eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmiecŚwiadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych dla uczniów w klasach I-III szkół podst. na terenie Gminy Chełmiec w ramach realizacji projektu ABC nauki-wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podst. Gminy Chełmiec finansowanego przez UE w ramach POKL-Dz.9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług eduk. świadczonych w systemie oświaty, Poddz.9.1.2 Wyrównywanie szans eduk. uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-14

Chełmiec: Świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych dla uczniów w klasach I-III szkół podst. na terenie Gminy Chełmiec w ramach realizacji projektu ABC nauki-wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podst. Gminy Chełmiec finansowanego przez UE w ramach POKL-Dz.9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług eduk. świadczonych w systemie oświaty, Poddz.9.1.2 Wyrównywanie szans eduk. uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 449130 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół , ul. Papieska 2, 33-395 Chełmiec, woj. małopolskie, tel. 018 4145610, faks 018 4145643.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmiec.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych dla uczniów w klasach I-III szkół podst. na terenie Gminy Chełmiec w ramach realizacji projektu ABC nauki-wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podst. Gminy Chełmiec finansowanego przez UE w ramach POKL-Dz.9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług eduk. świadczonych w systemie oświaty, Poddz.9.1.2 Wyrównywanie szans eduk. uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych dla uczniów w klasach I - III szkół podstawowych na terenie Gminy Chełmiec w ramach realizacji projektu ABC nauki - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Chełmiec finansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Zajęcia prowadzone będą w następujących szkołach podstawowych: 1. Zespół Szkół w Wielogłowach, 33-311 Wielogłowy 56 2. Zespół Szkół w Chomranicach, 33-394 Klęczany 3. Szkoła Podstawowa w Marcinkowicach, 33-393 Marcinkowice 132 4. Szkoła Podstawowa w Krasnem Potockim, Krasne Potockie 118 5. Szkoła Podstawowa w Rdziostowie, 33-393 Marcinkowice 6. Zespół Szkół w Chełmcu, ul. Marcinkowicka 9, 33-395 Chełmiec 7. Zespół Szkół w Librantowej, 33-300 Nowy Sącz 8. Zespół Szkół w Paszynie, 33-326 Mogilno 9. Szkoła Podstawowa w Biczycach Dolnych, 33-395 Chełmiec 10. Szkoła Podstawowa w Boguszowej, 33-310 Nowy Sącz 11. Zespół Szkół w Piątkowej, 33-300 Nowy Sącz 12. Szkoła Podstawowa w Niskowej, 33-395 Chełmiec 13. Szkoła Podstawowa w Klęczanach, 33-394 Klęczany 1a 14. Zespół Szkół w Trzetrzewinie, 33-395 Chełmiec 15. Szkoła Podstawowa w Januszowej, 33-300 Nowy Sącz 16. Zespół Szkół w Śiwniarsku, 33-395 Chełmiec, Świniarsko 132 3. Zajęcia realizowane będą w roku szkolnym 2012/2013, przed lub po godzinach lekcyjnych, w następującym zakresie: Nazwa zadania: Szczegółowy opis zadania i produktów, które będą wytworzone w ramach jego realizacji. Produkt - Zakup usługi edukacyjnej 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: SP Biczyce Dolne - zaj. dla10 ucz. (4K i 6M) 2gr/5os/40h SP Boguszowa- zaj. dla 8 ucz. (2K i 6M) 1gr/8os/40h SP Januszowa- zaj. 20 ucz. (7K i 13M) 2gr/11/9os/40h SP Klęczany- zaj. dla 18 ucz. (8K i 10M) 3gr/6os/40h SP Krasne Pot. - zaj. dla 24 ucz. (13K i 11M) 3gr/8os/40h SP Marcinkowice- zaj. dla 8 ucz. (4K i 4M) 1gr/8os/40h SP Niskowa- zaj. dla 3 ucz. (1 K i 2 M) 1 gr/3os/40h SP Rdziostów- zaj. dla 24 ucz. (8K i 16M) 3gr/8os/40h SP Chełmiec- zaj. dla 36 ucz. (14K i 22M) 5gr/7os/40h SP Chomranice- zaj. dla 21 ucz. (8K i 13M) 3gr/7os/40h SP Librantowa- zaj. dla 16 ucz. (5K i 11M) 2gr/8os/40h SP Paszyn- zaj. dla 32 ucz. (16K i 16M) 4gr/8os/40h SP Piątkowa- zaj. dla 14 ucz. (5K i 9M) 2gr/7/8os/40h SP Świniarsko- zaj. dla 28 ucz. (21K i 7M) 4gr/7os/40h SP Trzetrzewina- zaj. dla 20 ucz. (7K i 13M) 3gr/6/7os/40h SP Wielogłowy- zaj. dla 15 ucz. (6K i 9M) 2gr/7/8os/40h 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: SP Boguszowa- zaj. dla 8 ucz. (4K i 4M) 1gr/8os/40h SP Januszowa- zaj. dla 11 ucz. (2K i 9M) 1gr/11os/40h SP Klęczany- zaj. dla 22 ucz. (11K i 11M) 3gr/7/8os/40h SP Krasne Pot. - zaj. dla 24 ucz. (15K i 9M) 3gr/8os/40h SP Marcinkowice- zaj. dla 8 ucz. (5K i 3M) 1gr/8os/40h SP Niskowa- zaj. dla 7 ucz. (3K i 4M) 1gr/7os/40h SP Rdziostów- zaj. dla 8 ucz. (5K i 3M) 1gr/8os/40h SP Chełmiec- zaj. dla 32 ucz. (14K i 18M) 4gr/8os/40h SP Chomranice- zaj. dla 22 ucz. (12K i 10M) 3gr/7/8os/40h SP Paszyn- zaj. dla 32 ucz. (16K i 16M) 4gr/8os/40h SP Piątkowa- zaj. dla 11 ucz. (5K i 6M) 2gr/6/5os/40h SP Świniarsko- zaj. dla 24 ucz. (13K i 11M) 3gr/8os/40h SP Trzetrzewina- zaj. dla 30 ucz. (11K i 19M) 4gr/7/8os/40h SP Wielogłowy- zaj. dla 10 ucz. (5K i 5M) 2gr/5os/40h 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: SP Biczyce D. - zaj. dla 11 ucz. (6K i 5M) 3gr/3/4os/40h SP Boguszowa- zaj. dla 4 ucz. (4M i 0K) 1gr/4os/40h SP Klęczany- zaj. dla 4 ucz. (2K i 2M) 1gr/4os/40h SP Marcinkowice- zaj. dla 12 ucz. (6K i 6M) 3gr/4os/40h SP Niskowa- zaj. dla 5 ucz. (1K i 4M) 2gr/2/3os/40h SP Chełmiec- zaj. dla 28 ucz. (14K i 14M) 7gr/4os/40h SP Chomranice- zaj. dla 9 ucz. (6K i 3M) 3gr/3os/40h SP Paszyn- zaj. dla 16 ucz. (6K i 10M) 4gr/4os/40h SP Piątkowa- zaj. dla 16 ucz. (4K i 12M) 4gr/4os/40h SP Trzetrzewina- zaj. dla 23 ucz. (6K i 17M) 6gr/3/4os/40h SP Wielogłowy- zaj. dla 8 ucz. (4K i 4M) 2gr/4os/40h SP Librantowa - zaj. dla 16 ucz. (8K i 8M) 2 gr/8os/40h 4. Zajęcia specjalistyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej: SP Marcinkowice- zaj. dla 8 ucz. (4K i 4M) 1gr/8os/40h SP Chełmiec- zaj. dla 35 ucz. (14K i 21M) 5gr/7os/40h SP Piątkowa- zaj. dla 14 ucz. (5K i 9M) 2gr/7os/40h SP Wielogłowy- zaj. dla 15 ucz. (6K i 9M) 2gr/7/8os/40h 5. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: SP Biczyce D. - zaj. dla 32 ucz. (16K i 16M) 3gr/10/11os/40h SP Boguszowa- zaj. dla 10 ucz. (4K i 6M) 1gr/10os/40h SP Januszowa- zaj. dla 25ucz. (10K i 15M) 2gr/14/11os/40h SP Klęczany- zaj. dla 9 ucz. (4K i 5M) 1gr/9os/40h SP Krasne Pot. - zaj. dla 24 ucz. (12K i 12M) 2gr/12os/40h SP Marcinkowice- zaj. dla 12 ucz. (6K i 6M) 1gr/12os/40h SP Niskowa- zaj. dla 9 ucz. (7K i 2M) 1gr/9os/40h SP Rdziostów- zaj. dla 24 ucz. (12K i 12M) 2gr/12os/40h SP Chełmiec- zaj. dla 53 ucz. (27K i 26M) 5gr/10/11os/40h SP Chomranice- zaj. dla 23 ucz. (14K i 9M) 3gr/7/8os/40h SP Paszyn- zaj. dla 36 ucz. (16K i 20M) 3gr/12os/40h SP Piątkowa- zaj. dla 20 ucz. (11K i 9M) 2gr/8/12os/40h SP Świniarsko- zaj. dla 36 ucz. (23K i 13M) 3gr/12os/40h SP Trzetrzewina- zaj. dla 33 ucz. (15K i 18M) 4gr/8/9os/40h SP Librantowa - zaj. dla 12 ucz. (5K i 7M) 1 gr/12os/40h 6. Specjalistyczne zajęcia socjoterapeutyczne: SP Marcinkowice- zaj. dla 10 ucz. (K0 i 10M) 2gr/5os/40h SP Piątkowa- zaj. dla 4 ucz. (2K i 2M) 1gr/4os/40h 7. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych za szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych oraz matematyka, informatyka, język angielski, plastyczne, muzyczne, taneczne, literackie, ekologia, mały naukowiec: SP Januszowa- zaj. dla 22 ucz. (12K i 10M) 2gr/11os/40h 1. SP Januszowa - 1 gr. zaj. matematyczne, 11os/40h 2. SP Januszowa -1 gr. zaj. informatyczne, 11 os/40 Zbiorczo SP Klęczany- zaj. dla 46 ucz. (29K i 17M) 6gr/7/8os/40h 1. SP Klęczany - 1 gr. zaj. muzyczne, 8 os/40h 2. SP Klęczany - 1 gr. zaj. plastyczne, 7 os/40h 3. SP Klęczany - 2 gr. zaj. j. angielski , 7/8 os/40h 4. SP Klęczany - 1 gr. zaj. ekologiczno-turystyczne, 8 os/40h 5. SP Klęczany - 1 gr. zaj. informatyczne, 8 os/40h Zbiorczo SP Krasne Pot. - zaj. dla 12 ucz.(7K i 5M) 1gr/12os/40h 1. SP Krasne Potockie - 1 gr. zaj. muzyczne, 12 os/40h Zbiorczo SP Marcinkowice- zaj. dla 27 ucz. (15K i 12M) 4gr/6/7os/40h 1. SP Marcinkowice - 2 gr. zaj. j. angielski, 6/7 os/40h 2. SP Marcinkowice - 1 gr. zaj. młody naukowiec, 7 os/40h 3. SP Marcinkowice - 2 gr. zaj. matematyczne 8 os/40h Zbiorczo SP Niskowa- zaj. dla 3 ucz. (2K i 1M) 1gr/3os/40h 1. SP Niskowa - 1 gr. zaj. matematyczne 3 os/40h Zbiorczo SP Rdziostów- zaj. dla 14 ucz. (4K i 10M) 2gr/8/6 os/40h 1. SP Rdziostów - 1 gr. zaj. j. angielskiego, 8 os/40 2. SP Rdziostów - 1 gr. zaj. plastyczne 8 os/40 Zbiorczo SP Chełmiec - zaj. dla 35 ucz. (14K i 21M) 5gr/7os/40h 1. SP Chełmiec - 1 gr. zaj. plastyczne, 7 os/40 h 2. SP Chełmiec - 1 gr. zaj. taneczno-muzyczne, 7 os/40 h 3. SP Chełmiec - 1 gr. zaj. informatyczne, 7 os/40 h 4. SP Chełmiec - 1 gr. zaj. matematyczno-przyrodnicze, 7os/40 h 5. SP Chełmiec - 1 gr. zaj. naukowiec, 7 os/40 h Zbiorczo SP Chomranice - zaj. dla 63 ucz. (32K i 31M) 9gr/7os/40h 1. SP Chomranice - 2 gr. zaj. plastyczne, 7 os/40 h 2. SP Chomranice - 1 gr. zaj. muzyczno-taneczne, 7 os/40 h 3. SP Chomranice - 1 gr. zaj. informatyczne, 7 os/40 h 4. SP Chomranice - 1 gr. zaj. filmowe, 7 os/40 h 5. SP Chomranice - 1 gr. zaj. matematyczne, 7 os/40 h 6. SP Chomranice - 2 gr. zaj. ortograficzne, 7 os/40 h 7. SP Chomranice - 1 gr. zaj. mały naukowiec, 7 os/40 h Zbiorczo SP Librantowa- zaj. dla 16 ucz. (5K i 11M) 2gr/8os/40h 1. SP Librantowa - 2 gr. zaj. przyrodnicze, 8 os/40 h Zbiorcze SP Paszyn- zaj. dla 32 ucz. (20K i 12M) 4gr/8os/40h 1. SP Paszyn- 3 gr. zaj. j. angielskiego, 8 os/40 2. SP Paszyn- 1 gr. zaj. komputerowe, 8 os/40 Zbiorczo SP Piątkowa- zaj. dla 22 ucz. (15K i 7M) 3gr/7/8os/40h 1. SP Piątkowa - 2 gr. zaj. plastyczne, 7/8 os/40 h 2. SP Piątkowa - 1 gr. zaj. ekologiczne, 7 os/40 h Zbiorczo SP Świniarsko- zaj. dla 80 ucz. (61K i 19M) 10gr/8os/40h 1. SP Świniarsko - 2 gr. zaj. taneczno-ruchowe, 8 os/40 h 2. SP Świniarsko - 1 gr. zaj. przyrodnicze, 8 os/40 h 3. SP Świniarsko - 3 gr. zaj. plastyczne, 8 os/40 h 4. SP Świniarsko - 1 gr. zaj. muzyczne, 8 os/40 h 5. SP Świniarsko - 1 gr. zaj. informatyczne, 8 os/40 h 6. SP Świniarsko - 1 gr. zaj. literackie, 8 os/40 h 7. SP Świniarsko - 1 gr. zaj. j. angielski, 8 os/40 h 1. Zbiorczo SP Trzetrzewina- zaj. dla 31 ucz. (21K i 10M) 4gr/7/8os/40hSP Trzetrzewina - 1 gr. zaj. matematyczne, 8 os/40 h SP Trzetrzewina - 2 gr. zaj. plastyczne, 8 os/40 h SP Trzetrzewina - 1 gr. zaj. redakcyjne, 7 os/40 h Zbiorczo SP Wielogłowy- zaj. dla 30 ucz. (18K i 12M) 4gr/7/8os/40h 1. SP Wielogłowy - 1 gr. zaj. literackie, 8 os/40 h 2. SP Wielogłowy - 1 gr. zaj. plastyczne, 8 os/40 h 3. SP Wielogłowy - 1 gr. zaj. przyrodniczo - ekologiczne, 7 os/40 h 4. SP Wielogłowy - 1 gr. zaj. matematyczne, 7 os/40 h 4. Jeden uczestnik projektu (uczeń) może brać udział w więcej niż 1 rodzaju zajęć. 5. Czas trwania jednej godziny zajęć wynosi: godzinę zegarową (60 minut) w przypadku zajęć specjalistycznych, wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 roku w sprawie zasad organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. Nr 228 poz. 1487 z późn. zm.), godzinę lekcyjną (45 minut) w przypadku zajęć dydaktyczno - wyrównawczych wymienionych w w-w Rozporządzeniu oraz zajęć pozostałych, które nie zostały wskazane w powyższym akcie prawnym. 6. Zamawiający zapewni bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą zajęcia w szkołach biorących udział w projekcie. 7. Osoby prowadzące poszczególne zajęcia sporządzą testy lub ankiety ewaluacyjne sprawdzające wiedzę, umiejętności, rodzaj wad postawy lub rodzaje zaburzeń mowy (w zależności od rodzaju zajęć) każdego uczestnika na początku, 3 miesiące przed terminem zakończenia zajęć oraz na końcu przeprowadzonych zajęć (tzw. karty ucznia), a następnie Wykonawca dokona analizy danych otrzymanych od prowadzących zajęcia, sporządzi opracowanie zbiorcze według wytycznych przekazanych przez Zamawiającego. Dokument ten Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 3 miesięcy przed terminem zakończenia zajęć oraz ostatecznie do 10 lipca 2013 r. (podsumowanie dotyczy badania rezultatów zajęć w roku szkolnym 2012/2013). Wykonawca zapewni jednolitość narzędzi pomiaru wskaźników dla tego samego rodzaju zajęć prowadzonych w poszczególnych szkołach dla roku szkolnego 2012/2013. Karta ucznia i zawarta w nich ocena opisowa mówią o progresie edukacyjnym/rozwojowym lub jego braku. Ważne, by zamawiający miał wiedzę o braku progresu na tyle wcześnie, by mógł podjąć środki zaradcze poprzez modyfikacje harmonogramu zajęć w celu osiągnięcia założonych wskaźników na koniec realizacji projektu. 8. Harmonogram realizacji poszczególnych zajęć Wykonawca opracuje we współpracy z dyrektorami szkół biorących udział w projekcie, uwzględniając podział zajęć dla każdej szkoły oraz plan lekcji beneficjentów ostatecznych. Harmonogram zajęć będzie musiał być dostosowany do harmonogramu wynikającego z wniosku o dofinansowanie oraz z potrzeb Zamawiającego. 9. Wykonawca będzie zobowiązany opracować Regulamin realizacji zajęć dydaktycznych i dostarczyć go Zamawiającemu do akceptacji w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy. Regulamin będzie zawierał program szkoleń, harmonogram, o którym mowa w pkt 8 oraz zapisy określające dopuszczalną liczbę nieusprawiedliwionych godzin nieobecności na zajęciach, jak również procedury postępowania w przypadku wycofania się ucznia z udziału w zajęciach (przed rozpoczęciem, bądź w ich trakcie), powtarzającej się nieobecności ucznia na zajęciach, (gdy liczba nieusprawiedliwionych godzin przekracza dopuszczalną ilość), rażącego naruszenia zasad uczestnictwa w zajęciach, skreślenia uczestnika z listy uczniów szkoły objętej wsparciem w ramach projektu, samodzielnej rezygnacji uczestnika podpisanej przez rodzica / prawnego opiekuna. Regulamin będzie ponadto określał procedurę zastępowania ucznia w razie jego rezygnacji bądź skreślenia z listy uczestników projektu, uczniem wskazanym przez dyrektora szkoły spełniającym kryteria uczestnictwa w projekcie. 10. Przed rozpoczęciem zajęć edukacyjnych Wykonawca otrzyma od dyrektorów poszczególnych szkół objętych projektem, listy uczniów zakwalifikowanych do udziału w projekcie (Beneficjentów Ostatecznych), z podziałem na grupy w ramach każdego rodzaju zajęć. Liczba osób w grupie dla poszczególnych rodzajów zajęć będzie zgodna z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach oraz z zapisami wniosku o dofinansowanie projektu. 11. Wykonawca będzie przekazywał następujące dokumenty dotyczące realizacji zajęć: a) miesięczne sprawozdania z realizacji godzin w poszczególnych grupach zawierające analizę frekwencji uczestników na zajęciach (w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), b) imienny wykaz osób, które brały udział w zajęciach (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), c) imienny wykaz osób, które zrezygnowały z udziału w zajęciach bądź zostały skreślone z listy uczestników z określeniem przyczyn takiego stanu rzeczy (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), d) dzienniki zajęć z listą obecności (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca), e) zbiorcze opracowanie wyników badania rezultatów projektu do 10 lipca 2013 r. (podsumowanie dotyczące badania rezultatów zajęć zrealizowanych w roku szkolnym 2012/2013). 12. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi, z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych przez Zamawiającego. 13. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu wizytowanie w trakcie zajęć..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 125.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • rozpatrywane będą oferty, w których wykonawca oświadczy o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • rozpatrywane będą oferty, w których wykonawca oświadczy o posiadaniu przynajmniej 3 letni staż pracy w zakresie objętym częścią zamówienia do realizacji której przystąpił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Wykonawca powinien w szczególności posiadać (albo dysponować osobami posiadającymi) kwalifikacje/uprawnienia do prowadzenia zajęć wyszczególnionych w wybranej części, tj. posiadać wymagane wykształcenie i kwalifikacje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenie szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r. Nr 50, poz. 400)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • rozpatrywane będą oferty, w których wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty tylko i wyłącznie w sytuacji gdy konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynikać będzie z sytuacji której nie można było wcześniej przewidzieć lub gdy zmiana ta będzie korzystna dla zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chelmiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Papieska 2, 33-395 Chełmiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2012 godzina 09:45, miejsce: ul. Papieska 2, 33-395 Chełmiec, dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.