Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-05
Pruszcz Gdański: Wykonanie usługi związanej zagospodarowaniem terenów zieleni polegajacej na wycince drzew,podcince suchych gałęzi drzew,wycince zakrzaczeń,frezowanie pni drzew w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie powiatu gdańskiego w 2008r.
Numer ogłoszenia: 44746 - 2008; data zamieszczenia: 05.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, fax 058 6834899.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi związanej zagospodarowaniem terenów zieleni polegajacej na wycince drzew,podcince suchych gałęzi drzew,wycince zakrzaczeń,frezowanie pni drzew w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie powiatu gdańskiego w 2008r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi związanej zagospodarowaniem terenów zieleni polegajacej na wycince drzew,podcince suchych gałęzi drzew,wycince zakrzaczeń,frezowanie pni drzew w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie powiatu gdańskiego w 2008r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.21.00 - Usługi zagospodarowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 71.42.10.00 - Usługi wkomponowywania ogrodów w krajobraz Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Oryginalny kod CPV: 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy . Spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie nr 1 oceniane będzie na podstawie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów, załączonych do oferty: a) oświadczenia Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 oraz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 Ustawy (wzór zał. nr 5 do siwz), b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku gdy Wykonawca składa oferty częściowe tj. na więcej niż jedno zadanie może załączyć do formularzy ofertowych jeden komplet dokumentów. 2. Prowadzenie działalności w zakresie związanym z zagospodarowaniem terenów zieleni. Spełnianie warunku nr 2 oceniane będzie na podstawie treści załączonego do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy (wzór zał. nr 1-4 do siwz), 2. oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 oraz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 Ustawy (wzór zał. nr 5 do siwz), 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gdański.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, pok. nr 122..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, 83 - 000 Pruszcz Gdański, Sekretariat pok. nr 101.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie usługi związanej z zagospodarowaniem terenów zielonych polegająca na wycince drzew w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie powiatu gdańskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wycinka drzew w pasach drogowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni polegająca na podcince suchych gałęzi w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie powiatu gdańskiego w 2008 roku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podcinka suchych gałęzi drzew w pasach drogowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: usługa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni polegająca na wycince zakrzaczeń w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie powiatu gdańskiego w 2008 roku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wycinka zakrzaczeń w pasach drogowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.34.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: usługa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni polegająca na frezowaniu pni drzew w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie powiatu gdańskiego w 2008 roku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: frezowanie pni drzew w pasach drogowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.34.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- DOSTAWA SAMOCHODU SŁUŻBOWEGO NA POTRZEBY PRACOWNIKÓW GOSPODARCZYCH WYDZIAŁU INFRASTRUKTURY
- Budowa odcinka ul. Handlowej w Pruszczu Gdańskim
- Zakup firewall typu UTM, monitoring oraz ochrona poczty i systemów w tym przed atakami DDoS
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Renowacja zbiornika w Oziębłowie (Gm. Baćkowice)"
- "OCZYSZCZANIE ULIC POWIATOWYCH I UTRZYMANIE ZIELENI W PASACH DROGOWYCH ULIC I DRÓG POWIATOWYCH"
- Wykonanie budowy ogrodu sensorycznego na terenie Centrum Zdrowia Białołęka przy ul. Przykoszarowej 16
- Pielęgnacja i wycinka drzew rosnących na terenie miasta i gminy Polkowice
- "Świadczenie usług związanych z utrzymaniem zieleni wysokiej i krzewów przy drogach powiatowych na terenie powiatu bielskiego w latach 2025-2027"
- Wymiana rurociągu kanalizacji deszczowej na ul. Wyzwolenia w Skrzyszowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.