Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-05
Mikołów: Przebudowa i modernizacja Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej
w Mikołowie ul. K. Prusa 7 -
I etap - stan surowy otwarty wraz z niezbędną infrastrukturą.
Numer ogłoszenia: 44882 - 2008; data zamieszczenia: 05.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Mikołowskiego, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax (032) 32-48-147, 32-48-132.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.bip.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i modernizacja Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mikołowie ul. K. Prusa 7 - I etap - stan surowy otwarty wraz z niezbędną infrastrukturą..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: Przebudowa i modernizacja Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mikołowie ul. K. Prusa 7 - I etap - stan surowy otwarty wraz z niezbędną infrastrukturą. Inwestycja planowana jest do realizacji w kilku etapach przy czynnej Komendzie. I etap realizacji polegał będzie na wykonaniu stanu surowego otwartego wraz z pokryciem dachowym - części nowej, dobudowywanej wraz z niezbędną infrastrukturą. Zakres I etapu określono w przedmiarze robót. Budowa i roboty muszą być tak zorganizowane by nie przeszkadzały w działalności komendy. Wykonawca musi udzielić minimum 36 miesięcznego okresu rękojmi i 5 lat gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia licząc od daty odbioru końcowego. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określa: - przedmiar robót (zał. nr 2 do SIWZ) - dokumentacja techniczna (zał. nr 3 do SIWZ) - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 4 do SIWZ) Uwaga! Wymaga się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca. Uwaga! Przy sporządzaniu oferty należy wziąć pod uwagę, że roboty będą prowadzone na terenie czynnej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i realizacja tych robót musi być uzgadniana z Komendantem Powiatowym PSP. Prowadzone roboty nie mogą zakłócać bieżącej działalności komendy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.60.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych oraz wojskowych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.60.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych oraz wojskowych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego Oryginalny kod CPV: 45.26.23.10 - Zbrojenie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.10 - Zbrojenie 42.26.23.00 - 42.26.23.00 Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 28.81.24.00 - Dach Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.24.00 - Dach Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.26.23.00 - Betonowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.00 - Betonowanie Oryginalny kod CPV: 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań Oryginalny kod CPV: 45.33.23.00 - Kładzenie upustów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne Oryginalny kod CPV: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej formie lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski, na rachunek: nr 03 1050 1214 1000 0022 9075 1375 Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 31.03.2008 r. do godz.900. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się, tj. zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. Pozostałe formy wadium należy złożyć do depozytu w kasie Starostwa Powiatowego, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, pok. 146, najpóźniej do dnia 31.03.2008 r. do godz.900. W przypadku uchybienia ww. terminom, miejscom, treści lub formie wniesienia wadium, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym musi znaleźć się zapis, iż jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. W gwarancji wadialnej jedynym warunkiem wypłacenia kwoty gwarantowanej jest przedstawienie gwarantowi wezwania Zamawiającego do wypłacenia określonej kwoty wraz z oświadczeniem, że wykonawca nie dopełnił obowiązków wynikających z ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W gwarancji nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności gwarancyjnej lub wymogi, których spełnienie przez Zamawiającego warunkuje wypłatę gwarantowanej kwoty. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą czyli od dnia 31.03.2008 r. do dnia 29.04.2008 roku.. Zamawiający nie wyraża zgody na wnoszenie wadium w innej niż w/w formach 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub d) upłynął termin do ich wnoszenia. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 7. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1 000 000,00 zł d) wykonali w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i zakresem niniejszemu zamówieniu o wartości minimum 3 000 000,00 zł (brutto); pod pojęciem, robót odpowiadających swoim rodzajem i zakresem niniejszemu zamówieniu Zamawiający uznaje następujące roboty: roboty budowlane w obiektach o kubaturze nie mniejszej niż 5000 m3, polegające na wznoszeniu obiektów użyteczności publicznej lub przebudowie lub adaptacji lub modernizacji obiektów użyteczności publicznej; e) dysponują minimum 1 osobą kierującą robotami posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej; f) dysponują minimum 1 osobą kierującą robotami posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; g) dysponują minimum 1 osobą kierującą robotami posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; h) dysponują minimum 1 osobą kierującą robotami posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności drogowej; i) osoby o których mowa w pkt. 3 e, f) g) h) muszą posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego i właściwe uprawnienia, j) dysponują minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne w zakresie pierwszym zgodnie z art. 43 Ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne. k) dysponują minimum 1 osobą posiadającą aktualne Świadectwa Kwalifikacyjne - dozorowe i eksploatacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu minimum 1kV Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego w pkt. 16 SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu musi wraz z ofertą złożyć następujące oryginały dokumentów lub poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem ich kopie: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniem z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (na załączonym druku nr 1), b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i zakresem niniejszemu zamówieniu o wartości minimum 3 000 000,00 zł (brutto); pod pojęciem, robót odpowiadających swoim rodzajem i zakresem niniejszemu zamówieniu Zamawiający uznaje następujące roboty: roboty budowlane w obiektach o kubaturze nie mniejszej niż 5000 m3, polegające na wznoszeniu obiektów użyteczności publicznej lub przebudowie lub adaptacji lub modernizacji obiektów użyteczności publicznej , (wypełnić zał. nr 5 do SIWZ) c) dokumenty potwierdzające, że roboty wskazane w wykazie (zał. nr 5 do SIWZ) zostały wykonane należycie - referencje lub protokoły odbioru. d) wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności: konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;, drogowej oraz osoby posiadającej uprawnienia geodezyjne w zakresie pierwszym zgodnie z art.. 43 Ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne oraz posiadającej aktualne Świadectwa Kwalifikacyjne - dozorowe i eksploatacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu minimum 1 kV (na załączonym druku nr 6 do SIWZ); minimum po 1 osobie z każdej specjalności; e) dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe, zgodnie z podanym wykazem osób w załączniku nr 6 do SIWZ, f) aktualny dokument potwierdzający wpis osób wymienionych w zał. nr 6 do SIWZ do właściwej izby samorządu zawodowego, g) aktualne świadectwa kwalifikacyjne - dozorowe i eksploatacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu minimum 1 kV dla osoby wskazanej w wykazie (zał. nr 6 do SIWZ); h) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej; i) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; aktualna informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - minimum 1 000 000,00 zł , wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mikolow.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Żwirki i Wigury 4a 43-190 Mikołów wejście B, biuro podawcze.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Żwirki i Wigury 4a 43-190 Mikołów wejście A, I piętro, pokój 211 - kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 29.04.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający Zarząd Powiatu Mikołowskiego z siedzibą przy ul. Żwirki i Wigury 4A, 43-190 Mikołów działa w imieniu i na rzecz Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mikołowie z siedzibą przy ul. K. Prusa 7, 43-190 Mikołów.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Budowa łącznika ulic Polna - Piwna w Mikołowie.
- Uzupełniające zabezpieczenie ratownicze osób pływających i kąpiących się na obiektach administrowanych przez MOSiR w Mikołowie w 2025 roku.
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.