eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Realizacja zadania pod nazwąBudowa kompleksu zabiegowo-diagnostycznego oraz pawilonu poradni wraz z łącznikami spinającymi obiekty szpitalne w jedną całość, polegającego na budowie pawilonu przyjęć pierwszorazowych wraz z dziennym oddziałem chemioterapii.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-14

Opole: Realizacja zadania pod nazwą: Budowa kompleksu zabiegowo-diagnostycznego oraz pawilonu poradni wraz z łącznikami spinającymi obiekty szpitalne w jedną całość, polegającego na budowie pawilonu przyjęć pierwszorazowych wraz z dziennym oddziałem chemioterapii.
Numer ogłoszenia: 4478 - 2009; data zamieszczenia: 14.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: S.P.Z.O.Z. Opolskie Centrum Onkologii w Opolu im. prof. T. Koszarowskiego , ul. Katowicka 66A, 45-060 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4416001, faks 077 4416003.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zadania pod nazwą: Budowa kompleksu zabiegowo-diagnostycznego oraz pawilonu poradni wraz z łącznikami spinającymi obiekty szpitalne w jedną całość, polegającego na budowie pawilonu przyjęć pierwszorazowych wraz z dziennym oddziałem chemioterapii..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: Budowa kompleksu zabiegowo-diagnostycznego oraz pawilonu poradni wraz z łącznikami spinającymi obiekty szpitalne w jedną całość, polegającego na budowie pawilonu przyjęć pierwszorazowych wraz z dziennym oddziałem chemioterapii, na terenie Opolskiego Centrum Onkologii w Opolu, przy ul. Katowickiej 66a.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 150.000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) przelewem, na konto: Bank PKO S.A. - Grupa Pekao S.A. I O/ Opole 82124016331111000026515908 do potwierdzenia kopią dowodu wpłaty lub w jednej z niżej wymienionych form: - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 tej Ustawy. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty. 2. Dysponują pracownikami, którzy zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2003 r., Nr 207, poz. 2016 ze zm.) mogą pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmujące specjalizacje: konstrukcyjno-budowlaną; instalacyjną w zakresie sieci, instalacji, urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych, instalacyjną; w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty. 3. Zrealizowali w okresie ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwu zadań o charakterze i złożoności odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegających na budowie budynku, w którym występują wszystkie roboty branżowe w rozumieniu ustawy - Prawo budowlane, o wartości nie mniejszej niż 6 mln PLN zł - każde z nich. Spełnienie ww. warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie załączonego do oferty wykazu, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. usługi zostały wykonane z należytą starannością . 4. Posiadają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót przez okres 2 miesięcy, oszacowanymi na sumę 800 tys. zł, bez zobowiązań z tytułu innych zamówień oraz legitymują się średniorocznym obrotem w ciągu ostatnich trzech lat w wysokości 15 mln zł 5. zatrudniają na podstawie umowy o pracę w grupie pracowników produkcyjnych co najmniej 50 osób lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 6. Zamawiający wymaga, aby osoby, od których wymagane są uprawnienia legitymowały się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 7. udzielą pełnej gwarancji (materiały i robocizna) na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 3 lata, a na dostarczone urządzenia zgodnie z okresem gwarancji producenta 8. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 tej Ustawy 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego : - Naczelnika Urzędu Skarbowego - Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega w uiszczaniu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. dokumenty potwierdzające, ze osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia 5. dane finansowe (sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres) 6. szczegółowy harmonogram prac rzeczowo - finansowy 7. informacja nt. przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego z ostatnich 3 lat 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt 4-8 Ustawy wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 9 Ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualna polisa ubezpieczeniową, a przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11. Wykaz wykonanych w okresie trzech lat zamówień (minimum dwóch), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie 12. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (posiadane uprawnienia budowlane, zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego) a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 13. informacja nt. przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego z ostatnich 3 lat (oświadczenie) 14. Dowód wniesienia wadium 15. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, odpowiadające wyżej wymienionym wymaganiom, zgodnie z § 2.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. z 2006r,, nr 87 poz 605) 16. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udział w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawcy winni spełnić następujące wymagania: a) każdy uczestnik umowy tworzącej konsorcjum (podmioty składające ofertę wspólną) składa oddzielnie dokumenty wymienione w pkt II 2,3,5,6. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum może złożyć wspólny dokument, b) oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, c) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika ( lidera ) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia oraz zawarcia umowy. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. d) wszelka korespondencja oraz późniejsze rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), e) składając oświadczenie o spełnianiu warunków jak również wypełniając inne dokumenty powołując się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy - należy wpisać dane dotyczące konsorcjum. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem oświadczeń Wykonawcy, które muszą być złożone w oryginale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.opole.pl, zakładka BIP, zakładka Przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: S.P.Z.O.Z. Opolskie Centrum Onkologii im. prof. T. Koszarowskiego w Opolu, ul. Katowicka 66a, 45-060 OPOLE.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2009 godzina 09:00, miejsce: S.P.Z.O.Z. Opolskie Centrum Onkologii im. prof. T. Koszarowskiego w Opolu, ul. Katowicka 66a, 45-060 OPOLE, SEKRETARIAT DYREKCJI.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane w ramach projektu PN. Szpitale opolskie gwarancją bezpieczeństwa zdrowotnego regionu i bazą kształcenia kadry medycznej, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.