Ogłoszenie z dnia 2016-04-21
Tychy: ORGANIZACJA OBOZÓW SPORTOWYCH DLA MOSiR TYCHY OBOZY SPORTOWE DLA ZAWODNICZEK SEKCJI PIŁKI RĘCZNEJ MOSM TYCHY
Numer ogłoszenia: 44949 - 2016; data zamieszczenia: 21.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Tychach , al. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 325 71 35, faks 032 325 71 36.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.tychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA OBOZÓW SPORTOWYCH DLA MOSiR TYCHY OBOZY SPORTOWE DLA ZAWODNICZEK SEKCJI PIŁKI RĘCZNEJ MOSM TYCHY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi, obejmujące swym zakresem organizację obozów sportowych dla zawodniczek sekcji piłki ręcznej MOSM Tychy, tj.: 1) TURNUS I: 12-dobowy (12 noclegów) obóz sportowy dla zawodniczek w wieku od 10 do 17 lat, dla 41 osób (37 zawodniczek, 1 kierownik, 3 trenerów) w okresie od dnia 03.08.2016 roku do dnia 15.08.2016 roku, w miejscowości położonej max. 100 km od Tychów, 2) TURNUS II: 12-dobowy (12 noclegów) obóz sportowy dla zawodniczek w wieku od 10 do 17 lat, dla 37 osób (33 zawodniczek, 1 kierownik, 3 trenerów) w okresie od dnia 15.08.2016 roku do dnia 27.08.2016 roku, w miejscowości położonej max. 100 km od Tychów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia, określa załącznik nr 2 do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Atrakcyjność miejsca obozu oraz miejsca zakwaterowania - 30
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku: a) opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) zmiany oznaczenia danych Stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mosir.tychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, al. Piłsudskiego 12, 43-100
Tychy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2016 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, al. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy (w sekretariacie).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Wykonanie wentylacji i klimatyzacji oraz modernizacji pomieszczeń filii nr 13 Miejskiej Biblioteki Publicznej przy al. Niepodległości
- Wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją pt.: "Projekt budowlano-wykonawczy oddymiania 3 klatek schodowych w budynku "Nowy Blok Łóżkowy" (...)"
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Cienistej 21/14 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Świerkowej 88/15 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Grota Roweckiego 31/36 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Darwina 21/11 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wycieczek dla pracowników Oddziału ZUS w Kielcach oraz uprawnionych członków rodzin
- Część 1-Zorganizowanie 7-dniowego pobytu wspierająco szkoleniowego, Część 2 i 3 -Zorganizowanie 2 jednodniowych wyjazdowych grup wsparcia do Kurozwęk i Ostrowca Świętokrzyskiego
- Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu wizyt zawodoznawczych/wyjazdów w ramach projektu "Fachowcy w Swojej Branży II"
- Organizacja wizyt studyjnych dla studentów Wydziału Nauk Społecznych
- Usługa kompleksowej organizacji wizyt studyjnych na rzecz Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Krakowie
- "Zorganizowanie wycieczek dla seniorów 60+"
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.