eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa środków czyszczących i polerujących

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-25

Warszawa: Dostawa środków czyszczących i polerujących
Numer ogłoszenia: 44759 - 2013; data zamieszczenia: 25.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4226 , ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6815 030, faks 22 6815 093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa - podsektor rządowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czyszczących i polerujących.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czyszczących i polerujących z podziałem na 5 części (zadań): Zadanie nr 1 - Pasta do obuwia; pasta BHP, Zadanie nr 2 - Środki czyszczące i polerujące, Zadanie nr 3 - Preparaty czyszczące, Zadanie nr 4 - Preparaty czyszczące sprzęt komputerowy, Zadanie nr 5 - Środki czyszczące.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.81.22.00-9, 39.81.30.00-4, 39.83.12.40-0, 39.83.21.10-4, 39.83.12.10-1, 39.83.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 1.1. terminu realizacji umowy; 1.2. zmiany miejsca świadczenia; 2. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu do umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - ul. Marsa 110, 04 - 470 Warszawa, budynek nr 2, pok. nr 6.

IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2013 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, Kancelaria ogólna - budynek nr 3, pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pasty do obuwia; pasty BHP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu pasty do obuwia; pasty BHP w ilościach: 1. Pasta do obuwia czarna 40 g - 25072 szt. 2. Pasta BHP 500 g - 9200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.22.00-9, 39.81.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa środków czyszczących i polerujących.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu środków czyszczących i polerujących w ilościach: 1.Pasta polerska woskowa opakowanie tuba 120 g -30 tub, 2.Pasta przeznaczona do montażu i konserwacji cylinderków i tłoczków w układzie hamulcowym samochodu opakowanie tyba 180 g -5 tub, 3.Letni płyn do spryskiwaczy opakowanie 4 l -100 opak., 4.Pianka w spray do czyszczenia i odświażania tapicerki samochodu opakowanie 600 ml -40 szt., 5.Silnie skoncentrowany dwuskładnikowy preparat pianotwórczy aktywna piana opakowanie 25 kg -12 opak. 6.Płyn zimowy do spryskiwaczy opakowanie 5 l -52 opak. 7.Koncentrat płynu zimowego do spryskiwaczy opakowanie 2 l -50 opak. 8.Płyn - odmrażacz do szyb samochodowych opakowanie 700 ml z atomizerem -80 szt. 9.Zapach samochodowy do montaży na kratce wlotowej powietrza o pojemności wkładu 10 ml z możliwością regulacji dozowania -64 szt. 10.Wkład wymienny zapachu samochodowego buteleczka o pojemności 10 ml -60 szt. 11.Uniwersalna, wielofunkcyjna gąbka o kształcie ósemki w zbliżonych rozmiarach: 22x12x6 cm -20 szt. 12.Typowa mała gąbka z irchą do zaparowanych szyb samochodowych -30 szt. 13.Środek aromatyczny płyn do szyszczenia szyb, reflektorów , elementów plastikowych i laminowanych w samochodzie opakowanie 700 ml z atomizerem -100 szt. 14.Preparat do czyszczenia i konserwacji kokpitu samochodu z zawartością silikonu opakowanie spray o pojemności 600 ml -30 szt. 15.Preparat do czyszczenia i konserwacji kokpitu samochodu opakowanie spray o pojemności 600 ml -50 szt. 16.Preparat o potrójnym działaniu przyspiesza wysychanie pojazdu, nabłyszcza, lakier przywracając naturalny połysk i barwę oraz zabezpiecza go przed działaniem niekorzystnych czynników atmosferycznych opakowanie 750 ml z atomizerem -10 szt. 17.Preparat pianka do czyszczenia szyb, reflektorów , elementów plastikowych i laminowanych samochodu opakowanie 650 g w sprey -50 szt. 18.Zawieszka - zapach samochodowyw żelu -200 szt. 19.Szampon samochodowy koncentrat bez wosku do szybkiego i skutecznego usuwania wszelkich zabrudzeń auta opakowanie 1 l -200 szt. 20.Płyn zmiękczający wodę opakowanie 10 l -5 opak. 21.Oświerzacz powietrza w pomieszczeniach opakowanie spray 300 ml -30 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa preparatów czyszczących.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu preparatów czyszczących w ilościach: Płyn do myjki RM 110 pojemnik 10 l ilości 70 l, Płyn do myjki RM 39 pojemnik 10 l ilości 40 l, Płyn do myjki RM 750 pojemnik 10 l ilości 40 l, Płyn do myjki RM 767 pojemnik 10 l ilości 40 l, Preparat do wypierania wody 400 ml w ilości 15 szt., Środek do zabezpieczania profili zamkniętych 500ml spray w ilości 15 szt., Spray do luzowania śrub do uwalniania zardzewiałych, skorodowanych i zatartych części. Pojemnik 200 ml w ilości 5 szt. Spray do konserwacji biegun w akumulatorowych 150 ml w ilości 10 szt., Pianka w sprayu do wykrywania nieszczelności pneumatycznych w pojazdach pojemnik 250 ml w ilości 5szt., Usuwacz korozji konektorów do oczyszczania styków elektrycznych, 200 ml w ilości 12 szt., Smar do zabezpieczenia łożysk, prowadnic przekładni 200-250 g w ilości 15 szt., Preparat do czyszczenia tapicerki samochodowych pojemnik 300 ml w ilości 13 szt. Olej do zamków bębenkowych do usuwania zacinania się zamków w drzwiach, stacyjkach samochodowych 50ml w ilości 5 szt. Smar wysokotemperaturowy, temperatura do 350 stopni C pojemnik 250 ml w ilości 10 szt., Smar do cylinderków do usuwania zapiekaniu się tłoczków w cylinderkach hamulcowych, Tubka 180 g w ilości 6 szt., Pasta montażowa do klocków hamulcowych do zapobiegania zapiekaniu się, korozji i piskom klocków hamulcowych. Pojemnik 100 g w ilości 5 szt., Preparat do usuwania kalafoni używanej przy lutowaniu elementów elektronicznych. Pojemnik 200ml w ilości 5 szt. Sprężone powietrze do usuwania kurzu z trudno dostępnych miejsc w urządzeniach 400ml w ilości 10 szt., Preparat do mycia silników spray 700 ml w ilości 100 szt. Preparat do czyszczenia systemów spalania CDI 1000 ml w ilości 10 szt., Zmywacz do hamulców i sprzęgieł ogólnego stosowania spray 600 ml w ilości 200 szt., Odrdzewiacz 200 ml w ilości 300 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie 30 dni od podpisania umowy. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.40-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa preparatów czyszczących sprzęt komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu preparatów czyszczących sprzęt komputerowy w ilościach. Preparat do czyszczenia styków - opakowanie 200 ml spray - 71 szt., Pianka do czyszczenia wyświetlarzy LCD opakowanie 200 ml spray - 115 szt.Preparat czyszcząco-myjący na bazie alkoholu izopropylowego opakowanie 200 ml - 39 szt., Preparat czyszczący i odtłuszczający elementy elektroniczne opakowanie 200 ml spray - 65 szt.,Preparat czyszczący ogólnego zastosowania opakowanie 200 mi spray - 40 szt.,Środek do czyszczenia głowic drukarek igłowych opakowanie 200 ml spray - 16 szt., Preparat przeznaczony do smarowania i ochrony przed korozją styków i elementów elektromechanicznych opakowanie 200 ml spray- 68 szt.,Uniwersalny preparat smarujący opakowanie 200 ml spray -70 szt.,Preparat elektrostatyczny opakowanie 200 ml spray -22 szt.,Olej penetrujący i smarujący opakowanie 200 ml spray -25 szt.,Preparat do usuwania etykiet i pozostałości kleju opakowanie 200 ml spray - 18szt.,Lepki środek antykorozyjny i smarujący opakowanie 200 ml spray - 34 szt., Preparat do styków powlekanych galwanicznie opakowanie 200 ml spray - 15 szt., Preparat wypierający wilgoć opakowanie 200 ml spray - 42 szt. Zamawiający wymaga, aby zmówienie zostało zrealizowane w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załaczniku nr 1 do SIWZ Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.40-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa środków czyszczących.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu środków czyszczących i ilościach: 1. Płyn antybakteryjny w aerozolu 600 ml - 15 szt. 2. Środki czyszczące i polerujące mleczko do czyszczenia - 41 szt. 3. Środki czyszczące i polerujące żel do czyszczenia - 20 szt. 4. Środki czyszczące i polerujące proszek do czyszczenia - 30 szt. 5. Srodki czyszczące i polerujące środek do czyszczenia pieca koncentrat 3 l -8 op. 6.Środki czyszczące i polerujące środek do silnych zabrudzeń - 43 szt. 7. Srodki czyszczące i polerujące nabłyszczacz do stali nierdzewnej - 25 szt. 8. Środek czyszczący i polerujący płyn do mycia płyt indukcyjnych - 10 szt. 9. Srodek czyszczący i polerujący płyn do mycia lodówek - 10 szt. 10. Detergenty do zmywarek tabletki 72 szt. - 8 op. 11. Detergenty do zmywarek sól do zmywarki - 3 op. 12. detergenty do zmywarki płyn do mycia mechanicznego 3 l - 10 szt. 13. Detergenty do zmywarek nabłyszczacz 3 l - 4 szt. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.21.10-4, 39.83.12.10-1, 39.83.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.