Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-13
Sosnowiec: NA DOSTAWĘ OBŁOŻEŃ PÓL OPERACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 448314 - 2012; data zamieszczenia: 13.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NA DOSTAWĘ OBŁOŻEŃ PÓL OPERACYJNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienia jest dostawa obłożeń pól operacyjnych. Zamówienie składa się z 10 części tzw. Pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia:Pakiet nr 1 - serweta sterylna mała; Pakiet nr 2 - serwety, folie chirurgiczne i fartuchy chirurgiczne;Pakiet nr 3 - serweta do zabiegu PCNL;Pakiet nr 4 - osłony na kończyny;Pakiet nr 5 - osłona na ramię C;Pakiet nr 6 - zestawy specjalistyczne;Pakiet nr 7 - zestawy do porodu; Pakiet nr 8 - pościel i odzież jednorazowa;Pakiet nr 9 - podkłady ginekologiczna;. Pakiet nr 10 - obłożenia do operacji endoskopowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
- złożyć katalog oferowanego asortymentu z zaznaczeniem pakietu i pozycji którego dotyczy lub inny dokument w języku polskim zawierający opis asortymentu, pakietu i pozycji, której dotyczy; - złożyć oświadczenie według załącznika nr 5 do SIWZ ( oświadczenie, że oferowany asortyment posiada aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. nr 107 poz. 679 z 20.05.2010r.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. - formularz asortymentowo-cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4.1÷4.10 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
par. 2 pkt 3. Wartość, o której mowa w § 2 ust. 1 może ulec zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego. par 4 pkt12. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie asortymentu objętego umową, asortymentem równoważnym w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania asortymentu objętego umową, b) wygaśnięcia pozwolenia dopuszczającego do obrotu. 13. Zmiana o której mowa w ust. 12 będzie dopuszczona za zgodą Zamawiającego, pod warunkiem, iż asortyment równoważny będzie oparty na tych samych właściwościach i parametrach użytkowych, co asortyment objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu
41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1
Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 10:00, miejsce: w Szpitalu Miejskim w Sosnowcu, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1, Sekretariat III piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SERWETA STERYLNA MAŁA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serweta sterylna o wymiarach 35-45cm x 40-50cm z otworem 5-6 cm x 5-6 cm, do stosowania podczas drobnych interwencji chirurgicznych, wykonana z mocnego minimum dwuwarstwowego laminatu o gramaturze min. 49g/m2, nieprzemakalności min. 92 cm H2O i o podwyższonej wytrzymałości na rozrywanie min. 67Kpa. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 1 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 SERWETY, FOLIE CHIRURGICZNE i FARTUCHY CHIRURGICZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serweta sterylna o wymiarach 45-50cm x 60-75cm z otworem 4-6cm x 4-8cm otoczonym taśmą lepną, do stosowania podczas drobnych interwencji chirurgicznych, wykonana z mocnego minimum dwuwarstwowego laminatu o gramaturze min. 43 g/m2, nieprzemakalności min. 92 cm H2O i o podwyższonej wytrzymałości na rozrywanie min. 67Kpa. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 100 Serweta sterylna o wymiarach 90-100cm x 150-160cm, wykonana z mocnego, minimum dwuwarstwowego, nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min. 56g/m2, nieprzemakalności min. 100 cm H2O i o podwyższonej wytrzymałości na rozerwanie min.100Kpa. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 40 Serweta sterylna o wymiarach 75-80cm x 75-90cm z otworem 6-8cm x 8cm otoczonym taśmą lepną, do stosowania podczas drobnych interwencji chirurgicznych, wykonana z mocnego minimum dwuwarstwowego, nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min. 49g/m2, nieprzemakalności min. 92 cm H2O i wytrzymałości na rozrywanie min. 67Kpa. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 450 Serweta sterylna o wymiarach 35-40cm x 35-45cm, do stosowania podczas drobnych interwencji chirurgicznych, wykonana z włókniny lub laminatu o nieprzemakalności min. 20 cm H2O i wytrzymałości na rozrywanie min. 40Kpa. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 2 600 Serweta sterylna o wymiarach 45-50cm x 60-75cm, wykonana z mocnego, minimum dwuwarstwowego, nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min. 53G/m2 oraz podwyższonej wytrzymałości na rozerwanie. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 100 Serweta sterylna o wymiarach 75cm x 90cm, wykonana z mocnego, minimum dwuwarstwowego, nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min. 53g/m2 oraz podwyższonej wytrzymałości na rozerwanie. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 140 Serweta sterylna na stolik Mayo o wymiarach min. 78 x min 140cm, z mocnego nieprzemakalnego laminatu o gramaturze 56g/m2 z warstwą chłonną złożona teleskopowo z dużym wywinięciem co ułatwia czyste nakrycie stolika. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 100 Sterylna jednorazowa osłona na przewody - foliowa, teleskopowo złożona, z taśmą do mocowania na końcach. Wykonana z folii PE. Duża wytrzymałość mechaniczna na rozerwanie podczas zabiegu operacyjnego. Łatwe montowanie. Rozmiar 13-16cm x 200-250cm. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 800 Sterylna folia chirurgiczna do zabezpieczania pola operacyjnego o wymiarach zewnętrznych 15 x 24-28cm, powierzchni lepnej 15 x 20- 24cm wysoka przepuszczalność dla pary wodnej - dobre przyleganie podczas długich zabiegów, antystatyczna, niepalna, nie powodująca refleksów, łatwa w aplikacji dzięki fingerliftom odrywanym po przyklejeniu. Wykonana z folii poliuretanowej. Produkt zgodny z z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 200 Sterylna folia chirurgiczna do zabezpieczania pola operacyjnego o wymiarach zewnętrznych 45 x 24-28cm, powierzchni lepnej 45 x 20-24cm, wysoka przepuszczalność dla pary wodnej - dobre przyleganie podczas długich zabiegów, antystatyczna, niepalna, nie powodująca refleksów, łatwa w aplikacji dzięki fingerliftom odrywanym po przyklejeniu. Wykonana z folii poliuretanowej. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 200 Sterylna folia chirurgiczna do zabezpieczania pola operacyjnego o wymiarach zewnętrznych 45-49 x 50-56cm, powierzchni lepnej 45 x 48-50cm, wysoka przepuszczalność dla pary wodnej - dobre przyleganie podczas długich zabiegów, antystatyczna, niepalna, nie powodująca refleksów, łatwa w aplikacji dzięki fingerliftom odrywanym po przyklejeniu. Wykonana z folii poliuretanowej. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 300 Sterylny pełnobarierowy fartuch chirurgiczny z włókniny trójwarstwowej typu SMS o gramaturze min. 35g/m2, odporny na penetrację płynów, wytrzymały na rozrywanie. Wstawki w części przedniej fartucha i w rękawach nieprzemakalne, paroprzepuszczalne i wytrzymałe na rozerwanie oraz chroniące przed przenikaniem płynów. Pakowany z dwoma ręcznikami do osuszania rąk. Kolor niebieski lub zielony. Rozmiar L, XL, XXL lub XLL Produkt zgodny z ustawą wyrobach medycznych. szt. 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 SERWETA PCNL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serweta sterylna do zabiegu PCNL o wymiarach 180-190cm x 300-320cm wykonana z nieprzemakalnej włókniny laminowanej min. dwuwarstwowej. W części centralnej serwety otwór o wymiarach min 15 x min 22 cm otoczony taśmą lepną. Bezpośrednio pod otworem zamocowany długi worek z usztywnionym brzegiem przechwytujący płyny podczas zabiegu. Całość otoczona w serwetę 90-100cm x 140-160cm. Nieprzemakalność całej powierzchni serwety min 100 cm słupa H2O, wytrzymałej na rozerwanie min 120Kpa. Laminat na całej powierzchni dwuwarstwowy o gramaturze min. 56g/m2. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4 STERYLNE OSŁONY NA KOŃCZYNY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne osłony na kończyny - para wykonane z minimum dwuwarstwowego laminatu o gramaturze min. 60G/m2, wytrzymałości na rozerwanie min. 100Kpa i nieprzemakalności min. 100 cm H2O o wymiarach min.55 x min. 118 cm, pakowane wraz z dwoma taśmami lepneymi do mocowania o wymiarach min 9 x min 49. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 20 Sterylna osłony na kończynę wykonana z minimum dwuwarstwowego laminatu o gramaturze min. 60G/m2, wytrzymałości na rozerwanie minimum 100Kpa i nieprzemakalności min. 100 cm H2O o wymiarach 35Cm x 105 cm (?10%), pakowana wraz z dwoma taśmami lepnymi do mocowania o wymiarach min. 9 x min.49 cm. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 10 Sterylna osłona na kończynę wykonana z minimum dwuwarstwowego laminatu o gramaturze min. 60G/m2, wytrzymałości na rozerwanie minimum 100Kpa i nieprzemakalności min. 100 cm H2O o wymiarach 37 cm x 75 cm (?10%), pakowana wraz z dwoma taśmami lepnymi do mocowania o wymiarach min. 9 x min 49 cm. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5 STERYLNA OSŁONA NA RAMIĘ C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylna osłona na ramię C, trzyczęściowa składająca się z: przeźroczystej osłony wykonanej z folii PE, ściągnięta gumką o średnicy 80 cm w ilości dwóch sztuk oraz osłony na ramię ruchome o wymiarach 50 x 250cm wyposażonej w taśmy lepne rozmieszczone w taki sposób aby umożliwić prawidłowe mocowanie i zabezpieczenie pracującego ramienia. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 90.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6 STERYLNE ZESTAWY SPECJALISTYCZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do cięcia cesarskiego. Skład minimalny: 1 serweta na stół instrumentariuszki 150 x 190cm, 1 serweta na stolik Mayo min. 78 x min. 140 cm, 1 serweta min. 180 x min. 300cm z otworem o wymiarach minimum 23 x min. 30 cm, wypełnionym folią chirurgiczną zintegrowana z workiem do przechwytywania płynów, wyposażona w sztywnik do modelowania brzegów, serweta do owinięcia noworodka, taśma mocująca o wymiarach min. 9 x min. 49cm, min 2 szt ręczników chłonnych. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 20 Zestaw uniwersalny minimalny. Skład: 1 serweta na stolik Mayo min 78 x min 140cm , 1 serweta na stolik instrumentalny o wymiarach min 140 x 180cm, 1 serweta samoprzylepna o wymiarach min. 150 x 170cm, 1 serweta samoprzylepna o wymiarach min 150 x 220cm, 2 serwety samoprzylepne o wymiarach min 70 x 90 cm, 1 taśma samoprzylepna o wymiarach min 7 x min 49 cm, min. 2 szt ręczników chłonnych. Obłożenie wykonane z minimum 2 warstwowego laminatu o gramaturze min. 54g/m2. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 45 Zestaw do artroskopii stawu kolanowego. Minimalny skład zestawu: 1 serweta na stolik instrumentalny o wym. min 100 x min 150 cm, 1 serweta główna o wym. min180 x 300cm wyposażona w elastyczny, samouszczelniający otwór o średnicy min. 6,5 cm, 1 serweta do nakrycia stolika MAYO o wym. min 78 x min 140cm, 1 osłona na kończynę o wym. min 22 x min 55cm, 2 taśmy lepne o wym. min.7 x min 49 cm. Obłożenie wykonane z min. 2 warstwowego laminatu o gramaturze min. 54 g/m2. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 50 Sterylny jednorazowy zestaw operacyjny do zabiegów stawu biodrowego. Skład: 1 serweta do na stolik instrumentalny o wymiarach min 140 x 190cm, 1 serweta na stolik Mayo o wymiarach min.78 x min 140cm, 1 osłona na kończynę o wymiarach min. 30 x min 100cm, 1 serweta samoprzylepna o wymiarach min.150 x 240cm, 1 serweta o wymiarach min. 180 x 260 cm z wycięciem U o wymiarach min 6,5 x 85 cm180cm x min 260 cm, min 2 taśmy lepne o wymiarach min 7 x min 49cm, min. 2 ręczniki chłonne. Obłożenie wykonane z minimum dwuwarstwowego laminatu o gramaturze min. 54g/m2. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 20 Sterylny zestaw do operacji barku. Minimalny skład zestawu: 1 serweta na stolik instrumentalny o wymiarach min. 150 x 180cm, 1 osłona na kończynę o wymiarach min. 37 x 75 cm, 1 serweta dolna samoprzylepna o wymiarach min. 220 x 180 cm, 1 serweta górna o wymiarach min. 150 x 200cm z wycięciem U o wymiarach min 50 x min 10 cm z taśmą samoprzylepną, 2 taśmy lepne o wymiarach min. 9 x 49 cm, min 2 ręczniki chłonne. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR 7 STERYLNY ZESTAW DO PORODU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylny zestaw do porodu. Podstawowy skład: 1 serweta na stół narzędziowy 190-200 x 150-160 cm, tupfery kula 30cm x 30 cm 5 szt., kompresy włókninowe (40g/m2) 7,5cm x 7,5 cm min 10 szt, kompresy włókninowe 10cm x 20cm min. 5 szt, nożyczki do cięcia pępowiny, zaciskacz na pępowinę, 1 szt. podkład celulozowa-włókninowy 60 x 90 cm, serweta z włókniny kompresowej 60-80 cm x 60-80 cm, nożyczki do cięcia krocza, korcang plastikowy jednorazowy o długości 20-24 cm. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR 8 POŚCIEL I ODZIEŻ JEDNORAZOWA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pokrycie na kozetkę niejałowe nieprzemakalne zielone lub niebieskie rolka 40-50mb x50-51cm, wykonane z chłonnej bibuły oraz PE szt. 2. Zestaw pościeli trzyczęściowy z włókniny polipropylenowej o min. gramaturze 35g/m2. Skład: prześcieradło 130-150cm x 210cm, poszwa 140-160cm x 210-220cm, poszewka 70-80cm x 80-90cm kpl 3. Podkład z włókniny polipropylenowej o wymiarach 80-90cm x 130-140cm, min. gramatura 35 g/m2 szt. 4. Podkład higieniczny o wymiarach 210 cm x 130-160cm, wykonany z włókniny polipropylenowej lub celulozowej, min. gramatura 35g/m2 szt. 5. Wysokochłonny podkład higieniczny o wymiarach 20-60cm x 40-60cm, wykonany z miękkiej włókniny oraz chłonnej pulpy celulozowej zabezpieczonej folią PE szt. 6. Wysokochłonny podkład higieniczny wykonany z włókniny celulozowej o wym. 60-70cm x 90-100cm zabezpieczonej folią. szt. 7. Ubranie chirurgiczne(bluza+spodnie) wykonane z włókniny antystatycznej, niepylącej, oddychającej typu SMS, o gramaturze min. 35 g/m2, nieprzemakalne, o podwyższonej wytrzymałości na rozerwanie, do stosowania przez personel medyczny w środowisku bloku operacyjnego, kolor niebieski lub zielony rozmiar M,L,XL kpl 8. Spodenki diagnostyczne jednorazowe szt. 9. Chusta trójkątna włókninowa o gr. min. 35g., roz. 136-140cm x 96-100cm x 96-100cm szt. 10. Serweta 45-50cm x 60-75cm z nieprzemakalnego laminatu dwuwarstwowego lub włókniny i folii szt. 11. Tunel włókninowy (flizelina) z trokami o wymiarach 150cmx10cm szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET NR 9 PODKŁADY GINEKOLOGICZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe higieniczne podkłady ochronne stosowane w ginekologii 50cm x 51cm po 80-100 szt. w rolce, zawierające dwie warstwy bibuły, zapewniające dużą wchłanialność oraz dodatkową warstwę folii zabezpieczającą przed przemakaniem rolka 120.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET NR 10 OBŁOŻENIE DO OPERACJI ENDOSKOPOWYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe obłożenie (serweta) z folii polietylenowej do operacji endoskopowych przezcewkowych z palcem do badania -per rectum- rozmiar 95 x 50 cm szt. 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Kompleksowy zakup paliwa gazowego do obiektów ArcelorMittal Park w Sosnowcu
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych: "Modernizacja i wyposażenie pracowni kształcenia zawodowego w CKZiU przy ul. Kilińskiego 25 w Sosnowcu".
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych: "Modernizacja i wyposażenie nowych pracowni kształcenia zawodowego w CKZiU przy ul. Gen. Grota - Roweckiego 64 w Sosnowcu".
- Rozbiórka dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych w Porębie przy ul. Wojska Polskiego 8a i 8b.
- Dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej im. G. Daniłowskiego w Sosnowcu
- Ochrona imprezy masowej oraz ochrony dodatkowej poza imprezą masową "Sosnowiec Fun Festival" w dniach 06.06.2025 r. do 08.06.2025 r. na terenie ZPS przy Placu Zagłębia w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 31/TP/ZP/D/2025 - Dostawy materiałów zużywalnych dla Laboratorium
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego z podziałem na pakiety
- 58/TP/ZP/D/2025 Dostawy sprzętu do operacji kręgosłupa techniką endoskopową.
- Dostawa stymulatorów i akcesoriów dla Pracowni Urządzeń Wszczepialnych Serca - 31/TP/2025
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego i doustnego, zestawów do podaży żywienia dojelitowego
- Dostaw utensyliów aptecznych oraz preparatów ogólnochemicznych
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.