Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-14
Dębica: Ubezpieczenie składników majątkowych i środków transportu.
Numer ogłoszenia: 449618 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Komunikacja Samochodowa Spółka z o.o. w Dębicy , ul. Sandomierska 3, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6823292, 6823598, faks 014 6823292, 6823598.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mks.debica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie składników majątkowych i środków transportu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie składników majątkowych oraz środków transportu będących w użytkowaniu MKS Sp. z o.o. w Dębicy na kolejny rok ochrony ubezpieczeniowej wg. rodzajów ubezpieczeń : Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 1) Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, od wandalizmu i dewastacji (CPV 66336100-5,66336300-7) - środki obrotowe w magazynie, wartość : 150 000 zł. - budynek hali napraw z częścią administracyjno- biurową i kotłownią , wartość : 751 036 zł - budynek obsługi Stacji Paliw ,wartość : 459 823 zł - magazyn materiałów łatwopalnych, wartość : 27 523 zł - maszyny, urządzenia, wyposażenie - wg. wykazu środków trwałych Załącznik Nr 5 : w tym : gr. 02 , wartość: 1 087 990 zł gr. 03 , wartość: 42 349 zł gr. 04 , wartość: 369 654 zł gr. 06 , wartość: 12 680 zł gr. 08 , wartość: 30 470 zł - wyposażenie biur, wartość : 30 000 zł - gotówka w kasie, wsypie, wartość : 40 000 zł - towar i gotówka stacja paliw oraz stacja diagnostyczna , wartość : 10 000 zł 2) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej - deliktowej (CPV 66339400-9) - z tytułu obsługi i naprawy pojazdów osób trzecich, suma ubezpieczenia : 200 000 zł - z tytułu prowadzenia sprzedaży paliwa, suma ubezpieczenia : 200 000 zł 3) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania 200 szt. przystanków (CPV 66337000-1) suma ubezpieczenia 200 000 zł., suma na jedno zdarzenie 20 000 zł 4) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej-deliktowej z tytułu prowadzenia działalności przewozowej (CPV 66337000-1) - suma ubezpieczenia 200 000 zł. 5) Ubezpieczenie środków obrotowych od kradzieży z włamaniem i rabunku, wandalizmu i dewastacji (CPV 66336000-4) - środki obrotowe, w tym sprzęt komputerowy (gr.4) , suma ubezpieczenia : 450 000 zł - gotówka w kasie, suma ubezpieczenia : 30 000 zł - towar i gotówka w sklepie, suma ubezpieczenia : 30 000 zł. 6) Ubezpieczenie sieci technicznej i komputerów zakres pełny łącznie z przepięciami powstałymi na skutek wyładowań atmosferycznych (CPV 66336310-0),suma ubezpieczenia 574 000 zł, w tym : - sieć, komputery : 30 000 zł - radiotelefon bazowy : 4 000 zł - centrala i sieć telefoniczna : 10 000 zł - system kontroli dostępu do pomieszczeń oraz system obserwacyjny CCTV : 20 000 zł - systemy elektroniczne sterowania dystrybutorami : 100 000 zł - system bezpieczeństwa instalacji gazowej (Warsztat) : 10 000 zł - wyposażenie dyspozytorni, przystanków oraz kasy : 400 000 zł. 7) Ubezpieczenie OC obowiązkowe posiadanych pojazdów mechanicznych ( autobusy, inne pojazdy wg. Załącznika Nr 4),(CPV 66337000-1) 8)Ubezpieczenia NNW(CPV 66337000-1) - kierowcy, suma ubezpieczenia NNW 20 000 zł na każdy przypadek - pasażerów w autobusie, suma ubezpieczenia NNW 10 000 zł na każdy przypadek 9)Ubezpieczenie AC samochodu osobowego Skoda, suma ubezpieczenia 25 000 zł 10) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej - deliktowej Zarządu Spółki , forma bezimienna (CPV 66339400-9) suma ubezpieczenia na jednego Członka Zarządu 200 000 zł.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.10.00 - (3) Usługi brokerskie w zakresie zabezpieczeń .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - podwyższenie odpowiedzialności do pełnej wartości rynkowej majątku - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mks.debica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 39-200 Dębica
ul. Sandomierska 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2012 godzina 11:00, miejsce: 39-200 Dębica ul. Sandomierska 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej
- IGŁY INIEKCYJNE I PRZYRZĄDY DO PRZETACZANIA W P. I, CEWNIKI I DRENY MEDYCZNE W P. II ORAZ IGŁY I ZESTAWY DO ZNIECZULENIA W P. III DLA ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Remont dróg gminnych emulsją asfaltową i grysami.
- Wykonanie prac w ramach zadania pn.: "Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 1311R Zalasowa - Lubcza - gr. powiatu - Dęborzyn w miejscowości Zagórze w km 22+640 - 22+770"
- Świadczenie usług szkoleniowych dedykowanych uczniom i nauczycielom w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość realizowanego przez ZSE w Dębicy
- STRZYKAWKI JEDNORAZOWEGO UZYTKU W PAKIECIE I DLA ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
więcej: przetargi w Dębicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.