eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaremont i adaptacja holu wejściowego i sanitariatów oraz wykonanie zabezpieczenia przed zadymianiem klatki schodowej w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Canaletta 2 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2005-08-31

POZYCJA 44823

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: remont i adaptacja holu wejściowego i sanitariatów oraz wykonanie zabezpieczenia przed zadymianiem klatki schodowej w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Canaletta 2 w Warszawie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, do kontaktów: Marek Okniński, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953360, fax 022 5953368, e-mail: m.okninski@um.warszawa.pl, www.um.warszawa.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Miasto Stołeczne Warszawa Biuro Zamówień Publicznych, Mirosław Karaś, ul. Caneletta 2, II piętro, pok. nr 7, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953339, fax 022 5953368, e-mail: mkaras@warszawa.um.gov.pl, www.um.warszawa.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Miasto Stołeczne Warszawa Biuro Zamówień Publicznych, Mirosław Karaś, ul. Canaletta 2 II piętro, pok. nr 7, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953339, fax 022 5953368.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont i adaptacja holu wejściowego i sanitariatów oraz wykonanie zabezpieczenia przed zadymianiem klatki schodowej w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Canaletta 2 w Warszawie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wielobranżowych związanych z remontem i adaptacją holu wejściowego i sanitariatów oraz wykonaniem zabezpieczenia przed zadymianiem klatki schodowej wraz z instalacją nawiewną w budynku Urzędu m. st. Warszawy przy ul. Canaletta 2 w Warszawie. Roboty przeprowadzone mają być w podpiwniczonym, trzypiętrowym budynku, wykonanym w technologii tradycyjnej, na przełomie lat 60 i 70 ubiegłego wieku. Budynek nie jest zabytkiem i nie jest wpisany do rejestru zabytków. Projekt przewiduje m. in. zmianę funkcji hallu wejściowego na salę obsługi interesantów urzędu, co wiąże się z wykonaniem nowego wyjścia ewakuacyjnego a również nowych sanitariatów. Remontowi podlegać będą sanitariaty na wszystkich piętrach. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również wykonanie zabezpieczenia przed zadymianiem klatki schodowej budynku polegającego m. in. na instalacji wentylacji nawiewnej. Na okres remontu budynek będzie częściowo wyłączony z eksploatacji. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określają przedmiary robót do kosztorysów ofertowych, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projekty budowlane. Zamawiający wymaga objęcia przedmiotu zamówienia okresem gwarancji min. 36 m-cy. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa, ul. Canaletta 2. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 63;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Wymagane wadium: 5 000,00 zł. Do wniesienia wadium zobowiązani będą jedynie wykonawcy zaproszeni do składania ofert i składający oferty. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: III.2.1) Na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (sprawdzane będzie oświadczenie), 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia się na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt 2,3 ustawy Prawo zamówień publicznych (sprawdzane będzie oświadczenie), 3. wykażą się zrealizowaniem z należytą starannością, w ciągu ostatnich pięciu lat, co najmniej dwóch kontraktów o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, o wartości min. 400 000 zł. brutto każdy, a należytą staranność ich wykonania udokumentują np. referencjami zleceniodawców (sprawdzany będzie wykaz kontraktów, referencje), 4. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2003, Nr 207, poz. 2016 ze zm.), w zakresie: a) kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń : wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, c) kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz urządzeń energetycznych, oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego (sprawdzane będą kserokopie uprawnień, zaświadczeń), 5. wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500 000 złotych (wartość kontraktowa i deliktowa w sumie) oraz oświadczą, że będą ubezpieczeni w zakresie i na kwotę jw., przez czas realizacji robót (sprawdzane będą kserokopia polisy, oświadczenie). Na etapie składania ofert, o udzielenie zamówienia będą mogli ubiegać się wykonawcy, którzy: 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia się na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 1,4 ustawy Prawo zamówień publicznych (sprawdzane będzie oświadczenie), 7. zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w wysokości 5 000 zł i formie wymaganej przez Zamawiającego (sprawdzany będzie dokument wniesienia wadium); III.2.2) Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą (na etapie wniosku) złożyć następujące dokumenty: 1.Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zawierający m.in. dokładne dane Wykonawcy, oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami uczestniczenia w postępowaniu (wzór formularza dostępny w siedzibie Zamawiającego, można otrzymać go również drogą elektroniczną). Wniosek - pod rygorem uznania za nieważny - musi być sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy, 3.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 2,3 Ustawy, sporządzony i podpisany w sposób określony powyżej. Wzory formularzy oświadczeń dostępne są w siedzibie Zamawiającego, można otrzymać je również drogą elektroniczną, 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.Wykaz kontraktów o których mowa w pkt. 2.3 ogłoszenia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie z należytą starannością. Wzór wykazu dostępny jest w siedzibie Zamawiającego, można otrzymać go również drogą elektroniczną, 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 7.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 8.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy (dla osoby), uzyskana nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 9.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy (dla podmiotu zbiorowego), uzyskana nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 10.Wykaz osób o których mowa w pkt 2.4, przewidzianych do nadzorowania robót, wraz z kserokopiami ich uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2003, Nr 207, poz. 2016 ze zm.) oraz aktualnych zaświadczeń o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego. Wzór wykazu dostępny jest w siedzibie Zamawiającego, można otrzymać go również drogą elektroniczną, 11.Kserokopia polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzające, że Wykonawca na dzień składania wniosku jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż równowartość 500 000 zł., (wartość kontraktowa i deliktowa w sumie) - w przypadku polisy wyrażonej w innej walucie niż PLN wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po średnim kursie walut obcych ogłoszonym przez NBP na dzień poprzedzający termin składania wniosków w przedmiotowym postępowaniu - wraz z pisemnym oświadczeniem, że utrzymana będzie ciągłość ubezpieczenia przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Wzór oświadczenia dostępny jest w siedzibie Zamawiającego, można otrzymać go również drogą elektroniczną. Wzory formularzy, wniosku oświadczeń odbierać można osobiście w siedzibie zamawiającego przy ul. Canaletta 2, II piętro, pok. Nr 7 jak również można je otrzymać drogą elektroniczną wysyłając prośbę o przesłanie na fax 5953368 lub na adres e-mail: mkaras@warszawa.um.gov.pl III.2.3. Wykonawca zagraniczny Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.4,6,7,9 , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów oraz dokumentu, o którym mowa w pkt. 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. III. 2.4. Forma składanych dokumentów: Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Dokumenty urzędowe złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być w języku polskim. III.2.5) Wniosek składany wspólnie Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek, sam lub jako reprezentant firmy. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jeden wniosek, nie zostanie zaproszony do złożenia oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wspólnego wniosku przez dwóch lub więcej wykonawców (w formie np. konsorcjum) w rozumieniu art. 23 ustawy, pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: -Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (umocowania może wynikać z treści umowy konsorcjum załączonej do wniosku lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z wnioskiem), -w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 Ustawy każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganych warunków (każdy z uczestników oferty wspólnej indywidualnie musi złożyć dokumenty wymienione w pkt 3 ppkt 3, 4, 6, 7, 8, 9 niniejszego ogłoszenia), -w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców (suma wymagań określonych przez Zamawiającego w tym zakresie), -wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, -wypełniając formularz wniosku, jak również inne dokumenty powołując się na wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Wniosek i załączniki do wniosku (oświadczenia, dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. III. Kryteria wyboru wykonawców do dalszego udziału w postępowaniu W przypadku gdy więcej niż 5 wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do złożenia oferty tych 5 z nich, którzy wykazali się zrealizowaniem kontraktów o największej wartości łącznej (liczonej jako suma wartości zrealizowanych kontraktów), przy czym pod uwagę brane będą tylko kontrakty o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, zrealizowane w ciągu ostatnich pięciu lat, o wartości min. 400 000 zł. brutto, i których należytą staranność wykonania udokumentowano np. referencjami zleceniodawców (sprawdzany będzie wykaz kontraktów, referencje).

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.09.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 24.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.