eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławZakup wraz z dostawą materiałów drogowych do remontów cząstkowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-31

Inowrocław: Zakup wraz z dostawą materiałów drogowych do remontów cząstkowych
Numer ogłoszenia: 44865 - 2015; data zamieszczenia: 31.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21249 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu, ul. Poznańska 384c, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 353 72 28, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą materiałów drogowych do remontów cząstkowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Podział na zadania: 1. materiały betonowe; 2. kationowa emulsja asfaltowa; 3. grys; 4. mieszanka mineralno-asfaltowa. W zakresie zadania nr 1: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kostki betonowe, obrzeży oraz krawężników Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu; jako koszty dostawy uznać należy sumę kosztów zakupu przedmiotu zamówienia oraz kosztów jej transportu na miejsce wskazane przez Zamawiającego (teren powiatu inowrocławskiego- głównie miasto Inowrocław) oraz rozładunku. Pojęcie kosztów transportu obejmuje całkowity koszt, jaki wykonawca poniesie, aby dostarczyć przedmiot umowy do wskazanego przez Zamawiającego miejsca (w szczególności koszty eksploatacyjne, delegacje, czas postoju pod załadunek, winiety etc.) przeliczony i uwzględniony w cenie przedmiotu dostawy. Zamawiający określa następujące wiążące warunki dostawy: 1) łączna szacowana wielkość dostawy: -kostka brukowa betonowa szara gr. 6 cm - 2470 m2; -kostka brukowa betonowa szara gr. 8 cm - 120 m2; -obrzeże szare 8x25x100 cm - 715 m; -obrzeże szare 6x20x100 cm - 715 m; -opornik 12x25x100 cm - 21 m; -krawężnik 15x30x100 cm - 535 m; -krawężnik najazdowy 15x22x100 cm - 57 m; -krawężnik skośny - 36 m, -krawężnik łukowy - 36 m. z tym, że ostateczna ilość zostanie określona po wyborze najkorzystniejszej oferty w umowie z Wykonawcą w oparciu o ceny jednostkowe. Wartość dostaw nie może przekroczyć limitu środków budżetowych przeznaczonych przez Zamawiającego na ten cel w 2015 roku W zakresie zadania nr 2: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kationowej emulsji asfaltowej C65B3 PU/RC na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu; jako koszty dostawy uznać należy sumę kosztów zakupu przedmiotu zamówienia oraz kosztów jej transportu do bazy ZDP oraz rozładunku. Pojęcie kosztów transportu obejmuje całkowity koszt, jaki wykonawca poniesie, aby dostarczyć przedmiot umowy do wskazanego przez Zamawiającego miejsca (w szczególności koszty eksploatacyjne, delegacje, czas postoju pod załadunek, winiety etc.) przeliczony i uwzględniony w cenie 1 tony przedmiotu dostawy. Zamawiający określa następujące wiążące warunki dostawy: 1) Łączna szacowana wielkość dostawy emulsji asfaltowej kationowej C65B3 PU/RC do 80 Mg, z tym, że ostateczna ilość zostanie określona po wyborze najkorzystniejszej oferty w umowie z Wykonawcą w oparciu o ceny jednostkowe. Wartość dostaw nie może przekroczyć limitu środków budżetowych przeznaczonych przez Zamawiającego na ten cel w 2015 roku W zakresie zadania nr 3: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa grysu bazaltowego płukanego 2/5 oraz 5/8 na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu; jako koszty dostawy uznać należy sumę kosztów zakupu przedmiotu zamówienia oraz kosztów jej transportu do bazy ZDP oraz rozładunku. Pojęcie kosztów transportu obejmuje całkowity koszt, jaki wykonawca poniesie, aby dostarczyć przedmiot umowy do wskazanego przez Zamawiającego miejsca (w szczególności koszty eksploatacyjne, delegacje, czas postoju pod załadunek, winiety etc.) przeliczony i uwzględniony w cenie 1 tony przedmiotu dostawy. Zamawiający określa następujące wiążące warunki dostawy: 1) łączna szacowana wielkość dostawy: -500 Mg frakcji 2-5mm kl. I gat. 1 odpowiadającym wymaganiom normy PN-EN13043:2004; -200 Mg frakcji 5-8mm kl. I gat. 1 odpowiadającym wymaganiom normy PN-EN13043:2004; z tym, że ostateczna ilość zostanie określona po wyborze najkorzystniejszej oferty w umowie z Wykonawcą w oparciu o ceny jednostkowe. Wartość dostaw nie może przekroczyć limitu środków budżetowych przeznaczonych przez Zamawiającego na ten cel w 2015 roku W zakresie zadania nr 4: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu; jako koszty dostawy uznać należy sumę kosztów zakupu przedmiotu zamówienia oraz kosztów jej transportu do bazy ZDP oraz rozładunku. Pojęcie kosztów transportu obejmuje całkowity koszt, jaki wykonawca poniesie, aby dostarczyć przedmiot umowy do wskazanego przez Zamawiającego miejsca (w szczególności koszty eksploatacyjne, delegacje, czas postoju pod załadunek, winiety etc.) przeliczony i uwzględniony w cenie 1 tony przedmiotu dostawy. Zamawiający określa następujące wiążące warunki dostawy: 1) Ilość nabywanej masy przewiduje się na około 180 Mg z tym, że ostateczna ilość zostanie określona po wyborze najkorzystniejszej oferty w umowie z Wykonawcą w oparciu o ceny jednostkowe. Wartość dostaw nie może przekroczyć limitu środków budżetowych przeznaczonych przez Zamawiającego na ten cel w 2015 roku.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.00.00 - Materiały konstrukcyjne 44.11.38.00 - Materiały do układania nawierzchni drogowych 44.11.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zadanie 1: materiały betonowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe ELL-BET sp. j. B. Kisielewska, L. Czyżewski,, Młyniec Pierwszy, ul. Toruńska 35A, 87-162 Lubicz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97560,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 92883,45

  • Oferta z najniższą ceną: 92883,45 / Oferta z najwyższą ceną: 102917,39

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: zadanie 2: kationowa emulsja asfaltowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OLAN Południe Sp. z o.o., ul. Szkolna 6, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 175609,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 114882,00

  • Oferta z najniższą ceną: 114882,00 / Oferta z najwyższą ceną: 130872,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: zadanie 3: grys

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Produkcja- Handel - Usługi MAR-POL Jacek Marcinkowski, ul. Koniuchy 21A/43, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97560,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74907,00

  • Oferta z najniższą ceną: 74907,00 / Oferta z najwyższą ceną: 87822,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie 4: mieszanka mineralno-asfaltowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowo - Inżynieryjne KAREX, Obciąż, ul. Torowa 16, 63-460 Nowe Skalmierzyce, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97560,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 88117,20

  • Oferta z najniższą ceną: 88117,20 / Oferta z najwyższą ceną: 94980,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.