Ogłoszenie z dnia 2012-11-13
Lębork: Przebudowa i rozbudowa obiektu A Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lęborku 84-300 Lębork, ul. Stryjewskiego 37
Numer ogłoszenia: 446950 - 2012; data zamieszczenia: 13.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej , ul. Stryjewskiego 37, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 0-59 863-33-11, faks 0-59 863-15-99.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Straż Pożarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa obiektu A Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lęborku 84-300 Lębork, ul. Stryjewskiego 37.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace budowlane polegające na wykonaniu posadzki z wykładziny rolowanej, w tym przygotowanie podłoża w pomieszczeniu Sali Szkoleniowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Prace budowlane polegające na wykonaniu posadzki z wykładziny rolowanej, w tym przygotowanie podłoża
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w przewiduje wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie istnieje możliwość wariantu pośredniego, czyli częściowego spełnienia warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawcy wykażą się, że wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 robót budowlanych o wartości min. 10 tyś zł za każdą. Udokumentuje to kserokopiami dokonania odbioru robót lub referencjami od Zamawiającego. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie istnieje możliwość wariantu pośredniego, czyli częściowego spełnienia warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie istnieje możliwość wariantu pośredniego, czyli częściowego spełnienia warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawca ubiegający się o zamówienie oddelegują do wykonania przedmiotu zamówienia kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Ocena będzie dokonana na podstawie formuły spełnia - nie spełnia. Nie istnieje możliwość wariantu pośredniego, czyli częściowego spełnienia warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie istnieje możliwość wariantu pośredniego, czyli częściowego spełnienia warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kppsp_lebork
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lęborku.
84-300 Lębork, ul. Stryjewskiego 37.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lęborku. 84-300 Lębork, ul. Stryjewskiego 37 pokój nr 101 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Zakup i sukcesywne dostawy artykułów medycznych dla Bloku Operacyjnego.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stryjewskiego w Lęborku, dz. nr 274, obręb 3.
- ZAGOSPODAROWANIE TERENU ZIELONEGO NA BOISKO TRENINGOWE
- Bank Kultury - przebudowa dawnego banku na siedzibę Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lęborku (etap I)
- Świadczenie usług w ramach wiodącego ośrodka koordynacyjno - rehabilitacyjno - opiekuńczego na terenie powiatu lęborskiego w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem".
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Remont pomieszczeń w budynku Zespół Szkół Elektroniczno Informatycznych im. Jana Szczepanika w Łodzi w ramach projektu "Elektronik - nowy impuls"
- Dostępna przestrzeń publiczna -zwiększenie poziomu dostępności, likwidacja barier architektonicznych poprzez wymianę drzwi i nawierzchni w ciągach komunikacyjnych w budynku Stowarzyszenia "Nadzieja"
- Malowanie i wymiana wykładzin w wybranych pokojach biurowych w budynkach Oddziału ZUS w Tomaszowie Mazowieckim oraz t.j.o.
- Modernizacja auli w budynku Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach przy ul. Bankowej 11
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.