Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-05
Warszawa: Dostawa zestawów komputerowych, drukarek atramentowych kolorowych wraz z zestawami tonerów, drukarek laserowych monochromatycznych wraz z tonerami, urządzenia wielofunkcyjnego wraz z kompletami tonerów oraz skanerów dokumentowych kolorowych - zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Numer ogłoszenia: 44794 - 2008; data zamieszczenia: 05.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, ul. Stefana Batorego 5, 02-591 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6015916, 6463708, fax 022 8456044,.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zamowienia@mswia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów komputerowych, drukarek atramentowych kolorowych wraz z zestawami tonerów, drukarek laserowych monochromatycznych wraz z tonerami, urządzenia wielofunkcyjnego wraz z kompletami tonerów oraz skanerów dokumentowych kolorowych - zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów komputerowych, drukarek atramentowych kolorowych wraz z zestawami tonerów, drukarek laserowych monochromatycznych wraz z tonerami, urządzenia wielofunkcyjnego wraz z kompletami tonerów oraz skanerów dokumentowych kolorowych. 1. Zestaw komputerowy Jednostka centralna - 30 szt. Monitor LCD - 30 szt. 2. Drukarka laserowa monochromatyczna i 8 sztuk tonera - 30 szt. zestawów. (1 zestaw = 1 drukarka + 8 sztuk tonera) Drukarka atramentowa kolorowa z możliwością druku na płytach CD i 6 zestawów (multipaków) tonerów - 2 szt. zestawów (1 zestaw = 1 drukarka + 6 zestawów - multipaków tonerów). 3. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe wraz 4 kompletami tonerów - 1 szt. 4. Skaner dokumentowy kolorowy - 2 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.02.33.23 - 30.02.33.23 Oryginalny kod CPV: 30.12.11.20 - Urządzenia powielające Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W tym zakresie wykonawca powinien spełniać następujące szczegółowe warunki: - wykaże się niezbędnym doświadczeniem, tj. należytym wykonaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2-ch dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. odpowiednio dostawom dla poszczególnych części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę, przy czym, Zamawiający przez dostawy odpowiadające wartością przedmiotowi zamówienia dla poszczególnych części rozumie: Część I dostawę o wartości nie mniejszej niż 150.000,- PLN Część II dostawę o wartości nie mniejszej niż 80.000,- PLN Część III dostawę o wartości nie mniejszej niż 40.000,- PLN Część IV dostawę o wartości nie mniejszej niż 5.000,- PLN Ocena spełniania powyższych warunków dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca wraz z ofertą zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą : 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 3 do SIWZ), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykaz wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ). Dokumenty, o których mowa w sekcji III.2) pkt. 2 - 3 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, natomiast oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 w formie oryginału. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: - oświadczenie wymienione w sekcji III.2) pkt. 1 składane jest przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy, - dokument wymieniony w pkt 2 składa każdy z wykonawców, - dokument wymieniony w pkt 3 musi potwierdzać spełnienie warunku szczegółowego łącznie przez Wykonawców składających wspólnie ofertę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub wzbudzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mswia.gov.pl. (link: zamówienia publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji Biuro Administracyjno-Finansowe, Wydział do Spraw Zamówień Publicznych ul. S. Batorego 5, 02-591 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Biuro Administracyjno-Finansowe MSWiA, Wydział do Spraw Zamówień Publicznych w Warszawie, ul. S. Batorego 5, blok F, pok. nr 37..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wejście do siedziby Zamawiającego przez biuro przepustek - ul. Rakowiecka 2a. Celem wystawienia przepustki należy skontaktować się telefonicznie z osobą pod numerem wewnętrznym 159-16 lub 149-10 z biura przepustek. Do wystawienia przepustki niezbędny jest dokument tożsamości ze zdjęciem. 2. Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - działanie 5.2 w ramach Priorytetu V Dobre rządzenie, Programu Opertacyjnego Kapitał Ludzki.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw komputerowy 1.Jednostka centralna - 30 szt. 2.Monitor LCD - 30 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy 1.Jednostka centralna - 30 szt. 2.Monitor LCD - 30 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1.Drukarka laserowa monochromatyczna i 8 sztuk tonera - 30 szt. zestawów. (1 zestaw = 1 drukarka + 8 sztuk tonera) 2.Drukarka atramentowa kolorowa z możliwością druku na płytach CD i 6 zestawów (multipaków) tonerów - 2 szt. zestawów (1 zestaw = 1 drukarka + 6 zestawów - multipaków tonerów)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Drukarka laserowa monochromatyczna i 8 sztuk tonera - 30 szt. zestawów. (1 zestaw = 1 drukarka + 8 sztuk tonera) 2.Drukarka atramentowa kolorowa z możliwością druku na płytach CD i 6 zestawów (multipaków) tonerów - 2 szt. zestawów (1 zestaw = 1 drukarka + 6 zestawów - multipaków tonerów)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe wraz 4 kompletami tonerów - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe wraz 4 kompletami tonerów - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Skaner dokumentowy kolorowy - 2 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skaner dokumentowy kolorowy - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT wraz z wyposażeniem na potrzeby projektów realizowanych przez Wydział Ekonomiczny Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
- Zestawy komputerowe do postprodukcji dźwięku PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi - 8 zestawów komputerowych do postprodukcji dźwięku stereofonicznego w filmie
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego z wdrożeniem w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" dla Gminy Żyrzyn"
- Zakup serwera, macierzy pamięci masowej, systemów operacyjnych oraz karty sieciowej
- Dostawa: tablety, laptop
- "Zakup sprzętu komputerowego i licencji"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.