Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-01
Pleszew: świadczenie usług telekomunikacyjnych i teleinformatycznych
Numer ogłoszenia: 44829 - 2010; data zamieszczenia: 01.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o. , ul. Poznańska 125a, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 74 20 700, faks 062 74 20 900.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalpleszew.pl/przetargi.php
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: NIE DOTYCZY
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług telekomunikacyjnych i teleinformatycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie powszechnych usług telekomunikacyjnych oraz zapewnienia szerokopasmowego dostępu do internetu. 2. Założenia: - naliczanie sekundowe czasu połączenia - koszt połączenia nie obciążony opłatą za inicjalizację połączenia - minimalna wymagana przepustowość łączy telefonicznych - pełne pasmo rozmówne - zachowanie obecnej numeracji telefonów - wiązka DDI - liczba numerów wewnętrznych - minimum 220 - Zamawiający musi mieć możliwość blokowania w wybranych numerach możliwości wyjścia na miasto - usługa prezentacji numeru przychodzącego połączenia włączona dla wszystkich numerów wewnętrznych - wykonywanie połączeń pomiędzy numerami wewnętrznymi nie obciążone dodatkowymi opłatami - billingi w wersji papierowej dostarczane wraz z fakturą do siedziby Zamawiającego - instalacja dwóch łączy dostępowych szerokopasmowego Internetu o prędkości odbioru minimum 4 Mbit/s i prędkości wysyłania minimum 512 Kbit/s (Zamawiający korzysta obecnie z łącza 4 Mbit/s / 512 Kbit/s) - każde łącze internetowe musi posiadać przynajmniej 5 zewnętrznych adresów IP - centrala wyposażona w urządzenia do współpracy z dwoma bramkami GSM oraz w baterię akumulatorów lub inne rozwiązanie zapewniające awaryjne zasilanie - sterowanie centrali nie musi być redundantne - zamówienie obejmuje dostawę, instalację i uruchomienie centrali telefonicznej oraz jej serwisowane w okresie obowiązywania umowy, a także dostawę trzech aparatów systemowych (żaden z aparatów nie będzie pełnił funkcji Awizo) - w przypadku złożenia oferty na nową centralę musi ona być w chwil dostawy kompletnie uzbrojona, a przepinanie numerów musi odbywać się sukcesywnie, z minimalną przerwą w dostępie do łączności telefonicznej - dostarczona centrala telefoniczna pozostanie własnością Wykonawcy, a Zamawiający będzie jej użytkował na podstawie stosownej umowy dzierżawy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Powtórzenie zamówień tego samego rodzaju.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w kwocie 4 000,00 zł: - w pieniądzu, przelewem na rachunek Zamawiającego numer rachunku 79 1130 1033 0018 8098 0020 0002, Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział we Wrocławiu Filia w Kaliszu lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 2) w gwarancjach ubezpieczeniowych 3) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824), - sposób przekazania poręczeń lub gwarancji: Dokumenty należy złożyć w kasie Zamawiającego (w tym przypadku do oferty należy załączyć kopie dokumentów wraz potwierdzeniem odbioru) lub oryginały załączyć do oferty. - Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. - Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają wymagane przepisami uprawnienia do świadczenia usług telekomunikacyjnych na podstawie art. 10 i art. 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. 2004, Nr 171, poz. 1800 ze zm.) a w szczególności przedstawią zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorstw telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu komunikacji Elektronicznej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Pzp informacja nt. przewidywanych istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpitalpleszew.pl/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziby Zamawiającego, ul. Poznańska 125a, 63-300 Pleszew.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego na potrzeby stołówki szpitalnej.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą "Muzeum Kolei Wąskotorowej w Pleszewie"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4176P w m. Korzkwy
- Modernizacja budynku Zespołu Placówek Specjalnych w Pleszewie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4173P (ul. Jarocińska) w m. Dobrzyca
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Komisariat II Policji - budowa nowej siedziby wraz z wiatą garażową i zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja I Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Prusa przy ul. Floriańskiej 10 w Siedlcach
- Budowa nowoczesnego systemu odbioru i zarządzania odpadami komunalnymi w gminie Śrem
- "Adaptacja byłego budynku gimnazjum na Dom Pomocy Społecznej w Jarosławicach gmina Tuczępy"
- Dostawa urządzeń i rozbudowa posiadanego przez Zam. systemu dyspozytorskiego ConSEL, systemu łączności głosowej w technologii IP do obsługi urządzeń mobilnych Android oraz iOS w trybiePoIP(...)
- Zaprojektowanie oraz budowa zatoki autobusowej na ulicy Strzałowej w Toruniu
więcej: Sprzęt telefoniczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.