Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-05
Bielsko-Biała: Przeprowadzenie wizyt studyjnych oraz zapewnienie opieki podczas wizyt dla uczniów bielskich szkół ponadgimnazjalnych w Bielsku-Białej prowadzących kształcenie zawodowe biorących udział w projekcie systemowym pn. Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowanego z Europejskiego Fundusz Społecznego w ramach działania 9.2 Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 449648 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Oświaty , ul. Akademii Umiejętności 1a, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 4992300, faks 33 4992322.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzo.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie wizyt studyjnych oraz zapewnienie opieki podczas wizyt dla uczniów bielskich szkół ponadgimnazjalnych w Bielsku-Białej prowadzących kształcenie zawodowe biorących udział w projekcie systemowym pn. Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowanego z Europejskiego Fundusz Społecznego w ramach działania 9.2 Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie wizyt studyjnych oraz zapewnienie opieki podczas wizyt dla uczniów bielskich szkół ponadgimnazjalnych w Bielsku-Białej prowadzących kształcenie zawodowe biorących udział w projekcie systemowym pn. Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowanego z Europejskiego Fundusz Społecznego w ramach działania 9.2 Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykaz wizyt studyjnych zawiera Tabela nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1. Usługa obejmuje przeprowadzenie jednodniowych wizyt studyjnych. 2. Celem wizyt studyjnych jest zaznajomienie uczestników ze specyfiką pracy w danym zakładzie pracy. 3. Wykonawca zapewnia dla uczniów i opiekunów bezpłatne uczestnictwo w wizytach studyjnych. 4. Wykonawca pokrywa koszty związane z lekcjami pokazowymi w zakładach pracy (jeśli dotyczy). 5. Wizyty studyjne odbywać się będą w grupach ok. 20-osobowych. 6. Wykonawca zapewnia co najmniej 2 opiekunów dla każdej 20-osobowej grupy uczniów oraz bezpieczeństwo w porozumieniu ze szkołą podczas przewozu i odbywania wizyty studyjnej w miejscu wyznaczonym na zasadach Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 8 listopada 2001 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U. z 2001r. nr 135, poz. 1516). 7. Opiekunem podczas wizyt studyjnych powinna być osoba posiadająca wykształcenie pedagogiczne lub, za zgodą dyrektora szkoły, inna osoba pełnoletnia posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uczniów podczas wizyty studyjnej. 9. Wykonawca zapewnia dowóz uczestników na miejsce wizyty studyjnej z miejsca znajdującego się w bezpośrednim sąsiedztwie szkoły, do której uczęszczają uczniowie. W przypadku wizyty studyjnej, w której udział biorą uczniowie np. z dwóch szkół Wykonawca jest zobowiązany odebrać uczestników z obu szkół. 10. Wykonawca zapewnia odwóz uczestników z miejsca wizyty studyjnej do miejsca znajdującego się w bezpośrednim sąsiedztwie szkoły, do której uczęszczają uczniowie. W przypadku wizyty studyjnej, w której udział biorą uczniowie np. z dwóch szkół Wykonawca jest zobowiązany odwieźć uczestników do szkoły do której uczęszczają uczniowie. 11. Wykonawca zapewnia transport przystosowany do przewozu młodzieży szkolnej ponadgimnazjalnej z zachowaniem wszelkich przepisów prawa regulujących taki transport. 12. Wykonawca zapewnia organizację przewozu i wizyt studyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa. 13. Wykonawca zapewni dojazd i przejazd z wykorzystaniem środków transportu (autokaru/-ów i/lub busów): a) dopuszczonych do ruchu i odpowiadających wymaganiom ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.) - posiadających aktualny przegląd i ubezpieczenie, b) spełniających wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, c) prowadzonych przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tychże usług. 14. Środek transportu może zostać sprawdzony przed rozpoczęciem usługi przez Policję. Wykonawca pokrywa wszystkie wymagane opłaty drogowe i parkingowe. 15. Termin wizyty studyjnej Wykonawca ustala z dyrektorami szkół, których uczniowie biorą udział w wizycie studyjnej. 16. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o ustalonym terminie wizyty studyjnej niezwłocznie, nie później niż dwa dni robocze przed odbyciem wizyty studyjnej. 17. Realizacja wizyt studyjnych powinna rozpocząć się niezwłocznie po podpisaniu umowy z Zamawiającym, a zakończyć nie później niż 23.12.2013 r. 18. Wizyty powinny być przeprowadzone w dni robocze, a za zgodą dyrektora szkoły również mogą być prowadzone w soboty. 19. Zamawiający dopuszcza zmianę miejsca wizyty studyjnej z przyczyn techniczno-logistycznych o obiektywnym charakterze, pod warunkiem, iż odległość od miejsca odbioru uczniów do miejsca wizyty nie przekracza 100 km. Zamawiający musi wyrazić pisemną zgodę na zmianę miejsca wizyty studyjnej. Miejsce wizyty studyjnej musi być branżowo związane z kierunkiem kształcenia uczniów. 20. Po odbyciu każdej wizyty studyjnej Wykonawca sporządza protokół odbioru usługi na podstawie załącznika nr 1 do umowy. 21. Dyrektor szkoły potwierdzi prawidłowe wykonanie usługi na sporządzonym przez Wykonawcę protokole. 22. Wykonawca w terminie 5 dni kalendarzowych od zakończenia realizacji usługi dostarczy Zamawiającemu imienne zaświadczenia potwierdzające udział w wizycie studyjnej przez poszczególnych uczniów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 85.31.21.00 - Usługi opieki dziennej 85.31.21.20 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną 85.31.23.10 - Usługi dozoru .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku: Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto każda. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku:Wykonawca będzie dysponował podczas realizacji usługi pojazdami do przewozu osób w pełni sprawnymi technicznie i posiadającymi odpowiednie badania techniczne potwierdzone odpowiednim wpisem w dowodzie rejestracyjnym. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku: Wykonawca będzie dysponował co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami i przewozu osób. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia - w przypadku gdy wykonawca wskaże, że będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (art. 26 ust.2b znowelizowanej ustawy Pzp). 2. Pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie) do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (np.: konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzo.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Oświaty ul. Akademii Umiejętności 1a, 43-300 Bielsko-Biała.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2013 godzina 08:30, miejsce: Miejski Zarząd Oświaty ul. Akademii Umiejętności 1a, 43-300 Bielsko-Biała, parter - dziennik podawczy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2, Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Modernizacja sieci energetycznej poprzez montaż paneli fotowoltaicznych i optymalizację w Obwodzie Lecznictwa Kolejowego SP ZOZ w Bielsku-Białej
- Świadczenie usługi elektronicznego całodobowego monitoringu sygnałów alarmowych od osób starszych tzw. teleopieki na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Dostawa i montaż węzła cieplnego zasilanego z sieci ciepłowniczej P.K. "Therma" Sp. z o.o. w budynku przy ul. Jana Sobieskiego 21 w Bielsku-Białej
- Remont konserwatorski budynku przy ul. Władysława Orkana 2 ul. Wzgórze 15 w Bielsku-Białej
- Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych obejmujących przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków w ramach projektu pn: "Utworzenie BCU przy ZSCKR w dziedzinie ogrodnictwa".
- Świadczenie usługi transportowej w formie cyklicznego przewozu dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością oraz ich opiekunów faktycznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wycieczek dla Ośrodka Kultury Kraków-Nowa Huta w 2025 roku z podziałem na 17 części
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach
- Zorganizowanie wycieczki dla pracowników Nadleśnictwa Świdwin z dofinansowaniem z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych - Wycieczka do Włoch (Kampania)
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej dla klientów Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków w roku 2025 (powt).
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości oraz ochrony obiektów biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie przy al. Juliusza Słowackiego 17a
- Zorganizowanie wycieczek dla pracowników/emerytów/rencistów i uprawnionych członków rodzin Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Nowym Sączu
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.