eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecNA DOSTAWĘ OBŁOŻEŃ PÓL OPERACYJNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-13

Sosnowiec: NA DOSTAWĘ OBŁOŻEŃ PÓL OPERACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 448314 - 2012; data zamieszczenia: 13.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NA DOSTAWĘ OBŁOŻEŃ PÓL OPERACYJNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienia jest dostawa obłożeń pól operacyjnych. Zamówienie składa się z 10 części tzw. Pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia:Pakiet nr 1 - serweta sterylna mała; Pakiet nr 2 - serwety, folie chirurgiczne i fartuchy chirurgiczne;Pakiet nr 3 - serweta do zabiegu PCNL;Pakiet nr 4 - osłony na kończyny;Pakiet nr 5 - osłona na ramię C;Pakiet nr 6 - zestawy specjalistyczne;Pakiet nr 7 - zestawy do porodu; Pakiet nr 8 - pościel i odzież jednorazowa;Pakiet nr 9 - podkłady ginekologiczna;. Pakiet nr 10 - obłożenia do operacji endoskopowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    - złożyć katalog oferowanego asortymentu z zaznaczeniem pakietu i pozycji którego dotyczy lub inny dokument w języku polskim zawierający opis asortymentu, pakietu i pozycji, której dotyczy; - złożyć oświadczenie według załącznika nr 5 do SIWZ ( oświadczenie, że oferowany asortyment posiada aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. nr 107 poz. 679 z 20.05.2010r.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. - formularz asortymentowo-cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4.1÷4.10 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

par. 2 pkt 3. Wartość, o której mowa w § 2 ust. 1 może ulec zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego. par 4 pkt12. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie asortymentu objętego umową, asortymentem równoważnym w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania asortymentu objętego umową, b) wygaśnięcia pozwolenia dopuszczającego do obrotu. 13. Zmiana o której mowa w ust. 12 będzie dopuszczona za zgodą Zamawiającego, pod warunkiem, iż asortyment równoważny będzie oparty na tych samych właściwościach i parametrach użytkowych, co asortyment objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1 Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 10:00, miejsce: w Szpitalu Miejskim w Sosnowcu, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1, Sekretariat III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SERWETA STERYLNA MAŁA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serweta sterylna o wymiarach 35-45cm x 40-50cm z otworem 5-6 cm x 5-6 cm, do stosowania podczas drobnych interwencji chirurgicznych, wykonana z mocnego minimum dwuwarstwowego laminatu o gramaturze min. 49g/m2, nieprzemakalności min. 92 cm H2O i o podwyższonej wytrzymałości na rozrywanie min. 67Kpa. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 1 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 SERWETY, FOLIE CHIRURGICZNE i FARTUCHY CHIRURGICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serweta sterylna o wymiarach 45-50cm x 60-75cm z otworem 4-6cm x 4-8cm otoczonym taśmą lepną, do stosowania podczas drobnych interwencji chirurgicznych, wykonana z mocnego minimum dwuwarstwowego laminatu o gramaturze min. 43 g/m2, nieprzemakalności min. 92 cm H2O i o podwyższonej wytrzymałości na rozrywanie min. 67Kpa. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 100 Serweta sterylna o wymiarach 90-100cm x 150-160cm, wykonana z mocnego, minimum dwuwarstwowego, nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min. 56g/m2, nieprzemakalności min. 100 cm H2O i o podwyższonej wytrzymałości na rozerwanie min.100Kpa. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 40 Serweta sterylna o wymiarach 75-80cm x 75-90cm z otworem 6-8cm x 8cm otoczonym taśmą lepną, do stosowania podczas drobnych interwencji chirurgicznych, wykonana z mocnego minimum dwuwarstwowego, nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min. 49g/m2, nieprzemakalności min. 92 cm H2O i wytrzymałości na rozrywanie min. 67Kpa. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 450 Serweta sterylna o wymiarach 35-40cm x 35-45cm, do stosowania podczas drobnych interwencji chirurgicznych, wykonana z włókniny lub laminatu o nieprzemakalności min. 20 cm H2O i wytrzymałości na rozrywanie min. 40Kpa. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 2 600 Serweta sterylna o wymiarach 45-50cm x 60-75cm, wykonana z mocnego, minimum dwuwarstwowego, nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min. 53G/m2 oraz podwyższonej wytrzymałości na rozerwanie. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 100 Serweta sterylna o wymiarach 75cm x 90cm, wykonana z mocnego, minimum dwuwarstwowego, nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min. 53g/m2 oraz podwyższonej wytrzymałości na rozerwanie. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 140 Serweta sterylna na stolik Mayo o wymiarach min. 78 x min 140cm, z mocnego nieprzemakalnego laminatu o gramaturze 56g/m2 z warstwą chłonną złożona teleskopowo z dużym wywinięciem co ułatwia czyste nakrycie stolika. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 100 Sterylna jednorazowa osłona na przewody - foliowa, teleskopowo złożona, z taśmą do mocowania na końcach. Wykonana z folii PE. Duża wytrzymałość mechaniczna na rozerwanie podczas zabiegu operacyjnego. Łatwe montowanie. Rozmiar 13-16cm x 200-250cm. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 800 Sterylna folia chirurgiczna do zabezpieczania pola operacyjnego o wymiarach zewnętrznych 15 x 24-28cm, powierzchni lepnej 15 x 20- 24cm wysoka przepuszczalność dla pary wodnej - dobre przyleganie podczas długich zabiegów, antystatyczna, niepalna, nie powodująca refleksów, łatwa w aplikacji dzięki fingerliftom odrywanym po przyklejeniu. Wykonana z folii poliuretanowej. Produkt zgodny z z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 200 Sterylna folia chirurgiczna do zabezpieczania pola operacyjnego o wymiarach zewnętrznych 45 x 24-28cm, powierzchni lepnej 45 x 20-24cm, wysoka przepuszczalność dla pary wodnej - dobre przyleganie podczas długich zabiegów, antystatyczna, niepalna, nie powodująca refleksów, łatwa w aplikacji dzięki fingerliftom odrywanym po przyklejeniu. Wykonana z folii poliuretanowej. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 200 Sterylna folia chirurgiczna do zabezpieczania pola operacyjnego o wymiarach zewnętrznych 45-49 x 50-56cm, powierzchni lepnej 45 x 48-50cm, wysoka przepuszczalność dla pary wodnej - dobre przyleganie podczas długich zabiegów, antystatyczna, niepalna, nie powodująca refleksów, łatwa w aplikacji dzięki fingerliftom odrywanym po przyklejeniu. Wykonana z folii poliuretanowej. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 300 Sterylny pełnobarierowy fartuch chirurgiczny z włókniny trójwarstwowej typu SMS o gramaturze min. 35g/m2, odporny na penetrację płynów, wytrzymały na rozrywanie. Wstawki w części przedniej fartucha i w rękawach nieprzemakalne, paroprzepuszczalne i wytrzymałe na rozerwanie oraz chroniące przed przenikaniem płynów. Pakowany z dwoma ręcznikami do osuszania rąk. Kolor niebieski lub zielony. Rozmiar L, XL, XXL lub XLL Produkt zgodny z ustawą wyrobach medycznych. szt. 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 SERWETA PCNL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serweta sterylna do zabiegu PCNL o wymiarach 180-190cm x 300-320cm wykonana z nieprzemakalnej włókniny laminowanej min. dwuwarstwowej. W części centralnej serwety otwór o wymiarach min 15 x min 22 cm otoczony taśmą lepną. Bezpośrednio pod otworem zamocowany długi worek z usztywnionym brzegiem przechwytujący płyny podczas zabiegu. Całość otoczona w serwetę 90-100cm x 140-160cm. Nieprzemakalność całej powierzchni serwety min 100 cm słupa H2O, wytrzymałej na rozerwanie min 120Kpa. Laminat na całej powierzchni dwuwarstwowy o gramaturze min. 56g/m2. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4 STERYLNE OSŁONY NA KOŃCZYNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne osłony na kończyny - para wykonane z minimum dwuwarstwowego laminatu o gramaturze min. 60G/m2, wytrzymałości na rozerwanie min. 100Kpa i nieprzemakalności min. 100 cm H2O o wymiarach min.55 x min. 118 cm, pakowane wraz z dwoma taśmami lepneymi do mocowania o wymiarach min 9 x min 49. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 20 Sterylna osłony na kończynę wykonana z minimum dwuwarstwowego laminatu o gramaturze min. 60G/m2, wytrzymałości na rozerwanie minimum 100Kpa i nieprzemakalności min. 100 cm H2O o wymiarach 35Cm x 105 cm (?10%), pakowana wraz z dwoma taśmami lepnymi do mocowania o wymiarach min. 9 x min.49 cm. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 10 Sterylna osłona na kończynę wykonana z minimum dwuwarstwowego laminatu o gramaturze min. 60G/m2, wytrzymałości na rozerwanie minimum 100Kpa i nieprzemakalności min. 100 cm H2O o wymiarach 37 cm x 75 cm (?10%), pakowana wraz z dwoma taśmami lepnymi do mocowania o wymiarach min. 9 x min 49 cm. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5 STERYLNA OSŁONA NA RAMIĘ C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylna osłona na ramię C, trzyczęściowa składająca się z: przeźroczystej osłony wykonanej z folii PE, ściągnięta gumką o średnicy 80 cm w ilości dwóch sztuk oraz osłony na ramię ruchome o wymiarach 50 x 250cm wyposażonej w taśmy lepne rozmieszczone w taki sposób aby umożliwić prawidłowe mocowanie i zabezpieczenie pracującego ramienia. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 90.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6 STERYLNE ZESTAWY SPECJALISTYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do cięcia cesarskiego. Skład minimalny: 1 serweta na stół instrumentariuszki 150 x 190cm, 1 serweta na stolik Mayo min. 78 x min. 140 cm, 1 serweta min. 180 x min. 300cm z otworem o wymiarach minimum 23 x min. 30 cm, wypełnionym folią chirurgiczną zintegrowana z workiem do przechwytywania płynów, wyposażona w sztywnik do modelowania brzegów, serweta do owinięcia noworodka, taśma mocująca o wymiarach min. 9 x min. 49cm, min 2 szt ręczników chłonnych. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 20 Zestaw uniwersalny minimalny. Skład: 1 serweta na stolik Mayo min 78 x min 140cm , 1 serweta na stolik instrumentalny o wymiarach min 140 x 180cm, 1 serweta samoprzylepna o wymiarach min. 150 x 170cm, 1 serweta samoprzylepna o wymiarach min 150 x 220cm, 2 serwety samoprzylepne o wymiarach min 70 x 90 cm, 1 taśma samoprzylepna o wymiarach min 7 x min 49 cm, min. 2 szt ręczników chłonnych. Obłożenie wykonane z minimum 2 warstwowego laminatu o gramaturze min. 54g/m2. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 45 Zestaw do artroskopii stawu kolanowego. Minimalny skład zestawu: 1 serweta na stolik instrumentalny o wym. min 100 x min 150 cm, 1 serweta główna o wym. min180 x 300cm wyposażona w elastyczny, samouszczelniający otwór o średnicy min. 6,5 cm, 1 serweta do nakrycia stolika MAYO o wym. min 78 x min 140cm, 1 osłona na kończynę o wym. min 22 x min 55cm, 2 taśmy lepne o wym. min.7 x min 49 cm. Obłożenie wykonane z min. 2 warstwowego laminatu o gramaturze min. 54 g/m2. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 50 Sterylny jednorazowy zestaw operacyjny do zabiegów stawu biodrowego. Skład: 1 serweta do na stolik instrumentalny o wymiarach min 140 x 190cm, 1 serweta na stolik Mayo o wymiarach min.78 x min 140cm, 1 osłona na kończynę o wymiarach min. 30 x min 100cm, 1 serweta samoprzylepna o wymiarach min.150 x 240cm, 1 serweta o wymiarach min. 180 x 260 cm z wycięciem U o wymiarach min 6,5 x 85 cm180cm x min 260 cm, min 2 taśmy lepne o wymiarach min 7 x min 49cm, min. 2 ręczniki chłonne. Obłożenie wykonane z minimum dwuwarstwowego laminatu o gramaturze min. 54g/m2. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 20 Sterylny zestaw do operacji barku. Minimalny skład zestawu: 1 serweta na stolik instrumentalny o wymiarach min. 150 x 180cm, 1 osłona na kończynę o wymiarach min. 37 x 75 cm, 1 serweta dolna samoprzylepna o wymiarach min. 220 x 180 cm, 1 serweta górna o wymiarach min. 150 x 200cm z wycięciem U o wymiarach min 50 x min 10 cm z taśmą samoprzylepną, 2 taśmy lepne o wymiarach min. 9 x 49 cm, min 2 ręczniki chłonne. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR 7 STERYLNY ZESTAW DO PORODU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylny zestaw do porodu. Podstawowy skład: 1 serweta na stół narzędziowy 190-200 x 150-160 cm, tupfery kula 30cm x 30 cm 5 szt., kompresy włókninowe (40g/m2) 7,5cm x 7,5 cm min 10 szt, kompresy włókninowe 10cm x 20cm min. 5 szt, nożyczki do cięcia pępowiny, zaciskacz na pępowinę, 1 szt. podkład celulozowa-włókninowy 60 x 90 cm, serweta z włókniny kompresowej 60-80 cm x 60-80 cm, nożyczki do cięcia krocza, korcang plastikowy jednorazowy o długości 20-24 cm. Produkt zgodny z ustawą o wyrobach medycznych. szt. 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR 8 POŚCIEL I ODZIEŻ JEDNORAZOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pokrycie na kozetkę niejałowe nieprzemakalne zielone lub niebieskie rolka 40-50mb x50-51cm, wykonane z chłonnej bibuły oraz PE szt. 2. Zestaw pościeli trzyczęściowy z włókniny polipropylenowej o min. gramaturze 35g/m2. Skład: prześcieradło 130-150cm x 210cm, poszwa 140-160cm x 210-220cm, poszewka 70-80cm x 80-90cm kpl 3. Podkład z włókniny polipropylenowej o wymiarach 80-90cm x 130-140cm, min. gramatura 35 g/m2 szt. 4. Podkład higieniczny o wymiarach 210 cm x 130-160cm, wykonany z włókniny polipropylenowej lub celulozowej, min. gramatura 35g/m2 szt. 5. Wysokochłonny podkład higieniczny o wymiarach 20-60cm x 40-60cm, wykonany z miękkiej włókniny oraz chłonnej pulpy celulozowej zabezpieczonej folią PE szt. 6. Wysokochłonny podkład higieniczny wykonany z włókniny celulozowej o wym. 60-70cm x 90-100cm zabezpieczonej folią. szt. 7. Ubranie chirurgiczne(bluza+spodnie) wykonane z włókniny antystatycznej, niepylącej, oddychającej typu SMS, o gramaturze min. 35 g/m2, nieprzemakalne, o podwyższonej wytrzymałości na rozerwanie, do stosowania przez personel medyczny w środowisku bloku operacyjnego, kolor niebieski lub zielony rozmiar M,L,XL kpl 8. Spodenki diagnostyczne jednorazowe szt. 9. Chusta trójkątna włókninowa o gr. min. 35g., roz. 136-140cm x 96-100cm x 96-100cm szt. 10. Serweta 45-50cm x 60-75cm z nieprzemakalnego laminatu dwuwarstwowego lub włókniny i folii szt. 11. Tunel włókninowy (flizelina) z trokami o wymiarach 150cmx10cm szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET NR 9 PODKŁADY GINEKOLOGICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe higieniczne podkłady ochronne stosowane w ginekologii 50cm x 51cm po 80-100 szt. w rolce, zawierające dwie warstwy bibuły, zapewniające dużą wchłanialność oraz dodatkową warstwę folii zabezpieczającą przed przemakaniem rolka 120.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET NR 10 OBŁOŻENIE DO OPERACJI ENDOSKOPOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe obłożenie (serweta) z folii polietylenowej do operacji endoskopowych przezcewkowych z palcem do badania -per rectum- rozmiar 95 x 50 cm szt. 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.