Ogłoszenie z dnia 2013-11-05
Sosnowiec: Dostawa autobusu do przewozu 18 uczniów w tym: 2 uczniów na wózkach inwalidzkich + 1 kierowca
Numer ogłoszenia: 449458 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 5 , ul. Bohaterów Monte Cassino 46, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 0-32 263 19 19, faks 0-32 263 19 19.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka samorządowa - szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa autobusu do przewozu 18 uczniów w tym: 2 uczniów na wózkach inwalidzkich + 1 kierowca.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa autobusu, fabrycznie nowego rok produkcji 2013, do przewozu 18 uczniów w tym: 2 uczniów na wózkach inwalidzkich, po złożeniu ostatniego rzędu siedzeń w tyle autobusu oraz 1 kierowcy. Pojazd musi być przystosowany do przewozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej. Wymagane jest, aby autobus posiadał homologację. Opis techniczny. I. Silnik: 1. Wysokoprężny diesel 2. Moc od 100 KW 3. Norma spalania EU: EEV/ EURO 5 4. Duże przebiegi międzyobsługowe II. Podwozie: 1. Zawieszenie komfortowe III. Układ kierowniczy: 1. Wspomaganie układu kierowniczego IV. Układ hamulcowy: 1. ABS, ASR, EBV lub równoważne 2. Wskaźnik zużycia klocków hamulcowych V. Nadwozie: 1. Ilość miejsc pasażerskich : 18 miejsc z systemem mocowania fotelików dziecięcych ISOFIX z możliwością złożenia siedzeń dla 2 osób na wózkach inwalidzkich w tyle autobusu. 2. Kolor każdy z wyjątkiem białego i czarnego 3. Tapicerka welurowa 4. Wykładzina antypoślizgowa w części pasażerskiej 5. Oświetlenie przejścia oraz stopnia wejściowego 6. Dodatkowy stopień przy drzwiach przesuwnych 7. Mocowanie foteli na listwach, z możliwością demontażu i przesuw foteli 8. Zasłonki na szyby 9. Fotel pasażera 2 osobowy odchylany, pasy trzypunktowe z możliwością blokady napięcia na wszystkich siedzeniach lub opcjonalnie pasy czteropunktowe 10. Fotel 1 osobowy odchylany, pasy trzypunktowe z możliwością blokady napięcia na wszystkich siedzeniach lub opcjonalnie pasy czteropunktowe 11. Fotel kierowcy z regulacją w 3 płaszczyznach, regulacją kąta poduszki siedzenia oraz regulacją podparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa i amortyzacją 12. Pojedynczy fotel pasażera obok kierowcy 13. 2 stanowiska dla wózków inwalidzkich z atestowanymi uchwytami do zamocowania każdego wózka w tyle autobusu 14. System mocowania osób na wózkach inwalidzkich posiadający atestowany komplet pasów zabezpieczających pasażerów w nich siedzących 15. Uchwyty do mocowania tablic Przewóz dzieci, tylna podświetlona 16. Dodatkowa gaśnica 17. Mechaniczny szyberdach - wyjście awaryjne 18. System audio 19. Światła przeciwmgielne przednie 20. Światła dzienne 21. Ogranicznik prędkości do 100 km/h 22. Klimatyzacja półautomatyczna przednia 23. Tachograf cyfrowy 24. Wygłuszenie hałasu pochodzącego od silnika i skrzyni biegów dodatkowe 25. Samonośne, wszystkie drzwi ocynkowane lub zabezpieczone przed korozją 26. Drzwi boczne przesuwne mechanicznie z prawej strony 27. Tylne drzwi przeszklone 28. Dodatkowe uchwyty przy drzwiach 29. Boczne listwy ochronne 30. Wszystkie szyby termoizolacyjne 31. Szyby w kabinie kierowcy sterowane elektrycznie 32. Lusterka zewnętrzne podgrzewane, regulowane mechanicznie 33. Schowek w desce rozdzielczej 34. Półki nad przednią szybą 35. Koło zapasowe z koszem mocującym i zestawem narzędzi z podnośnikiem 36. Lusterko wewnętrzne 37. Sterownik elektroniczny do ogrzewania 38. Ogrzewanie niezależne od silnika 39. Dodatkowy system ogrzewania i wentylacji części pasażerskiej 40. Hak holowniczy 41. Czujniki cofania 42. Komplety opon letnich i zimowych 43. Winda dla wózków inwalidzkich w tyle autobusu, urządzenie musi posiadać homologacje na przewóz wózka wraz z osobą oraz dopuszczone do użytkowania przez UDT. 44. Dokumentacja badania TEMPO 100 VI. Zabezpieczenie pojazdu: 1. Immobiliser 2. Autoalarm 3. Centralny zamek sterowany pilotem VII. Gwarancja fabryczna 1. Minimum 2 lata na podzespoły mechaniczne bez limitu przebiegu kilometrów 2. Minimum 5 lat na powłokę lakierniczą 3. Minimum 8 lat na perforację nadwozia 4. Minimum 36 miesięcy okresu rękojmi za wady na wykonanie dostawy obejmujące dostawę autobusu. Wszelkie zastosowane materiały i wyposażenie muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, oraz spełniać normy i przepisy w przewozie osobowym i osób niepełnosprawnych VIII. Wykonawca zobowiązany będzie dodatkowo: 1. Dostarczyć dokumentację oprogramowania i instrukcje obsługi urządzeń zamontowanych w pojeździe IX. Oferowany autobus: 1. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 10.05.2011 roku w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz.U. 2011 nr 96 poz. 559) musi spełniać następujące parametry: Autobus musi spełniać wymogi Dyrektywy CEE EURO5/2007/715/EC w zakresie emisji spalin oraz posiadać homologację. Wielkość emisji dwutlenku węgla w jednostkach g/km zgodnie z normą EURO 5 Łączna wielkość emisji tlenku azotu, węglowodorów i cząstek stałych w jednostkach g/km zgodnie z normą EURO 5 2. Zużycie paliwa w tzw. cyklu miejskim nie więcej niż 11,01/100 km (według 1999/100/EU 3. Średnie zużycie paliwa na 100 km Ponadto oferowany autobus musi: a) posiadać aktualne świadectwo homologacji wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. b) spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdu i ich wyposażenia (Dz. U. z 2013 r., poz. 951 z późn. zmianami). Wszelkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, oraz spełniać obowiązujące normy i przepisy ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.02.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przypisy wymagają wpisu do rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do siwz; c. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e. oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej załącznik nr 4 do siwz; f. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 5 do siwz; g. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia dla osób fizycznych, prowadzących działalność na podstawie wpisu do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy - załącznik nr 6 do siwz. W/w dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien przedłożyć: a.wykaz dostaw minimum 3 w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł, przedmiotu zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających - referencje, że dostawy te zostały wykonane należycie załącznik nr 7 do siwz. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien przedłożyć: a.polisę lub inny dokument ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Specyfikacja techniczna pojazdu zawierająca dane techniczne potwierdzające spełnienie wymaganych przez zamawiającego parametrów technicznych - załącznik nr 2 do siwz. 2. Podstawowa instrukcja użytkowania autobusu i windy w języku polskim. 3. Homologacje: na pojazd bazowy, na zabudowę, na przystosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych w tym osób w wózkach.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - średnia wilkość zużycia paliwa na 100 km w ruchu miejskim - 15
- 3 - wielkość emisji dwutlenku węgla w jednostkach g/km - 2.5
- 4 - wielkość emisji zanieczyszczeń: tlenku azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów w jednostkach g/km - 2.5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Sosnowcu 41 - 219 ul. Bohaterów Monte Cassino 46 sekretariat szkoły pok. nr 15..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Sosnowcu 41 - 219 ul. Bohaterów Monte Cassino 46 sekretariat szkoły pok. nr 15..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt w części finansowany w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarach D,G.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- ZP-2200-47/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ BIOCHEMICZNYCH
- Konserwacja i utrzymanie boisk o nawierzchni trawiastej na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu
- ZP-2200-45/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Kompleksowa usługa ratownictwa wodnego na terenie obiektów MOSiR w Sosnowcu na rok 2025
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym poprzez przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek rejestrowanych wychodzących z MOPS w Sosnowcu w 2025r
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA autokaru turystycznego przystosowanego do przewozu: 35 osób w nadwoziu zabudowanym wg. wskazanych wymagań technicznych, dla ZSCKR w Sandomierzu.
- Zakup używanego autobusu na potrzeby publicznego transportu zbiorowego dla Gminnego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o.
- Zakup autobusu do przewozu pasażerów
- Dostawa używanego autobusu dla potrzeb Gminy Łubnice
- Zakup autobusu do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej.
- Likwidacja barier transportowych w Warsztacie Terapii Zajęciowej w Sędku poprzez zakup autobusu
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.