eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecDostawa autobusu do przewozu 18 uczniów w tym2 uczniów na wózkach inwalidzkich + 1 kierowca



Ogłoszenie z dnia 2013-11-05

Sosnowiec: Dostawa autobusu do przewozu 18 uczniów w tym: 2 uczniów na wózkach inwalidzkich + 1 kierowca
Numer ogłoszenia: 449458 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 5 , ul. Bohaterów Monte Cassino 46, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 0-32 263 19 19, faks 0-32 263 19 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka samorządowa - szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa autobusu do przewozu 18 uczniów w tym: 2 uczniów na wózkach inwalidzkich + 1 kierowca.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa autobusu, fabrycznie nowego rok produkcji 2013, do przewozu 18 uczniów w tym: 2 uczniów na wózkach inwalidzkich, po złożeniu ostatniego rzędu siedzeń w tyle autobusu oraz 1 kierowcy. Pojazd musi być przystosowany do przewozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej. Wymagane jest, aby autobus posiadał homologację. Opis techniczny. I. Silnik: 1. Wysokoprężny diesel 2. Moc od 100 KW 3. Norma spalania EU: EEV/ EURO 5 4. Duże przebiegi międzyobsługowe II. Podwozie: 1. Zawieszenie komfortowe III. Układ kierowniczy: 1. Wspomaganie układu kierowniczego IV. Układ hamulcowy: 1. ABS, ASR, EBV lub równoważne 2. Wskaźnik zużycia klocków hamulcowych V. Nadwozie: 1. Ilość miejsc pasażerskich : 18 miejsc z systemem mocowania fotelików dziecięcych ISOFIX z możliwością złożenia siedzeń dla 2 osób na wózkach inwalidzkich w tyle autobusu. 2. Kolor każdy z wyjątkiem białego i czarnego 3. Tapicerka welurowa 4. Wykładzina antypoślizgowa w części pasażerskiej 5. Oświetlenie przejścia oraz stopnia wejściowego 6. Dodatkowy stopień przy drzwiach przesuwnych 7. Mocowanie foteli na listwach, z możliwością demontażu i przesuw foteli 8. Zasłonki na szyby 9. Fotel pasażera 2 osobowy odchylany, pasy trzypunktowe z możliwością blokady napięcia na wszystkich siedzeniach lub opcjonalnie pasy czteropunktowe 10. Fotel 1 osobowy odchylany, pasy trzypunktowe z możliwością blokady napięcia na wszystkich siedzeniach lub opcjonalnie pasy czteropunktowe 11. Fotel kierowcy z regulacją w 3 płaszczyznach, regulacją kąta poduszki siedzenia oraz regulacją podparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa i amortyzacją 12. Pojedynczy fotel pasażera obok kierowcy 13. 2 stanowiska dla wózków inwalidzkich z atestowanymi uchwytami do zamocowania każdego wózka w tyle autobusu 14. System mocowania osób na wózkach inwalidzkich posiadający atestowany komplet pasów zabezpieczających pasażerów w nich siedzących 15. Uchwyty do mocowania tablic Przewóz dzieci, tylna podświetlona 16. Dodatkowa gaśnica 17. Mechaniczny szyberdach - wyjście awaryjne 18. System audio 19. Światła przeciwmgielne przednie 20. Światła dzienne 21. Ogranicznik prędkości do 100 km/h 22. Klimatyzacja półautomatyczna przednia 23. Tachograf cyfrowy 24. Wygłuszenie hałasu pochodzącego od silnika i skrzyni biegów dodatkowe 25. Samonośne, wszystkie drzwi ocynkowane lub zabezpieczone przed korozją 26. Drzwi boczne przesuwne mechanicznie z prawej strony 27. Tylne drzwi przeszklone 28. Dodatkowe uchwyty przy drzwiach 29. Boczne listwy ochronne 30. Wszystkie szyby termoizolacyjne 31. Szyby w kabinie kierowcy sterowane elektrycznie 32. Lusterka zewnętrzne podgrzewane, regulowane mechanicznie 33. Schowek w desce rozdzielczej 34. Półki nad przednią szybą 35. Koło zapasowe z koszem mocującym i zestawem narzędzi z podnośnikiem 36. Lusterko wewnętrzne 37. Sterownik elektroniczny do ogrzewania 38. Ogrzewanie niezależne od silnika 39. Dodatkowy system ogrzewania i wentylacji części pasażerskiej 40. Hak holowniczy 41. Czujniki cofania 42. Komplety opon letnich i zimowych 43. Winda dla wózków inwalidzkich w tyle autobusu, urządzenie musi posiadać homologacje na przewóz wózka wraz z osobą oraz dopuszczone do użytkowania przez UDT. 44. Dokumentacja badania TEMPO 100 VI. Zabezpieczenie pojazdu: 1. Immobiliser 2. Autoalarm 3. Centralny zamek sterowany pilotem VII. Gwarancja fabryczna 1. Minimum 2 lata na podzespoły mechaniczne bez limitu przebiegu kilometrów 2. Minimum 5 lat na powłokę lakierniczą 3. Minimum 8 lat na perforację nadwozia 4. Minimum 36 miesięcy okresu rękojmi za wady na wykonanie dostawy obejmujące dostawę autobusu. Wszelkie zastosowane materiały i wyposażenie muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, oraz spełniać normy i przepisy w przewozie osobowym i osób niepełnosprawnych VIII. Wykonawca zobowiązany będzie dodatkowo: 1. Dostarczyć dokumentację oprogramowania i instrukcje obsługi urządzeń zamontowanych w pojeździe IX. Oferowany autobus: 1. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 10.05.2011 roku w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz.U. 2011 nr 96 poz. 559) musi spełniać następujące parametry: Autobus musi spełniać wymogi Dyrektywy CEE EURO5/2007/715/EC w zakresie emisji spalin oraz posiadać homologację. Wielkość emisji dwutlenku węgla w jednostkach g/km zgodnie z normą EURO 5 Łączna wielkość emisji tlenku azotu, węglowodorów i cząstek stałych w jednostkach g/km zgodnie z normą EURO 5 2. Zużycie paliwa w tzw. cyklu miejskim nie więcej niż 11,01/100 km (według 1999/100/EU 3. Średnie zużycie paliwa na 100 km Ponadto oferowany autobus musi: a) posiadać aktualne świadectwo homologacji wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. b) spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdu i ich wyposażenia (Dz. U. z 2013 r., poz. 951 z późn. zmianami). Wszelkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, oraz spełniać obowiązujące normy i przepisy ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.02.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przypisy wymagają wpisu do rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do siwz; c. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e. oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej załącznik nr 4 do siwz; f. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 5 do siwz; g. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia dla osób fizycznych, prowadzących działalność na podstawie wpisu do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy - załącznik nr 6 do siwz. W/w dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien przedłożyć: a.wykaz dostaw minimum 3 w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł, przedmiotu zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających - referencje, że dostawy te zostały wykonane należycie załącznik nr 7 do siwz. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien przedłożyć: a.polisę lub inny dokument ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Specyfikacja techniczna pojazdu zawierająca dane techniczne potwierdzające spełnienie wymaganych przez zamawiającego parametrów technicznych - załącznik nr 2 do siwz. 2. Podstawowa instrukcja użytkowania autobusu i windy w języku polskim. 3. Homologacje: na pojazd bazowy, na zabudowę, na przystosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych w tym osób w wózkach.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - średnia wilkość zużycia paliwa na 100 km w ruchu miejskim - 15
  • 3 - wielkość emisji dwutlenku węgla w jednostkach g/km - 2.5
  • 4 - wielkość emisji zanieczyszczeń: tlenku azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów w jednostkach g/km - 2.5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Sosnowcu 41 - 219 ul. Bohaterów Monte Cassino 46 sekretariat szkoły pok. nr 15..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Sosnowcu 41 - 219 ul. Bohaterów Monte Cassino 46 sekretariat szkoły pok. nr 15..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt w części finansowany w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarach D,G.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.