Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-14
Chełmiec: Świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych dla uczniów w klasach I-III szkół podst. na terenie Gminy Chełmiec w ramach realizacji projektu ABC nauki-wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podst. Gminy Chełmiec finansowanego przez UE w ramach POKL-Dz.9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług eduk. świadczonych w systemie oświaty, Poddz.9.1.2 Wyrównywanie szans eduk. uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 449130 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół , ul. Papieska 2, 33-395 Chełmiec, woj. małopolskie, tel. 018 4145610, faks 018 4145643.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmiec.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych dla uczniów w klasach I-III szkół podst. na terenie Gminy Chełmiec w ramach realizacji projektu ABC nauki-wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podst. Gminy Chełmiec finansowanego przez UE w ramach POKL-Dz.9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług eduk. świadczonych w systemie oświaty, Poddz.9.1.2 Wyrównywanie szans eduk. uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych dla uczniów w klasach I - III szkół podstawowych na terenie Gminy Chełmiec w ramach realizacji projektu ABC nauki - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Chełmiec finansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Zajęcia prowadzone będą w następujących szkołach podstawowych: 1. Zespół Szkół w Wielogłowach, 33-311 Wielogłowy 56 2. Zespół Szkół w Chomranicach, 33-394 Klęczany 3. Szkoła Podstawowa w Marcinkowicach, 33-393 Marcinkowice 132 4. Szkoła Podstawowa w Krasnem Potockim, Krasne Potockie 118 5. Szkoła Podstawowa w Rdziostowie, 33-393 Marcinkowice 6. Zespół Szkół w Chełmcu, ul. Marcinkowicka 9, 33-395 Chełmiec 7. Zespół Szkół w Librantowej, 33-300 Nowy Sącz 8. Zespół Szkół w Paszynie, 33-326 Mogilno 9. Szkoła Podstawowa w Biczycach Dolnych, 33-395 Chełmiec 10. Szkoła Podstawowa w Boguszowej, 33-310 Nowy Sącz 11. Zespół Szkół w Piątkowej, 33-300 Nowy Sącz 12. Szkoła Podstawowa w Niskowej, 33-395 Chełmiec 13. Szkoła Podstawowa w Klęczanach, 33-394 Klęczany 1a 14. Zespół Szkół w Trzetrzewinie, 33-395 Chełmiec 15. Szkoła Podstawowa w Januszowej, 33-300 Nowy Sącz 16. Zespół Szkół w Śiwniarsku, 33-395 Chełmiec, Świniarsko 132 3. Zajęcia realizowane będą w roku szkolnym 2012/2013, przed lub po godzinach lekcyjnych, w następującym zakresie: Nazwa zadania: Szczegółowy opis zadania i produktów, które będą wytworzone w ramach jego realizacji. Produkt - Zakup usługi edukacyjnej 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: SP Biczyce Dolne - zaj. dla10 ucz. (4K i 6M) 2gr/5os/40h SP Boguszowa- zaj. dla 8 ucz. (2K i 6M) 1gr/8os/40h SP Januszowa- zaj. 20 ucz. (7K i 13M) 2gr/11/9os/40h SP Klęczany- zaj. dla 18 ucz. (8K i 10M) 3gr/6os/40h SP Krasne Pot. - zaj. dla 24 ucz. (13K i 11M) 3gr/8os/40h SP Marcinkowice- zaj. dla 8 ucz. (4K i 4M) 1gr/8os/40h SP Niskowa- zaj. dla 3 ucz. (1 K i 2 M) 1 gr/3os/40h SP Rdziostów- zaj. dla 24 ucz. (8K i 16M) 3gr/8os/40h SP Chełmiec- zaj. dla 36 ucz. (14K i 22M) 5gr/7os/40h SP Chomranice- zaj. dla 21 ucz. (8K i 13M) 3gr/7os/40h SP Librantowa- zaj. dla 16 ucz. (5K i 11M) 2gr/8os/40h SP Paszyn- zaj. dla 32 ucz. (16K i 16M) 4gr/8os/40h SP Piątkowa- zaj. dla 14 ucz. (5K i 9M) 2gr/7/8os/40h SP Świniarsko- zaj. dla 28 ucz. (21K i 7M) 4gr/7os/40h SP Trzetrzewina- zaj. dla 20 ucz. (7K i 13M) 3gr/6/7os/40h SP Wielogłowy- zaj. dla 15 ucz. (6K i 9M) 2gr/7/8os/40h 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: SP Boguszowa- zaj. dla 8 ucz. (4K i 4M) 1gr/8os/40h SP Januszowa- zaj. dla 11 ucz. (2K i 9M) 1gr/11os/40h SP Klęczany- zaj. dla 22 ucz. (11K i 11M) 3gr/7/8os/40h SP Krasne Pot. - zaj. dla 24 ucz. (15K i 9M) 3gr/8os/40h SP Marcinkowice- zaj. dla 8 ucz. (5K i 3M) 1gr/8os/40h SP Niskowa- zaj. dla 7 ucz. (3K i 4M) 1gr/7os/40h SP Rdziostów- zaj. dla 8 ucz. (5K i 3M) 1gr/8os/40h SP Chełmiec- zaj. dla 32 ucz. (14K i 18M) 4gr/8os/40h SP Chomranice- zaj. dla 22 ucz. (12K i 10M) 3gr/7/8os/40h SP Paszyn- zaj. dla 32 ucz. (16K i 16M) 4gr/8os/40h SP Piątkowa- zaj. dla 11 ucz. (5K i 6M) 2gr/6/5os/40h SP Świniarsko- zaj. dla 24 ucz. (13K i 11M) 3gr/8os/40h SP Trzetrzewina- zaj. dla 30 ucz. (11K i 19M) 4gr/7/8os/40h SP Wielogłowy- zaj. dla 10 ucz. (5K i 5M) 2gr/5os/40h 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: SP Biczyce D. - zaj. dla 11 ucz. (6K i 5M) 3gr/3/4os/40h SP Boguszowa- zaj. dla 4 ucz. (4M i 0K) 1gr/4os/40h SP Klęczany- zaj. dla 4 ucz. (2K i 2M) 1gr/4os/40h SP Marcinkowice- zaj. dla 12 ucz. (6K i 6M) 3gr/4os/40h SP Niskowa- zaj. dla 5 ucz. (1K i 4M) 2gr/2/3os/40h SP Chełmiec- zaj. dla 28 ucz. (14K i 14M) 7gr/4os/40h SP Chomranice- zaj. dla 9 ucz. (6K i 3M) 3gr/3os/40h SP Paszyn- zaj. dla 16 ucz. (6K i 10M) 4gr/4os/40h SP Piątkowa- zaj. dla 16 ucz. (4K i 12M) 4gr/4os/40h SP Trzetrzewina- zaj. dla 23 ucz. (6K i 17M) 6gr/3/4os/40h SP Wielogłowy- zaj. dla 8 ucz. (4K i 4M) 2gr/4os/40h SP Librantowa - zaj. dla 16 ucz. (8K i 8M) 2 gr/8os/40h 4. Zajęcia specjalistyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej: SP Marcinkowice- zaj. dla 8 ucz. (4K i 4M) 1gr/8os/40h SP Chełmiec- zaj. dla 35 ucz. (14K i 21M) 5gr/7os/40h SP Piątkowa- zaj. dla 14 ucz. (5K i 9M) 2gr/7os/40h SP Wielogłowy- zaj. dla 15 ucz. (6K i 9M) 2gr/7/8os/40h 5. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: SP Biczyce D. - zaj. dla 32 ucz. (16K i 16M) 3gr/10/11os/40h SP Boguszowa- zaj. dla 10 ucz. (4K i 6M) 1gr/10os/40h SP Januszowa- zaj. dla 25ucz. (10K i 15M) 2gr/14/11os/40h SP Klęczany- zaj. dla 9 ucz. (4K i 5M) 1gr/9os/40h SP Krasne Pot. - zaj. dla 24 ucz. (12K i 12M) 2gr/12os/40h SP Marcinkowice- zaj. dla 12 ucz. (6K i 6M) 1gr/12os/40h SP Niskowa- zaj. dla 9 ucz. (7K i 2M) 1gr/9os/40h SP Rdziostów- zaj. dla 24 ucz. (12K i 12M) 2gr/12os/40h SP Chełmiec- zaj. dla 53 ucz. (27K i 26M) 5gr/10/11os/40h SP Chomranice- zaj. dla 23 ucz. (14K i 9M) 3gr/7/8os/40h SP Paszyn- zaj. dla 36 ucz. (16K i 20M) 3gr/12os/40h SP Piątkowa- zaj. dla 20 ucz. (11K i 9M) 2gr/8/12os/40h SP Świniarsko- zaj. dla 36 ucz. (23K i 13M) 3gr/12os/40h SP Trzetrzewina- zaj. dla 33 ucz. (15K i 18M) 4gr/8/9os/40h SP Librantowa - zaj. dla 12 ucz. (5K i 7M) 1 gr/12os/40h 6. Specjalistyczne zajęcia socjoterapeutyczne: SP Marcinkowice- zaj. dla 10 ucz. (K0 i 10M) 2gr/5os/40h SP Piątkowa- zaj. dla 4 ucz. (2K i 2M) 1gr/4os/40h 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych za szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych oraz matematyka, informatyka, język angielski, plastyczne, muzyczne, taneczne, literackie, ekologia, mały naukowiec: SP Januszowa- zaj. dla 22 ucz. (12K i 10M) 2gr/11os/40h 1. SP Januszowa - 1 gr. zaj. matematyczne, 11os/40h 2. SP Januszowa -1 gr. zaj. informatyczne, 11 os/40 Zbiorczo SP Klęczany- zaj. dla 46 ucz. (29K i 17M) 6gr/7/8os/40h 1. SP Klęczany - 1 gr. zaj. muzyczne, 8 os/40h 2. SP Klęczany - 1 gr. zaj. plastyczne, 7 os/40h 3. SP Klęczany - 2 gr. zaj. j. angielski , 7/8 os/40h 4. SP Klęczany - 1 gr. zaj. ekologiczno-turystyczne, 8 os/40h 5. SP Klęczany - 1 gr. zaj. informatyczne, 8 os/40h Zbiorczo SP Krasne Pot. - zaj. dla 12 ucz.(7K i 5M) 1gr/12os/40h 1. SP Krasne Potockie - 1 gr. zaj. muzyczne, 12 os/40h Zbiorczo SP Marcinkowice- zaj. dla 27 ucz. (15K i 12M) 4gr/6/7os/40h 1. SP Marcinkowice - 2 gr. zaj. j. angielski, 6/7 os/40h 2. SP Marcinkowice - 1 gr. zaj. młody naukowiec, 7 os/40h 3. SP Marcinkowice - 2 gr. zaj. matematyczne 8 os/40h Zbiorczo SP Niskowa- zaj. dla 3 ucz. (2K i 1M) 1gr/3os/40h 1. SP Niskowa - 1 gr. zaj. matematyczne 3 os/40h Zbiorczo SP Rdziostów- zaj. dla 14 ucz. (4K i 10M) 2gr/8/6 os/40h 1. SP Rdziostów - 1 gr. zaj. j. angielskiego, 8 os/40 2. SP Rdziostów - 1 gr. zaj. plastyczne 8 os/40 Zbiorczo SP Chełmiec - zaj. dla 35 ucz. (14K i 21M) 5gr/7os/40h 1. SP Chełmiec - 1 gr. zaj. plastyczne, 7 os/40 h 2. SP Chełmiec - 1 gr. zaj. taneczno-muzyczne, 7 os/40 h 3. SP Chełmiec - 1 gr. zaj. informatyczne, 7 os/40 h 4. SP Chełmiec - 1 gr. zaj. matematyczno-przyrodnicze, 7os/40 h 5. SP Chełmiec - 1 gr. zaj. naukowiec, 7 os/40 h Zbiorczo SP Chomranice - zaj. dla 63 ucz. (32K i 31M) 9gr/7os/40h 1. SP Chomranice - 2 gr. zaj. plastyczne, 7 os/40 h 2. SP Chomranice - 1 gr. zaj. muzyczno-taneczne, 7 os/40 h 3. SP Chomranice - 1 gr. zaj. informatyczne, 7 os/40 h 4. SP Chomranice - 1 gr. zaj. filmowe, 7 os/40 h 5. SP Chomranice - 1 gr. zaj. matematyczne, 7 os/40 h 6. SP Chomranice - 2 gr. zaj. ortograficzne, 7 os/40 h 7. SP Chomranice - 1 gr. zaj. mały naukowiec, 7 os/40 h Zbiorczo SP Librantowa- zaj. dla 16 ucz. (5K i 11M) 2gr/8os/40h 1. SP Librantowa - 2 gr. zaj. przyrodnicze, 8 os/40 h Zbiorcze SP Paszyn- zaj. dla 32 ucz. (20K i 12M) 4gr/8os/40h 1. SP Paszyn- 3 gr. zaj. j. angielskiego, 8 os/40 2. SP Paszyn- 1 gr. zaj. komputerowe, 8 os/40 Zbiorczo SP Piątkowa- zaj. dla 22 ucz. (15K i 7M) 3gr/7/8os/40h 1. SP Piątkowa - 2 gr. zaj. plastyczne, 7/8 os/40 h 2. SP Piątkowa - 1 gr. zaj. ekologiczne, 7 os/40 h Zbiorczo SP Świniarsko- zaj. dla 80 ucz. (61K i 19M) 10gr/8os/40h 1. SP Świniarsko - 2 gr. zaj. taneczno-ruchowe, 8 os/40 h 2. SP Świniarsko - 1 gr. zaj. przyrodnicze, 8 os/40 h 3. SP Świniarsko - 3 gr. zaj. plastyczne, 8 os/40 h 4. SP Świniarsko - 1 gr. zaj. muzyczne, 8 os/40 h 5. SP Świniarsko - 1 gr. zaj. informatyczne, 8 os/40 h 6. SP Świniarsko - 1 gr. zaj. literackie, 8 os/40 h 7. SP Świniarsko - 1 gr. zaj. j. angielski, 8 os/40 h 1. Zbiorczo SP Trzetrzewina- zaj. dla 31 ucz. (21K i 10M) 4gr/7/8os/40hSP Trzetrzewina - 1 gr. zaj. matematyczne, 8 os/40 h SP Trzetrzewina - 2 gr. zaj. plastyczne, 8 os/40 h SP Trzetrzewina - 1 gr. zaj. redakcyjne, 7 os/40 h Zbiorczo SP Wielogłowy- zaj. dla 30 ucz. (18K i 12M) 4gr/7/8os/40h 1. SP Wielogłowy - 1 gr. zaj. literackie, 8 os/40 h 2. SP Wielogłowy - 1 gr. zaj. plastyczne, 8 os/40 h 3. SP Wielogłowy - 1 gr. zaj. przyrodniczo - ekologiczne, 7 os/40 h 4. SP Wielogłowy - 1 gr. zaj. matematyczne, 7 os/40 h 4. Jeden uczestnik projektu (uczeń) może brać udział w więcej niż 1 rodzaju zajęć. 5. Czas trwania jednej godziny zajęć wynosi: godzinę zegarową (60 minut) w przypadku zajęć specjalistycznych, wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 roku w sprawie zasad organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. Nr 228 poz. 1487 z późn. zm.), godzinę lekcyjną (45 minut) w przypadku zajęć dydaktyczno - wyrównawczych wymienionych w w-w Rozporządzeniu oraz zajęć pozostałych, które nie zostały wskazane w powyższym akcie prawnym. 6. Zamawiający zapewni bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą zajęcia w szkołach biorących udział w projekcie. 7. Osoby prowadzące poszczególne zajęcia sporządzą testy lub ankiety ewaluacyjne sprawdzające wiedzę, umiejętności, rodzaj wad postawy lub rodzaje zaburzeń mowy (w zależności od rodzaju zajęć) każdego uczestnika na początku, 3 miesiące przed terminem zakończenia zajęć oraz na końcu przeprowadzonych zajęć (tzw. karty ucznia), a następnie Wykonawca dokona analizy danych otrzymanych od prowadzących zajęcia, sporządzi opracowanie zbiorcze według wytycznych przekazanych przez Zamawiającego. Dokument ten Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 3 miesięcy przed terminem zakończenia zajęć oraz ostatecznie do 10 lipca 2013 r. (podsumowanie dotyczy badania rezultatów zajęć w roku szkolnym 2012/2013). Wykonawca zapewni jednolitość narzędzi pomiaru wskaźników dla tego samego rodzaju zajęć prowadzonych w poszczególnych szkołach dla roku szkolnego 2012/2013. Karta ucznia i zawarta w nich ocena opisowa mówią o progresie edukacyjnym/rozwojowym lub jego braku. Ważne, by zamawiający miał wiedzę o braku progresu na tyle wcześnie, by mógł podjąć środki zaradcze poprzez modyfikacje harmonogramu zajęć w celu osiągnięcia założonych wskaźników na koniec realizacji projektu. 8. Harmonogram realizacji poszczególnych zajęć Wykonawca opracuje we współpracy z dyrektorami szkół biorących udział w projekcie, uwzględniając podział zajęć dla każdej szkoły oraz plan lekcji beneficjentów ostatecznych. Harmonogram zajęć będzie musiał być dostosowany do harmonogramu wynikającego z wniosku o dofinansowanie oraz z potrzeb Zamawiającego. 9. Wykonawca będzie zobowiązany opracować Regulamin realizacji zajęć dydaktycznych i dostarczyć go Zamawiającemu do akceptacji w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy. Regulamin będzie zawierał program szkoleń, harmonogram, o którym mowa w pkt 8 oraz zapisy określające dopuszczalną liczbę nieusprawiedliwionych godzin nieobecności na zajęciach, jak również procedury postępowania w przypadku wycofania się ucznia z udziału w zajęciach (przed rozpoczęciem, bądź w ich trakcie), powtarzającej się nieobecności ucznia na zajęciach, (gdy liczba nieusprawiedliwionych godzin przekracza dopuszczalną ilość), rażącego naruszenia zasad uczestnictwa w zajęciach, skreślenia uczestnika z listy uczniów szkoły objętej wsparciem w ramach projektu, samodzielnej rezygnacji uczestnika podpisanej przez rodzica / prawnego opiekuna. Regulamin będzie ponadto określał procedurę zastępowania ucznia w razie jego rezygnacji bądź skreślenia z listy uczestników projektu, uczniem wskazanym przez dyrektora szkoły spełniającym kryteria uczestnictwa w projekcie. 10. Przed rozpoczęciem zajęć edukacyjnych Wykonawca otrzyma od dyrektorów poszczególnych szkół objętych projektem, listy uczniów zakwalifikowanych do udziału w projekcie (Beneficjentów Ostatecznych), z podziałem na grupy w ramach każdego rodzaju zajęć. Liczba osób w grupie dla poszczególnych rodzajów zajęć będzie zgodna z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach oraz z zapisami wniosku o dofinansowanie projektu. 11. Wykonawca będzie przekazywał następujące dokumenty dotyczące realizacji zajęć: a) miesięczne sprawozdania z realizacji godzin w poszczególnych grupach zawierające analizę frekwencji uczestników na zajęciach (w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), b) imienny wykaz osób, które brały udział w zajęciach (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), c) imienny wykaz osób, które zrezygnowały z udziału w zajęciach bądź zostały skreślone z listy uczestników z określeniem przyczyn takiego stanu rzeczy (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), d) dzienniki zajęć z listą obecności (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), e) zbiorcze opracowanie wyników badania rezultatów projektu do 10 lipca 2013 r. (podsumowanie dotyczące badania rezultatów zajęć zrealizowanych w roku szkolnym 2012/2013). 12. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi, z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych przez Zamawiającego. 13. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu wizytowanie w trakcie zajęć..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 125.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
rozpatrywane będą oferty, w których wykonawca oświadczy o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
rozpatrywane będą oferty, w których wykonawca oświadczy o posiadaniu przynajmniej 3 letni staż pracy w zakresie objętym częścią zamówienia do realizacji której przystąpił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Wykonawca powinien w szczególności posiadać (albo dysponować osobami posiadającymi) kwalifikacje/uprawnienia do prowadzenia zajęć wyszczególnionych w wybranej części, tj. posiadać wymagane wykształcenie i kwalifikacje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenie szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r. Nr 50, poz. 400)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
rozpatrywane będą oferty, w których wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty tylko i wyłącznie w sytuacji gdy konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynikać będzie z sytuacji której nie można było wcześniej przewidzieć lub gdy zmiana ta będzie korzystna dla zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chelmiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Papieska 2, 33-395 Chełmiec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2012 godzina 09:45, miejsce: ul. Papieska 2, 33-395 Chełmiec, dziennik podawczy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI CHEŁMIEC
- Przebudowa drogi gminnej w m. Niskowa przez wieś i Niskowa Krzaki
- Remont drogi w Paszynie (Granice Piątkowskie)
więcej: przetargi CHEŁMIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnego szkolenia pn. Analiza danych statystycznych i analiza lokalnych rynków pracy
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dodatkowych w placówkach wsparcia dziennego na terenie gminy Sławno
- Świadczenie usługi szkoleniowej z zakresu komunikacji wewnętrznej i współpracy w zespole.
- Prowadzenie zajęć sportowych dla dzieci w ramach projektu pn. Transgraniczny program na rzecz zdrowego stylu życia u najmłodszych-"Zdrowy Przedszkolak w Zdrowej Gminie"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczniów ze szkół ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Sztumski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.