eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad NoteciąPrzetarg nieograniczony na dostawe tuszy i tonerów dla Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-24

Nakło nad Notecią: Przetarg nieograniczony na dostawe tuszy i tonerów dla Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią
Numer ogłoszenia: 44947 - 2012; data zamieszczenia: 24.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówień objętych dynamicznym systemem zakupów.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30914 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Nakielskiego, ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3866628, faks 052 3860771.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawe tuszy i tonerów dla Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek, zgodnie z wykazem i opisem zawartym w druku szczegółowego formularza cenowego załącznik nr 2 do SIWZ. Podane w druku oferty ilości są wartościami szacunkowymi jednak nie mogą ulec zwiększeniu. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie w stosunku do zamawiającego o zakupienie całości produktów wymienionych w druku szczegółowego formularza cenowego. 2. CPV: 30.12.51.10-5; 30.19.21.13-6; 30.12.51.20-8 3. Zamawiający wymaga dostarczenia w ramach zamówienia fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych. 4. Podane w formularzu cenowym nazwy materiałów określają wymagany przez zamawiającego standard i parametry techniczno-funkcjonalno-użytkowe zamawianych materiałów eksploatacyjnych. 5. Zamawiający dopuszcza dostawę produktów równoważnych. Przez produkty równoważne zamawiający rozumie produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości), do wytworzenia, którego zastosowano nieużywane wcześniej części i komponenty, kompatybilny ze sprzętem, do którego jest przeznaczony, o parametrach nie gorszych niż produkt zalecany przez producenta sprzętu w zakresie pojemności, wydajności i jakości. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu, które powstały w wyniku zastosowania zaoferowanych przez siebie materiałów. 6. Miejscem dostawy jest: Starostwo Powiatowe w Nakle nad Notecią ul. Dąbrowskiego 54, 89-100 Nakło nad Notecią, Starostwo Powiatowe w Nakle nad Notecią Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ul. Ks. P. Skargi 6, 89-100 Nakło nad Notecią, Starostwo Powiatowe w Nakle nad Notecią Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ul. Kcyńska 12A, 89-200 Szubin. 7. Dostarczone przez wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą być zapakowane w nowe, nienoszące znamion otwierania opakowanie, zawierające co najmniej: a) numer katalogowy produktu, b) nazwę i typ urządzenia, do którego są przeznaczone, c) symbol/nazwę producenta d) datę upływu ważności produktu. 8. Dostawa odbywać się będzie na koszt Wykonawcy i transportem zapewnionym przez Wykonawcę 9. Gwarancja na oferowany asortyment - minimum 12 miesięcy od dnia dostawy towaru..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6, 30.12.51.20-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Cartridge Control Sp. z o. o., ul. Zagórska 186, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56556,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51653,85

  • Oferta z najniższą ceną: 51653,85 / Oferta z najwyższą ceną: 94258,59

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.