eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Oświetlenie świąteczne Miasta Tychy 2012/2013r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-13

Tychy: Oświetlenie świąteczne Miasta Tychy 2012/2013r.
Numer ogłoszenia: 447748 - 2012; data zamieszczenia: 13.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oświetlenie świąteczne Miasta Tychy 2012/2013r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Oświetlenie świąteczne Miasta Tychy 2012/2013r. Zamówienie zostało podzielone na 5 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.72.00 - Oświetlenie zewnętrzne 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.02.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania nr 1: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN) Dla zadania nr 3: 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 PLN) Dla zadania nr 4: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W zakresie pozostałych zadań Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykonanie z należytą starannością minimum 1 dla każdego zadania osobno o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia tj. dla zadania 1 - wymagane wykonanie oświetlenia świątecznego miasta na kwotę minimum 100 000,00 zł brutto, dla zadania 2 - wymagane wykonanie fontanny świetlnej w technice LED, obudowywanie i zamontowanie na istniejącej fontannie wodnej bez ingerencji w nią na kwotę minimum 10 000,00 zł brutto, dla zadania 3 - wymagane wykonanie oświetlenia świątecznego słupów oświetlenia ulicznego na kwotę minimum 50 000,00 zł brutto, dla zadania 4 - wymagane wykonanie oświetlenia świątecznego słupów oświetlenia ulicznego na kwotę minimum 100 000,00 zł brutto - załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest dysponowanie osobą/osobami (niezależnie od ilości zadań, do których wykonawca przystąpi): 1 osoba z uprawnieniami w specjalności elektrycznej do kierowania robotami budowlanymi, 1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV 1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV 1 osoba uprawniona do obsługi podnośników montażowych na podwoziu samochodowym

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e do SIWZ - wypełnione zbiorcze zestawienie kosztów, w zależności którego zadania oferta dotyczy c) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, d) dowód wpłaty wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

dla zadania od 1 do 4: 1. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 2. Dopuszcza się zmiany postanowień Umowy w przypadku: a) zmiany wielkości procentowej płatności raty kwoty umowy §5 pkt.2 wzoru umowy b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia o wielkość związaną ze zmianą c) zmiany przedstawicieli oraz reprezentantów Stron umowy. d) zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy. e) zmianę lokalizacji przedmiotu zamówienia. f) zmianę parametrów elementów dekoracji przedmiotu zamówienia opisanych w SIWZ na elementy o lepszych parametrach technicznych i jakościowych. g) rezygnacji z poszczególnych pozycji zadania opisanego w §1 wzoru umowy dla zadania nr 5: 1. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 2. Dopuszcza się zmiany postanowień Umowy w przypadku: a) zmiany wielkości procentowej płatności raty kwoty umowy §5 pkt.2 wzoru umowy b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia o wielkość związaną ze zmianą c) zmiany przedstawicieli oraz reprezentantów Stron umowy. d) zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy. e) zmiany terminów zapłaty za realizację przedmiotu zamówienia. f) zmiany lokalizacji magazynowania przedmiotu zamówienia. g) zmiany parametrów technicznych magazynu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne/jednostki-organizacyjne-urzedu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację w wersji papierowej można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 808 za cenę 20,00 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2012 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 808.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 29 listopada 2012 roku do dnia 11 lutego 2013 roku - dla zadania częściowego: 1 od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 29 listopada 2012 roku do dnia 11 lutego 2013 roku - dla zadania częściowego: 2 od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 29 listopada 2012 roku do dnia 11 lutego 2013 roku - dla zadania częściowego: 3 od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 29 listopada 2012 roku do dnia 11 lutego 2013 roku - dla zadania częściowego: 4 od dnia 28 stycznia 2013 roku do dnia 5 grudnia 2013 roku - dla zadania częściowego: 5 Zamawiający zmieni termin realizacji zamówienia w przypadku nie rozstrzygnięcia postępowania w terminie umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z terminami wskazanymi powyżej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.