eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZagórzanyWykonanie remontu dróg leśnych

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-13

Zagórzany: Wykonanie remontu dróg leśnych
Numer ogłoszenia: 447232 - 2012; data zamieszczenia: 13.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193377 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gorlice, ul. Zagórzany 343, 38-333 Zagórzany, woj. małopolskie, tel. 018 3511387, faks 018 3511389.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu dróg leśnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający dzieli zadanie na dwie części; 1. Część I obejmuje remont dróg leśnych nr 15 (Leśnictwo Bodaki), 18 (Leśnictwo Dragaszów), 28 (Leśnictwo Owczary), 2. Część II obejmuje remont dróg leśnych nr 31 (Leśnictwo Grab), 41 (Leśnictwo Konieczna), 3 (Leśnictwo Wołowiec). Wykonawca może złożyć ofertę na 1 lub wszystkie części zamówienia. 3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane w ramach remontów dróg leśnych: 3.1.1. nr 15 (Leśnictwo Bodaki) zakres prac obejmuje remont drogi na odcinku 1300m. W km od 0+000 do km 0+500 zaprojektowano wykonanie zamiałowania istniejącej nawierzchni z klińca oraz w km 0+500-1+300 wykonanie nawierzchni tłuczniowej o grubości 10 cm. Szerokość drogi na całym odcinku wynosi 3,5m. Wlot i wylot z przepustu w km 0+295 należy oczyścić. Na wylocie z przepustu znajdującego się w km 0+487 zaprojektowano wykonanie narzutu kamiennego w celu umocnienia dna potoku. Istniejące umocnienie rowu w postaci korytek prefabrykowanych znajdujące się w km 0+420-0+475 należy oczyścić oraz wymienić uszkodzone elementy na nowe. 3.1.2. 18 (Leśnictwo Dragaszów) zakres prac obejmuje remont drogi na odcinku 5345m. W km od 0+000 do km 3+200, km 4+990-5+090 oraz km 5+190-5+230 zaprojektowano wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm o szerokości 3,5m. W celu ułatwienia ruchu poszerzono drogę na zakręcie po lewej stronie o 1,5m w km 0+005-0+035. Place składowe drewna znajdujące się wzdłuż drogi w km 0+810-0+970 oraz 1+035-1+140 zostaną wyprofilowane i zagęszczone. Wloty i wyloty na istniejących przepustach należy oczyścić. Dodatkowo zaprojektowano przeprofilowanie rowu na trzech odcinkach w miejscach zaznaczonych na sytuacji(rys. nr 2). W km 0+900 zaprojektowano przedłużenie istniejącego przepustu betonowego z rur o średnicy 40 cm w celu odprowadzenia wód poza teren składu drewna. Pod zjazdem znajdującym się w km 2+569 zaprojektowano wykonanie przepustu z rur HDPE o średnicy 40cm. Na końcach rur zaprojektowano wykonanie obudowy wlotów i wylotów w postaci kamienia. Dodatkowo w km 0+900, 3+027, 3+792 zaprojektowano wykonanie bruku na zaprawie cementowej w celu umocnienia wylotów. Istniejące wodospusty drewniane na odcinku drogi na którym będzie wykonywana nawierzchnia należy podnieść przez nabicie kantówki o wymiarach 10x8cm, mocowanych do istniejących konstrukcji przy pomocy gwoździ. 3.1.3. 28 (Leśnictwo Owczary) zakres prac obejmuje remont drogi leśnej na odcinku 2543m. W km od 0+000 do km 1+170 oraz km 1+570 do km 2+543 zaprojektowano wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm o szerokości 3,5m. Na odcinku 400 m w km od 1+170 do 1+570 zaprojektowano miałowanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej. Dodatkowo na odcinku 100m w km od 0+200 do 0+300 zaprojektowano wymianę podbudowy. Istniejący plac składowy drewna w km 0+835-0+935 o powierzchni 600m2 zostanie wyprofilowany i utwardzony tłuczniem. Wloty i wyloty na przepustach w km 0+000 i 1+800 należy oczyścić. Dodatkowo zaprojektowano przeprofilowanie rowu w miejscach zaznaczonych na sytuacji(rys. nr 2). Na przepuście o średnicy 40 cm, znajdującym się w km 1+070, zaprojektowano wykonanie kaszyc drewnianych na wlocie i wylocie, oraz na przepuście o średnicy 60 cm znajdującym się w km 1+184 zaprojektowano kaszycę na wylocie. W celu zabezpieczenia dna cieków wodnych na wlotach i wylotach przepustów w km 0+520, 1+184, 1+355, 1+433 zaprojektowano zabezpieczenie w postaci narzutu kamiennego. W miejscu podmakania korpusu drogi w km 0+250 zaprojektowano sączek poprzeczny kruszywowy długości 6m. W km 1+650 na zjeździe prawostronnym zaprojektowano wykonanie wodospustu drewnianego o długości 8m w celu ujęcia wody spływającej z drogi stokowej. 3.1.4. 31 (Leśnictwo Grab) zakres prac obejmuje remont drogi leśnej na odcinku 5570m. W km 1+100 - 1+300, km 1+750 - 2+070, km 2+200 - 4+400, km 4+650 - km 4+950 5+100 - 5+150, km 5+420 - 5+470 oraz km 5+600 - 5+650 zaprojektowano wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm. Istniejące place składu drewna w km 0+065 - 0+100 o powierzchni 90m2, km 0+270 - 0+330 o powierzchni 150m2, km 1+020 - 1+070 o powierzchni 450m2, km 1+340 - 1+410 o powierzchni 250m2, km 2+440 - 2+490 o powierzchni 300m2, km 2+640 - 2+680 o powierzchni 170m2 oraz km 3+940 - 3+980 o powierzchni 200m2 zostaną wyprofilowane i zagęszczone. Na przepustach pod koroną drogi jak i na tych znajdujących się pod zjazdami należy wykonać: oczyszczenie rur, wlotów, wylotów oraz studni wpadowych; umocnienie dna rowów narzutem kamiennym jak również odbudowę ścian czołowych w postaci kaszyc drewnianych. Dodatkowo zaprojektowano czyszczenie, przeprofilowanie lub odtworzenie odcinków rowów przydrożnych oraz odtworzenie wraz z przeprofilowaniem i zagęszczeniem odcinków poboczy- szczegółowy zakres prac i lokalizację zaznaczono na rysunkach sytuacyjnych (2.1 - 2.6). W miejscu podmakania korpusu drogi w km 3+390 zaprojektowano sączek poprzeczny kruszywowy długości 15m. 3.1.5. 41 (Leśnictwo Konieczna) zakres prac obejmuje remont drogi leśnej na odcinku 1515m. W km od 0+000 do km 0+415 zaprojektowano wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm o szerokości 3,5m. Dodatkowo na odcinku 55m w km od 0+360-0+415 zaprojektowano wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego gr 15 cm oraz uzupełnienia poboczy żwirem o szerokości 75cm z każdej ze stron. Uszkodzone kręgi o średnicy 60 cm na przepuście w km 0+194 zostaną wymienione na nowe a przepust na wlocie i wylocie zostanie zabezpieczony ściankami czołowymi w postaci kaszyc drewnianych .Na wylocie z przepustu zaprojektowano umocnienie w postaci narzutu kamiennego. Ścianki czołowe w postaci kaszyc zostaną również wykonane na przepuście o średnicy 80cm znajdującym się w km 1+515. Istniejące rowy zostaną oczyszczone lub przeprofilowane w miejscach wskazanych na sytuacji (rys. nr 2). W miejscu dużego pochylenia rowu w km od 0+250-0+860 na odcinku 610m zaprojektowano zabezpieczenie w postaci płotków przeciw-rumoszowych w odstępie co 30m. W miejscu podmakania korpusu drogi w km 0+530 oraz km 1+252 zaprojektowano sączek poprzeczny kruszywowy długości 6m. 3.1.6. 3 (Leśnictwo Wołowiec).zakres prac obejmuje remont drogi leśnej na odcinku 5480m. W km od 0+000-4+230, km 4+480-4+560 oraz km 4+675-5+480 zaprojektowano wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm o szerokości: km 0+000 - 0+170 => 4,5m, km 0+170 - 4+230 => 3,5m, km 4+480 - 4+560 => 3,5m, km 4+675 - 5+480 => 3,5m. Dodatkowo na odcinku 50m w km od 4+560 do km 4+610 zaprojektowano wykonanie uzupełnienia nierówności i przełamań w istniejącej nawierzchni asfaltowej przy pomocy kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie. Istniejący rów lewostronny zostanie oczyszczony na odcinku 1945m w miejscach wskazanych na sytuacji (rys. nr 2). Zarośnięte wloty i wyloty z przepustów oraz przepusty znajdujące się w km 0+015, 0+968, 1+799 zostaną oczyszczone. Dodatkowo zaprojektowano wykonanie następujących prac: Wykonanie kaszycy na wylocie z przepustu w km 0+675, Wykonanie kaszycy na wlocie do przepustu w km 2+130, Wykonanie kaszycy na wylocie z przepustu w km 3+845, Wymianę przepustu fi 30 na fi 60 z rur HDPE w km 4+080, Przełożenie przepustu pod zjazdem z rur betonowych w km 2+344. W celu ujęcia wód spływających na drogę leśną na istniejących zjazdach w miejscach wskazanych na sytuacji zaprojektowano wodospusty drewniane z okrąglaków oraz miejscami wykonano rynny kamienne. Istniejące wodospusty na drodze głównej zostaną podniesione przez nadbicie kantówkami o wymiarach 8x10cm. W miejscu podmakania korpusu drogi w km 2+290 zaprojektowano sączek poprzeczny kruszywowy długości 6m oraz podłużny długości 10m...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I obejmuje remont dróg leśnych nr 15 (Leśnictwo Bodaki), 18 (Leśnictwo Dragaszów), 28 (Leśnictwo Owczary),

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U.P. ZAREMBA Marian Zaremba, Powroźnik 67c, 33-370 Muszyna, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 523239,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 594143,04

  • Oferta z najniższą ceną: 594143,04 / Oferta z najwyższą ceną: 780793,57

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II obejmuje remont dróg leśnych nr 31 (Leśnictwo Grab), 41 (Leśnictwo Konieczna), 3 (Leśnictwo Wołowiec).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MOTA ENGIL CENTRAL EUROPE S.A., ul. Wadowicka 8W, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 752340,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 804935,81

  • Oferta z najniższą ceną: 804935,81 / Oferta z najwyższą ceną: 947018,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.