eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieZaprojektowanie i wykonanie trzech placów zabaw w mieście ZawierciePlac zabaw nr I na działce o nr ewid. 780 obręb Kosowska Niwa przy ul. Kukułczej o powierzchni ok 197m2; Plac zabaw nr II na działce o nr ewid. 1715/1; 1716; 1715/2 obręb Blanowice przy ul. Piecki o powierzchni ok 234m2; Plac zabaw nr III na działce o nr ewid. 40, km 66 obręb Zawiercie przy ul. Jagodowej o powierzchni ok 200m2; w ramach zadania pn.Budowa placów zabaw na terenie miasta Zawiercie .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-03

Zawiercie: Zaprojektowanie i wykonanie trzech placów zabaw w mieście Zawiercie: Plac zabaw nr I na działce o nr ewid. 780 obręb Kosowska Niwa przy ul. Kukułczej o powierzchni ok 197m2; Plac zabaw nr II na działce o nr ewid. 1715/1; 1716; 1715/2 obręb Blanowice przy ul. Piecki o powierzchni ok 234m2; Plac zabaw nr III na działce o nr ewid. 40, km 66 obręb Zawiercie przy ul. Jagodowej o powierzchni ok 200m2; w ramach zadania pn.: Budowa placów zabaw na terenie miasta Zawiercie .
Numer ogłoszenia: 44927 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie trzech placów zabaw w mieście Zawiercie: Plac zabaw nr I na działce o nr ewid. 780 obręb Kosowska Niwa przy ul. Kukułczej o powierzchni ok 197m2; Plac zabaw nr II na działce o nr ewid. 1715/1; 1716; 1715/2 obręb Blanowice przy ul. Piecki o powierzchni ok 234m2; Plac zabaw nr III na działce o nr ewid. 40, km 66 obręb Zawiercie przy ul. Jagodowej o powierzchni ok 200m2; w ramach zadania pn.: Budowa placów zabaw na terenie miasta Zawiercie ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i wykonanie trzech placów zabaw w mieście Zawiercie: Plac zabaw nr I na działce o nr ewid. 780 obręb Kosowska Niwa przy ul. Kukułczej o powierzchni ok 197m2; Plac zabaw nr II na działce o nr ewid. 1715/1; 1716; 1715/2 obręb Blanowice przy ul. Piecki o powierzchni ok 234m2; Plac zabaw nr III na działce o nr ewid. 40, km 66 obręb Zawiercie przy ul. Jagodowej o powierzchni ok 200m2; w ramach zadania pn.: Budowa placów zabaw na terenie miasta Zawiercie . 1. Zakres prac projektowych obejmuje zaprojektowanie zagospodarowania placów zabaw w szczególności: a) wykonanie projektu budowlano - wykonawczego w 5 egzemplarzach w wersji papierowej, b) wykonanie koncepcji programowo przestrzennej w 2 egzemplarzach w wersji papierowej, c) wykonanie zagospodarowania terenu w skali 1:500 w 5 egzemplarzach w wersji papierowej na mapie do celów projektowych, d) uwzględnienie w projekcie: usytuowanie urządzeń aby każde z nich posiadało wymaganą przepisami strefę bezpieczne podłoże w rejonie poszczególnych urządzeń, ogrodzenia placów zabaw, chodniki z kostki brukowej jako dojście z ulicy do furtki ogrodzenia, e) inwentaryzację powykonawczą w 3 egz. w wersji papierowej. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: a) przygotowanie terenu pod budowę oraz wykonanie zagospodarowania placu zabaw; b) powierzchnia zagospodarowania placu zabaw nr I ok.197 m2 w tym: nawierzchnia, na której zostanie zainstalowany sprzęt rekreacyjny - ok. 160 m2, c) powierzchnia zagospodarowania placu nr II około 234 m2 w tym: nawierzchnia na której zostanie zainstalowany sprzęt rekreacyjny - ok. 185 m2 d) powierzchnia zagospodarowania placu nr III około 200 m2 w tym: nawierzchnia na której zostanie zainstalowany sprzęt rekreacyjny - ok. 160 m2 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w programie funkcjonalno użytkowym (PFU) wraz z załącznikami 1,2,3,4, który stanowi załącznik do SIWZ. Podstawowe dane techniczne: I. Plac zabaw nr I przy ulicy Kukułczej - nr działki 780 Urządzenia zabawowe wraz z poszczególnymi elementami składowymi muszą: a) odpowiadać wszelkim normom wytrzymałościowym, posiadać certyfikaty bezpieczeństwa i atesty, b) spełniać wymogi bezpieczeństwa i badań Polskiej Normy PN-EN-1176-(1-7):2009, PN-EN 1176-10:2009, PN-EN 1177:2009. c) posiadać karty techniczne. Minimalne wyposażenie placu zabaw powinno zawierać: Plac zabaw nr I - minimalny, przykładowy wykaz urządzeń: zestaw zabawowy - 1 szt., huśtawka wahadłowa podwójna - 1 szt., piramida obrotowa - 1 szt., huśtawka - bujak na sprężynie - 1 szt., ławka z oparciem - 2 szt., kosz na śmieci - 1 szt., ogrodzenie metalowe panelowe z furtką - 65 mb. Zagospodarowanie terenu placu zabaw wykonanie podłoża placu zabaw nawierzchni bezpiecznej z piasku lub żwiru płukanego ( gr. 30 cm) ułożonego na geowłókninie, chodnik z kostki betonowej - 14 m2, obrzeża betonowe lub plastikowe - 85 mb; płot metalowy panelowy - 65 mb. 1) Zestaw zabawowy - szt. 1 Charakterystyka urządzenia: gabaryty urządzenia: dł. 5,40-5,50m, szer. 3,90-4,00m, wys. 3,40-3,50m, głębokość posadowienia - 0,60 - 0,70m, maksymalna wysokość upadkowa : 0,90-1,00m, wymagana przestrzeń funkcjonowania : 8,40m-8,50m , 7,10m-7,20m, konstrukcja nośna z belek z drewna sosnowego, klejonego trójwarstwowo o przekroju 90-100/90-100mm, malowana farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi w kolorze ciemnobrązowym, konstrukcja dachu wykonana z rurek stalowych, wypełniona kolorowymi płytami HDPE trójwarstwowymi, osłony boczne w formie barierek wykonanych z HDPE, podesty, pomosty i tramp drewniany z desek impregnowanych, niemalowanych, poręcze metalowe, zabezpieczone poprzez odtłuszczenie i cynkowanie kąpielowe, malowane proszkowo, poręcze na pomostach dodatkowo osłonięte panelem z ozdobnej, kolorowej płyty HDPE trójwarstwowej, - zjeżdżalnia: ślizg z blachy nierdzewnej, boki z trójwarstwowej płyty HDPE, łańcuch techniczny kalibrowany, ocynkowany kąpielowo, lub nierdzewny, belki konstrukcyjne osłonięte kapturkami z tworzywa sztucznego, stal zabezpieczona poprzez odtłuszczenie i cynkowana kąpielowo, śruby ocynkowane, nakrętki schowane w gniazdach i zakryte plastikową zaślepką, marki stalowe ocynkowane wykonane z blachy i rur. W skład zestawu wchodzą następujące elementy: 2 x wieża czworokątna, 1 x dach czterospadowy z elementem chorągiewki , 1 x pomost linowy, 1 x balkonik, 1 x sklepik, 1 x bębenki - 2szt., 1 x zjeżdżalnia, 1 x wejście wspinaczkowe, 1 x trap z osłonami, 1 x rura strażacka. 2) Huśtawka wahadłowa podwójna - szt. 1 Charakterystyka urządzenia: gabaryty urządzenia: dł. 3,30-3,40 m szer. 2,10-2,20m, wys. 2,30-2,40 m, głębokość posadowienia - 0,55 - 0,60 m, maksymalna wysokość upadkowa : 1,40- 1,50m wymagana przestrzeń funkcjonowania : 7,70m2- 7,80m2 ,3,0m x 3,10m nogi konstrukcyjne z drewna sosnowego, klejonego trójwarstwowo o przekroju 90 100/90-100 mm, malowane farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi w kolorze ciemnobrązowym, belka wykonana z profilu zamkniętego stalowego, ocynkowanego, malowanego proszkowo, siedziska proste - zawieszone na zawiesiach łożyskowych, łańcuch techniczny kalibrowany, ocynkowany kąpielowo, lub nierdzewny, stal zabezpieczona poprzez odtłuszczenie i cynkowanie kąpielowe, - śruby ocynkowane, nakrętki schowane w gniazdach i zakryte plastikową zaślepką, wymagane zastosowanie ogólnych warunków technicznych . 3) Piramida obrotowa - szt. 1 Charakterystyka urządzenia: wymiary urządzenia dł. 2,00-2,10m , szer. 2,00-2,10 m , wys. 2,10 - 2,20 m, wymagalna przestrzeń funkcjonowania - O 5,0 m, maksymalna wysokość upadkowa - 1,40m - 1,50m, stelaż rurowy ( trójramienny)ocynkowany i malowany proszkowo , liny polipropylenowe , wzmocnione stalowym rdzeniem, urządzenie z mechanizmem obrotowym opartym na bezobsługowych łożyskach stożkowych. 4) Huśtawka - bujak na sprężynie - szt. 1 Charakterystyka urządzenia: gabaryty urządzenia :dł. 1,50-1,60m, szer. 0,20-0,30m, wys. 1,00-1,10m, wymagana przestrzeń funkcjonowania - O 3,0 m, maksymalna wysokość upadku - 0,40m - 0,50m, konstrukcja z płyty HDPE grubości 19 mm, urządzenie na stałe posadowione w gruncie poprzez stalową, sprężynę O 20 mm, betonowane betonem klasy min. B-20. 5)Tablica informacyjna z regulaminem- szt. 1 Charakterystyka urządzenia: konstrukcja nośna z belek z drewna sosnowego, klejonego trójwarstwowo o przekroju 90-100/90-100mm, malowana farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi w kolorze ciemnobrązowym, daszek płyta HDPE. 6) Dostawę i montaż regulaminu placu zabaw - szt. 1 Charakterystyka urządzenia : konstrukcja nośna z belek z drewna sosnowego, klejonego trójwarstwowo o przekroju 90-100/90-100mm, malowana farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi w kolorze ciemnobrązowym, daszek płyta HDPE. 7) Ławka z oparciem - 2 szt Charakterystyka urządzenia : siedziska z drewna sosnowego, impregnowanego, konstrukcja stalowa ocynkowana, gabaryty urządzenia dł. 1,70m x 1,80m , szer. 0,60m x 0,65m , wys. 0,80m x 0,90m. 8) Kosz stalowy na śmieci - szt. 1 Charakterystyka urządzenia : konstrukcja stalowa , malowana proszkowo, urządzenie na stałe posadowione w gruncie. Gabaryty urządzenia: dł. 0,50m x 0,60 m , szer. 0,40m x 0,50m , wys. 1,00m x 1,10m. 9) Ogrodzenie metalowe , panelowe z furtką - 65mb drut 5 mm - bez wystających końcówek o wymiarach około 2500x1200 mm, oczka 50x200. Malowane proszkowo kolor RAL. Słupki z profili 60x40x2 wraz z obejmami i akcesoriami - nierdzewne Podmurówka systemowa - płyty 2300x200x50 Furtka metalowa , panelowa - szt. 1 panelowa systemowa z drutu bez wystających końcówek o wymiarach około 1200x1200 z zamkiem i klamką zamontowane na słupkach z profili 60x40x2. Sposób montażu urządzeń: Montaż obejmuje następujące czynności: wykonanie wykopu pod fundament betonowy, wykonanie fundamentu z betonu klasy B20, osadzenie i przymocowanie urządzenia, ustawienie pionu i poziomu konstrukcji, wypełnienie pozostałej przestrzeni wykopu urobkiem pozostałym po wykopie, uporządkowanie terenu, urządzenia muszą być tak zamontowane, aby każde z nich posiadało wymaganą przepisami strefę bezpieczeństwa. II. Plac zabaw nr II przy ulicy Piecki - nr działki 1715/1, 1715/2, 1716. Urządzenia zabawowe wraz z poszczególnymi elementami składowymi muszą: a) odpowiadać wszelkim normom wytrzymałościowym, posiadać certyfikaty bezpieczeństwa i atesty, b) spełniać wymogi bezpieczeństwa i badań Polskiej NormyPN-EN-1176-(1-7):2009, PN-EN 1176-10:2009, PN-EN 1177:2009, c) posiadać karty techniczne. Plac zabaw nr II- minimalny, przykładowy wykaz urządzeń: zestaw zabawowy - 1 szt., huśtawka wahadłowa podwójna - 1 szt., huśtawka - bujak na sprężynie - 1 szt., karuzela- spodek na sprężynie - 1 szt., tablica informacyjna z regulaminem - 1 szt., ławka z oparciem - 2 szt., kosz na śmieci - 1 szt., ogrodzenie metalowe panelowe z furtką - 60 mb. Zagospodarowanie terenu placu zabaw: wykonanie podłoża placu zabaw nawierzchni bezpiecznej z piasku lub żwiru płukanego (gr. 30 cm) ułożonego na geowłókninie, chodnik z kostki betonowej - 6 m2., obrzeża betonowe lub plastikowe - 90 mb., płot metalowy panelowy - 60 mb. 1) Zestaw zabawowy - szt. 1 Charakterystyka urządzenia: gabaryty urządzenia: dł. 5,40-5,50m, szer. 3,90-4,00m, wys. 3,40-3,50m, głębokość posadowienia - 0,60 - 0,70m, maksymalna wysokość upadkowa : 0,90-1,00m, wymagana przestrzeń funkcjonowania : 8,40m-8,50m , 7,10m-7,20m, konstrukcja nośna z belek z drewna sosnowego, klejonego trójwarstwowo o przekroju 90-100/90-100mm, malowana farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi w kolorze ciemnobrązowym, konstrukcja dachu wykonana z rurek stalowych, wypełniona kolorowymi płytami HDPE trójwarstwowymi, osłony boczne w formie barierek wykonanych z HDPE, podesty, pomosty i tramp drewniany z desek impregnowanych, niemalowanych, poręcze metalowe, zabezpieczone poprzez odtłuszczenie i cynkowanie kąpielowe, malowane proszkowo, poręcze na pomostach dodatkowo osłonięte panelem z ozdobnej, kolorowej płyty HDPE trójwarstwowej, zjeżdżalnia: ślizg z blachy nierdzewnej, boki z trójwarstwowej płyty HDPE łańcuch techniczny kalibrowany, ocynkowany kąpielowo, lub nierdzewny, belki konstrukcyjne osłonięte kapturkami z tworzywa sztucznego, stal zabezpieczona poprzez odtłuszczenie i cynkowana kąpielowo, śruby ocynkowane, nakrętki schowane w gniazdach i zakryte plastikową zaślepką marki stalowe ocynkowane wykonane z blachy i rur, W skład zestawu wchodzą następujące elementy: 2 x wieża czworokątna, 1 x dach czterospadowy z elementem chorągiewki , 1 x pomost linowy, 1 x balkonik, 1 x sklepik , 1 x bębenki - 2szt., 1 x zjeżdżalnia , 1 x wejście wspinaczkowe, 1 x trap z osłonami, 1 x rura strażacka. 2) Huśtawka wahadłowa podwójna - szt. 1 Charakterystyka urządzenia: gabaryty urządzenia: dł. 3,30-3,40 m szer. 2,10-2,20m, wys. 2,30-2,40 m, głębokość posadowienia - 0,55 - 0,60 m, maksymalna wysokość upadkowa : 1,40- 1,50m, wymagana przestrzeń funkcjonowania : 7,70m2- 7,80m2 ,3,0m x 3,10m, nogi konstrukcyjne z drewna sosnowego, klejonego trójwarstwowo o przekroju 90-100/90-100 mm, malowane farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi w kolorze ciemnobrązowym, belka wykonana z profilu zamkniętego stalowego, ocynkowanego, malowanego proszkowo, siedziska proste - zawieszone na zawiesiach łożyskowych, łańcuch techniczny kalibrowany, ocynkowany kąpielowo, lub nierdzewny, stal zabezpieczona poprzez odtłuszczenie i cynkowanie kąpielowe, - śruby ocynkowane, nakrętki schowane w gniazdach i zakryte plastikową zaślepką, wymagane zastosowanie ogólnych warunków technicznych . 3) Huśtawka - bujak na sprężynie - szt. 1 Charakterystyka urządzenia: gabaryty urządzenia :dł. 1,50-1,60m, szer. 0,20-0,30m, wys. 1,00-1,10m, wymagana przestrzeń funkcjonowania - O 3,0 m maksymalna wysokość upadku - 0,40m - 0,50m, konstrukcja z płyty HDPE grubości 19 mm urządzenie na stałe posadowione w gruncie poprzez stalową, sprężynę O 20 mm, betonowane betonem klasy min. B-20 4) karuzela- spodek na sprężynie- 1 szt. Charakterystyka urządzenia: wymiary urządzenia dł. 1,70-1,80m , szer. 1,70-1,80 m , wys. 1,00 - 1,10 m, wymagalna przestrzeń funkcjonowania - O 4,5- O 5,0 m maksymalna wysokość upadkowa - 0,40m - 0,50m, Charakterystyka urządzenia: urządzenie posadowione na trzech sprężynach . platforma dolna wykonana z płyty wodoodpornej, antypoślizgowej , obręcz metalowa duża połączona z platformą i słupem nośnym, obręcz metalowa mała połączona ze słupem nośnym 5)Tablica informacyjna z regulaminem- szt. 1 Charakterystyka urządzenia : konstrukcja nośna z belek z drewna sosnowego, klejonego trójwarstwowo o przekroju 90-100/90-100mm, malowana farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi w kolorze ciemnobrązowym, daszek płyta HDPE. 6) Ławka z oparciem - 2 szt Charakterystyka urządzenia : siedziska z drewna sosnowego , impregnowanego konstrukcja stalowa ocynkowana gabaryty urządzenia dł. 1,70m x 1,80m , szer. 0,60m x 0,65m , wys. 0,80m x 0,90m. 7) Kosz stalowy na śmieci - szt. 1 Charakterystyka urządzenia : konstrukcja stalowa , malowana proszkowo, urządzenie na stałe posadowione w gruncie. Gabaryty urządzenia : dł. 0,50m x 0,60 m , szer. 0,40m x 0,50m , wys. 1,00m x 1,10m 8) Ogrodzenie metalowe , panelowe z furtką - 60mb drutu 5 mm - bez wystających końcówek o wymiarach około 2500x1200 mm, oczka 50x200. Malowane proszkowo kolor RAL. Słupki z profili 60x40x2 wraz z obejmami i akcesoriami - nierdzewne. Podmurówka systemowa - płyty 2300x200x50. Furtka metalowa , panelowa - szt. 1 panelowa systemowa z drutu bez wystających końcówek o wymiarach około 1200x1200 z zamkiem i klamką zamontowane na słupkach z profili 60x40x2 Sposób montażu urządzeń: Montaż obejmuje następujące czynności: wykonanie wykopu pod fundament betonowy, wykonanie fundamentu z betonu klasy B20, osadzenie i przymocowanie urządzenia, ustawienie pionu i poziomu konstrukcji, wypełnienie pozostałej przestrzeni wykopu urobkiem pozostałym po wykopie, uporządkowanie terenu, urządzenia muszą być tak zamontowane, aby każde z nich posiadało wymaganą przepisami strefę bezpieczeństwa. III. Plac zabaw nr III przy ulicy Jagodowej - nr działki 40. Urządzenia zabawowe wraz z poszczególnymi elementami składowymi muszą: a) odpowiadać wszelkim normom wytrzymałościowym, posiadać certyfikaty bezpieczeństwa i atesty, b) spełniać wymogi bezpieczeństwa i badań Polskiej NormyPN-EN-1176-(1-7):2009, PN-EN 1176-10:2009, PN-EN 1177:2009, c) posiadać karty techniczne. Plac zabaw nr III - minimalny, przykładowy wykaz urządzeń: zestaw zabawowy - 1 szt., huśtawka wahadłowa podwójna -1 szt., urządzenie - orkiestra- 1 szt., huśtawka - bujak na sprężynie - 1 szt., słupek na sprężynie - 1 szt., tablica informacyjna z regulaminem - 1 szt., ławka z oparciem - 2 szt., kosz na śmieci - 1 szt., ogrodzenie metalowe panelowe z furtką - 60 mb. Zagospodarowanie terenu placu zabaw: wykonanie podłoża placu zabaw nawierzchni bezpiecznej z piasku lub żwiru płukanego ( gr. 30 cm) ułożonego na geowłókninie, chodnik z kostki betonowej - 6 m2., obrzeża betonowe lub plastikowe -72 mb., płot metalowy panelowy -60 mb. 3) Zestaw zabawowy - szt. 1 Charakterystyka urządzenia: gabaryty urządzenia: dł. 5,40-5,50m, szer. 3,90-4,00m, wys. 3,40-3,50m, głębokość posadowienia - 0,60 - 0,70m, maksymalna wysokość upadkowa : 0,90-1,00m, wymagana przestrzeń funkcjonowania : 8,40m-8,50m , 7,10m-7,20m, konstrukcja nośna z belek z drewna sosnowego, klejonego trójwarstwowo o przekroju 90-100/90-100mm, malowana farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi w kolorze ciemnobrązowym, konstrukcja dachu wykonana z rurek stalowych, wypełniona kolorowymi płytami HDPE trójwarstwowymi, osłony boczne w formie barierek wykonanych z HDPE, podesty, pomosty i tramp drewniany z desek impregnowanych, niemalowanych, poręcze metalowe, zabezpieczone poprzez odtłuszczenie i cynkowanie kąpielowe, malowane proszkowo, poręcze na pomostach dodatkowo osłonięte panelem z ozdobnej, kolorowej płyty HDPE trójwarstwowej, zjeżdżalnia: ślizg z blachy nierdzewnej, boki z trójwarstwowej płyty HDPE łańcuch techniczny kalibrowany, ocynkowany kąpielowo, lub nierdzewny, belki konstrukcyjne osłonięte kapturkami z tworzywa sztucznego, stal zabezpieczona poprzez odtłuszczenie i cynkowana kąpielowo, śruby ocynkowane, nakrętki schowane w gniazdach i zakryte plastikową zaślepką marki stalowe ocynkowane wykonane z blachy i rur. W skład zestawu wchodzą następujące elementy: 2 x wieża czworokątna, 1 x dach czterospadowy z elementem chorągiewki , 1 x pomost linowy, 1 x balkonik, 1 x sklepik , 1 x bębenki - 2szt., 1 x zjeżdżalnia, 1 x wejście wspinaczkowe, 1 x trap z osłonami, 1 x rura strażacka. 2) Huśtawka wahadłowa podwójna - szt. 1 Charakterystyka urządzenia: gabaryty urządzenia: dł. 3,30-3,40 m szer. 2,10-2,20m, wys. 2,30-2,40 m, głębokość posadowienia - 0,55 - 0,60 m, wymagana przestrzeń funkcjonowania: 7,70m2- 7,80m2 ,3,0m x 3,10m nogi konstrukcyjne z drewna sosnowego, klejonego trójwarstwowo o przekroju 90-100/90-100 mm, malowane farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi w kolorze ciemnobrązowym, belka wykonana z profilu zamkniętego stalowego, ocynkowanego, malowanego proszkowo, siedziska proste - zawieszone na zawiesiach łożyskowych, łańcuch techniczny kalibrowany, ocynkowany kąpielowo, lub nierdzewny, stal zabezpieczona poprzez odtłuszczenie i cynkowanie kąpielowe, śruby ocynkowane, nakrętki schowane w gniazdach i zakryte plastikową zaślepką, wymagane zastosowanie ogólnych warunków technicznych . 3) Orkiestra - szt. 1 Charakterystyka urządzenia: wymiary urządzenia dł. 1,70-1,80m , szer. 0,90-1,00 m , wys. 1,00 - 1,10 m, wymagalna przestrzeń funkcjonowania - 4,7- 4,8 m , 3,90 - 4,00 m., maksymalna wysokość upadkowa - 1,00m - 1,10m. Charakterystyka urządzenia: urządzenie posadowione na dwóch profilach stalowych , ocynkowanych i malowanych proszkowo, bębenki duże wykonane z polipropylenu - 2 szt., bębenki małe wykonane z polipropylenu - 2 szt. 4) Huśtawka - bujak na sprężynie - szt. 1 Charakterystyka urządzenia: gabaryty urządzenia :dł. 1,50-1,60m, szer. 0,20-0,30m, wys. 1,00-1,10m, wymagana przestrzeń funkcjonowania - O 3,0 m, maksymalna wysokość upadku - 0,40m - 0,50m, konstrukcja z płyty HDPE grubości 19 mm, urządzenie na stałe posadowione w gruncie poprzez stalową, sprężynę O 20 mm, betonowane betonem klasy min. B-20. 5) słupek na sprężynie - szt 1 Charakterystyka urządzenia: wymiary urządzenia dł. 0,50-0,60m , szer. 0,50-0,60 m , wys. 0,80 - 0,90 m, wymagalna przestrzeń funkcjonowania - O 3,5 m , O 4,0 m, maksymalna wysokość upadkowa - 0,30m - 0,40m, Charakterystyka urządzenia: urządzenie posadowione na sprężynie i profilu stalowym, ocynkowanym i malowanym proszkowo, podest wykonany z płyty HDPE. 6)Tablica informacyjna z regulaminem- szt. 1 Charakterystyka urządzenia: konstrukcja nośna z belek z drewna sosnowego, klejonego trójwarstwowo o przekroju 90-100/90-100mm, malowana farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi w kolorze ciemnobrązowym, daszek płyta HDPE. 7) Ławka z oparciem - 2 szt Charakterystyka urządzenia : siedziska z drewna sosnowego , impregnowanego, konstrukcja stalowa ocynkowana, gabaryty urządzenia dł. 1,70m x 1,80m , szer. 0,60m x 0,65m , wys. 0,80m x 0,90m. 8) Kosz stalowy na śmieci - szt. 1 Charakterystyka urządzenia : konstrukcja stalowa , malowana proszkowo, urządzenie na stałe posadowione w gruncie. Gabaryty urządzenia : dł. 0,50m x 0,60 m , szer. 0,40m x 0,50m , wys. 1,00m x 1,10m 9) Ogrodzenie metalowe , panelowe z furtką - 60mb drut 5 mm - bez wystających końcówek o wymiarach około 2500x1200 mm, oczka 50x200. Malowane proszkowo kolor RAL. Słupki z profili 60x40x2 wraz z obejmami i akcesoriami - nierdzewne. Podmurówka systemowa - płyty 2300x200x50 Furtka metalowa , panelowa - szt. 1 panelowa systemowa z drutu bez wystających końcówek o wymiarach około 1200x1200 z zamkiem i klamką zamontowane na słupkach z profili 60x40x2 Sposób montażu urządzeń: Montaż obejmuje następujące czynności: wykonanie wykopu pod fundament betonowy, wykonanie fundamentu z betonu klasy B20, osadzenie i przymocowanie urządzenia, ustawienie pionu i poziomu konstrukcji, wypełnienie pozostałej przestrzeni wykopu urobkiem pozostałym po wykopie, uporządkowanie terenu. urządzenia muszą być tak zamontowane, aby każde z nich posiadało wymaganą przepisami strefę bezpieczeństwa. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 1) sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia przed przystąpieniem do wykonania prac projektowych, 2) inwentaryzacja powykonawcza przedmiotu umowy, 3) założenie i przekazanie Zamawiającemu książek obiektu budowlanego dla każdego placu zabaw odrębnie, 4) konsultacja z Zamawiającym istotnych rozwiązań konstrukcyjnych, funkcjonalnych i materiałowych mających wpływ na koszty robót budowlanych, które będą wykonywane na podstawie opracowanego przedmiotu zamówienia. Wykonawca obowiązany jest do udzielenia 36-miesięcznej gwarancji oraz 36-miesięcznej rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU) wraz z załącznikami 1,2,3 i 4 oraz wzór umowy oraz, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Tam, gdzie w SIWZ w tym w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU) został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w SIWZ (w tym w PFU) pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ (w tym PFU) oraz będą zgodne pod względem: a. gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b. charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c. charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d. parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e. parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f. standardów emisyjnych. Przedstawiona w PFU - wizualizacja urządzeń nie ma na celu wskazania na konkretnego wykonawcę, a jedynie ma pomóc w identyfikacji typu urządzenia i jego funkcjonalności. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń tożsamych lub równoważnych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu placu zabaw obejmujące montaż urządzeń zabawowych o wartości zamówienia nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz i dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone należy ograniczyć wyłącznie do robót budowlanych potwierdzających spełnienie warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej. Dowodami, o których mowa powyżej mogą być: - poświadczenia, - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa w ppkt 2), zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców. W sytuacji gdy w zamówieniach przedstawionych przez Wykonawcę (na potwierdzenie spełniania warunku) rozliczenie między Wykonawcą a zamawiającym za wykonane zamówienia zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, Wykonawca (dla celów oceny oferty) dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż w złotych polskich na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia ww. warunek. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunku, o którym mowa powyżej. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował: a)osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b)osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W/w osoby powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jedn. Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.).Złożenie przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazane przez Wykonawcę w wykazie, o którym mowa powyżej posiadają wymagane uprawnienia, (zawarte w wykazie osób). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców, będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia ww. warunek. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunku, o którym mowa powyżej. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz i dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone należy ograniczyć wyłącznie do robót budowlanych potwierdzających spełnienie warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w przypadku: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiana stawki podatku VAT, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, 3) przekształcenia podmiotowego Wykonawcy, 4) zmiany członków personelu kluczowego Wykonawcy, w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja/ odejście z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonywanie obowiązków zgodnie z umową lub obowiązującym prawem. W takim jednak przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu. 5) wstrzymania wykonania robót na żądanie Zamawiającego lub na podstawie poleceń lub decyzji uprawnionych osób lub organów administracji państwowej, samorządowej lub wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2 Punkt Obsługi Interesanta (Informacja), parter UM.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wymagany termin realizacji zamówienia: 1)Plac zabaw nr I i II: do 28.05.2014r., 2)Plac zabaw nr III: do 31.07.2014r. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.03.2014r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.