Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-14
Kalisz: Przetarg nieograniczony na dostawy dla potrzeb Zakładu Karnego w Kaliszu różnych produktów spożywczych, produktów głęboko mrożonych, dżemów i marmolad
Numer ogłoszenia: 449342 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny Kalisz , ul. Łódzka 2, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7654100, 7654104, faks 0-62 7654110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawy dla potrzeb Zakładu Karnego w Kaliszu różnych produktów spożywczych, produktów głęboko mrożonych, dżemów i marmolad.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I różne produkty spożywcze - Ketchup kod CPV 15871230-5 szacowana ilość 100,00kg; Koncentrat pomidorowy kod CPV 15871230-5 szacowana ilość 700,00kg; Kawa zbożowa kod CPV 15860000-4 szacowana ilość 250,00kg; Chrzan kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 100,00kg; Makaron gruby, kod CPV 15851100-9 szacowana ilość 1 300,00kg; Cukier, kod CPV 15831200-4 szacowana ilość 1 200,00kg; Herbata granulowana, kod CPV 15860000-4 szacowana ilość 110,00kg; Herbata miętowa, kod CPV 15860000-4 szacowana ilość 60,00kg; Sól, kod CPV 15872400-5 szacowana ilość 700,00kg; Pieprz mielony, kod CPV 15872100-2 szacowana ilość 35,00kg; Papryka mielona słodka, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 35,00kg; Papryka mielona ostra, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 22,00kg; Ocet, kod CPV 15871110-8 szacowana ilość 150,00 litr; Majeranek, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 36,00kg; Ziele angielskie, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 7,00kg; herbata ekspresowa w torebkach do 2gr, kod CPV 15860000-4 szacowana ilość 125,00kg; Liść laurowy, kod CPV 15872300-4 szacowana ilość 7,00kg; Przyprawa w płynie, kod CPV 15871200-6 szacowana ilość 900,00litr; Kwasek cytrynowy, kod CPV 15871000-4 szacowana ilość 5,00kg; Majonez, kod CPV 15871273-8 szacowana ilość 100,00kg; Bulion warzywny, kod CPV 15891500-5 szacowana ilość 850,00kg; Musztarda, kod CPV 15871250-1 szacowana ilość 110,00kg; Makaron spaghetti, kod CPV 15851100-9 szacowana ilość 550,00kg; Makaron nitki, kod CPV 15851100-9 szacowana ilość 450,00kg; Bazylia, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 4,00kg; Oregano, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 4,00kg; Czosnek granulowana, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 30,00kg; Tymianek, kod CPV 15872300 szacowana ilość 7,00kg; Kminek, kod CPV 15872300 szacowana ilość 7,00kg; Gałka muszkatołowa, kod CPV 15872300 szacowana ilość 12,00kg; Imbir, kod CPV 15872500-6 szacowana ilość 12,00kg; Zioła prowansalskie, kod CPV 15872300-4 szacowana ilość 7,00kg; Żelatyna, kod CPV 15800000-6 szacowana ilość 7,00 kg. Część II produkty głęboko mrożone Pieczarki (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 100,00kg, Mieszanka warzywna (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 150,00kg, Fasolka szparagowa (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 100,00kg, Kalafior (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 150,00kg, Groszek zielony (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 100,00kg, Brokuł (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 150,00kg, Pierogi z mięsem (mrożonka), kod CPV 15896000-5, szacunkowa ilość 100,00kg, Pierogi z kapustą i grzybami (mrożonka), kod CPV 15896000-5, szacunkowa ilość 50,00kg, Pierogi z serem (mrożonka), kod CPV 15896000-5, szacunkowa ilość 100,00kg, Część III dżemy i marmolady Marmolada, kod CPV 15332230-5 szacowana ilość 900,00kg, dżem brzoskwiniowy, kod CPV 15332290-3, szacowana ilość 400,00kg, dżem truskawkowy, kod CPV15332290-3, szacowana ilość 600,00kg, dżem wiśniowy, kod CPV 15332290-3, szacowana ilość 600,00kg,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.33.22.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa może być zmieniona w stosunku do treści złożonej oferty w przypadkach wymienionych poniżej (zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy): zmiana osób reprezentujących strony w przypadku zmian organizacyjnych; zmiana przepisów powszechnie obowiązujących, która wymusza zmianę treści umowy; zmiany wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a są one korzystne dla zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Kaliszu ul. Łódzka 2 62-800 Kalisz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zakładu Karnego w Kalisz ul. Łódzka 2, 62-800 Klaisz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Różne produkty spożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I różne produkty spożywcze - Ketchup kod CPV 15871230-5 szacowana ilość 100,00kg; Koncentrat pomidorowy kod CPV 15871230-5 szacowana ilość 700,00kg; Kawa zbożowa kod CPV 15860000-4 szacowana ilość 250,00kg; Chrzan kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 100,00kg; Makaron gruby, kod CPV 15851100-9 szacowana ilość 1 300,00kg; Cukier, kod CPV 15831200-4 szacowana ilość 1 200,00kg; Herbata granulowana, kod CPV 15860000-4 szacowana ilość 110,00kg; Herbata miętowa, kod CPV 15860000-4 szacowana ilość 60,00kg; Sól, kod CPV 15872400-5 szacowana ilość 700,00kg; Pieprz mielony, kod CPV 15872100-2 szacowana ilość 35,00kg; Papryka mielona słodka, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 35,00kg; Papryka mielona ostra, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 22,00kg; Ocet, kod CPV 15871110-8 szacowana ilość 150,00 litr; Majeranek, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 36,00kg; Ziele angielskie, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 7,00kg; herbata ekspresowa w torebkach do 2gr, kod CPV 15860000-4 szacowana ilość 125,00kg; Liść laurowy, kod CPV 15872300-4 szacowana ilość 7,00kg; Przyprawa w płynie, kod CPV 15871200-6 szacowana ilość 900,00litr; Kwasek cytrynowy, kod CPV 15871000-4 szacowana ilość 5,00kg; Majonez, kod CPV 15871273-8 szacowana ilość 100,00kg; Bulion warzywny, kod CPV 15891500-5 szacowana ilość 850,00kg; Musztarda, kod CPV 15871250-1 szacowana ilość 110,00kg; Makaron spaghetti, kod CPV 15851100-9 szacowana ilość 550,00kg; Makaron nitki, kod CPV 15851100-9 szacowana ilość 450,00kg; Bazylia, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 4,00kg; Oregano, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 4,00kg; Czosnek granulowana, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 30,00kg; Tymianek, kod CPV 15872300 szacowana ilość 7,00kg; Kminek, kod CPV 15872300 szacowana ilość 7,00kg; Gałka muszkatołowa, kod CPV 15872300 szacowana ilość 12,00kg; Imbir, kod CPV 15872500-6 szacowana ilość 12,00kg; Zioła prowansalskie, kod CPV 15872300-4 szacowana ilość 7,00kg; Żelatyna, kod CPV 15800000-6 szacowana ilość 7,00 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: produkty głęboko mrożone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieczarki (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 100,00kg, Mieszanka warzywna (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 150,00kg, Fasolka szparagowa (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 100,00kg, Kalafior (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 150,00kg, Groszek zielony (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 100,00kg, Brokuł (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 150,00kg, Pierogi z mięsem (mrożonka), kod CPV 15896000-5, szacunkowa ilość 100,00kg, Pierogi z kapustą i grzybami (mrożonka), kod CPV 15896000-5, szacunkowa ilość 50,00kg, Pierogi z serem (mrożonka), kod CPV 15896000-5, szacunkowa ilość 100,00kg,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dżemy i marmolady.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marmolada, kod CPV 15332230-5 szacowana ilość 900,00kg, dżem brzoskwiniowy, kod CPV 15332290-3, szacowana ilość 400,00kg, dżem truskawkowy, kod CPV15332290-3, szacowana ilość 600,00kg, dżem wiśniowy, kod CPV 15332290-3, szacowana ilość 600,00kg,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.22.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Bezgotówkowy zakup paliw na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie miasta Kalisza w sektorze III.
- Dostawa wyposażenia do Laboratorium Opakowań na kierunku Logistyka
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
- Świadczenie usługi ostatecznego oczyszczania ścieków przemysłowych pochodzących z terenu ZUOK "Orli Staw"
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gminnego Żłobka nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Ruścu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Osiu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego nr 3 im. Kubusia Puchatka w Woli na rok 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w pierwszej połowie 2025 roku.
więcej: Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.