eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SwarzędzOpracowanie projektu budowlano - wykonawczego na budowę nawierzchni wraz z odwodnieniem w ul. Śniadeckich w Swarzędzu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-05

Swarzędz: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na budowę nawierzchni wraz z odwodnieniem w ul. Śniadeckich w Swarzędzu.
Numer ogłoszenia: 44927 - 2008; data zamieszczenia: 05.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Swarzędz, Rynek 1, 62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie, tel. (061) 65 12 000, fax (061) 65 12 211.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.swarzedz.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na budowę nawierzchni wraz z odwodnieniem w ul. Śniadeckich w Swarzędzu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie projektu budowlano-wykonawczego na budowę nawierzchni wraz z odwodnieniem w ul. Śniadeckich w Swarzędzu.Geometrię ulicy na planie sytuacyjnym uzgodnić wstępnie z UMiG Swarzędz. 1.Opracowanie ma dotyczyć: budowę nawierzchni jezdni, chodników i wjazdów bądź pieszojezdni usunięcie kolizji z mediami, inwentaryzację oraz projekt zieleni, budowę brakujących przyłączy wod-kan Zakres opracowania - ul. Śniadeckich dł. ca 290 mb. 2.Podstawy opracowania: dostarczane przez Zamawiającego: mapy zasadnicze, mapy stanu prawnego i wypisy z rejestru gruntów, terenu przewidzianego do realizacji inwestycji - mapy zostaną dostarczone przez Urząd Miasta i Gminy Swarzędz. dostarczane, realizowane lub wykorzystywane przez Wykonawcę: wytyczne i informacje - uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy Swarzędz decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach, zgody na realizację przedsięwzięcia, decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, badania geotechniczne na trasie projektowanych obiektów. Uzyskanie warunków technicznych na przyłącza od właściwej jednostki (informacje szczegółowe u Zamawiającego) uzgodnienia i opinie wymagane prawem budowlanym i przepisami wykonawczymi, 3. Forma i zakres opracowania: Dokumentacja projektowa powinna być opracowana w zakresie i formie niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę i wykonania zadania. Projekt budowlano-wykonawczy powinien składać się z następujących części: projekt robót drogowych szt. 5, projekt odwodnienia szt. 5, projekt usunięcia kolizji szt. 5, projekt stałej organizacji ruchu szt. 3, projekt brakujących przyłączy wod-kan (jeśli występują) szt.5, plansza zbiorcza uzbrojeń szt. 3, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dla każdej z branż) szt. 2, projekt zieleni wraz z inwentaryzacją szt. 3, dokumentacja geotechniczną szt. 3, kosztorys inwestorski (dla każdej z branż) szt. 2, kosztorys przedmiarowy (ślepy dla każdej z branż) szt. 2. 4. Projekty winny zawierać w szczególności: roboty drogowe (z kolorystyką nawierzchni) - do uzgodnienia z Zamawiającym, roboty wod-kan wraz z odwodnieniem obiektu drogowego, oświetlenie uliczne - do uzgodnienia z Zamawiającym, operat wodno - prawny - w przypadku jeśli wymagają tego przepisy, wytyczne i informacje - uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy Swarzędz, uzgodnienia i opinie wymagane prawem budowlanym i przepisami wykonawczymi części dotyczącej umocnienia i ewentualnego odwodnienia wykopów, projekt stałej organizacji ruchu z niezbędnym uzgodnieniami, zatwierdzony przez właściwy organ zarządzający ruchem. części dotyczącej usunięcia kolizji, uzgodnionych z odpowiednimi zarządcami uzbrojenia, plansza zbiorcza uzbrojeń uzgodniona z ZUD, plan sytuacyjno - wysokościowy z naniesionymi istniejącymi rzędnymi terenu potwierdzonymi przez geodetę oraz projektowanymi rzędnymi nawierzchni w szczególności przy wjazdach do posesji, szczegółowych kosztorysów inwestorskich (po 2 szt.) - należy opracować odrębne kosztorysy dla poszczególnych elementów dokumentacji projektowej (odrębne dla pozycji wymienionych w pkt. 1 ), szczegółowych przedmiarów robót (kosztorysy ślepe po 2 szt.) - należy opracować odrębne przedmiary dla poszczególnych elementów dokumentacji projektowej (odrębne dla pozycji wymienionych w pkt. 1), kosztorysy winny uwzględniać także nadzory inspektorów z ramienia właścicieli mediów (ENEA, AQUANET, GAZOWNIA, NETIA, TELEKOMUNIKACJA, itp.), w przypadku jeśli uzgodnienia właścicieli mediów taki obowiązek nakładają oraz inne koszt np. wyłączenia prądu. decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, oświadczenie o kompletności dostarczonej dokumentacji, pozwolenie na budowę, 5. Opracowanie dotyczące zieleni powinno zawierać: wykonanie inwentaryzacji zieleni w obszarze objętym projektem budowlanym, w tym również na działkach prywatnych w zakresie objętym projektem przyłączy, w tym określenie liczby drzew (wraz z obwodami i średnicami mierzonymi na wysokości 130,0 cm) i powierzchni zajmowanej przez krzewy - z podaniem gatunku, ogólnego stanu zdrowotnego i ewentualnych widocznych uszkodzeń; opis zabezpieczenia drzew i krzewów przed uszkodzeniami powodowanymi zmianą warunków gruntowo-wodnych w wyniku realizacji inwestycji i pracą urządzeń na placu budowy; rojekt zieleni (wycinki lub nasadzenia) uzgodniony z Zamawiającym. Biuro projektów ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym technologię wykonania i materiały przewidziane do realizacji zadania objętego projektem budowlanym. Zobowiązuje się biuro projektowe do przekazywania Zamawiającemu wniosków wystąpień o decyzje i uzgodnienia oraz organizowania spotkań z przedstawicielami Zamawiającego w celu powiadomienia o zaawansowaniu robót. Dokumentację opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego Dz.U. Z dnia 16.09.2004 r. Dokumentację należy wykonać w formie papierowej, (odrębne teczki dla poszczególnych elementów dokumentacji określonych w pozycjach opisanych w pkt. 3). Należy również złożyć 2 egzemplarze planów sytuacyjno-wysokościowych z opracowania O. W. I. (z naniesionymi pasami roboczymi) i pokolorowanymi projektowanymi sieciami. Całą dokumentację zapisaną na nośniku cyfrowym (całość w formacie pdf). Dokumentacja zostanie uznana za przekazaną Zamawiającemu po jej zatwierdzeniu przez Referat Inwestycji, gospodarki Komunalnej i Obsługi Inwestorów Urzędu Miasta i Gminy Swarzędz i podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego. Termin realizacji zadania upływa w dniu - zgodnie z zapisem SIWZ, do dnia tego konieczne jest uzyskanie pozwolenia na budowę. W cenie ofertowej należy uwzględnić koszty uzyskania wszystkich uzgodnień, decyzji i wykonania badań niezbędnych do prawidłowego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej oraz koszty pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji objętej dokumentacją projektową. (CPV: 74.23.20.00-4, 74.23.22.20-2)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4, 74.23.22.20-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 300.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2800,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: dysponują co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji projektanta bez ograniczeń w specjalnościach: drogowej (1 osoba) i wodno-kanalizacyjnej (1 osoba), z aktualną przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (załączyć kopie stosownych uprawnień, wykazać przynależność dla każdego projektanta), wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 5 usług, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dotyczących projektowania nawierzchni jezdni o długości minimum 300mb wraz z odwodnieniem w zabudowie mieszkaniowej o wartości łącznej nie mniejszej niż 500000,00 zł brutto, potwierdzone referencjami - dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje muszą potwierdzać zakres projektu-projektowanie nawierzchni jezdni o długości minimum 300mb wraz z odwodnieniem w zabudowie mieszkaniowej, czas jego wykonania i wartość), c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) Załączą do oferty dokumenty zgodnie z Rozdziałem 3. Zamawiający oceni spełnianie warunków na podstawie złożonych przez wykonawców a wymaganych przez zamawiającego dokumentów i oświadczeń - zgodnie z Specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Zamawiający żąda: 1.Wypełnionego i podpisanego DRUKU OFERTY (zgodnie z załączonym formularzem - ROZDZIAŁ 4); 2.Pełnomocnictwa dla jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Oświadczenia o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1); 4.Upoważnienia do podpisania oferty - jeżeli nie wynika z załączonego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 5.Dowodu wniesienia wadium w formie pieniężnej lub kopia innego dokumentu wadialnego (w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w Referacie Gospodarki Finansowej zgodnie z pkt. 10 rozdziału 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia). II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, Zamawiający żąda: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM Nr 2); III. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 1.Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3 i Rozdziałem nr 1 pkt 4.1. SIWZ), oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 2.Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 4 i Rozdziałem nr 1 pkt 4.1. SIWZ); 3.Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (zgodnie z Rozdziałem nr 1 pkt 4.1. SIWZ), jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, kwestię dokumentów składanych na potwierdzenie w/w faktów określa §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U nr 87 poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swarzedz.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy Swarzędz, ul. Rynek 1, 62-020 Swarzędz, pokój 409..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Swarzędz, ul. Rynek 1, 62-020 Swarzędz, pokój 202..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.