To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-21
Pyskowice: Wykonanie Projektów Technicznych dla zadań: 1. Modernizacja nawierzchni Rynku,
2. Budowa parkingu przy Urzędzie Miejskim na działce nr 265/24 i 166/25, 3. Budowa zatok parkingowych przy ul. Szpitalnej (pomiędzy ul. Strzelców Bytomskich i Wojska Polskiego, 4. Przebudowa nawierzchni ulicy 1-go Maja z budową zatok parkingowych, 5. Budowa miejsc parkingowych przy ul. Traugutta na działce nr 875/16, 6. Modernizacja ul. Czerwionka.
Numer ogłoszenia: 44879 - 2016; data zamieszczenia: 21.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33501 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, tel. 32 3326000, faks 32 3326002.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie Projektów Technicznych dla zadań: 1. Modernizacja nawierzchni Rynku, 2. Budowa parkingu przy Urzędzie Miejskim na działce nr 265/24 i 166/25, 3. Budowa zatok parkingowych przy ul. Szpitalnej (pomiędzy ul. Strzelców Bytomskich i Wojska Polskiego, 4. Przebudowa nawierzchni ulicy 1-go Maja z budową zatok parkingowych, 5. Budowa miejsc parkingowych przy ul. Traugutta na działce nr 875/16, 6. Modernizacja ul. Czerwionka..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia było opracowanie dokumentacji projektowej dla zadań pn: 1. Modernizacja nawierzchni Rynku, 2. Budowa parkingu przy Urzędzie Miejskim na działkach nr 265/24 i 166/25, 3. Budowa zatok parkingowych przy ul. Szpitalnej (pomiędzy ul. Strzelców Bytomskich i Wojska Polskiego), 4. Przebudowa nawierzchni ulicy 1-go Maja z budową zatok parkingowych, 5. Budowa miejsc parkingowych przy ul. Traugutta na działce nr 875/16, 6. Modernizacja ul. Czerwionka. Złożenie wniosków w sprawie zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym w Gliwicach, lub złożenia wniosków o uzyskanie decyzji Starosty Gliwickiego zatwierdzającej projektu i udzielającej pozwolenia na budowę w terminie wskazanym w ofercie Wykonawcy, jednak nie dłużej niż 200 dni od dnia podpisania umowy. Zakres i charakterystyka obiektów i parametry techniczne: 1. Modernizacja nawierzchni Rynku Rynek w Pyskowicach znajduje się w strefie A ścisłej ochrony konserwatorskiej i w strefie W ochrony archeologicznej. Projekt wymaga uzgodnień z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. Wykonanie Projektu poprzedzone winno być wykonaniem koncepcji, którą należy przedstawić na spotkaniu z Radnymi Rady Miejskiej i uzgodnić z Zamawiającym. Modernizacja nawierzchni obejmuje modernizację płyty Rynku oraz chodników wzdłuż budynków nr 10-15, 16-23 i 24-29. Modernizując płytę Rynku należy przewidzieć zmniejszenie terenów zielonych o ok. 50 %. Na nawierzchniach modernizowanych należy wykorzystać istniejący materiał granit , bazalt i krawężniki mające charakter zabytkowy. 2. Budowa parkingu przy Urzędzie Miejskim na działkach nr 265/24 i 166/25 Teren znajduje się w strefie B pośredniej ochrony konserwatorskiej Parking należy zaprojektować na działkach 265/24 i 166/2 z uwzględnieniem zapisów w Planie Zagospodarowania Przestrzennego. Szerokość miejsca parkingowego winna wynosić minimum 2,5 m. 3. Budowa zatoki parkingowej przy ul. Szpitalnej (pomiędzy ul. Strzelców Bytomskich i Wojska Polskiego). Zatokę parkingową należy zaprojektować po stronie budynku przy ul. Szpitalnej 8 z wykorzystaniem opaski przykrawężnikowej. 4. Przebudowa nawierzchni ulicy 1-go Maja z budową zatok parkingowych. Zatoki parkingowe należy zaprojektować po obu stronach ulicy z wykorzystaniem opasek przykrawężnikowych po obu stronach ulicy. 5. Budowa miejsc parkingowych przy ul. Traugutta na działce nr 875/16 Parking należy zaprojektować z maksymalnym wykorzystaniem powierzchni działki nr 875/16 oraz z uwzględnieniem zapisów w Planie Zagospodarowania Przestrzennego. Szerokość miejsca parkingowego winna wynosić minimum 2,5 m. 6. Modernizacja ul. Czerwionka Drogę należy zaprojektować na działce nr 51/25 o parametrach technicznych takich jak dla drogi lokalnej, od wjazdu do ostatniego budynku mieszkalnego. Projekt powinien uwzględniać zjazdy z posesji. Nawierzchnia z kostki brukowej behaton. Jako warstwy konstrukcyjne należy wykorzystać istniejącą nawierzchnię. W ul. Czerwionka nie ma kanalizacji deszczowej. 3. Projekt musi być zgodny z przepisami: a) USTAWĄ z dnia 8 marca 2016 r. Prawo budowlane (Dz.U.2016.290 tj.). b) ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U.2003.120.1126). c) ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA TRANSPORTU, BUDOWNICTWA I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 25kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2012.462 z pózn.zm.). d) ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129 j.t.). e) ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA TRANSPORTU I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 2 marca 1999 r.w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U.1999.43.430. z pózn. zm.). f) ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ŚRODOWISKA z dnia 24 lipca 2006 r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz.U.2006.137.984 z pózn. zm.). g) ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.2004.130.1389). h) Innymi obowiązującymi przepisami na dzień sporządzania dokumentacji oraz normami branżowymi. i) Zamawiający wymaga, aby przyjęte rozwiązania projektowe były zgodne z zasadami projektowania uniwersalnego o których mówią dokumenty zamieszczone na stronie internetowej Biura Pełnomocnika Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych http www.niepelnosprawni.gov.pl dostepnosc-projektowanie-uniwer 4.Inne wymagania a) Zgodnie z przepisami prawa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary oraz kosztorys inwestorski nie mogą zawierać nazw własnych, producenta i innych utrudniających uczciwą konkurencję. W przypadku kiedy nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą obiektywnych, (dostatecznie dokładnych określeń) Projektant dołączy stosowne zestawienie wszystkich użytych nazw produktu, technologii i innych z dokładnym opisem wymaganych parametrów opisujących warunki równoważności. b) Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowych, będących w następstwie podstawą wyłonienia wykonawcy robót budowlanych, które powinna zostać opracowana w sposób umożliwiający dokonanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane zgodnie z zapisem art. 29, 30 oraz 31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015.poz.2164) c) Dokumentacja powinna być uzgodniona ze wszystkimi instytucjami branżowymi, których urządzenia dotyczą. d) Projekt powinien zawierać szczegółowe rozwiązania wysokościowe wszystkich zjazdów (publicznych i indywidualnych). e) Projektant jest zobowiązany do co najmniej 3 dyżurów w siedzibie tut. Urzędu w dogodnie dla siebie wybrane czwartki w godzinach 16-17 w celu zaznajomienia zainteresowanych Radnych z koncepcją wykonywanych projektów. f) Projektant będzie nieodpłatnie sprawował nadzór autorski w czasie realizacji zadania. g) Przed sporządzeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie w celu oszacowania, na własną odpowiedzialność, wszystkich niezbędnych kosztów opracowania dokumentacji oraz uzyskania wszystkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania rzetelnej oferty. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Mapki stanowiące załączniki nr 6a-6f są ogólnie dostępne na stronie www.starostwo.gliwice.pl w zakładce internetowa mapa powiatu. h) W przypadku konieczności wykonania jednokrotnej aktualizacji każdego z kosztorysów inwestorskich, Wykonawca będzie zobowiązany do ich zaktualizowania na wezwanie Zamawiającego w ramach wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Forma dokumentacji Każde opracowanie winno być dostarczone Zamawiającemu w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej w pliku pdf, dwg lub dxt na nośniku CD, przy czym bezwzględnie jest wymagane wykonanie dokumentacji technicznej Modernizacji nawierzchni Rynku w wersji elektronicznej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KaNaD" Michał Namysłowski
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KaNaD" Michał Namysłowski
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KANAD Michał Namysłowski, ul. Kwiatowa 10, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66666,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59200,00
Oferta z najniższą ceną: 29200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59200,00
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa / rozbudowa odwodnienia w ciągu DW 780 Kaszów - Czułówek - opracowanie wielowariantowej koncepcji
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1508G na odcinku od ul. Topolowej do ul. Leśnej w miejscowości Domatowo.
- Dokumentacja projektowa budowy ul. Samarytanka od ul. Dalanowskiej do ul. Gilarskiej w ramach zadania "Poprawa bezpieczeństwa drogowego na obszarze rewitalizacji".
- Opracowanie koncepcji i dokumentacji technicznej rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 563 w zakresie budowy drogi dla rowerów .
- Dąbrowa - wykonanie dokumentacji projektowej budowy ulicy Rolnej na odcinku od ulicy Leśnej do drogi wojewódzkiej nr 307
- Wykonanie operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych dla istniejących wylotów zlokalizowanych w obrębie dróg wojewódzkich w województwie podkarpackim - 4 zadania
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.