eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MszczonówDostawa i wymiana złoża filtracyjnego w hydrofiltrze poziomym stacji uzdatniania wody w miejscowości Badowo-Mściska gm. Mszczonów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-15

Mszczonów: Dostawa i wymiana złoża filtracyjnego w hydrofiltrze poziomym stacji uzdatniania wody w miejscowości Badowo-Mściska gm. Mszczonów
Numer ogłoszenia: 44924 - 2011; data zamieszczenia: 15.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Mszczonów w Mszczonowie , ul. Spółdzielcza 105, 96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie, tel. 046 8580081, faks 046 8580091.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgkim.mszczonow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wymiana złoża filtracyjnego w hydrofiltrze poziomym stacji uzdatniania wody w miejscowości Badowo-Mściska gm. Mszczonów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana złoża filtracyjnego oraz rusztu filtracyjnego w jednym z hydrofiltrów poziomych nr 84686 o 2800 mm, część filtracyjna: F=5,4m2,VF=10,7 m3, część hydroforowa VH= 27,5 m3 produkcji firmy Prowodrol Sulechów ujęcia wody w miejscowości Badowo-Mściska gm. Mszczonów. Podczas wykonywania prac przy wymianie złoża jednego ciągu filtracyjnego drugi musi być czynny. W skład dostawy i wymiany złoża filtracyjnego oraz rusztu filtracyjnego wchodzą następujące materiały: - żwir płukany o granulacji 20-10 mm - żwir płukany o granulacji 10-5 mm - żwir płukany o granulacji 5 - 2,5 mm - żwir płukany o granulacji 2,5 - 1,5 mm - żwir płukany o granulacji 1,4 - 0,8 mm - masa katalityczna piroluzytowa G-l o gran. 3-1 mm - ruszt filtracyjny - króciec spustowy - śruby, podkładki, nakrętki - inne elementy niezbędne prze wymianie złoża filtracyjnego i rusztu filtracyjnego. Frakcja właściwa każdej warstwy musi zawierać min. 90% frakcji właściwej. Wymianę złoża obejmują: - opróżnienie filtra, - zdeponowanie starego złoża filtracyjnego w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, - zabudowa nowego złoża, - dezynfekcja nowego złoża, - uruchomienie filtra. Przeprowadzenie badań bakteriologicznych wody umożliwiające powtórne włączenie filtra w układ uzdatniania SUW wykona Zamawiający. Budowa złoża filtracyjnego (licząc od dołu płaszcza) a) warstwy podtrzymujące - żwir płukany o granulacji 20-10 mm h = 0,60m (do zakrycia rusztu filtracyjnego) - żwir płukany o granulacji 10-5 mm h = 0,10m - żwir płukany o granulacji 5-2,5 mm h = 0,10 m - żwir płukany o granulacji 2,5 - 1,5 mm h = 0,10m b) warstwa filtrująca - czynna - piasek płukany gruby o granulacji 1,4 - 0,8 mm h = 0,2 m - masa katalityczna G-l o granulacji 3,0 - 1,0 mm h = 0,3 m - piasek płukany gruby o granulacji 1,4 - 0,8 mm h = 0,5 m Razem h = 1,90 m Po dokonaniu zasypu do dna koryta wlotowego winno pozostać ok. 40 cm na ekspansję w trakcie płukania złoża. Zasyp filtra prowadzony winien być materiałem filtracyjnym wstępnie przepłukanym a bezpośredni zasyp winien odbywać się stopniowo -w miarę postępowania zasypu należy napełniać filtr wodą z systematycznym spustem po zasypie dwóch warstw. Ma to na celu dokładne ułożenie poszczególnych frakcji i dalsze oczyszczanie żwirów. Końcowe - pierwsze wypłukanie filtra należy prowadzić w sposób tak jak przy stabilizacji złoża z wydatkiem pompy głębinowej zmniejszonym do ok. 50% tj. 35 m3/h. Ma to na celu nie dopuszczenie do wypłukania w pierwszym okresie wkładu katalicznego. Zastosowane materiały muszą mieć atesty i certyfikaty dopuszczające do zastosowania dla wody pitnej. Ubiegający się o zamówienie, w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia, powinni dokonać wizji lokalnej na terenie SUW w terminie uzgodnionym z przedstawicielem Zamawiającego. Podstawą rozliczenia usługi będzie dostarczenie atestów i certyfikatów dopuszczających do zastosowania do wody pitnej wykorzystanych materiałów, uzyskanie pozytywnych badań bakteriologicznych wody przez Zamawiającego, umożliwiające powtórne włączenie hydrofiltra w układ uzdatniania oraz protokół odbioru robót bez uwag. Roboty składające się na przedmiot umowy należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.51.41.10 - Usługi instalowania maszyn i aparatury do oczyszczania lub filtrowania wody .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udokumentować doświadczenie w wykonaniu min. 1 usługę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj. dwóch zamówień w zakresie wymiany złoża filtracyjnego w analogicznym hydrofiltrze poziomym (bądź też robót mających na celu uruchomienie nowego hydrofiltru poziomego). Minimalna wartość ww. usługi winna wynosić 50 000 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobą niezbędną do realizacji zamówienia: kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż 150 000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2) Upoważnienie dla osoby lub osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów załączonych do oferty. W przypadku gdy ofertę podpisuje osoba lub osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów załączonych do oferty, wymaga się, aby wykonawca dołączył do oferty stosowne pełnomocnictwo

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a) w przypadku ustalenia podwykonawstwa, o czym mowa w § 7, b) w przypadku zmiany terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 4, jeżeli konieczność przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od Zamawiającego oraz od Wykonawcy, przy czym każda ze stron w terminie 14 dni powiadomi drugą stronę o zaistnieniu tych przyczyn oraz w przypadku nie uzyskania pozytywnych badań bakteriologicznych wody uzdatnionej o jakości odpowiadającej wymaganiom Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 29 marca 2007 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. z 2007r. Nr 61 poz. 417 z późn. zm.), c) nastąpi zmiana przepisów prawa w zakresie podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego w zakresie przedmiotu umowy prowadząca do podwyższenia całkowitego wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy, d) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgkim.mszczonow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mszczonowie, ul. Spółdzielcza 105, pok.nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2011 godzina 10:45, miejsce: Sekretariat Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mszczonowie, ul. Spółdzielcza 105.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.