eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › sprzęt medyczny - łóżka, stoły, wózki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-30

POZYCJA 44809

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Grodzisk Mazowiecki: sprzęt medyczny - łóżka, stoły, wózki Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Zachodni, do kontaktów: Sylwia Hajduk, ul. Daleka 11, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7559115, fax 022 7559110, e-mail: zam.publiczne@szpitalzachodni.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitalzachodni.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt medyczny - łóżka, stoły, wózki. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Szpital Zachodni Grodzisk Mazowiecki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: PAKIET I - STOŁY OPERACYJNE PAKIET II - STÓŁ DO OPERACJI ENDOUROLOGICZNYCH PAKIET III - ŁÓŻKO DO INTENSYWNEJ OPIEKI MEDYCZNEJ PAKIET IV - WÓZKI DO TRANSPORTU CHORYCH PALIET V - WÓZKI PAKIET VI - WYPOSAŻENIE RÓŻNE PAKIET VII - STOŁY I STOLIKI 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - miał dostęp lub dysponował środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień. Na realizację zamówienia nie będą udzielane przedpłaty, zaliczki itp., - wykazał się wykonaniem minimum 3 zamówień o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia o łącznej wartości minimum ceny brutto składanej oferty, - nie zalegał z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, - nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, - był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, - prowadził zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, - spełnił wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - nie był karany w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9, Stan prawny - wymagane dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. - Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy , - Oświadczenie Wykonawcy w trybie Art. 22, - Aktualna informacja o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 9 Ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert, - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. III.2.2) Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: - - Aktualna polisa (odpowiedzialność kontraktowa lub za produkt) ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: -Wykaz dostaw o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 3 lat o łącznej wartości nie mniejszej niż cena brutto składanej oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, -Atesty i certyfikaty zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dn. 20.4.2004 r. -Oświadczenia wymagane w SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 35

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 16.000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z siwz Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów oraz przeprowadzona na zasadzie weryfikacji spełnia/ nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzachodni.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: - na stronie internetowej zamawiającego - nieodpłatnie, - na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego, cena specyfikacji 30 złotych, - na wniosek wykonawcy za zaliczeniem pocztowym: cena specyfikacji 30 złotych + koszty przesyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.09.2006, godzina 12:30, Szpital Zachodni ul. Daleka 11 05-825 Grodzisk Mazowiecki.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.08.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: STOŁY OPERACYJNE. 1) Krótki opis: - stół operacyjny ogólnochirurgiczny - uniwersalny stół operacyjny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60.000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 35 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: STÓŁ DO OPERACJI ENDOUROLOGICZNYCH. 1) Krótki opis: Transportowany, w pełni zmotoryzowany w osiach x, y, z i k stół pacjenta dla endourologii. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60.000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 35 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: ŁÓŻKO DO INTENSYWNEJ OPIEKI MEDYCZNEJ. 1) Krótki opis: Szerokość całkowita z poręczami bocznymi: 990 mm (± 20 mm ) Łóżko wielofunkcyjne, wielopozycyjne z pozycją fotelową Długość całkowita łóżka: 2300 mm (± 20 mm ). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60.000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 35 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: WÓZKI DO TRANSPORTU CHORYCH. 1) Krótki opis: 1. WÓZEK DO TRANSPORTU CHORYCH - LEŻĄCY 2. WÓZEK DO PRZEWOŻENIA CHORYCH 3. WÓZEK INWALIDZKI. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: powyzej 60.000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 35 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: WÓZKI. 1) Krótki opis: WÓZEK DO BRUDNEJ BIELIZNY WÓZEK DO CZYSTEJ BIELIZNY WÓZEK DO ZBIERANIA ODPADÓW. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60.000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 35 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: WYPOSAŻENIE RÓŻNE. 1) Krótki opis: 1. OSADNIK DO GIPSU 2. PODNÓŻEK DWUSTOPNIOWY 3. STATYW KROPLÓWKI 4. PARAWAN 5. TABORET OBROTOWY Z OPARCIEM 6. TABORET OBROTOWY BEZ OPARCIA 7. NEGATOSKOP DWUKLATKOWY 8. KOZETKA LEKARSKA. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60.000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 35 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: STOŁY I STOLIKI. 1) Krótki opis: STOLIK ZABIEGOWY WÓZEK WIELOFUNKCYJNY NA LEKI STÓŁ DO BADAŃ STOLIK ZABIEGOWY STOLIK DO INSTRUMENTOWANIA STÓŁ REHABILITACYJNY. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60.000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 35 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.