To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-16
Ogłoszenie nr 44882 - 2017 z dnia 2017-03-16 r.
Puck: Dostawa, wraz z transportem, nowego i fabrycznie zapakowanego sprzętu ICT do szkół podstawowych i gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gminy Puck.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuNauka dziś - jutro praca! Podniesienie jakości kształcenia ogólnego w 15 szkołach podstawowych i 4 gimnazjach z terenu Gminy Puck", nr RPPM.03.02.01-22-0031/15 współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej III "Edukacja" Działania 3.2 "Edukacja ogólna" Poddziałania 3.2.1 "Jakość edukacji ogólnej"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 344945-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 351383-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Puck, krajowy numer identyfikacyjny
19051973700000, ul.
ul. 10 Lutego
29,
84100
Puck, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
058 6732096 w. 40, faks
586 732 737, e-mail
ugpuckinwest@pro.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.gmina.puck.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, wraz z transportem, nowego i fabrycznie zapakowanego sprzętu ICT do szkół podstawowych i gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gminy Puck.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IZP.D.27.23.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamówienie obejmuje: a) dostawę, wraz z transportem, fabrycznie nowego i zapakowanego sprzętu ICT do szkół podstawowych (dalej: SP) i gimnazjalnych (dalej GIM) znajdujących się na terenie Gminy Puck, tj.: Szkoła Podstawowa w Celbowie - Celbowo 6, 84-100 Puck Szkoła Podstawowa w Darzlubiu - ul. Pucka 74, Darzlubie, 84-100 Puck Szkoła Podstawowa w Gnieżdżewie - ul. Dworcowa 6, Gnieżdżewo, 84-100 Puck Szkoła Podstawowa w Leśniewie - ul. Mechowska 2, Leśniewo, 84-106 Leśniewo Szkoła Podstawowa w Łebczu - ul. Pucka 27, Łebcz, 84100 Puck Szkoła Podstawowa w Mieroszynie - ul. Szkolna 2, Mieroszyno, 84-103 Łebcz Szkoła Podstawowa w Mrzezinie - ul. Dworcowa 54, Mrzezino, 84-123 Połchowo Szkoła Podstawowa w Połchowie - ul. Dworcowa 2, Połchowo, 84-123 Połchowo Szkoła Podstawowa w Połczynie - ul. Szkolna 21, Połczyno, 84-100 Puck Szkoła Podstawowa w Rekowie Górnym - ul. Wiktora Czapiewskiego 1, 84-123 Połchowo Szkoła Podstawowa w Starzynie - ul. Żarnowiecka 22, Starzyno, 84-107 Starzyno Szkoła Podstawowa w Strzelnie - ul. Szkolna 5, Strzelno, 84-103 Łebcz Szkoła Podstawowa w Swarzenie - ul. Szkolna 36, Swarzewo, 84-100 Puck Szkoła Podstawowa w Werblinii - ul. Szkolna 2, Werblinia, 84-107 Starzyno Szkoła Podstawowa w Żelistrzewie - ul. Szkolna 1, Żelistrzewo, 84-122 Żelistrzewo Gimnazjum w Darzlubiu - ul. Pucka 74, Darzlubie, 84-100 Puck Gimnazjum w Mrzezinie - ul. Dworcowa 54, Mrzezino, 84-123 Połchowo Gimnazjum w Starzynie - ul. Żarnowiecka 22, Starzyno, 84-107 Starzyno Gimnazjum w Żelistrzewie - ul. Szkolna 1, Żelistrzewo, 84-122 Żelistrzewo b) jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia; c) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla danej szkoły - szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość sprzętu ICT oraz jego specyfikacja techniczna oraz miejsce dostawy została zawarta w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Wymienione w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). 3. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 4. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1. Użyteczność dla osób o różnej sprawności 2. Elastyczność w użytkowaniu 3. Proste i intuicyjne użytkowanie 4. Czytelna informacja 5. Tolerancja na błędy 6. Wygodne użytkowanie bez wysiłku 7. Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania 8. Percepcja równości Podział przedmiotu zamówienia na zadania (części zamówienia): 1. Zadanie 1: Zestawy interaktywne (zgodnie z tabelą nr 1 w zał. nr 1) 2. Zadanie 2: Zewnętrzny nośnik danych elektronicznych (zgodnie z tabelą nr 2 w zał. nr 1) 3. Zadanie 3: Komputery przenośne do realizacji zajęć (zgodnie z tabelą nr 3 w zał. nr 1) 4. Zadanie 4: Drukarki i materiały eksploatacyjne do drukarki (zgodnie z tabelą nr 4 w zał. nr 1)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30213100-6
Dodatkowe kody CPV:
32322000-6,
38652100-1,
30125110-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Komputer przenośne do realizacji zajęć |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT375609.76 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 388696.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa zestawów interaktywnyh |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT107317.07 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 103488.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Dostawa drukrek i materiałów eksploatacyjnyh |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT173373.98 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 116850.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa nętrznych nośników elektronicznych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający na realizację zamówienia przeznaczył 90 800,00zł brutto Złożono tylko 1 ofertę . Oferta nr 6 - PHPU ZUBER Andrzej Zuber ul. Krakowska 29C 50-4424 Wrocław Zadanie 2 - 196 592,13 zł brutto Termin dostawy - 20 dni od dnia zawarcia umowy. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z podziałem na 2 części:Cz. 1. nad rozbudową oraz przebudową budynku szkoły w Kłaninie", Cz. 2: nad rozbudową budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku
- "Dostawa sprzętu multimedialnego i urządzeń z technologią VR na potrzeby Szkoły Podstawowej im. M. Zaruskiego w Pucku w ramach projektu..."
- Adaptacja sali konferencyjnej w budynku Gminy Puck
- Przebudowa i remont budynku gminnego Dom Kaszubski - Rewaloryzacja Domu Pomorskiego - klubu kultury w Swarzewie.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.