Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-03
Katowice: Opracowanie wstępnego studium wykonalności (pre-feasibility study) dla zaprojektowania, budowy i eksploatacji obiektu podziemnego parkingu na PL. B. Chrobrego w ramach zadania - Przebudowa strefy Śródmiejskiej Miasta Katowice.
Numer ogłoszenia: 44755 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice , ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2593303, faks 032 2593303,032 2598930.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie wstępnego studium wykonalności (pre-feasibility study) dla zaprojektowania, budowy i eksploatacji obiektu podziemnego parkingu na PL. B. Chrobrego w ramach zadania - Przebudowa strefy Śródmiejskiej Miasta Katowice..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie wstępnego studium wykonalności (pre-feasibility study) dla zaprojektowania, budowy i eksploatacji obiektu podziemnego parkingu na PL. B. Chrobrego w ramach zadania - Przebudowa strefy Śródmiejskiej Miasta Katowice. Szacunkowa wartość zamówienia netto wynosi - 149.296 zł..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia jeśli spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp. a także spełniaja wymagania przedstawione poniżej: a) Posiadają potencjał ekonomiczny i finansowy zapewniający wykonanie zamówienia oraz udokumentują wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wysokości 100.000 PLN. b/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienie, w szczególności: w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali minimum jedną usługę spośród następujących opracowań: wstępne studium wykonalności, lub studium wykonalności w zakresie działalności parkingów wielopoziomowych dla projektu, którego wartość nakładów inwestycyjnych wyniosła co najmniej 10 mln PLN, lub wstępne studium wykonalności, lub studium wykonalności lub biznes plan w zakresie działalności centrów handlowych wraz z parkingami wielopoziomowymi dla projektu, którego wartość nakładów inwestycyjnych wyniosła co najmniej 20 mln PLN, lub wstępne studium wykonalności, lub studium wykonalności, lub biznes plan w zakresie działalności innych (niż parkingi wielopoziomowe lub centra handlowe wraz z parkingami wielopoziomowymi) obiektów usługowych z parkingami wielopoziomowymi, którego wartość nakładów inwestycyjnych wyniosła co najmniej 20 mln PLN, oraz załączą dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie. wykonawcy winni dysponować lub będą dysponować zespołem składającym się z: Kierownika nadzorującego Projekt i Członków Zespołu realizujących usługę. Kierownik nadzorujący Projekt powinien posiadać doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania pracami nad sporządzeniem studium wykonalności dla projektu o wartości nakładów inwestycyjnych co najmniej 20 mln PLN, Zespół realizujący usługę powinien składać się z ekspertów w zakresie niżej wymienionych dziedzin: opracowywania generalnej strategii rozwoju organizacji, opracowywania analiz rynku, w tym prowadzenia badań ankietowych, opracowywania analiz konkurencyjnych, wykonywania analiz i projekcji finansowych, wykonywania analiz społeczno-ekonomicznych metodyką analizy kosztów i korzyści, wykonywania analiz organizacyjnych, opracowywania koncepcji, strategii marketingowych lub programów promocji, kosztorysowania, projektowania architektonicznego, wykonywania analiz prawnych. W zakresie pkt. 1- 7 wymagane jest dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi wykształcenie wyższe w zakresie ukończonych następujących kierunków studiów: ekonomia, zarządzanie, marketing, finanse. W zakresie pkt. 8 wymagane jest dysponowanie przez wykonawcę osobami posiadającymi co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w zakresie kosztorysowania, w zakresie pkt. 9 dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia architektoniczne w zakresie projektowania architektonicznego, zaś w zakresie pkt. 10 dysponowania osobami posiadającymi wykształcenie prawnicze. UWAGA! W sytuacji, gdy wykonawcy będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostaną dopuszczeni do postępowania jeśli przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów, że zostaną udostępnione. Ponadto zespół , który Wykonawca wskazał jako realizatorów zamówienia winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu następujących rodzajów opracowań źródłowych : prace zlecone i inne opracowania o charakterze komercyjnym związane stricte z przedmiotem zamówienia, zrealizowane w przeszłości badania ankietowe związane stricte z przedmiotem zamówienia, recenzowane pozycje bibliograficzne związane stricte z przedmiotem zamówienia, badania naukowe niepublikowane związane stricte z przedmiotem zamówienia. c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków: zasada SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu , które wyszczególniono poniżej: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed dniem składania ofert . b) oświadczenie, o treści określonej w art.22 ust.1 oraz art.24 ust.1 i 2 ustawy - że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) wykaz wykonanych usług w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji, f) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. g) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa w punkcie powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. h) strukturę opracowania Studium wraz z szczegółowym opisem metodologii ( w tym użytych metod i analiz) dla każdego z proponowanych elementów struktury opracowania (zgodnie z zał. nr 6. Specyfikacja techniczna - zakres merytoryczny opracowania); i) harmonogram realizacji prac obejmujący zadania służące sporządzeniu Studium i posiadające sprecyzowane terminy wykonania w relacji do poszczególnych elementów Studium. Przykładową postać harmonogramu prac zawiera załącznik nr 8 do SIWZ; j) wykaz opracowań źródłowych sporządzonych przez wykonawcę lub osoby, które wykonawca wskazał jako realizatorów Studium wg układu: Zrealizowane w przeszłości przez wykonawcę badania ankietowe związane stricte z przedmiotem zamówienia: {autor (-rzy), tytuł badań,zleceniodawca, rok realizacji, liczba ankiet}; Prace zlecone inne opracowania o charakterze komercyjnym związane stricte z przedmiotem zamówienia:{autor (-rzy), tytuł opracowanie, zleceniodawca, rok realizacji}, Recenzowane pozycje bibliograficzne związane stricte z przedmiotem zamówienia: {autor (-rzy), tytuł, wydawnictwo, miejsce wydania, rok wydania, recenzent}, Badania naukowe niepublikowane związane stricte z przedmiotem zamówienia: {autor (-rzy), tytuł, uczelnia - jednostka badawcza, rok realizacji badań, źródła finansowania} Uwaga! Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (DzU Nr 87 poz.605 ze zm). Oferty wspólne. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika, do wyboru A) lub B) : A/ do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo, B/ do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie z zastrzeżeniem, że dokumenty wymienione w a, c, wykonawca musi przedstawić dla każdego z partnerów osobno..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Metodyka realizacji prac - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ mozna uzyskać pod adresem U M Katowice Wydz. Inwestycji ul. Warszawska 4, Katowice, pok. nr 472 za zaliczeniem pocztowym lub osobiście na pisemny wniosek po dokonaniu opłaty w kasie..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2009 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Katowice Wydział Inwestycji ul. Warszawska 4, 40-006 Katowice, pok. nr 364.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę zgodną z treścią określoną we wzorze stanowiącym załącznik do specyfikacji Do oferty nalezy dołączyć wycenę ( kalkulację ceny ). SIWZ mozna uzyskać pod adresem Urząd Miasta Katowice Wydział Inwestycji ul. Warszawska 4, 40-006 Katowice, pok. nr 472 za zaliczeniem pocztowym lub osobiście na pisemny wniosek po dokonaniu opłaty w kasie urzędu przy ul. Pocztowej 5 pn, wt,czw. pt-7.30-15.30, śr-7.30-13.00 lub za zalicz.pocztowym. Cena SIWZ wynosi 3,48 zł..
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawy gazów medycznych wraz z najmem i montażem zbiornika kriogenicznego dla potrzeb OSK w Katowicach
- Dostawa dronów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Organizacja cyklu spotkań edukacyjnych oraz szkoleń stacjonarnych w ramach Dzielnicowej Akademii Aktywnego Mieszkańca, dla uczestników projektów: W stronę sprawiedliwej transformacji.
- Zaprojektowanie i opracowanie strony internetowej wraz z hostingiem, utrzymaniem i wsparciem technicznym
- Sukcesywna dostawa odzieży dla członków zespołów ratownictwa medycznego Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Usługi porządkowe Zad. 1 - Mycie okien wraz z likwidacją gniazd
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OPRACOWANIE KONCEPCJI SYSTEMU INTEGRACJI PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO W OPARCIU O ANALIZĘ KOSZTÓW I PRZYCHODÓW PTZ OMGGS
- Opracowanie dokumentacji projektowej (...) dla zadania pn.: Dostosowanie budynków PZDW do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami" - RDW Ustrzyki Dolne
- Rozwój społeczności energetycznych w regionie wieluńskim
- "Zaprojektowanie i wykonanie wiaty stalowej do garażowania sprzętu w RDW Łańcut".
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej - powtórka
- Modernizacja jazu zlokalizowanego w km 16+835 pot. Biały Dunajec w m. Biały Dunajec, Poronin, gm,. Biały Dunajec Poronin, pow. tatrzański, woj. małopolskie - koncepcja i studium wykonalności
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.