eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiRemont nawierzchni ulic gruntowych i żwirowych w granicach administracyjnych miasta Suwałk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-14

Suwałki: Remont nawierzchni ulic gruntowych i żwirowych w granicach administracyjnych miasta Suwałk
Numer ogłoszenia: 448562 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńska 84, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 566 78 55, faks 87 565 99 26 , strona internetowa www.zdiz.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni ulic gruntowych i żwirowych w granicach administracyjnych miasta Suwałk.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni ulic gruntowych i żwirowych w granicach administracyjnych miasta Suwałk Szczegółowy zakres zamówienia zawiera załączony załącznik nr 2 Formularz cenowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Zamówienie uzupełniające było przewidziane w w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, które zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego w okresie od 17.08.2011 r. do 31.10.2012 r. Ponadto zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, a wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówienia uzupełniającego nastąpi w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót. Mając powyższe na uwadze zamówienie uzupełniające spełnia wymagania określone w art. 67 ust. 1 pkt 6.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe TRANS KAPS Karol Sofiński, ul. Chopina 20, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.