eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiDokonanie okresowych rocznych i pięcioletnich kontroli sprawności stanu technicznego obiektów budowlanych będących w zasobach Oddziału Terenowego Agencji Mienia Wojskowego w Gorzowie Wielkopolskim położonych na terenie województwa lubuskiego i wielkopolskiego w 2013 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-14

Gorzów Wielkopolski: Dokonanie okresowych rocznych i pięcioletnich kontroli sprawności stanu technicznego obiektów budowlanych będących w zasobach Oddziału Terenowego Agencji Mienia Wojskowego w Gorzowie Wielkopolskim położonych na terenie województwa lubuskiego i wielkopolskiego w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 448806 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim , Al. 11 Listopada 91, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 7338070, 7338083, faks 0-95 7338072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna utworzona na podstawie odrębnych ustaw.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokonanie okresowych rocznych i pięcioletnich kontroli sprawności stanu technicznego obiektów budowlanych będących w zasobach Oddziału Terenowego Agencji Mienia Wojskowego w Gorzowie Wielkopolskim położonych na terenie województwa lubuskiego i wielkopolskiego w 2013 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGA - polegająca na dokonaniu okresowych rocznych i pięcioletnich kontroli sprawności stanu technicznego obiektów budowlanych będących w zasobach Oddziału Terenowego Agencji Mienia Wojskowego w Gorzowie Wielkopolskim położonych na terenie województwa lubuskiego i wielkopolskiego w 2013 roku. Numer postępowania 143/OT/2012. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, miejscowość położenia obiektu budowlanego, ilość obiektów budowlanych, łączna powierzchnia użytkowa oraz rodzaj kontroli, znajduje się w załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 500,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2.Zamawiający uzna warunki udziału w postępowaniu za spełnione, jeżeli Wykonawca: 1)W przypadku okresowej kontroli wykonywanej co najmniej raz w roku tzw. rocznej, posiada aktualne uprawnienia: - a)do samodzielnego kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub bez ograniczeń w specjalności architektonicznej. b)do samodzielnego kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń - wodociągowych i kanalizacyjnych, ciepłowniczych, wentylacyjnych i gazowych. 2)W przypadku okresowej kontroli wykonywanej co najmniej raz na 5 lat, tzw. pięcioletniej, posiada aktualne uprawnienia: - a)do samodzielnego kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub bez ograniczeń lub bez ograniczeń w specjalności architektonicznej; b)do samodzielnego kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjno-inżynierskiej w zakresie instalacji elektrycznych; c)do samodzielnego kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń - wodociągowych i kanalizacyjnych, ciepłowniczych, wentylacyjnych i gazowych. 3)W przypadku badania i pomiarów instalacji elektrycznej i piorunochro-nowej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, aktualne uprawnienia do wykonywania takich badań i pomiarów. 4)Wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował należycie co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu rocznego lub pięcioletniego przeglądu ogólnobudowlanego na podstawie przeprowadzonej kontroli budowlanej i instalacyjnej obiektów budowlanych o łącznej powierzchni tych obiektów nie mniejszej niż 5 000,00 m 2 . 5)Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 6)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 7)Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 8)O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie Wykonawca, którego oferta odpowiada warunkom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U z 2010 roku Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) i spełnia wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy występujący wspólnie. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1)Wykonawcy przedłożą przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia - umowę określającą strony tej umowy, przedmiot umowy, okres ważności umowy, sposób współdziałania stron, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdą z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności Wykonawców); 2)W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Art. 24 Ustawy; 3)Oferta Wykonawców występujących wspólnie musi być podpisana lub ich wspólnego pełnomocnika; 4)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z przepisem Art. 23 Ustawy, w tym w szczególności do odbioru korespondencji Zakres umocowania musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty. 5)W przypadku określonym w punkcie 4, wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do pełnomocnika. 6)Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za należyte wykonanie umowy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Ocena spełniania powyższych warunków udziału Wykonawców w niniejszym postępowaniu ujętych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych i w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, będzie polegała na wskazaniu przez Komisję spełnia - nie spełnia. Podstawą oceny Wykonawcy będą oświadczenia i dokumenty które Zamawiający żąda w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, załączone do Formularza OFERTA, na zasadach określonych w Rozdziale VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzi się w języku polskim. 3.Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią dokumentacji przetargowej. Wykonawca ponosi ryzyko nieterminowego dostarczenia wszystkich wymaganych informacji i dokumentów, przedłożenia oferty nie w pełni odpowiadającej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami. 4.Zamawiający zwraca się do Wykonawców z prośbą, aby dokumentację wykorzystali zgodnie z przeznaczeniem (tj. w celu prawidłowego sporządzenia oferty) i nie udostępniali osobom trzecim niezainteresowanym wzięciem udziału w niniejszym postępowaniu przetargowym.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz OFERTA. 2)Pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale V ust. 3, pkt. 4, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z określonym zakresem - w przypadku gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna niż ujawniona(e) w składanych dokumentach oraz w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3)Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji warunków umowy załączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4)Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmaiana umowy będzie możliwa w przypadkach i na warunkach określonych we Wzorze umowy załącznik nr 17 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. opis przedmiotu zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Terenowy, Al. 11 Listopada 91, 66-400 Gorzów Wielkopolski, wejście A, pokój nr 10..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2012 godzina 11:45, miejsce: Siedziba Oddzialu Terenowego Agencji Mienia Wojskowego, Al. 11 Listopada 91, 66-400 Gorzów Wielkopolski, wejście A, pokój nr 2, Kancelaria Oddziału..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.