eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Wykonanie projektów budowlanych odcinków kanalizacji sanitarnej i wodociągów w gminie Grodzisk Mazowiecki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-05

Grodzisk Mazowiecki: Wykonanie projektów budowlanych odcinków kanalizacji sanitarnej i wodociągów w gminie Grodzisk Mazowiecki
Numer ogłoszenia: 44926 - 2008; data zamieszczenia: 05.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7555146, fax 022 7555327.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów budowlanych odcinków kanalizacji sanitarnej i wodociągów w gminie Grodzisk Mazowiecki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi zaprojektowanie odcinków kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej oraz przyłączy w gminie Grodzisk Mazowiecki. Zamówienie obejmuje: 1. Zaprojektowanie odcinka kanału sanitarnego w ulicy Litewskiej(przedłużenie kanału w celu stworzenia warunków do podłączenia posesji zlokalizowanych w ul. Litewskiej) oraz dwóch przyłączy kanalizacyjnych do granicy posesji(dz. nr ew. 17/10 i 17/11). 2. Zaprojektowanie odcinka kanału sanitarnego w ulicy Traugutta (przedłużenie kanału w ul.Żeromskiego w celu stworzenia warunków do podłączenia posesji zlokalizowanych w ul. Traugutta-równoległej do torów PKP nr ew. 102/1 i 102/2 obr.11.+2 szt.przyłaczy kanalizacyjnych do granicy działek o nr ew. 102/1 i 102/2 obr. 11. 3. Zaprojektowanie odcinka kanału sanitrnego i wodociągu w ulicy bocznej od ul. Łagodnej (przedłużenie kanału i wodociągu o odcinek umożliwiający podłączenie posesji-dz. o nr. ew. 84/15 i 84/16) oraz 2 szt. przyłączy kanalizacyjnych i wodociągowych do granicy posesji (dz. nr ew. 84/15 i 84/16). 4. Zaprojektowanie 2 przyłączy kanalizacyjnych w ulicy bocznej od ul. Łagodnej- wieś Szczęsne do działki o nr ew. 84/4 i 84/11-do pierwszej studni na posesji. 5. Zaprojektowanie przyłącza wodociągowego w ul.Chełmońskiego do działki o nr ew. 12 obr.54 - do budynku. 6. Zaprojektowanie przyłącza kanalizacyjnego w ul. Chełmońskiego do działki o nr ew. 15/2 obr. 54 -do budynku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.20 - Usługi projektowania rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 1.2.dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają odpwiednie uprawnienia projektowe, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, 1.3. na potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz, że spełnia warunki uczestnictwa w postępowaniu - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie wynikające z art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 u.p.z.p.- wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.(Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wspólne oświadczenie podpisane przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub osobę odpowiednio upełnomocnioną do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumnetu o którym mowa w pkt. 1.1. składa dokumenty wymienione w paragrafie 2.1. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumnetów, jakich można żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane(Dz.U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605). 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg. formuły: spełnia-nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodzisk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim, ul. Kościuszki 32 a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, Jednostka Realizująca Projekt, pok. nr 23 (bezpłatnie).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim, ul. Kościuszki 32 a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, Sala Obsługi Mieszkańców.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.