Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-05
Medyka: dostawa mięsa i wędlin
Numer ogłoszenia: 44888 - 2008; data zamieszczenia: 05.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, N/N N/N, 37-732 Medyka, woj. podkarpackie, tel. 0-16 671 57 44, fax 0-16 671 53 80.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sw.gov.pl/index.php/jednostki/11/337
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nd
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mięsa i wędlin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: częsć I - wędliny wieprzowe i drobiowe 1.kiełbasa zwyczajna 1900kg 2.kiełbasa biała surowa 1000kg 3.lenchen-meat 1500kg 4.kiełbasa kanapkowa 300kg 5.kiełbasa boczkowa 800kg 6.kiełbasa szynkowa 300kg 7.szynka śniadaniowa 1500kg 8.parówka cieńka drobiowa 1500kg 9.mortadela wieprzowa 1500kg 10.pieczeń wieprzowa 1500kg 11.polędwiczka drobiowa 300kg część II - konserwy 1.szprot w pomidorach (300-330g) 1000kg 2.paprykarz z ryżem (330g) 1000kg 3.konserwa turystyczna 1000kg 4.pasztet mazowiecki (290 - 300g) 1000kg część III - mięso wieprzowe i drobiowe mrożone 1.mięso mielone wołowo wieprzowe, mrożone 600kg 2.wątroba wieprzowa mrożona 900kg 3.udka z kurczaka, mrożone (małe 200-250g) 200kg 4.kurczaki całe, mrożone 2000kg 5.piersi z kurczaka, mrożone 200kg 6.serca drobiowe mrożone 700kg 7.udziec drobiowy z kością mrożony 150kg część IV - mięso wieprzowe i drobiowe świeże 1. mięso gulaszowe wołowo - wieprzowe 1800kg 2. karkówka wieprzowa bez kości 150kg 3. podgardle wędzone 1200kg 4. boczek wędzony, surowy bez kości 850kg część V - podroby i tłuszcze 1.kiszka gryczana 1000kg 2.salceson wieprzowy, biały 850kg 3.pasztetowa 850kg 4.smalec 900kg
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Oryginalny kod CPV: 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane Kod CPV wg słownika 2008: 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: n/d.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, o których mowa w rozdziale VI SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, o których mowa w rozdziale VI SIWZ. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 SIWZ 2. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 SIWZ 3, zaakceptowany wzór umowy- załącznik nr 3 SIWZ 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby / uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/index.php/zamowienia/info/15490
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Medyka 404B 37-732 Medyka.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: n/d
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: n/d
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Zakład Karny Medyka 404B 37-732 Medyka (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: n/d
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wędliny wieprzowe i drobiowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.kiełbasa zwyczajna 1900kg, 2.kiełbasa biała surowa 1000kg, 3.lenchen-meat 1500kg, 4.kiełbasa kanapkowa 300kg, 5.kiełbasa boczkowa 800kg, 6.kiełbasa szynkowa 300kg, 7.szynka śniadaniowa 1500kg, 8.parówka cieńka drobiowa 1500kg, 9.mortadela wieprzowa 1500kg, 10.pieczeń wieprzowa 1500kg, 11.polędwiczka drobiowa 300kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: konserwy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.szprot w pomidorach (300-330g) 1000kg, 2.paprykarz z ryżem (330g) 1000kg, 3.konserwa turystyczna 1000kg, 4.pasztet mazowiecki (290 - 300g) 1000kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-9, 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: mięso wieprzowe i drobiowe mrożone.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.mięso mielone wołowo wieprzowe, mrożone 600kg, 2.wątroba wieprzowa mrożona 900kg, 3.udka z kurczaka, mrożone (małe 200-250g) 200kg, 4.kurczaki całe, mrożone 2000kg, 5.piersi z kurczaka, mrożone 200kg, 6.serca drobiowe mrożone 700kg, 7.udziec drobiowy z kością mrożony 150kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: mięso wieprzowe i drobiowe świeże.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. mięso gulaszowe wołowo - wieprzowe 1800kg, 2. karkówka wieprzowa bez kości 150kg, 3. podgardle wędzone 1200kg, 4. boczek wędzony, surowy bez kości 850kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: podroby i tłuszcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.kiszka gryczana 1000kg, 2.salceson wieprzowy, biały 850kg, 3.pasztetowa 850kg, 4.smalec 900kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI MEDYKA
więcej: przetargi MEDYKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE"
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 w Markach w podziale na części.
- Dostawy różnych produktów spożywczych na potrzeby działu żywienia w Domu Pomocy Społecznej Pod Sosnami w Pułtusku z podziałem na 5 zadań
- MZŻ.262.7.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ŚWIEŻEGO MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych w okresie V.2025-X.2025
- Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.