Ogłoszenie z dnia 2009-02-27
Wejherowo: Adaptacja pomieszczeń piwnic , w pałacu Przebendowskich w Wejherowie II etap
Numer ogłoszenia: 44726 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Piśmiennictwa i Muzyki Kaszubsko-Pomorskiej , ul. Zamkowa 2a, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6722566, faks 058 6722956 w. 13.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.wejherowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń piwnic , w pałacu Przebendowskich w Wejherowie II etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont części pomieszczeń piwnic pałacu Przebendowskich II Etap Wejherowie przy ul. Zamkowej 2 A godnie z: Założeniami konserwatorskimi Przywrócenie pierwotnego wyglądu wnętrz z I połowy XIX wieku w pomieszczeniach piwnicznych z uwzględnieniem wartości użytkowych i estetycznych obiektu jako siedziby muzeum. Zachowanie i rekonstrukcja odnalezionych oryginalnych posadzek tynków i murów na podstawie wykonanych odkrywek uwzględniających odnalezione ślady a w przypadku braku danych wykonanie ich na podstawie analogii formalnych typowych dla danej epoki. W przypadku rekonstrukcji lub większych uzupełnień stosowana będzie metoda postępowania wypracowana z nadzorem konserwatorskim. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wykonaniu : 1)Roboty renowacyjne- CPV 45453100-8 a)prace konserwatorskie dla ścian i sufitów wykonane zgodnie z programem prac konserwatorskich, -w tym usunięcie wtórnych łat tynku z zaprawy wapienno-piaskowej, -założenie nowych tynków w miejscach trudnych do ustalenia - scalanie kolorów, 2) Roboty budowlane Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wykonaniu a)Roboty w zakresie burzenia- CPV 45111100-9 -demontaż stolarki drzwiowej -skucie posadzek i podłoży betonowych - rozebranie ścianki z cegieł o grub. 1/4 ceg. na zaprawie cementowo-wapiennej w pom.1/18 i przywrócenie pomieszczenia do stanu pierwotnego. - poszerzenie lub wykucie otworu w ścianie z cegły o grub. ponad 1/2ceg. na zaprawie cementowo-wapiennej dla osadzenia drzwi -przywrócenie oryginalnego przejścia - demontaż wtórnego przepierzenia w korytarzu - wywóz śnieci , gruzu i utylizacja b)Tynkowanie- CPV 45410000-4 - Naprawa tynków wewnętrznych zaprawą .wapienną lub wapienno-gipsową na ścianach ceramicznych we wszystkich pomieszczeniach muzeum ( należy zastosować tynki hydrofobiczne) c) izolacja cieplna- CPV 45321000-3 -Izolacja pozioma z płyt styropianowych grub. 5 cm d)Wyrównywanie podłóg- CPV 45262321-7 -Ułożenie warstwy wyrównawczej gładzi cementowej zatartej na ostro gr.5 cm e)Roboty murarskie CPV 45262522-6 - Wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł - dostarczenie i obsadzenie belek stalowych do I NP 180 mm pomiędzy salami 1/18 i 1/1 - Okładanie (szpałdowanie) belek cegłami grubości 1/4 ceg. f) Instalowanie drzwi drewnianych- CPV 45421134-2 -skrzydła drzwiowe oraz ościeżnice g) Kładzenie posadzki z terrakoty lub cegły- CPV 45432113-9 h)Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej-oświetlenie- CPV 45311100-1 Przewody dla wszystkich instalacji kłaść w bruzdach i) Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i c.o. CPV 45330000-9 j)Insalacie P.Poż k)Instalacje alarmowe l)Instalacje telekonunikacyjne i TV ł)Instalacje komputerowe Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera : dokumentacja przetargowa ( wraz ze Szczegółowym opisem technicznym dla pomieszczeń piwnicznych ) opracowana przez Pracownię Architektów ZEN ul. Sobieskiego 229/4, 84 - 200 Wejherowo dokumentacja projektowy - oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45233140-2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.44.23.00 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.80 - Powtórne malowanie 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: spełniaj warunki określone w art.22 ustawy PZP: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia każdy z wykonawców; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a) wykonawca winien wykazać, iż należycie wybudował, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - trzy roboty budowlane w zakresie wykonywania robót remontowych w obiektach użyteczności publicznej -w tym jedną w obiekcie o charakterze zabytkowym b) kierownik budowy: - ma posiadać ważne uprawnienia ogólnobudowlane, - ma posiadać aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, - musi mieć doświadczenie co najmniej pięciu lat pracy na stanowisku kierowniczym, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt. 2; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności określonych w art.24 ust. 1 i 2 ustawy PZP wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia każdy z wykonawców. Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. X specyfikacji będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki, stosując zasadę spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 oraz ust.2 ustawy PZP. 6. Aktualne dokumenty stwierdzające, że: a) kierownik budowy posiada ważne uprawnienia ogólnobudowlane, b) kierownik budowy przynależy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 7. Wykaz osób (osoby), które będą pełnić funkcje kierownika budowy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4 do specyfikacji). 8. Wykaz co najmniej trzech robót wykonanych w obiektach użyteczności publicznej w tym jedną wykonaną w obiekcie o charakterze zabytkowym w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (określonych w pkt. IX.2.a specyfikacji), z podaniem ich zakresu oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 2 specyfikacji). Ponadto wykonawca składa osobiście oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zawartych w art. 22 ust.1 ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do specyfikacji Dokumenty wymienione w pkt. X specyfikacji mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty wspólnej oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna - rozdział X pkt 1 - 4, pozostałe wymagane dokumenty mogą być składane wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.wejherowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Pismiennictwa i Muzyki Kaszubsko-Pomorskiej w Wejherowie
84-200 Wejherowo
ul. Zamkowa 2a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Pismiennictwa i Muzyki Kaszubsko-Pomorskiej w Wejherowie 84-200 Wejherowo ul. Zamkowa 2a Gabinet Dyrektora - I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 2 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- SUKCESYWNE DOSTAWY WRAZ Z TRANSPORTEM ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA TRZECH PLACÓWEK OPIEKUŃCZO -WYCHOWAWCZYCH W RUMI ORAZ POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W WEJHEROWIE W ROKU 2025
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej PSP w Wejherowie na 2025 rok
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie w roku 2025
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 9 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Wzmocnienie stropu nad pomieszczeniami czytelni i biblioteki w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.