Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-04
Będzin: Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu doradztwa zawodowego obejmującego przeprowadzenie rozmowy doradczej i testu predyspozycji oraz przygotowanie Indywidualnego Planu Działania dla 63 Uczestników / Uczestniczek projektu systemowego Kierunek przedsiębiorczość, w wymiarze co najmniej 8 godzin zegarowych zajęć na osobę
Numer ogłoszenia: 447436 - 2013; data zamieszczenia: 04.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie , ul. Ignacego Krasickiego 17A, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 2673003, 2674444, faks 32 2674153.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.bedzin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu doradztwa zawodowego obejmującego przeprowadzenie rozmowy doradczej i testu predyspozycji oraz przygotowanie Indywidualnego Planu Działania dla 63 Uczestników / Uczestniczek projektu systemowego Kierunek przedsiębiorczość, w wymiarze co najmniej 8 godzin zegarowych zajęć na osobę.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) przeprowadzenie przez doradców zawodowych, w ramach drugiego etapu rekrutacji do projektu, rozmów doradczych z Kandydatami / Kandydatkami do projektu oraz testu predyspozycji zawodowych w wymiarze nie mniejszym niż 4 godziny zegarowych zajęć na Kandydata / Kandydatkę, przy czym Zamawiający wymaga, by co najmniej 3 godziny zegarowe przypadały na test predyspozycji zawodowych, wykonywanych w oparciu o postanowienia Regulaminu rekrutacji do projektu Kierunek przedsiębiorczość realizowanego w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki udostępnionego na stronie internetowej: http://www.kierunek-przedsiebiorczosc.pl/rekrutacja, zwanego dalej Regulaminem rekrutacji. Rozmowa z doradcą zawodowym polegać musi na określeniu predyspozycji Kandydata / Kandydatki do prowadzenia działalności gospodarczej przy użyciu Karty rozmowy doradczej, której wzór stanowi załącznik nr 3 do Regulaminu rekrutacji oraz testu predyspozycji stosowanego przez Wykonawcę. Do oceny muszą zostać wykorzystane następujące kryteria przyjmujące niżej wymienioną punktację: a) test predyspozycji stosowany przez Wykonawcę (0 - 10 pkt), b) ocena motywacji i gotowości Kandydata / Kandydatki do samodzielnego założenia i prowadzenia działalności gospodarczej (maksymalnie do 10 pkt): - samodzielność (2 - 0 pkt), - przedsiębiorczość (2 - 0 pkt), - odpowiedzialność (2 - 0 pkt), - umiejętność planowania i myślenia analitycznego (2 - 0 pkt), - sumienność (2 - 0 pkt). W drugim etapie rekrutacji Kandydat / Kandydatka może uzyskać maksymalnie 20 punktów. Doradca zawodowy w Karcie rozmowy doradczej, której wzór stanowi załącznik nr 3 do Regulaminu rekrutacji uzasadni liczbę przyznanych punktów w drugim etapie rekrutacji. Rozmowa z doradcą zawodowym oraz test predyspozycji zawodowych muszą być przeprowadzone w sposób gwarantujący bezstronność i przejrzystość procesu rekrutacyjnego; 2) przygotowanie po przeprowadzeniu rozmowy doradczej oraz testu predyspozycji zawodowych: a) listy rankingowej według malejącej ilości punktów z podziałem na następujące grupy: kobiety do 30 roku życia, mężczyźni do 30 roku życia, kobiety powyżej 30 roku życia oraz mężczyźni powyżej 30 roku życia. Przygotowane listy rankingowe muszą zawierać: liczbę porządkową, numer ewidencyjny nadany przez Zamawiającego, który zostanie udostępniony przez pracownika Zamawiającego oraz liczbę uzyskanych punktów, b) protokołu z przeprowadzonej oceny wszystkich Kandydatów / Kandydatek, c) raportu dotyczącego przeprowadzonej rozmowy doradczej oraz testu predyspozycji zawodowych; 3) doradcy zawodowi świadczący usługę objętą przedmiotem niniejszego zamówienia zobowiązani są wykorzystywać: a) narzędzia i metody stosowane w poradnictwie zawodowym, w tym narzędzia diagnostyczne służące do badania predyspozycji i zainteresowań oraz uzdolnień przedsiębiorczych. Wykonawca sam dobiera narzędzia do przeprowadzenia doradztwa oraz testy predyspozycji (standaryzowane lub niestandaryzowane). Zamawiający wymaga, by narzędzia zastosowane w trakcie drugiego etapu rekrutacji do projektu cechowały się: - obiektywnością - wynik testu powinien być niezależny od osoby badającej, - rzetelnością - błąd pomiaru winien być mały, - czułością - test powinien pozwalać na mierzenie nawet małego odchylenia cechy, - trafnością - obszar zastosowania testu, to jest wnioskowanie na jego podstawie o cechach badanej osoby, nie może budzić wątpliwości - powinien być empiryczny, - standardowością - wszyscy badani powinni mieć stworzone identyczne warunki rozwiązania testu, - znormalizowaniem - test powinien być wyposażony w normy (skale) umożliwiające zakwalifikowanie odpowiedzi jako bardzo dobrych, dobrych, itd., dopasowane do warunków danej społeczności, b) materiały metodyczne i literaturę specjalistyczną z zakresu doradztwa zawodowego oraz zasoby informacji opracowane lub zgromadzone we własnym zakresie; 4) przygotowanie dla wszystkich Uczestników / Uczestniczek projektu - Indywidualnego Planu Działania, zwanego dalej IPD, ukierunkowanego na wskazanie potencjału przedsiębiorczego i możliwości wiążących się z podjęciem działalności gospodarczej oraz pozwalającego na indywidualny dobór szkoleń związanych z przygotowaniem Uczestników / Uczestniczek do prowadzenia działalności gospodarczej spośród następujących obszarów tematycznych: marketing i sprzedaż w firmie, rozliczenia z urzędem skarbowym - aspekty praktyczne, e-biznes, BHP w firmie oraz umiejętności menedżerskie i osobiste. IPD realizowane będzie przez doradców zawodowych w wymiarze minimum 4 godzin zegarowych na Uczestnika / Uczestniczkę projektu. Celem IPD będzie identyfikacja mocnych i słabych stron, ograniczeń i możliwości, co w konsekwencji pozwoli na nabycie nowych kompetencji oraz podjęcie działań przedsiębiorczych związanych z utworzeniem własnej firmy, a także zaplanowanie aktywności zawodowej Uczestników / Uczestniczek projektu. Zakres IPD musi obejmować musi następujące obszary tematyczne: a) analiza potrzeb klienta, b) rynek pracy i warsztat edukacyjny, c) warsztat samopoznania, d) indywidualna ocena zawodowa; 5) sporządzenie raportu dotyczącego IPD, którymi zostali objęci Uczestnicy / Uczestniczki projektu. 2. Łączna liczba godzin usługi obejmującej rozmowę doradczą i test predyspozycji oraz przygotowanie Indywidualnego Planu Działania objętych przedmiotem niniejszego zamówienia podana przez Zamawiającego oznacza liczbę godzin przypadających na jednego Uczestnika / Uczestniczkę i nie może być mniejsza niż 8 godzin zegarowych. 3. Uczestnikami usługi objętej przedmiotem niniejszego zamówienia będą wskazani przez Zamawiającego uczestnicy projektu systemowego pn. Kierunek przedsiębiorczość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego w partnerstwie z Województwem Śląskim - Wojewódzkim Urzędem Pracy w Katowicach na poziomie partnera projektu - Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia w trakcie realizacji niniejszego zamówienia liczby osób objętych usługą objętą przedmiotem niniejszego zamówienia o nie więcej niż 10 osób, w zależności od potrzeb wynikających ze zmiennej liczby osób kwalifikujących się do usług objętych przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający nie pokrywa kosztów związanych z rezygnacją osób z udziału w projekcie, w takim przypadku Wykonawcy przysługiwać będzie jedynie wynagrodzenie za faktyczną liczbę godzin zrealizowanej usługi obliczone jako iloczyn oferowanej przez Wykonawcę ceny jednostkowej brutto, to jest ceny za 1 godzinę usługi oraz faktycznej liczby godzin wykonanego zamówienia (zrealizowanej usługi). Za wykonanie usługi, objętej przedmiotem niniejszego zamówienia Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie obliczone proporcjonalnie do liczby godzin faktycznie zrealizowanej usługi, przy czym wynagrodzenie za jedną osobę objętą całą usługą składającą się na przedmiot niniejszego zamówienia nie może przekroczyć oferowanej przez Wykonawcę ceny za 1 godzinę zegarową wykonanej usługi oraz liczby 8 (ceny za 8 godzin zegarowych usługi). 5. Przedmiot niniejszego zamówienia musi być realizowany we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w przedziale czasowym od 7 00 do 15 00 w terminie wykonania niniejszego zamówienia określonym w Rozdziale III SIWZ. Niezależnie od powyższych norm, Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia w dni robocze po godzinie 15 00, po uzyskaniu uprzedniej zgody Zamawiającego. 6. Przedmiot niniejszego zamówienia realizowany będzie w siedzibie Zamawiającego, we wskazanych przez niego pomieszczeniach wyposażonych w krzesła i biurka. W przypadku konieczności wykorzystania w trakcie realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu, w tym sprzętu umożliwiającego dokonywanie prezentacji multimedialnych oraz komputerowego z oprogramowaniem umożliwiającym edycję dokumentów tekstowych, graficznych i multimedialnych, a także gromadzenie i prezentację zasobów informacji potrzebnych przy świadczeniu usługi objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, obowiązek ich zapewnienia spoczywa na Wykonawcy. 7. Usługi objęte przedmiotem niniejszego zamówienia mogą być świadczone wyłącznie przez doradców zawodowych w rozumieniu art. 94 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 674 z późn. zm.), z uwzględnieniem zmiany ustawy opublikowanej w Dz. U. z 2013 r., poz. 829, wprowadzonej ustawą z dnia 13 czerwca 2013 roku o zmianie ustaw regulujących wykonywanie niektórych zawodów (Dz. U. z 2013 r., poz. 829), posiadających: 1) wykształcenie wyższe oraz co najmniej roczny staż w zakresie poradnictwa zawodowego; 2) dodatkowe kwalifikacje (kursy, szkolenia, itp.) w zakresie narzędzi i metod wykorzystywanych w trakcie realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia i/lub zagadnień składających się na realizację przedmiotu niniejszego zamówienia; 3) umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów interpersonalnych. 8. Wykonawca zapewni świadczenie usług objętych przedmiotem niniejszego zamówienia przez doradców zawodowych odpowiednio przeszkolonych w zakresie narzędzi i metod wykorzystywanych w trakcie realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia i/lub zagadnień składających się na realizację przedmiotu niniejszego zamówienia. 9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za staranność w wyborze doradców zawodowych, przy pomocy których będzie świadczył usługi objęte przedmiotem niniejszego zamówienia oraz prawidłowość wykonywanych przez nich czynności i obowiązków w powyższym zakresie, przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że doradcy zawodowi uczestniczący w realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia nie mogą być pracownikami lub współpracownikami Zamawiającego, Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, ani żadnego z Powiatowych Urzędów Pracy wymienionych w § 1 Regulaminu rekrutacji, będących partnerami w projekcie. 10. Wykonawca oraz osoby wykonujące przedmiot niniejszego zamówienia zobowiązują się prowadzić współpracę z Zespołem do spraw realizacji i oceny efektów projektu powołanym przez Zamawiającego. Przez przedmiotową współpracę rozumie się wymianę informacji dotyczącą Kandydatów / Kandydatki do projektu oraz Uczestników / Uczestniczek projektu, korzystających ze wsparcia objętego przedmiotem niniejszego zamówienia. 11. Wykonawca zobowiązuje się: 1) wykonać przedmiot niniejszego zamówienia z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami przyjętymi przy świadczeniu tego rodzaju usług; 2) wydać każdemu Uczestnikowi / Uczestniczce projektu jeden egzemplarz: a) opracowanego Indywidualnego Planu Działania zawierającego obszary tematyczne określone w ust. 1 pkt 4 niniejszego punktu ogłoszenia oraz b) potwierdzenia wykonania usługi doradczej / szkoleniowej na formularzu stanowiącym załącznik nr 10 do Wytycznych Instytucji Pośredniczącej w sprawie Udzielania Pomocy na Rozwój Przedsiębiorczości w ramach Działania 6.2 - Wsparcie oraz Promocja Przedsiębiorczości i Samozatrudnienia oraz Poddziałania 8.1.2 - Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w Województwie Śląskim wprowadzonych uchwałą nr 2271/179/IV/2012 Zarządu Województwa Śląskiego z dnia 21 sierpnia 2012 roku - wyżej wymienione Wytyczne wraz załącznikami znajdują się na stronie internetowej: http://efs.wup-katowice.pl/dokumenty-programowe; 3) zapewnić Kandydatom / Kandydatkom do projektu oraz Uczestnikom / Uczestniczkom projektu nieodpłatne materiały i formularze wykorzystywane podczas realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia. Przedmiotowe materiały i formularze powinny być przekazywane uczestnikom na początku realizacji każdej z usług, bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. Zastrzega się, że wszystkie materiały i formularze winny być wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego; 4) oznakować wszystkie dokumenty związane z przygotowaniem i zorganizowaniem usługi objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym materiały i formularze wykorzystywane podczas realizacji przedmiotowej usługi, poprzez zamieszczenie informacji o współfinansowaniu usługi przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Informacja ta winna zostać opatrzona logo Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Śląskie. Pozytywna energia, zgodnie z zasadami dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL 2007 - 2013; 5) niezwłocznie informować Zamawiającego o: absencji Kandydatów / Kandydatek do projektu oraz Uczestników / Uczestniczek projektu w trakcie trwania każdej z usług objętych przedmiotem niniejszego zamówienia lub rezygnacji z uczestnictwa w czasie trwania tej usługi, a także innych okolicznościach mających wpływ na realizację przedmiotu niniejszego zamówienia; 6) przekazać Zamawiającemu: a) Karty rozmowy doradczej wypełnione w oparciu o wzór stanowiący załącznik nr 3 do Regulaminu rekrutacji oraz testy predyspozycji zawodowych dotyczące wszystkich Kandydatów / Kandydatek do projektu - w terminie 3 dni od dnia zakończenia rozmowy doradczej, b) listy rankingowe, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a niniejszego punktu ogłoszenia - w następnym dniu roboczym po zakończeniu oceny predyspozycji wszystkich Kandydatów / Kandydatek do prowadzenia działalności gospodarczej przy użyciu Karty rozmowy doradczej, c) protokół z przeprowadzonej oceny wszystkich Kandydatów / Kandydatek do projektu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. b niniejszego punktu ogłoszenia - w następnym dniu roboczym po zakończeniu oceny predyspozycji wszystkich Kandydatów / Kandydatek do prowadzenia działalności gospodarczej przy użyciu Karty rozmowy doradczej, d) Indywidualne Plany Działania (IPD), o których mowa w ust. 1 pkt 4 niniejszego punktu ogłoszenia przygotowane dla wszystkich Uczestników / Uczestniczek projektu - w terminie 3 dni od dnia zakończenia przygotowywania Indywidualnych Planów Działania, e) listy obecności wraz z podpisami Kandydatów / Kandydatek do projektu oraz Uczestników / Uczestniczek projektu, potwierdzające uczestnictwo w rozmowie doradczej i teście predyspozycji oraz spotkaniu mającym na celu przygotowanie Indywidualnego Planu Działania - w terminie 3 dni od dnia zakończenia każdej z tych usług, f) raport dotyczący przeprowadzonych rozmów doradczych oraz testów predyspozycji zawodowych oraz raport dotyczący przygotowanych Indywidualnych Planów Działania, którymi zostali objęci Uczestnicy / Uczestniczki projektu - w terminie 3 dni od dnia zakończenia każdej z tych usług, g) kserokopię potwierdzenia wykonania usługi doradczej / szkoleniowej według wzoru określonego w załączniku nr 10 do Wytycznych Instytucji Pośredniczącej w sprawie Udzielania Pomocy na Rozwój Przedsiębiorczości w ramach Działania 6.2 - Wsparcie oraz Promocja Przedsiębiorczości i Samozatrudnienia oraz Poddziałania 8.1.2 - Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w Województwie Śląskim wprowadzonych uchwałą nr 2271/179/IV/2012 Zarządu Województwa Śląskiego z dnia 21 sierpnia 2012 roku - wyżej wymienione Wytyczne wraz załącznikami znajdują się na stronie internetowej: http://efs.wup-katowice.pl/dokumenty-programowe - w terminie 3 dni od dnia zakończenia przygotowywania Indywidualnych Planów Działania, h) wzory formularzy i materiałów, o których mowa w ust. 11 pkt 3 niniejszego punktu ogłoszenia - w następnym dniu roboczym po zawarciu umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia, i) przygotowane przez Wykonawcę narzędzia do ewaluacji Uczestników / Uczestniczek projektu na wejściu, które zostaną wypełnione przez Uczestników / Uczestniczki projektu podczas przygotowywania Indywidualnych Planów Działania, w postaci badań ankietowych przeprowadzonych na początku realizacji projektu (przygotowanie IPD jest pierwszą formą wsparcia w ramach projektu), oceniających poziom posiadanego potencjału przedsiębiorczego i możliwości wiążących się z podjęciem działalności gospodarczej w początkowej fazie realizacji projektu i przekazanie ich Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zakończenia przygotowywania Indywidualnych Planów Działania; 7) zachować w tajemnicy dane osobowe Kandydatów / Kandydatek do projektu oraz Uczestników / Uczestniczek projektu przez Wykonawcę oraz wszystkie osoby wykonujące przedmiot niniejszego zamówienia mające do nich dostęp, a także nie ujawniać osobom trzecim żadnych informacji, jakie osoby te uzyskają podczas lub w związku z wykonywaniem usługi objętej przedmiotem niniejszego zamówienia dotyczących w szczególności sytuacji rodzinnej, materialnej i zdrowotnej, uzyskane od Kandydatów / Kandydatek do projektu oraz Uczestników / Uczestniczek projektu; 8) przechowywać dokumentację związaną z wykonanym przedmiotem niniejszego zamówienia do 31 grudnia 2020 roku w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz informować Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z przedmiotem niniejszego zamówienia, 9) przedstawić Zamawiającemu harmonogram realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, z uwzględnieniem zapisów Rozdziału III SIWZ i przedstawić go Zamawiającemu: a) w następnym dniu roboczym po zawarciu umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia - w przypadku usługi polegającej na zorganizowaniu doradztwa zawodowego obejmującego przeprowadzenie rozmowy doradczej i testu predyspozycji, b) nie później niż 3 dni robocze przed rozpoczęciem realizacji usługi polegającej na przygotowaniu Indywidualnych Planów Działania dla Uczestników / Uczestniczek projektu. 12. Zamawiający zastrzega sobie, że autorskie prawa majątkowe do opracowanych przez Wykonawcę utworów przysługują Zamawiającemu. 13. Wykonawca winien zapewnić podczas realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia niezbędne narzędzia, urządzenia i materiały na czas trwania prowadzonych usług. 14. Usługi objęte przedmiotem niniejszego zamówienia świadczone są zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 674 z późn. zm.).
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, to jest zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego: 1) w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, 2) dotychczasowemu wykonawcy usług, 3) stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, 4) polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w przypadku gdy Wykonawca ten oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, składając oświadczenie wg wzoru stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli ten wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 główną usługę obejmującą swoim rodzajem świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu doradztwa (poradnictwa) zawodowego w ilości nie mniejszej niż 500 godzin maksymalnie w skali 12 miesięcy, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączy dowody potwierdzające, czy każda z tych usług została wykonana lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana należycie, zamieszczając przedmiotowe informacje w Wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeśli Wykonawca ten oświadczy, że dysponuje odpowiednim do wykonania zamówienia potencjałem technicznym, składając oświadczenie wg wzoru stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeśli Wykonawca ten na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 5 osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia, to jest 5 doradcami zawodowymi w rozumieniu art. 94 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 674 z późn. zm.), z uwzględnieniem zmiany ustawy opublikowanej w Dz. U. z 2013 r., poz. 829, wprowadzonej ustawą z dnia 13 czerwca 2013 roku o zmianie ustaw regulujących wykonywanie niektórych zawodów (Dz. U. z 2013 r., poz. 829), posiadającymi: - wykształcenie wyższe oraz co najmniej roczny staż w zakresie poradnictwa zawodowego, - dodatkowe kwalifikacje (kursy, szkolenia, itp.) w zakresie narzędzi i metod wykorzystywanych w trakcie realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia i/lub zagadnień składających się na realizację przedmiotu niniejszego zamówienia, co wykaże w formularzu - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, wypełniając wszystkie jego pozycje, przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że doradcy zawodowi uczestniczący w realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia nie mogą być pracownikami lub współpracownikami Zamawiającego, Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, ani żadnego z Powiatowych Urzędów Pracy wymienionych w § 1 Regulaminu rekrutacji, będących partnerami w projekcie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli ten oświadczy, że znajduje się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składając oświadczenie wg wzoru stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz oferty (wzór formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ); 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 5 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doświadczenie zawodowe osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.bedzin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie, kod pocztowy: 42-500 Będzin, ul. Ignacego Krasickiego 17 A, pokój nr 110.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2013 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Powiatowym Urzędzie Pracy w Będzinie, kod pocztowy: 42-500 Będzin, przy ul. Ignacego Krasickiego 17A, w sekretariacie - pokój numer 113.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy pn. Kierunek przedsiębiorczość współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i jest realizowany w partnerstwie z Województwem Śląskim - Wojewódzkim Urzędem Pracy w Katowicach na poziomie partnera projektu - Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Ochrona Targowiska Miejskiego w Będzinie przy ul. Gzichowskiej.
- MODERNIZACJA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ NA KORYTARZACH WRAZ Z WYMIANĄ OŚWIETLENIA W II LO IM. ST. WYSPIAŃSKIEGO W BĘDZINIE
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kursy językowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- "Świadczenie usługi: psychologa, pedagoga, doradcy zawodowego, animatora, Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM".
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu strategii uczenia się, kreatywnego i bezpiecznego wykorzystywania mediów dla uczestników projektu "Aktywni z OHP".
- Świadczenie usług przez psychologa oraz doradcę zawodowego w ramach projektu Pn. "Miasto dla każdego, czyli odNOWA społeczna w Tarnowie" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.