Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-04
Zielona Góra: Przebudowa zespołu obiektów szkolnych przy ul. Zamenhofa 1 na realizację zadań statutowych Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy - wyposażenie warsztatów zawodowych
Numer ogłoszenia: 448690 - 2013; data zamieszczenia: 04.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy , ul. Zamenhofa 1, 65-186 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 3270215, 3284870, faks 68 3284871.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.ohp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa zespołu obiektów szkolnych przy ul. Zamenhofa 1 na realizację zadań statutowych Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy - wyposażenie warsztatów zawodowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia warsztatów zawodowych: w zadaniu A - dostawę i montaż wyposażenia pod potrzeby warsztatu instalatorstwa sanitarnego , w zadaniu B - dostawę i montaż wyposażenia warsztatu instalacji i sieci elektroenergetycznej, w zadaniu C - dostawę i montaż sprzętu stanowiącego wyposażenie części socjalnej i szkoleniowej warsztatów . Dokładny opis tj. zestawienie asortymentowo - ilościowe ujęte jest w załącznikach nr 6 a, 6b, 6c. Wykonując przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Dodatkowe koszty leżące w całości po stronie Wykonawcy: - zakup, dostawa i montaż sprzętu w siedzibie Zamawiającego, - wykonanie niezbędnych prób, - przeszkolenie personelu, - wykonanie prac związanych z przyłączeniem urządzeń do sieci elektrycznej. Koszty te muszą być ujęte w cenie ofert a nie jako osobna pozycja. Wszystkie wskazane w dokumentacji przetargowej znaki towarowe, nazwy producentów i dystrybutorów zostały wskazane w celu właściwego (precyzyjnego) opisania przedmiotu zmówienia i Zamawiający dopuszcza stosowanie wyrobów równoważnych. Postępowanie podzielone jest na 3 części: 1. zadanie A - dostawa i montaż wyposażenia pod potrzeby warsztatu instalatorstwa sanitarnego , 2. zadanie B - dostawa i montaż wyposażenia warsztatu instalacji i sieci elektroenergetycznej, 3. zadanie C - dostawa i montaż sprzętu stanowiącego wyposażenie części socjalnej i szkoleniowej warsztatów. Wymagane warunki gwarancji. Wykonawca udzieli gwarancji na zainstalowany sprzęt zgodnie z gwarancją producenta oraz zapewni serwis gwarancyjny..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 43.80.02.00-1, 44.51.00.00-8, 44.51.29.40-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na, kwotę nie mniejszą niż 15 000 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o załączone do oferty wymagane dokumenty wg formuły spełnia lub nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 Wypełniony formularz ofertowy ( załącznik nr 1 do SWIZ)wraz z załącznikami 2. Wypełnione formularze załącznika nr 6 3. Zaakceptowane istotne postanowienia umowy poprzez parafowanie każdej ze stron oraz umieszczenie pieczątki i podpisu na ostatniej stronie ( załącznik nr 4 do SWIZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.ohp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ul. Zamenhofa 1, 65-186 Zielona Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ul. Zamenhofa 1, 65-186 Zielona Góra, sekretariat LWK OHP (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie A - dostawa i montaż wyposażenia pod potrzeby warsztatu instalatorstwa sanitarnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1, 44.51.29.40-3, 44.51.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie B - dostawa i montaż wyposażenia warsztatu instalacji i sieci elektroenergetycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1, 44.51.00.00-8, 44.51.29.40-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie C - dostawa i montaż sprzętu stanowiącego wyposażenie części socjalnej i szkoleniowej warsztatów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 296 na odc. od skrzyżowania z DG nr 001874F do węzła A18 w km 38+658 - 38+743
- Usługa doradztwa specjalistycznego w zakresie tworzenia i funkcjonowania CUS
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy i rozbudowy drogi powiatowej nr 1140F do połączenia z drogą wojewódzką nr 289 w Nowogrodzie Bobrzańskim
- Serwis pojazdów służbowych należących do Izby Administracji Skarbowej na terenie miasta Gorzów Wlkp. w okresie 24 miesięcy
- Modernizacja systemów w Inspektoratach ZUS podległych Oddziałowi w Zielonej Górze (4 części).
- Świadczenie kompleksowej usługi organizacji wizyty studyjnej do Wielkiej Brytanii z udziałem członków Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji ds. kształcenia ustawicznego (...)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ POPRZEZ ZAKUP DOPOSAŻENIA DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY BOJANÓW
- Budowa żłobka gminnego wraz z infrastrukturą techniczną, pierwszym wyposażeniem oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Baczyna
- Dostawa mebli oraz innego wyposażenia do budynku GCKiS w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu - etap I.
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Dostawa mebli w ramach projektu DOBRY ZAWÓD MOJA PRZYSZŁOŚĆ
- Dostawa drobnego wyposażenia i urządzeń warsztatowych
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.