Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót - wg załącznika Nr 2 do SIWZ , Opisem technicznym - zał.Nr 2A oraz Opisem sposobu obliczenia ceny oferty - stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ 2/ Nr 2 - Oświadczenie o zastosowaniu materiałów i wyrobów zgodnie z przepisami Ustawy z dn. 16.04.2004 r. o wyrobach budowl. złożone na druku - załącznik Nr 4 do SIWZ 3/ Nr 3 - Aktualny wyciąg z rejestru stwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym (status firmy, data i miejsce rejestracji oraz wykaz osób uprawnionych do podpisywania i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. 4/ Nr 4 - Aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu w płaceniu składek , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem otwarcia ofert . 5/ Nr 5 - Aktualne zaświadczenie z właściwego organu podatkowego o nie zaleganiu z opłatami, podatkami lub, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych (oryginał lub potwierdzona kopia) wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem otwarcia ofert. 6/ Nr 6 - Wykaz osób- pracowników, którzy będą realizować zamówienie wraz z ich kwalifikacjami oraz kadrę kierowniczą (przynajmniej 1 osoba) z uprawnieniami w branży inżynieryjno-drogowej i wpisem do właściwego organu samorządu zawodowego . 7/ Nr 7 - Referencje inwestorów za okres ostatnich 5-ciu lat ( od 2003 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie potwierdzające że, roboty przedstawione w wykazie (wg wzoru zał. Nr 5 do SIWZ), zostały wykonane z należytą starannością. Wymagane są referencje o charakterze i złożoności tożsamej technologicznie z przedmiotem zamówienia dotyczące wykonania boiska o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni minimum 1220 m2. Brak udokumentowania wykonanych nawierzchni j.w. spowoduje odrzucenie oferty. 8/ Nr 8 -Oświadczenie z art.22, ust.1 Ustawy z dn.29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru zał. Nr 6 do SIWZ ) 9/ Nr 9 -Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. 10/Nr 10- Oświadczenie o wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny ofertowej brutto, w jednej z form określonych w art. 148,ust.1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( wg wzoru zał. Nr 7 do SIWZ ) . 11/ Nr 11-Informacja z Banku , w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy , o wysokości minimum -równej wartości brutto składanej oferty, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 12/ Nr 12-Ewentualne zastrzeżenie Wykonawcy, wynikające z art.8,ust.3 Ustawy z dn.29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych o nie ujawnianiu informacji z oferty , stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji , na druku -zał. Nr 8 do SIWZ . Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art.86, ust.4 cytowanej wyżej Ustawy. 13/ Nr 13-Oświadczenie o przyjęciu treści Umowy realizacyjnej , stanowiącej zał. Nr 9 do SIWZ . 14/ Nr 14- Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na okres : minimum 5 lat ,liczone od daty odbioru końcowego robót . 15/ Nr 15 - Na potwierdzenie spełnienia parametrów oferowanych nawierzchni poliuretanowych należy załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty: - dokument potwierdzający wymagania PN EN 14877 - Ważną Aprobatę lub Rekomendację Techniczną ITB - Atest Higieniczny PZH - Badania potwierdzające zgodność nawierzchni z wymaganiami IAAF - wydane przez akredytowaną jednostkę IAAF - Badania potwierdzające bezpieczeństwo ekologiczne nawierzchni według normy DIN 18035-6:2003 - wydane przez akredytowaną jednostkę IAAF - badania na zgodność nawierzchni z normą DIN 18035-6:2004-10 - Kartę techniczną nawierzchni wydaną przez producenta systemów poliuretanowych (zawierające charakterystykę i parametry techniczne oferowanych nawierzchni oraz wymagane podbudowy) - Autoryzację producenta oferowanych nawierzchni sportowych. Autoryzacja musi być wydana specjalnie na zadanie objęte przetargiem. Autoryzacja ta musi zawierać potwierdzenie dostarczenia przez producenta wszystkich niezbędnych oryginalnych materiałów do wykonania oferowanego konkretnego rodzaju nawierzchni sportowej, w przypadku wygrania przez oferenta przetargu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 21 im. Króla Władysława Jagiełły ul. Zawodzie 34, 41-208 Sosnowiec, sekretariat.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 08:30, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 21 im. Króla Władysława Jagiełły ul. Zawodzie 34, 41-208 Sosnowiec, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Całodobowa ochrona osób i mienia."
- Kompleksowe ubezpieczenie MZBM - TBS Sp. z o.o.
- ZP-2200-46/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI
- "Zakup wózka, kozetki i stołu zabiegowego na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego"
- ZP-48/24 dostawa implantów ortopedycznych
- Usługi zdrowotne- badania profilaktyczne - wstępne, okresowe, kontrolne, szczepienia profilaktyczne pracowników Gminy Sosnowiec oraz gminnych jednostek organizacyjnych i spółek miejskich
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- Modernizacja kompleksu sportowego - "Moje Boisko- ORLIK 2012" w miejscowości Królówka
- Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Wesołówka, gmina Stanin
- Modernizacja basenów otwartych i budowa wodnego placu zabaw na basenach otwartych w Boguchwale
- Budowa odwodnienia ul. Wąskiej Bis w ramach programu kluczowych inwestycji odwodnieniowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.