Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-13
Krasnystaw: Usługi ubezpieczeniowe dla PGK Sp. z o.o. w Krasnymstawie.
Numer ogłoszenia: 447034 - 2012; data zamieszczenia: 13.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. , ul. Piekarskiego 3, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 82 5762537, faks 82 5766830.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkrasnystaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ubezpieczeniowe dla PGK Sp. z o.o. w Krasnymstawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi ubezpieczeniowe dla PGK Sp. z o.o. w Krasnymstawie określone w dwóch zadaniach w następujący sposób: Zadanie Nr 1 Usługa ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk i odpowiedzialności cywilnej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr: 2,3,4,5,6,7,8,9,10,11 do SIWZ Zadanie nr 2 Usługa ubezpieczeń komunikacyjnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr: 12,13A,13B do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe 66.51.52.00 - Usługi ubezpieczenia własności 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66.51.64.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie aktualnego (na czas trwania umowy) zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, wymaganego ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.).Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 6.1.2. lit. a SIWZ i oświadczenia wymienionego w pkt 6.1.1. SIWZ. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których okres działalności na rynku ubezpieczeniowym wynosi minimum 2 lata.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegających na realizacji min. 1 umowy odpowiednio: dla zadania nr1 na ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej o wartości usługi min. 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych); dla zadania nr2 na ubezpieczenia komunikacyjne o wartości usługi min. 25 000,00 PLN ( słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt6.1.2. lit. b SIWZ i oświadczenia wymienionego w pkt 6.1.1. SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt 6.1.1. SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt 6.1.1. SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie na dzień 31.12.2011 roku, zgodnie z art. 154 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej wskaźnika pokrycia rezerw techniczno ubezpieczeniowych aktywami na poziomie co najmniej 100 % oraz zgodnie z art. 146 tejże ustawy wskaźnika pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi na poziomie co najmniej 100%. Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 6.1.2. lit. c SIWZ oraz oświadczenia wymienionego w pkt. 6.1.1. SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. Wzór umowy z Wykonawcą stanowi odpowiednio: dla zadania nr 1 załącznik nr 17, dla zadania nr 2 załącznik nr 18. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stron
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkkrasnystaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., 22-300 Krasnystaw ul. Piekarskiego 3..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. - sekretariat Spółki pokój Nr 6, 22-300 Krasnystaw ul. Piekarskiego 3..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Przebudowa drogi gminnej nr 109743L w msc. Zakręcie, gmina Krasnystaw
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku Miejskim w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 48, 22-300 Krasnystaw
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2128L Pilaszkowice - Zygmuntów - Antoniówka - Czysta Dębina od km 4+653 do km 6+053"
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Remont drogi powiatowej nr 3127L Wola Żulińska - Józefów - Kasjan o dł. 1,486 km"
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miasta Przasnysz
- Ubezpieczenie Gminy Tychowo
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Wapno
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY BIELAWA
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Chełmża
- Usługa ubezpieczenia "Centrum Medycznego w Łańcucie" Sp. z o.o.
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.