eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowiceświadczenie stałej obsługi prawnej w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-04

Katowice: świadczenie stałej obsługi prawnej w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 447968 - 2013; data zamieszczenia: 04.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach , ul. Plebiscytowa 19, 40-035 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 6032200, faks 32 2510406.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie stałej obsługi prawnej w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 1 jest świadczenie stałej pomocy prawnej polegającej w szczególności na: a)udzielaniu porad prawnych; b)udzielaniu bieżących konsultacji prawnych; c)sporządzaniu opinii prawnych; d)opiniowaniu projektów umów; e)opiniowaniu dokumentów objętych działalnością prowadzoną przez Zamawiającego (WFOŚiGW) w tym projektów uchwał Rady Nadzorczej; f)opiniowaniu wewnętrznych dokumentów (regulaminów, instrukcji, zarządzeń, etc.) związanych z działalnością Zamawiającego; g)reprezentowaniu Zamawiającego w postępowaniach sądowych, administracyjnych, sądowo-administracyjnych, egzekucyjnych, arbitrażowych oraz przed osobami trzecimi; h)reprezentowaniu Zamawiającego oraz udział w prowadzonych przez niego negocjacjach, rokowaniach i spotkaniach; i)bieżącym informowaniu o zmianach w prawie mających wpływ na działalność prowadzoną przez Zamawiającego, w tym w formie cyklicznych - miesięcznych - informacji oraz ewentualnych spotkań/szkoleń z pracownikami Zamawiającego; j)doradztwie w rozpatrywaniu prawnych form zabezpieczeń, wierzytelności Zamawiającego; k)doradztwie w sprawach windykacji należności; l)wykonywaniu innych czynności o charakterze pomocy prawnej; m)udzielaniu doraźnych roboczych konsultacji (telefonicznie lub mailowo), n)świadczeniu pomocy prawnej obejmującej w szczególności następujące dziedziny: prawo ochrony środowiska, ustawa o zapobieganiu szkodom w środowisku, ustawa o odpadach, ustawa o utrzymaniu porządku i czystości w gminie, prawo wodne;prawo cywilne, prawo handlowe, prawo finansowe, dyscyplina finansów publicznych, prawo podatkowe, prawo administracyjne, pomoc publiczna, prawo unijne, prawo bankowe, prawo budowlane, ustawa o działalności leczniczej,dochodzenie należności w tym m.in.: prawo upadłościowe i naprawcze, postępowanie sądowe, pozasądowe i egzekucyjne. Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 2 jest świadczenie stałej pomocy prawnej polegającej w szczególności na: a)udzielaniu pomocy prawnej w zakresie związanym z działalnością organów statutowych Zamawiającego i ich relacji z organami administracji publicznej; b)sygnalizowaniu i opiniowaniu projektowanych rozwiązań legislacyjnych mających związek z działalnością statutową Zamawiającego; c)sporządzaniu opinii prawnych w zakresie odnoszącym się do udzielania pomocy publicznej i nadzoru z tym związanego; d)wydawaniu opinii prawnych w sprawach wiążących się z możliwością zaangażowania Zamawiającego w postępowanie przed sądami i innymi organami; e)sporządzaniu opinii prawnych w zakresie Ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym również w zakresie postępowań realizowanych w ramach POIiŚ, z uwzględnieniem zgodności tych postępowań z prawem UE; f)sporządzaniu opinii prawnych w zakresie Prawa pracy; g)sporządzaniu opinii prawnych w zakresie dotyczącym zaangażowania Funduszu w obsługę zagranicznych środków pomocowych; h)prowadzeniu postępowań administracyjnych oraz sporządzanie pism i projektów decyzji w postępowaniach administracyjnych dotyczących zwrotu, umarzania, rozkładania na raty i odraczania terminów spłaty należności z tytułu płatności dokonanych w ramach środków pochodzących z Unii Europejskiej, i)udzielaniu doraźnych roboczych konsultacji (telefonicznie lub mailowo), j)udziale w spotkaniach z beneficjentami, dla których Fundusz pełni rolę Instytucji Wdrażającej ( przewidywana liczba spotkań w ciągu roku - nie więcej niż 5), k)zastępstwie prawnym Zamawiającego w postępowaniu administracyjnym, sądowym i sądowo-administracyjnym w zakresie zadań wymienionych powyżej w lit. a) do g)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8, 79.11.10.00-5, 79.11.20.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowego warunku;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga wykonania lub wykonywania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: W zakresie zadania nr 1: 3 usług świadczenia stałej obsługi prawnej, w tym co najmniej: 1)1 usługę świadczenia stałej obsługi prawnej w zakresie problematyki ochrony środowiska lub odpadów. 2)1 usługę świadczenia stałej obsługi prawnej w zakresie problematyki prawa cywilnego i postępowania cywilnego. 3)1 usługę świadczenia stałej obsługi prawnej w sektorze usług finansowych w zakresie problematyki obejmującej prawne formy zabezpieczenia spłat, dochodzenia należności w postępowaniach sądowych, pozasądowych i egzekucyjnych, prawa upadłościowego i naprawczego. Każda usługa powinna być świadczona przez okres co najmniej roku. W zakresie zadania nr 2: 3 usług świadczenia stałej obsługi prawnej, w tym co najmniej: 1)1 usługę świadczenia stałej obsługi prawnej w zakresie administracji samorządowej lub rządowej; 2)1 usługę świadczenia stałej obsługi prawnej w zakresie pomocy publicznej. 3)1 usługę świadczenia stałej obsługi prawnej w zakresie problematyki zamówień publicznych w tym realizowanych z wykorzystaniem środków unijnych. Każda usługa powinna być świadczona przez okres co najmniej roku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowego warunku;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga by Wykonawca/y do realizacji niniejszego zamówienia dysponowali co najmniej następującymi osobami (Zespołem Wykonawcy), spełniającymi poniższe wymagania: W zakresie zadania nr 1 - co najmniej 3 prawnikami: Prawnik nr 1 posiadający: a)wpis na listę radców prawnych lub adwokatów; b)co najmniej 2 - letnie doświadczenie w świadczeniu usług obsługi prawnej obejmującej problematykę ochrony środowiska lub odpadów. Prawnik nr 2 posiadający: a)wpis na listę radców prawnych lub adwokatów; b)co najmniej 2 - letnie doświadczenie w świadczeniu usług obsługi prawnej obejmującej problematykę prawa cywilnego i postępowania cywilnego. Prawnik nr 3 posiadający: a) wpis na listę radców prawnych lub adwokatów; b) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w świadczeniu usług obsługi prawnej w sektorze usług finansowych obejmującej problematykę prawnych form zabezpieczenia spłat, windykacji należności w postępowaniach sądowych, pozasądowych i egzekucyjnych, prawa upadłościowego i naprawczego. W zakresie zadania nr 2 - co najmniej 2 prawnikami: Prawnik nr 1 posiadający: a)wpis na listę radców prawnych lub adwokatów; b)co najmniej 2 - letnie doświadczenie w świadczeniu usług obsługi prawnej w zakresie administracji samorządowej lub rządowej. Prawnik nr 2 posiadający: a)wpis na listę radców prawnych lub adwokatów; b)co najmniej 2 - letnie doświadczenie w świadczeniu usług obsługi prawnej w zakresie pomocy publicznej, c)co najmniej 2 - letnie doświadczenie w świadczeniu usług obsługi prawnej w zakresie problematyki zamówień publicznych w tym realizowanych z wykorzystaniem środków unijnych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie warunku sytuacji finansowej i ekonomicznej Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawców aktualnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż 400.000,00 PLN. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający oceniał będzie ich łączną sumę ubezpieczeniową. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie należy wskazać usługi określone w pkt. III.3.2) niniejszego ogłoszenia, potwierdzające spełnianie określonego w tym punkcie warunku udziału w postępowaniu, oraz załączyć poświadczenia (lub inne dowody) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Celem wyłonienia wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, każdemu Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu, zostanie przyznana punktacja wg następujących reguł: a)warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W związku z faktem iż Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowego warunku, nie będzie on punktowany. b)warunek posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca otrzyma jeden punkt za każdą wykazaną usługę świadczenia obsługi prawnej w zakresach określonych dla poszczególnych zadań ponad wymagane niezbędne minimum, przy czym maksymalnie Wykonawca może otrzymać 5 punktów; c)warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca otrzyma jeden punkt za każdego wskazanego prawnika, posiadającego kwalifikacje i doświadczenie w zakresie opisanym dla poszczególnych zadań ponad wymagane niezbędne minimum, przy czym maksymalnie Wykonawca może otrzymać 5 punktów; W przypadku wykazania spełnienia powyższych warunków na poziomie minimalnym wymaganym w ogłoszeniu o zamówieniu, Wykonawca otrzyma 0 punktów. d)warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej - warunek ten nie będzie punktowany; e)warunek niepodleganiu wykluczeniu z postępowania warunek ten nie będzie punktowany. Do składania ofert w ramach każdego z zadań zamawiający zaprosi pięciu Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i uzyskają najwyższą ocenę punktową tych warunków. Jeżeli na ostatnim z kwalifikujących się miejsc liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i otrzymali oceny punktowe kwalifikujące ich do zaproszenia do składania ofert, będzie większa niż jeden, Zamawiający zaprosi wszystkich tych Wykonawców. Jeżeli liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż pięć, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich tych Wykonawców.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian nastąpi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wfosigw.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach Ul. Plebiscytowa 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach Ul. Plebiscytowa 19, kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przy czym jeden wykonawca może złożyć ofertę wyłącznie na jedną część. Koperty należy opisać w następujący sposób: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na świadczenie obsługi prawnej w WFOŚiGW w Katowicach. Nie otwierać przed 14.11.2013r. przed godz. 10:30. SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Jeżeli wartość wymaganego ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności podana będzie w walucie obcej, wartość ta zostanie przeliczona na złote wg kursu walut NBP obowiązującego w dniu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik, to Wykonawca wraz z wnioskiem winien złożyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopię potwierdzoną notarialnie za zgodność z oryginałem). Wszystkie dokumenty składane przez Wykonawcę w formie kserokopii powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez Niego umocowaną. Zamawiający zaleca aby przy składaniu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu korzystać z następujących wzorów oświadczeń zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego: 1) Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 2)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. l (zał. nr 1); 3)oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. l ustawy Pzp (zał. nr 2); 4)wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (zał. nr 3), 5)wykaz wykonanych głównych usług z uwzględnieniem usług potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu ( zał. nr 4); 6)lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z pózn. zm.), albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej wg zał. nr ); Oferty zostaną ocenione w oparciu o w/w kryteria przy czym podstawę oceny w zakresie kryteriów: wiedzy i doświadczenia oraz potencjału kadrowego będą stanowiły dokumenty złożone przez Wykonawcę wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i punktację przyznaną Wykonawcom na etapie dokonywania ich wyboru celem zaproszenia do składania ofert..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: świadczenie stałej pomocy prawnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 1 jest świadczenie stałej pomocy prawnej polegającej w szczególności na: a)udzielaniu porad prawnych; b)udzielaniu bieżących konsultacji prawnych; c)sporządzaniu opinii prawnych; d)opiniowaniu projektów umów; e)opiniowaniu dokumentów objętych działalnością prowadzoną przez Zamawiającego (WFOŚiGW) w tym projektów uchwał Rady Nadzorczej; f)opiniowaniu wewnętrznych dokumentów (regulaminów, instrukcji, zarządzeń, etc.) związanych z działalnością Zamawiającego; g)reprezentowaniu Zamawiającego w postępowaniach sądowych, administracyjnych, sądowo-administracyjnych, egzekucyjnych, arbitrażowych oraz przed osobami trzecimi; h)reprezentowaniu Zamawiającego oraz udział w prowadzonych przez niego negocjacjach, rokowaniach i spotkaniach; i)bieżącym informowaniu o zmianach w prawie mających wpływ na działalność prowadzoną przez Zamawiającego, w tym w formie cyklicznych - miesięcznych - informacji oraz ewentualnych spotkań/szkoleń z pracownikami Zamawiającego; j)doradztwie w rozpatrywaniu prawnych form zabezpieczeń, wierzytelności Zamawiającego; k)doradztwie w sprawach windykacji należności; l)wykonywaniu innych czynności o charakterze pomocy prawnej; m)udzielaniu doraźnych roboczych konsultacji (telefonicznie lub mailowo), n)świadczeniu pomocy prawnej obejmującej w szczególności następujące dziedziny: prawo ochrony środowiska, ustawa o zapobieganiu szkodom w środowisku, ustawa o odpadach, ustawa o utrzymaniu porządku i czystości w gminie, prawo wodne; prawo cywilne, prawo handlowe, prawo finansowe, dyscyplina finansów publicznych, prawo podatkowe, prawo administracyjne, pomoc publiczna, prawo unijne, prawo bankowe, prawo budowlane, ustawa o działalności leczniczej, dochodzenie należności w tym m.in.: prawo upadłościowe i naprawcze, postępowanie sądowe, pozasądowe i egzekucyjne. Zamawiający wymaga, aby każdy prawnik realizujący usługę w imieniu Wykonawcy w ramach codziennych dyżurów, zapewniał obsługę prawną w całym zakresie określonym dla Zadania nr 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od Wykonawcy w trakcie realizacji umowy, aby we wskazanych przez niego terminach, dwa lub trzy razy w tygodniu dyżur pełniła osoba wskazana w wykazie potencjału kadrowego jako osoba z doświadczeniem w zakresie prawnych form zabezpieczenia spłat. O konieczności takiej zmiany w harmonogramie dyżurów Wykonawca będzie powiadamiany z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem pisemnie lub drogą mailową. Zmiana harmonogramu dyżurów nie będzie rozumiana jako zmiana umowy a) w zakresie zadania nr 1 - zasadniczym miejscem świadczenia obsługi prawnej jest siedziba Zamawiającego, w której Zamawiający zapewnia Wykonawcy stosowne pomieszczenie na codzienne dyżury, każdego dnia od poniedziałku do piątku w godz. między 8 00 a 16 00, w wymiarze 6 godzin dziennie. Wyjątkowo, zamówienie - po uzgodnieniu niniejszego przez strony - może być wykonywane również w innym miejscu wskazanym przez Wykonawcę. W przypadku zastępstwa prawnego lub procesowego lub na żądanie Zamawiającego usługa może być świadczona poza siedzibą Zamawiającego;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8, 79.11.11.00-5, 79.11.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Wiedza i doświadczenie Wykonawcy w świadczeniu obsługi prawnej w zakresie określonym dla zadania nr 1 - 20
    • 3. Potencjał kadrowy w zakresie określonym dla zadania nr 1 - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: świadczenie stałej pomocy prawnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 2 jest świadczenie stałej pomocy prawnej polegającej w szczególności na: a)udzielaniu pomocy prawnej w zakresie związanym z działalnością organów statutowych Zamawiającego i ich relacji z organami administracji publicznej; b)sygnalizowaniu i opiniowaniu projektowanych rozwiązań legislacyjnych mających związek z działalnością statutową Zamawiającego; c)sporządzaniu opinii prawnych w zakresie odnoszącym się do udzielania pomocy publicznej i nadzoru z tym związanego; d)wydawaniu opinii prawnych w sprawach wiążących się z możliwością zaangażowania Zamawiającego w postępowanie przed sądami i innymi organami; e)sporządzaniu opinii prawnych w zakresie Ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym również w zakresie postępowań realizowanych w ramach POIiŚ, z uwzględnieniem zgodności tych postępowań z prawem UE; f)sporządzaniu opinii prawnych w zakresie Prawa pracy; g)sporządzaniu opinii prawnych w zakresie dotyczącym zaangażowania Funduszu w obsługę zagranicznych środków pomocowych; h)prowadzeniu postępowań administracyjnych oraz sporządzanie pism i projektów decyzji w postępowaniach administracyjnych dotyczących zwrotu, umarzania, rozkładania na raty i odraczania terminów spłaty należności z tytułu płatności dokonanych w ramach środków pochodzących z Unii Europejskiej, i)udzielaniu doraźnych roboczych konsultacji (telefonicznie lub mailowo), j)udziale w spotkaniach z beneficjentami, dla których Fundusz pełni rolę Instytucji Wdrażającej ( przewidywana liczba spotkań w ciągu roku - nie więcej niż 5), k)zastępstwie prawnym Zamawiającego w postępowaniu administracyjnym, sądowym i sądowo-administracyjnym w zakresie zadań wymienionych powyżej w lit. a) do g). w zakresie zadania nr 2 - obsługa prawna świadczona będzie w zależności od potrzeby i uzgodnienia Stron - w Kancelarii, w siedzibie Zamawiającego, względnie w każdym innym miejscu (sąd, organ administracyjny, siedziba innego podmiotu), w którym zgodnie ze stanem danej sprawy lub zgodnie ze zleceniem Zamawiającego wymagana jest obecność pomocy (asysty) prawnej. Wykonywanie czynności obejmujących zakres zadania nr 2 (za wyjątkiem doraźnych roboczych konsultacji, o których mowa w rozdziale I pkt 2 lit. i) poprzedzone będzie każdorazowo pisemnym zleceniem udzielonym przez osobę/komórkę organizacyjną wskazaną przez Zamawiającego, zawierającym zakres, formę oraz termin realizacji. Zlecenie będzie przekazywane Wykonawcy faksem lub pocztą elektroniczną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8, 79.11.10.00-5, 79.11.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Wiedza i doświadczenie Wykonawcy w świadczeniu obsługi prawnej w zakresie określonym dla zadania nr 2 - 20
    • 3. Potencjał kadrowy w zakresie określonym dla zadania nr 2 - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.